Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT viikko 4***

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla tosiaan kirjoittelin uutena jäsenenä kolmen keskenmenon jälkeen.Tänään tosiaan soitti se minun gyne ja keskusteltiin noista asioista ja sain tosiaankin aloittaa sen disperiinikuurin nyt heti eli syön nyt sitten tästä päivästä lähtien 100mg/päivässä.Kyllä sekin sanoi että pitäisi tosiaan vaikuttaa sitten myös kohdun verenkiertoon jolloin munasolun on sinne " ehkä" helpompi kiinnittyä...katsotaan...!!=)

Ulriinalle pahoittelut vuodon alkamisesta, minulle kävi juuri samalla lailla eli viikko sitten sunnuntaina testasin haalean plussan mutta plussan kumminkin ja sitten tiistaina alkoi vuoto heti runsaana...mutta tsemppiä uuteen yritykseen!=)Paistaa se aurinko risukasaankin!!

Tervetuloa kaikki uudetkin mukaan, nimiä en taas kaikkia muista!!

Plussa-ja onnensäteitä kaikille roppa kaupalla!!:0)

Vierailija
22/111 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluista! Ja kovasti tsemppiä teille myös uuteen kiertoon!!

Gyneni kanssa juttelin tänään tapahtuneesta, ja hän pyysi mua huomenna menemään hCG-testiin. Jos lukemat on hyvin alhaiset tai vuoto alkaa oikein holisemalla, keskenhän tämä on ilman muuta mennyt. Kovasti ei kyllä vielä vuoda, mutta aika kovat menkkakivut on. Otin buranankin, ja ruoan kanssa pari lasia punkkuakin uhmapäissäni. Mä en usko lainkaan, että tästä voisi mitään enää kehittyä. Olen toki pettynyt, mutta enhän ehtinyt iloitakaan, kuin vajaat puoli päivää. Onneksi!

Tämä kierto pidetään clomeista taukoa, ja katsotaan tämä tilanne ensin loppuun. Gyne meinasi, että ehkä seuraavakin clomikierto mennään " vaan" tuplana, koska jotainhan lääke on vaikuttanut, vaikka ovis onkin tapahtunut tod.näk. vasta kp24 jälkeen. Seuraavaan kiertoon mennään aika toiveikkaana, koska mahdollisuudethan on kuitenkin onnistua uudestaan! Näin haluan uskoa.

Kaikille teille ihanille " kanssamatkustajille" halien kera oikein kivaa viikkoa, tsemppiä piinailuun ja oviksenmetsästykseen!!!

Ulriina rv??? vai kp1???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulriina! Minäkin jo iloitsin että saadaan lisää ex-haahuja.. Pahoittelut! Hyvä kuitenkin et jaksat myös itse tsempata!!

Maria, kiitti selvityksestä ;) Toivottavasti kaikki ok niissä verikokeissa!

Uusille tulokkaille pahoittelut ja pikaista plussaonnea!

Femmis: yritä nyt jaksaa sinne perjantaihin, sittenhän sen tietää!! Elä sure etukäteen, jos ei sit oliskaan surun aihetta, olisit turhaan surrut! (aika helppo sanoa, mutta vaikeampi toteuttaa, tiedän..) *iso hali*

ON: aika matelee ja matelee, mutta kaipa se joskus moooonen viikon päästä tulee se neuvolakin eteen.. Koko ajan vaan odottaa et tulis se paha olo ja sitten kun se on, niin ärsyttää kun se on- aika tyhmää- Pelottaa myöskin kovasti et onko siellä mitään vai ei... No aika näyttää.

hirmuisen vahvoja plussasäteitä++++++++++++++++++++++++

peebee rv 5+4 (kait)

Vierailija
24/111 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei - joko taas se menee kesken :´(.Jospa se vuoto ei siitä yltyisikään. Koita jaksaa. Onhan tässä sentään jotain positiivistakin - sulla on todistettavasti ollut ovis. Älä siis vielä heitä kirvestä kaivoon tämän vauvaprojektin suhteen.

On varmasti hyvä pitää yksi välikierto, mikäli tämä raskaus nyt menee kesken. Clomit ovat kuitenkin sen verran tujuja, että on hyvä palautua kunnolla. Kyllä tuo gynesi ajatus kahden tabletin jatkosta kuulostaa järkevältä, koska tulosta näyttää tulevan, vaikkakin hitaasti. Eiköhän sieltä se ovis taas saada aikaan ajallaan ja teillekin se pikkuinen tuhisija.

Oikein iso virtuaalihali sinulle ystäväiseni *halaa*. Koitahan jaksaa päivä kerrallaan. Kyllä tekin sen pikkuisen vielä saatte!

masunasu, joka on todella pahoillaan *halaan vielä kerran*

Vierailija
25/111 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kiitos sulle kannustavista ja lohduttavista sanoistasi! :`) *halii takaisin*

Jännä juttu muuten, miten psyyke toimii: aamulla katsoin eka toiveikkaasti pöksyihin, josko menkat olisi alkaneet, että päästäis uuteen kiertoon; no ei merkkiäkään, josta pettymys, joka vaihtui testattuani samantien yhtäkkiä iloon ja hämmästykseen plussasta. Ihmeellisesti mukautuvainen tuo päänuppi...Hyvä tietysti.

Harmittelen vaan, että jos en olisi tehnyt testiä, mulla ei olisi hajuakaan siitä, mitä kehossani nyt tapahtuu, ja olisin vaan aloittanut uuden clomikierron tietämättä mitään alkaneesta keskeytyvästä raskaudesta. Gyneni kyseli, oliko testissä ihan selvä plussa, ettei ollut mielikuvituksen tuotosta..No, ei todellakaan ollut. Ihan selvä viiva näkyi testissä roskiksen pohjalla, kun haikeasti sen vielä kaivoin esiin.

Noh, ehkä keskiviikkona saan labratulokset. Siihen asti ihmetellään, jos vuoto ei runsastu.

Kiitos vielä kaikille muillekin ihanista lohduksen sanoista! Kukaan toinen ei näitä meidän fiiliksiä ymmärrä, kuin saman kokenut.

Hyvät yöt ja huomenet teille ihanille!

Halein, Ulriina

Vierailija
26/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissa luki, että vain yksi viiva on nega-tulos ja samoin jos testiviivan lisäksi tulee haalea viiva viereen, se on nega-tulos myös. Mulla täti ehtiä jo lähteä ja ajattelin, että varmuuden vuoksi aloitan heti tänä aamuna tikuttamisen, niin ei ainakaan pääse ohi livahtamaan, vaikka joutuisin käytännössä katsoen tikuttelemaan sitten koko tulevan kuun. Mutta mä HALUAN TIETÄÄ ovuloinko, vai olenko vaan kuvitellut.

Eli kysymys kuuluu. Miksi siihen tulee se haalea viiva esiin? Voiko se tarkoittaa, että ovis on tuloillaan, mutta aika ei ole parhaimmillaan, ennenkö vahva ja tumma viivaa ilmestyy? Sekavaa selitystä. Vai miksi se joillain näyttää ihan tyhjää negaa ja joillaan sitä haaleeta viivaa?

No anyway...täällä on käyty suurella innolla oviksen bongaukseen ja mies on mukana täysillä jutussa. ;-) Toivottavasti se sieltä pian pätkähtää. Voisi edes ovis viivoista iloita, kun ei vielä muita viivoja ole tullut. =)

titi

P.S. Nyt pitäs valmistautua töihin lähtöön. Tulin pikaisesti vaan sitä ennen kirjoittamaan kun työkoneelta jotenkin se yhteys ei toimi. Pääsen vaan lukemaan, mutta se kaatuu heti kun yritän alkaa viestiä kirjoittamaan näille sivuille...?

Ai niin...ja pahoittelut Ulriinalle, kun vain niin pienen hetken sait iloita raskaudestasi. Tyhmää... *lohtuhalii täältä kovasti* =)

Vierailija
27/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme elävää lasta,keskenmenot 16 vko,5 vko ja 17+1 vko.lla,viimme vuoden sisään.Nyt on menossa 4 yritys kierto,eikä raskaus onnistu,minussa ei ole muuta?vikaa kun kilpirauhasen krooninen tulehus joka pitäs olla kait hallinnassa lääkkeillä..Jälkitarkastuksessa ei näkynyt ultrassa mitään vikaa,mutta silti minä olen kipeä oviksesta menkkoihin,minut on kyllä kaavittu neljä kertaa nyt vuoden aikana ja yksi kohtu tulehus,aattelin vaan että onko kohtalo tovereita ja onko teillä kipuiluja sellasia menkkamaisia.Nyt en edes ovista pongannut.Yleensä olen tullut heti raskaaksi,mutta voi olla että en enää raskaudu ainakin olen niin toivonut jos on niin määrätty,en halua kokea enää yhtään km.Vauva kuume on silti kova,en vielä luovuta..

Vierailija
28/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visakoivu: pahoittelut menetyksistäsi! 3. keskenmenon jälkeen pitäisi päästä jo tutkimuksiin. Kysy tai VAADI gyneltäsi, että sinut tutkitaan tarkasti! Minä pääsin ainakin ihan helposti tutkittavaksi 3. jälkeen. Tsemppiä ja jaksamista!!

Ja sulava hyppäys omaan napaan: äsken testi ja selvä vahva viiva tuli. Viime raskauksissa en saanut kertaakaan vahvaa viivaa, joten toivonkipinä herää tietysti. Vuotoa ei ole tullut eilis illan jälkeen, eikä ole kipujakaan, ainakaan tällä hetkellä. Ja siis paljon sitä vuotoa ei edes tullut; ehkä phs:llinen. Ja itse asiassa aika ruskealta näytti?

Voi pahus sentään. No, ehkä jo huomenna olen vähän viisaampi tilanteen suhteen; jatkuuko raskaus vai ei. Inhottavaa odottaa, ja kurkkia vähän väliä pöksyyn vuotaako..Mutta tehän tiedätte tunteen!

Ja tiedätte, että mulla on toiveet kuitenkin tosi korkealla, vaikka kuinka yritän pysyä maantasalla ja järkevänä, mutta minkäs teet.. :-/

Voi rakkaat haahuystävät, pitäkää mulle peukut ja varpaat pystyssä, jooko??

Ulriina, odottaen km-tuomiota:(

Vierailija
29/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, esikoinen nukkui koko yön putkeen. Nyt tuntuu huomattavasti pirteämmältä! Taitaa neidillä olla joku eroahdistuskausi menossa...

Leomamma: pahoittelut keskenmenostasi! Tervetuloa tänne haahujen joukkoon kirjavaan. Toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi ;-).

maria: sun tilanteesi kuulostaa jännältä... Oireet viittaavat kyllä raskauteen, mutta silti kerroit menkkojen olleet normaalit. Kunpa ei se hcg-arvo olisi lähtenyt siitä rypäleraskaudesta nousuun. Täällä on peukut pystyssä, että arvot ovat kohdallaan.

kaksonen: pahoittelut tädin vierailusta. Kylläpä sinuakin on pitkään koeteltu. Jos tuo vuoto oli selvästi normaalia niukempaa ja oireet jatkuvat, kannattaa testata vielä varmuuden vuoksi. On ihmeen yleistä, että ensimmäiset tai toisetkin menkat tulevat vielä, vaikka olisikin raskaana. Nuo oireet kuulostavat ihan siltä itseltään ;-). Kannattaa kyllä olla yhteydessä gyneen, jotta teille tehtäisiin jotain perustutkimuksia. Ei kannata pitkittää lääkäriin ja tutkimuksiin menoa, jos sieltä vaikka löytyisi joku yksinkertainen selitys tärppäämättömyyteen ja saisitte siihen avun. Kyllä teillekin sen pienen nyytin soisin. Tsemppiä!

sani: Vai on sinulla piinaviikot käsillä. Täällä on peukut pystyssä ja lähetän paljon plussasäteitä ++++++++.

pipsa79: kiva, että sait apuja lääkäriltäsi. Josko ne auttaisivat tärpissä. Tsemppiä!

peebee: hienoa, että oireita on. Kyllä se aika siitä pikkuhiljaa menee eteen päin. Oletko menossa alkuraskauden ultraan?

titi75: kyselit noista ovistesteistä... Jos siihen tulee kontrolliviivan lisäksi haalea testiviiva, silloin virtsaan on erittynyt jonkin verran luteinisoivaa hormonia eli ovis mahdollisesti tuloillaan. Se viiva saatta myös ilmestyä siihen, koska munasolu ottaa " kasvupyrähdyksen" . Viivat saattavat siis ilmestyä yhtenä aamuna ja kadota toisena. Vasta kun viiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli, on lh-huippu saavutettu ja ovis tulosssa 24-36 tunnin kuluttua.

visakoivu: pahoittelut keskenmenoistasi. Tervetuloa haahuihin ja toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi ja pääset odottajien puolelle.

ON: väsy edelleen ja eilen oli ensimmäisen kerran todella huono olo. Edellisenä iltana olin laittanut valmiiksi sienilasagnea - nam, mutta eilen meinasi tulla oksennus, kun rupesin sitä lämmittämään. Tyttö söi sitten ruokaa ja äiti mussutti vaan porkkanaraastetta ja ruisleipää...

Tsemppiä ovisbongareille!!!! Pahoittelut tädin yllättämille ja kaikille jaksuhali!!!

masunasu rv7+4

Vierailija
30/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että vahva plussa! Tuohan kuulostaa lupaavalta... Jospa tämä kuitenkin olisi kestävää laatua. Täällä on kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä, jotta vuoto pysyisi poissa ja raskaus jatkuisi bd bd bd bd bd bd bd bd.

Tsemppiä ystäväiseni! Päivä kerrallaan... Lähetän pikkuiselle tarrasukkia, vauvaliimaa ja enkeleitä matkaan!

masunasu, joka todella sydämensä pohjasta toivoo, että tekin saisitte pikkunyyttinne.

Vierailija
31/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on oikea jännitysnäytelmä menossa! Peukut ovat täälläkin pystyssä Ulriina! Toivottavasti verikoe vahvistaa vahvan plussan!

Leomammalle pahoittelut keskenmenosta.

Pipsa, hieno juttu, että sait nyt sitten lääkityksen. Toivottavasti tärppää pian! :)

Visakoivu. Pahoittelut ja tervetuloa joukkoon. Olet totisesti kokenut kovia... :(

ON: Niinhän siinä kävi, että lähdin sittenkin eilen töistä aikaisemmin ja kipaisin apteekin kautta. Mukaan lähti sekä B-sure että apteekin oma. Testasin saman tien illalla B-surella ja puhdas negahan se oli.. :(

Pieni toivonkipinä vielä kuitenkin elää, ehkä vain testasin liian aikaisin? Ja edellisestä vessareissusta oli vasta muutama tunti aikaa, joten ehkä pissa oli liian laimeeta?

Just joo... tää on tämmöistä itsensä huijaamasta. Alkaispa se vuoto nyt pian, niin pääsisin tikkuttelemaan sitä ovista parin viikon päästä!

Pirpula kp 31.

Vierailija
32/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minut tutkittu perusteellisesti,ei kylläkään perinnöllisyys jutskia,ehdottivat sitä mutta kokeillaan nyt jos saatas näillä eväillä se vauva,tulis edes raskaaksi,disperiiniä alan myös syömään jos alan odottamaan.Menkkojen pitäs alkaa ensi viikolla.

Onnea kaikille joilla pikku vauveli masussa kasvaa :)

Toivottavasti pysyvät loppuun asti mukana :)

+++++++ onnea kaikille.

Vierailija
33/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulriinan puolesta jännäilen ja peukutan kovasti kestävän raskauden puolesta!!! Elämä voi sitten kyllä yllättää. Toivottavasti tämä nyt todella olisi iloisesti ja onnellisesti päättyvä yllätys!!!

Visakoivu, tervetuloa haahuihin! Mehän ollaan törmätty täällä vauvapalstalla aiemminkin. Onko sinulla ollut tuo disperiini aikaisemmin kokeilussa vai aloitatko sitten kokeilun, kun plussan (toivottavasti pian) saat? Mullahan on siis neljä km:a takana (joista kaksi tuulimunaa) ja spr:n hyytymispaketissa todettiin häikkää. Olen nyt raskaana rv7+5 ja lääkäri määräsi mulle minidisperiiniä 50 mg/pvä. Kuitenkin kaikki tietämäni hlöt ottavat lääkärinsä määräyksestä 100 mg, joten niin päätin minäkin tehdä. Millaisen annostuksen lääkärisi määräsi sinulle? Kävin viime viikolla ultrassa ja pääsin ainakin tuulimunapelosta eroon. Voi kun tuosta disperiinistä olis apua niin sulle kuin mullekin! Pikaista ja kestävää plussaa sinulle!!!

Lämpimiä ajatuksia ja pikaisia ja kestäviä plussia kaikille haahuille!!!

neronja

Vierailija
34/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun lääkäri soitti että ei löydy tukostaipumus testeistä mitään ja ennen kuin löydettiin kilppari vajaus ja krooninnen tulehus,inkuttamalla sain Oululaisen lekurin lupaamaan että saan syödä varulta? disberiiniä jos alan odottamaan ,jos vaikka ois piilo trombieita???50m. Mulla kun on nuin myöhäset kuolemat...kait ne kilpparin vastaaineet menee istukan läpi ja tappaa minun vauvat,normaali vast.aine luvut on 0-40 ja mulla yli 900...lääkäri kyllä sano nyt että voin jatkaa vauva suunnitelmia,pitää käydä ultrassa,kattovat että ei ole syöpää tai kasvaimia...

Haave on tosiaan suuri saada tisulle luttuuttaja :)Melkosella riskillähän tässä mennään,vaan niin tekee varmaan moni muu.

Vierailija
35/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, sain pitkästä aikaa hieman siivottuakin. Ennen joulua tuli siivottua niin urakalla, ettei siivous ole sen jälkeen oikein maistunut ;)...

Ulriina; kylläpäs sulla on jännä tilanne! Toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin! Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä!!!

Sani-74; Mun menkat oli melko normaalit, kestivät siis n. 7 päivää, mutta olivat ihan aavistuksen niukemmat kuin normaalisti. Mutta todellakin niin aavistuksen, etten voisi ajatellakkaan, että kyse olisi esim. valemenkoista... Toivottavasti tuo sun " vuotos" ois ollu sitä itteään eli kiinnittymisvuotoa. Täällä plussan puolesta peukutan!!!

Visakoivu; pahoittelut keskenmenoista ja tervetuloa mukaan joukkoomme kirjavaan! Toivottavasti pääset kuitenkin pian takaisin odotuspuolelle!

ON: Niinkuin tuossa äsken jo sanille kirjoittelin, että menkat olivat aavistuksen niukemmat kuin normaalisti. Voisiko tuo olla merkki siitä että oviksessa olisi ollut häikkää. Yleensä olen siis raskautunut helposti ja nyt sitten pelottaakin onko ikä alkanut tehdä jo tehtäväänsä ja seuraava raskaus antaisi sitten itseään odottaa... jahka nyt sinne asti edes päästään, että pääsis alkaa raskautta edes yrittämään...

Vierailija
36/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun sai aamulla nukkua pitkään, jotenkin väsytti kovasti ja eilinen työpäivä oli taas sellainen että olis voinut vaikka " hypätä" sen yli jotenkin. Ei oikein osannut tehdä mitään kun oli viikon sieltäkin pois. Mutta, pakkohan sitä on palata arkeen taas.

Ulriina: Kylläpä sinulla on jännät paikat!! Ihanaa kun sait vahvan plussan testiin. =) Lähetän sinulle suojelusenkelin ja runsaasti vauvaliimaa sekä tarrasukkia, jotta masuasukki pysyy loppuun asti kyydissä. =)

Masunasu: Mä itseasiassa jo tuossa itsekin mietin, että täytyskö tehdä varmuuden vuoksi tuo r-testi. Tosin kaapissa ei ole yhtään " varastossa" , joten apteekista pitäs testi hakea.

Minulle tuli kutsu papaan, kun tänä vuonna tulee 30v. täyteen, ajattelin sen tuloksen saatuani soittaa gynelle että se näkee ne tulokset ja saa " suomentaa" ne minulle samalla. Siinä samalla kysyn et mitä tässä vois tehdä, tosin hän sanoi tuossa viime vuonna alkusyksystä et jos ei ole tärppiä tullut kevääseen mennessä niin katsotaan että mitä aletaan tekemään. Tässä nyt pitäs sitten muka odotella vielä muutama kuukausi.. Pää hajoaa.

Porkkana: Mitäs sinulle kuuluu??

Katri: Entäpä sinulle?

Kysyn tässä nyt yleisesti, että kummasta olette yleensä tilannut noita ovistestejä/raskaustestejä? Itse olen tilannut niitä kotitestit.com:n testejä, mutta nyt kun kävin katsomassa niiden sivuja niin siellä oli jotain uutta tullut sen Aconin rinnalle, Advance.. Aivan outo minulle tuo. Ja, Aconin kohdalla luki että ammattilaiskäyttöön.

Oma napa: kp 6/27-31.. Tai sitten tuo kierto on 28. Kunpa osais nyt taas sitten laskea tuon kierron oikeasta päivästä. Luultavasti se on tuon 28, kun oikeen tarkasti tässä sitä lasken.

Eilen jo kirjoittelinkin, että vihlonta masussa ja rinnoissa on heti vaikka täti lähti.

Tämän rouvan pää on ihan sekaisin. Olispa se kristallipallo josta katsoa kaikkia asiat, ettei tarvis mietiskellä kaikenlaisia kysymyksiä ja mennä entistä " sekaisemmaks" . =)

Täytyy illaksi mennä töihin.. =( Mieluiten olisin vain kotosalla. Äiti tuossa kävi ja hän kertoi että lähtee perjantaina takas palmujen sekaan..

Nyt teen pikkusen jotain kotihommia ennen kuin lähden töihin.

Oikein ihanaa päivää kaikille! =)

Kaksonen76

Vierailija
37/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulriina ihanaa, että tuli vahva plussa! Voi kun se tarkoittaisi, että syksyllä teidän kaksoset saa pikkusisaruksen! Nyt tohdin varmasti lähettää varovaiset onnittelut! Vauvaliimaa ja suojelusenkeleitä matkaan! Mä oon täälä moneen otteeseenkin jo kirjoittanut, että mullahan esikoisesta oli valemenkat, kesti ihan normaalin n 5 päivää, mutta vuoto ei yltynyt veriseksi vaan oli ruskeaa.. bd bd bd :)

Masunasu ja Maria kiitos teille peukutuksesta ja plussasäteistä! :)

Visakoivu pahoittelut keskenmenoistasi! Varmasti on vielä pahempaa kuin noin myöhäisillä viikoilla keskenmeno tulee.. :( Tervetuloa joukkoomme! Toivottavasti tekin sen oman nyytin vielä saisitte!

Muitakin piti vielä kommentoida, mutta nyt en enää muistakaa..

Joten toivotan vain kaikille oikein mukavaa tiistaipäivän jatkoa! :)

T. Sani, joka menee kans illaksi töihin

ps. VM1974 vielä kuuluttaisin, että missä olet ja mitä kuuluu?

Vierailija
38/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!!!!!!

Mahdollisuuksia on monia. Voi hyvinkin olla että raskaus jatkuukin. Ei ainakaan vielä ole kesken mennyt jos vahva viiva tuli testiin ja vuotokin lakkas. Hyvä niin.

Voihan olla esim. että menkkojen aikaan tuli pientä vuotoo eikä muuta. Tai sitten vaikka saattoi olla kaksoset joista toinen tuli pois ihan alussa ja siitä johtui menkkamaiset kivut. Eihän näistä koskaan tiedä. Peukut on pystyssä, että tästä alkaiskin pitkä odotuksen taival ja n. 8kk kuluttua olis se nyytti sylissä!!!!

-Porkkana, joka kirjoittelee sitten joskus kuulumisia...nyt on edelleen jotenkin pää tyhjä ja vauvahaaveet kaukaisia.

Vierailija
39/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että plussa pysyy ja kaikki on kunnossa!!!

visakoivu: Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti pian onnistaa ja kaikki menisi hyvin!

Ihanaa kun kovat pakkaset taittuivat ja uskaltaa nenäänsä uloskin pistää. Äsken käytiin meidän 4 v neidin kanssa äänestämässä. Tyttö huusi kovalla äänellä ainakin kymmenen kertaa Tarja Halonen, Tarja Halonen jne. kun tultiin postiin sisälle. Ei jäänyt kenellekään epäselväksi ketä äiti äänestää:) Eikä auttanut hyssyttelyt..

Oltiin just autossa puhuttu mitä se äänestäminen oikein tarkoittaa.. Tunnin päästä iltavuoroon, ei yhtään jaksais.

T: Liliane

Vierailija
40/111 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä ainakin on kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että Ulriinan plussa toisi toivotun tuloksen, eli pienen nyytin. Olin tosi onnesta soikeena, kun luin sun ekan viestisi plussatestistä, mutta sit tuli tuhruilu ja aattelin jo, että ei voi olla totta miks sua kohdellaan näin rankalla kädellä.Mutta toi vahvistuva plussahan kertois kumminkin, että raskaushormoonit ois nousussa. Voi, kun se olis totta ja pääsisit sinäkin uudestaan ex-haahuihin! Suojelusenkeleitä pikkuiselle!

T:Nette