***HAAHUT viikko 4***
Kommentit (111)
Olen todella pahoillani!! Paljon voimia sinulle ja miehellesi!! Lohtuhalit täältäkin.
Kyllä tuota minun mielestäni kannattaisi alkaa jo tutkimaan. Eikö ne yleensä sanokin, että kolmen km:n jälkeen tutkimuksiin. Jossain on kyllä nyt häikkää, kun ei onnista.
Heipsan kaikille tasapuolisesti...
Nipsulle pahoittelut kolmannesta keskenmenosta. Kyllä teitäkin koetellaan. Positiivista on, että sä ylipäätänsä tulet raskaaksi. Täällä taistellaan vielä plussan aikaansaamiseksi. Mut kamalaa tollainen, kun jatkuvasti joutuu pettymään.
Kiitos kaikille palautteesta. Tänään ollaan lähdössä sinne Tahkolle lomailemaan (pitäis nytkin pakata, mut teille vaan kirjailen), mutta loman jälkeen otan yhteyttä sinne yksityiselle, missä käytiin, kerron, että lähete on jo, et jos saatais vaan se simppatutkimus...Jos ei saada (viimeksihän yksityisellä juuri Ulander ei pitänyt sitä tarpeellisena), odotellaan kiltisti aikaa sinne kättärille. Siellä en kyllä suostu aloittamaan yhtäkään lääkitystä ennenkuin mies on testattu. Muutenkin tuntuu tosi tyhmältä vaan odottaa...mitä jos meillä onkin esim. miehen simppojen laadun takia vaan tyyliin 1% mahdollisuus luomuraskauteen ja se plussa meni kesken? Tosi " tasa-arvoista" kohtelua.
Mut nyt jätän viikoksi nämä murheet teidän hartioillenne, en tiedä tulenko miehen läppärin kautta kurkistamaan loman aikana kuulumisia, tikutella aion ainakin ovista...Mutta pitäkää huolta toisistanne ja voimia!
Nonna
Katri72; eipä ihmeempiä suunnitelmia. Ajateltiin mennä tuossa illemmalla lasten kanssa luistelemaan ja sitten voisi käydä ostamassa jotain viikonloppumässyä! Olishan mulla tuolla yks hiiva jääkaapissa, jos vaikka sais väsättyä pullataikinan... Runebergin torttuja leivotaan, jos vain suinkin jaksan / ehdin.
Kaksonen76; mulla oli kans nyt viime menkkojen jälkeenkin rinnat arat. Itselläni johtui luultavasti ihan omasta vauvakuumeesta, sillä nyt kun tiedän varmasti etten ole raskaana, kipuilut on häipynyt lähes kokonaan.
nipsu-79; voi, olen niin pahoillani. Että pitikin taas käydä näin. Voimia sulle! *halaus*
nonna-80; oikein rentouttavaa lomaa sulle!
ON; kp 10/28-31. Oiskohan se ovis voinut jo olla. Hmmm. No toisaalta ihan turhahan noita on nyt miettiä, kun ei pääse edes yrittämään saada aikaiseksi sitä rakkauden hedelmää (joksi mies kutsuu noita meidän lapsia ;)). Tämä on tämä odottelu niin äärimmäisen turhauttavaa. Kun ei mitenkään pääse itse vaikuttamaan sen odottelun kestoon. On se kai pakko vaan jaksaa.
olen tosi pahoillani sun puolestas!!!!! Voimia extrapaljon!!!!!!!! Munkin mielestä kannattaa mennä tutkimuksiin 3 km:n jälkeen. Toivottavasti syy löytyy ja saatte sitten HELPOSTI sen kestävän onnen!!!
Ensin haluan sanoa Nipsulle suuret pahoittelut!!Mitkään sanat ei sua lohduta nyt,tiedän,mutta nyt on jokin raja ylitetty ja toivottavasti pääsette tutkimuksiin!!! Lohtuhalaus pettymykseesi (((((halii))))))
Minun piinaviikko siis loppui tänään,lääkäri oli myöhässä mutta olo oli vaan välinpitämätön.Kaiken kukkuraksi eilen alkoi viluttaa ja oksettaa niin kamalasti että olin varma että on vähintään flunssa tulossa tai sitten mahatauti.kamala olo oli eilisen ja tän pv aamun,millään ei meinannu päästä ees sängystä ylös saatikka kävellä tai ees istuu.Mutta tässä puoliltapäivin sitten tokenin,mietin jo peruutanko koko lääkärin niin säästympä sitten siltäkin piinalta.
Lääkäri heti kysyi että onko ollut vuotoja tai kipuja,no ei ollut,pahaa oloa vaan.Tutkimuksessa vähän kikkailtiin kun niil ei ollut lateksittomii kumeja ja viimeks sain ihan hemmetillisen polttavan kutkan siitä moneksi päiväksi.Sit vaan kuuntelemaan tuloksia.No niin,nythän täällä näkyy jo paljon enemmän,sanoi lääkäri.Otetaampas mittoja....siis mitä????ja kyllä se totta oli näin itsekkin sen sykkivän pallon :) kokoa huikeat 7mm(vastasi 6+4,mun oviksen mukaan laskut 7+0)
Huoh.tää tapahtui jollekkin muulle,ei mulle,pää ihan sekaisin.
Ekasta piinaviikosta selvitty-toivottavasti jäljellä olis viel ne 34....
No sitähän minä sanoin! ;)
Oikein paljon onnea ihanista ultrakuulumisista! Vielä lisää pikkuiselle tarrasukkia ja vauvaliimaa!!! :)
Nipsu olen todella pahoillani, että tämäkin meni kesken! :´( Voimia ja jaksamisia teille! Kannattaa minunkin mielestä mennä tutkimuksiin, jos vaikka jotain häikkää olis, niin sais hoidettua.. *lohtuhaleja*
Femmamma onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :) Suojelusenkeleitä edelleen matkaan pikkuiselle!
Maria olipa hyvä, että hcg oli normaali, ettei ollut ainakaan rypäleraskauden takia lähtenyt nousuun! Koita jaksaa odottaa, vaikka vaikeaahan se onkin, mutta kyllä nämä kuukaudet tästä kuluu.. Kiitos plussaonnitteluista. :)
Nonna mukavaa ja rentouttavaa lomareissua teille! :)
Kaksonen oliko sinun menkat ihan normaalit siis vuodon määrän suhteen ja vuoto oli veristä vuotoa? Kiitos sinulle peukutuksista. Jännät päivät täälä kyllä on taas menossa.. :)
Katri: Hyvä homma, että menkat vihdoin alkoivat. Toivottavasti kierto nyt normalisoituu.
Viikonloppusuunnitelmista sen verran, että ensi yöksi olen menossa töihin, mutta muuten ei ole mitään suunnitelmia.. Runebergintorttuja aion tehdä, jos suinkin jaksan, ne on niin mahottoman hyviä. :)
Oma ).( kp oisko 23?/24-29. Edelleen kuvotuksen aaltoja on, mutta rinnat ei oo oikeastaan yhtään kipeät.. Tuhrua ei ole ainakaan vielä näkynyt, kun viime kierrosta sitä tuli jo kp21, mutta sillon olikin ennätys lyhyt 24 päivän kierto..
Mukavaa viikonloppua teille kaikille haahuystäville! :)
T. Sani
FEMMAMMA: aivan valtavasti onnea!! Olo on varmaan aika sumuinen ja epätodellinen. Aika rajusti kuitenkin sanoi mielestäni lekuri tuosta ovulaatiosta ja antoi ymmärtää asian toivottomuutta..ja niinkuin nähtiin, oli pikkunen päättänyt vain yllättää äitinsä ja isinsä:) ja lekurin. Aivan kylmät väreet menee.. nyt vain rauhallista oloa ja paljon iloisia asioita mielelle ja sydämelle..aivan mahtavaa..-halaus-
Nipsu: olen kovin pahoillani..itselläni on aivan samaa..hedelmöittyy ja sen pitää vielä olla niin, et aina asitin sen..sitten ei jaksa pitää kiinni..olen ajatellut et kauankohan psyykkeeni jaksaa. Koen olevani vahva, mutta nämä piinaviikot repii oloa aivan kamalasti. Nyt on eka kierto, kun nostin minidisperiinin 100mg. kp 29/30. muistahan itkeä niin kauan kun itkua tulee, sureminen on tärkeää surra, kun on surun aika.
palataan myöhemmin..Nuppu
Nipsulle pahoittelut :`( Tosi kurjaa, että taas kävi näin. Jos yritetään löytää asiasta jotain positiivista, niin ainakin raskaudut aika helposti. Ja seuraava kerta voi olla se kerta, kun onnistuu! Jaksuja!
Femmis: Ihanaa, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! Nyt voit vähän huokaista helpotuksesta, eiks niin? Hieno homma kerta kaikkiaan :)
Sani: sulla on jännät paikat!! Plussatuulia puhaltelen sinne:
~+~+~+~+~+~
Nonna: juu ehdottomasti mies myös syynäykseen!! Pysy tiukkana nyt, nainen! :)
peebee: joo, olis ihanaa kyllä, kun kaikki menisi hyvin meillä kaikilla plussanneilla, niin olisi kanssasisaria exien syyskuisissa!
Omassa navassa ei onneksi ole vuotoa tai kipuja. Ehkä tässä nyt sitten ollaan vielä raskaana -kunnes toisin todistetaan! 9.2. on ultra, kääks!
Oireita ei vielä ihmeemmin ole: rinnat ovat tulleet aroiksi, janottaa ihan kauhiasti, iltaisin viluttaa ja muutamia kertoja ollut mukavia repäisykipuja. Ja ehkä olen hiukan väsyneempi, kuin normisti. Tietysti kauhea epäluulo on päällä koko ajan, mutta karvan vajaa kaksi viikkoa ultraan, ja saan ehkä jonkun varmuuden vähäksi aikaa. Tällaista tämä haahun elämä on. Ja jos sallitte, pyörin täällä vielä ultraan saakka?
Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille haahuystäville, plussatuulia ja muuta mukavaa!! Mä joudun huomenna töihin..
Ulriina rv?
Femmamma: Onnea. Kyllähän mä vähän epäilinkin, että saattaisit vielä ihan hyviä uutisia saada ultrasta. Tsemppiä jatkoon!
Nipsu: Pahoittelut keskenmenosta. Koita jaksaa. Tottakai kannattaa lääkäreiltä ainakin kysyä, että joko jotain tutkimuksia tehtäisiin.
-Porkkana, joka ei jaksa omia kuulumisiaan ees kirjotella...-
hienoa, niin sitä pitää!!!
pikaisesti täällä taas lueskelen teitin kuulumisia. tänne ei mitään uutta, kun ei tätiäkään näy, niin ei voi aloittaa vielä sen inssin suunnittelua... pah.
plussasäteitä kaikille.
-ennis-
Aivan mahtavaa, että se pikkuinen oli sielä noin kovan kasvupyräyksen ottanut. Varmaan helpotti Sinunkin oloasi. Todella hieno juttu.
Nipsulle pahoittelut vuodosta. Ei sitä vaan ymmärrä miksi jatkuvasti käy noin. Itellä vasta kax km takana, mutta vaikkei ole vielä edes raskaana, niin jotenkin se pelko on jo niin voimakkaana, että kolmaskin pitää vielä tähän päälle tulla, että oikein toivot pois otetaan. Mehän käytiin yksityisellä otattamassa ne hyytymistekijät, mut eihän sieltä mitään löytynyt. Pakko tässä on vaan riskillä sitä kolmatta raskautta odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Täältä lähettelen virtuaalisesti voimahalauksia. Ja paljon!
ON: Ei kans jaksa kauheesti kertoilla mitään...tai kun eipä ole paljon kertomistakaan. Aloitin tikuttelun heti kun täti lähti (varmuuden vuoksi, ettei vaan ovis pääse livahtamaan)...joka päivä on tullut haalea viiva tikkuun...???...nythän on vielä niin aikainen ajankohtakin, mutta alkuviikosta oli pari värikkäämpää viivaa ja tänään ja eilen sit siitä haaleempi. Mutta ei tosiaan missään vaiheessa vielä sitä yhtä tummaa tai tummempaa kun kontrolliviiva. Joten jos niihin tikkuihin on uskomista, niin vielä ei ole ovista näkynyt. En tiedä mitä mies tykkää, mut itelle kävi just niin kun arvelin, että olen ottanut tuosta " vauvaprojektista" vähän lomaa ja luotan nyt noihin tikkujen voimaan, eli ajattelin että kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa jktp touhuta, niin satsaan nyt sit ihan siihen ovisaikaan kaikki energiani. Töissä on ollut niin pitkiä päiviä koko tammikuun ja takki alkaa olla tyhjä...kun ei jaksa niin ei vaan jaksa. Jos viivat ei kohta ala tummua, niin mua alkaa jo pelottamaan, että tuleeko sitä ovista ollenkaan. Voi kumpa saisin vahvistuksen, että edes kroppa toimis, niin vois olla turvallisemmin mielin. Joka kuussa sitä vaan odottaa niin kauheen kovasti, että tulis raskaaks ja sitten pettyy aina kun se punainen väri yllättää. Blääh...
Mua nukuttaa. Taidan mennä pehkuihin.
Huomiseen haahusisaret!
-Nina-
...täytyy näin öiseen aikaan pari riviä kirjottaa.
Mä olen edelleen ihan tyhjä. Kroppa ei oo musta palautunu nyt normaaliin tilaan niin hyvin ku ennenn. Siis tuntuu, et hormonitoiminta ei oo vielä palautunut, koska ei oo tuntunu niitä nippasuja alavatsalla mitä yleensä ku kierto käynnistyy. Pelottaa et menkat viivästyy ja en pääse niihin verikokeisiin sillon ku pitäis mennä. Blääh.
Mä mietin ja mietin...valvon ja valvon. Olen ihan rikki. En mieti keskenmenoa, en vauvoja, en mitään siihen liittyvää. Pohdinvain, enttä mikä mussa vikana. MAsennus, fibromyalkia, krooninen väsymysoireyhtymä... nämä vahvimpana mielessä. Ehkei olis siis edes järkevää miettiä vauvaa...yms.
No joo... sellasia mä mietin.
Eli siinä mun tilannekatsaus.... väsynyt...tyhjä....
Ens viikolla jälkitarkastus.
-Porkkana, pettynyt kroppaansa-
Porkkanalle *jaksuhaleja* näin virtuaalisesti! Oletko ajatellut, että nyt menisit psykologin juttusille, kun edelliskerralla et sinne asti päässyt? Ettei masennus saa yliotetta! Niin kuin varmasti itsekin järjellä tiedät, ettei sinussa ole mitään vikaan! Jos kropassasi ei jokin toimi niin kuin raskauksissa pitäisi, niin se ei ole sinun syysi ja sinä et ole sitä mitenkään aiheuttanut etkä sille mitään voi! Sitten vasta jos jokin häikkä tutkimuksissa löydetään, niin vasta sitten se voidaan korjata.. Toivottavasti olosi paranee pikaisesti ja myös kierto käynnistyy nopeasti!
Titi mikäs kp sinulla on menossa? Minulla oli ovistestien kanssa niin, että kun aloitin tikuttelun ei viivaa tullut ja sitten pikkuhiljaa vahvistu, mutta ei tullut ihan yhtä vahvaa viivaa kuitenkaan ja sitten taas viivat haalistui.. Oireitten perusteella ovis kuitenkin tapahtui (limat, lämpö nousi reilusti) ja menkatkin tuli sen muistaakseni noin parin viikon päästä tästä..
Maria toivottavasti saisin joskus kiittää myös plussaonnitteluista, mutta tarkoitus oli kiittää plussaonnen toivotuksista.. ;D
Oma ).( kp24/24-29 Just ku pääsin sanomasta ettei tuhrua vielä ole näkynyt, niin tottakai sitä eilen vähän sitten tuli.. :( Että saa nähä rientääkö täti seuraavien päivien aikana sitten taas paikalle, todennäköisesti. Tosin tänään ei taas ole tullut tuhrua (kop, kop *koputtaa puuta*).
Ulriina: tottakai saat haahuilla meidän kanssa siihen ultraan saakka. :)
Kaikille haahuille ja ex-haahuille mukavaa lauantai-iltaa! :)
-Sani
Täällä töissähän tämä rouva istuskelee ja on hiljaista.
Mielikin on maassa kun tuli riitaa miehen kanssa ennen kuin lähdin töihin. Ja, olen sellainen että en ihan heti ota ensimmäisenä yhteyttä. Nyt sitten möksötän ja odotan että mies ottais yhteyttä.. =(
Maria: Kyllä minäkin toivon, että tuo rintojen vihlonta ja masun nippailu johtuisi tuosta omasta vauvakuumeesta.. Mutta jotenkin epäilen kuitenkin tuota vaihtoehtoa sillä nuo ¿oireet¿ jatkuvat.
Femmamamma: Olipa ihania kuulumisia sinulla!! =) Lähetän roppakaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia masuasukille matkaan mukaan. Nauti raskaudestasi. =)
Sani: Kyllä tuo vuoto oli ihan veristä, kirkasta sellaista. Ja, nyt ei tullut sellaisia hyytymiä mitä yleensä on tullut. Se oli tosiaan kolme päivää ja täti häipyi. Aikaisemmin vuotoa on tullut 5päivää. Ja, nuo ns. ¿oireet¿ jatkuvat.
Sinulle edelleen pidän peukut ja varpaat pystyssä!! =)
Porkkana: Voimia sinulle! Toivottavasti kroppa nyt alkaa piakkoin toimia samalla tavalla kuin ennen.
Ulriina: Tottahan toki sinä saat täällä haahuilla meidän kanssa. Ja, myös ultran jälkeen jos siltä tuntuu. =) Päivät kuluu nopeasti, joten kohta sinä pääset ultraan.
Oma napa: kp 10/28-31.. Eilen laskin tuon kierron oikein tarkasti ja tuli tuo 28. Tein eilen myös ovistestin, mutta negaahan se näytti.
Samat " oireet" tässä jatkuvat ja välillä, varsinkin iltaisin on pikkusen huono-olo. Ja, valkovuotoa on ollut. En kyllä osaa sanoa enään mitään omasta kropastani.
Maanantaina menen sinne papakokeeseen, toivottavasti sekin antais jotain tietoa et missä mennään. Sitten ajattelin tilata taas gynelle ajan jotta voisin vähän keskustella sen kanssa että mitä tässä aletaan tekemään. Alkaa jo mieltä painamaan kun ei sitä omaa nyyttiä tule..
Kaippa sitä täytyy tässä jatkaa töiden tekoa, joten lauantain jatkoja kaikille haahuille!! =)
Kaksonen76
yksiä menkkoja ennen kuin aloitti yrityksen?
itse mietin että jospa en sittenkään odota menkkoja vaikka lääkäri niin neuvoi. selviäähän se laskettu aika sitten ultrassa.
Nipsulle pahoittelut vuodon alkamisesta, eipä siihen oikein sanoja löydy kuvaamaan sitä tyhjyyden tunnetta kun kerkeää jonkun aikaa iloitsemaan raskaudesta ja sitten se yhtäkkiä otetaankin pois...((haleja))
Femmamammalle Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, toivottavasti nyt saat nauttia raskaudesta loppuun asti!!=0)
Täällä nyt on sitten jo pian viikko syöty disperiiniä ja pian alkaa oviskin olla käsillä...ahkerasti pitää nyt sitten oleskella tuolla vällyjen alla..parin viikon päästä sitten nähdään että joko sitä vihdoin viimein päästäis tonne odotuspuolelle....toivottavasti disperiinissä on " taikaa" !!
Oikein paljon haleja ja kovia plussatuulia kaikille!!=)
Porkkana: Tässä sua yritän lohdutella, että itse sain ¿fibromyalgia-diagnoosin¿ tuossa 5 vuotta sitten. On ollut opettelemista siinä miten elää niin, ettei vedä itteensä ihan puhki joka asiassa, että jaksaa töissä ja kotona ja oikeastaan vaan pitää elää mahdollisimman ¿tylsää¿ eli tasapainoista elämää, niin voin ihan hyvin. Oikeastaan en säryiltäni edes saanut nukuttua öisin ja itkeskelin vaan ja oli tosi paha olla ja mitä huonommin nukuin sen enemmän särki. Siitähän tuli ihan kauhee oravanpyörä. Oikeastaan kaikki lähti menemään parhain päin kun tapasin tän nykyisen mieheni. Elämä meni vaan jotenkin raiteilleen. Siihen on vaikuttanut niin moni juttu. Olen muutenkin kaikki fibroihmisen tyypilliset merkit täyttävä ihminen, eli ylitunnollinen ja kiltti. Nykyään jo osaan olla itsekäs ja sanoa välillä töissäkin ei. Kantsii kyllä käydä juttelemassa jossain jos vaan pääset. Mulla se ainakin auttoi. Kyllä mäkin mietin sitä moneen otteeseen, että pystynkö äidiksi ollenkaan ja nyt kun sitä vauvaa ei ole tullut tai nämä kaksi on mennyt kesken, niin jossin vaiheessa kävi jopa mielessä, että onko näin tarkoitus mennäkkin kun/ jos en tuon fibron takia lasten kanssa jaksaisi. Mutta en usko siihenkään. En anna sen rikkoa mua. Olen vaan opetellut elämään sen asian kanssa. Kaikkea maltilla, niin säryt pysyy poissa, pää kasassa ja saan vielä nukutuksikin. Todella toivon, että saisit mielesi virkeämmäksi. Eipä nämä km:t ainakaan näitä tilanteita helpota. Voimia ja halauksia titi lähettelee. Täällä ollaan tukena jos tarvitset. =)
Sani: Mulla on itse asiassa ollut niissä ovistikuissa menkkojen jälkeen joka päivä jonkunlainen haalea viiva. Ei yhtään sellaista päivää kun ei olis mitään näkynyt. Nyt tänä aamuna oli hieman taas värikkäämpi viiva kun eilen¿toivottavasti olis nyt vahvistumaan päin. Laitettiin simpat tänään liikenteeseen varuiksi, jos käy tosiaan niin, ettei sitten kunnon viivaa tulekkaan¿mutta toisaaltahan se tarkoittas sitä ettei ole tullut ovistakaan, eikä siis voi raskautuakkaan. No toivotaan nyt että se pamahtais tässä muutamien päivien sisään. Nyt on menossa kp 12 (jos lasketaan siitä ihan ekasta tiputtelupäivästä)¿kun en oikein tiedä miten tuo kiertokaan menee ja että mikä se eka kp päivä sitten oikein oli. Mutta seuraan täällä nyt tilannetta. Alamasu on tänään kipuillut, mutta ei vielä kovin voimakkaasti. Eli toiveikkaana tulevasta oviksesta täällä vielä olen toistaiseksi.
Kaksonen: Voisitko siltikin olla raskaana? Ihmeellisiä oireita vaan Sinulta löytyy? Ihan kun raskausoireita. hhhhmmm¿mielenkiintoista. Et ole sitten ajatellut testata vielä raskaustestillä¿? Täälläkin kovasti jo sitä nyyttiä odoteltais¿eikös teillä ollut jo pari vuotta yritystä takana¿meillä on sellaiset 1½ vuotta, mutta ennenkö huomaakaan, niin sitä mekin ollaan jo syksyssä ja edelleen ilman käärylettä ja pari vuotta sitten jo yritystä takana.
Ronyn: Ekalla kiepillä odotettiin lekurin neuvosta ne ekat mensut. Toisen km jälkeen (oli kyllä eri lääkäri) mutta ei odotettu vaan jatkettiin heti yrittämistä kun kynnelle kyettiin. No tässä mennään vielä ja edellinen km tuli syyskuun lopulla. Eli eipä ole silti tärpännyt. Jos vaan itse voit hyvin ja tuntuu sille, että on valmis heti uuteen raskauteen jos tärppi vaan käy, niin ei kai sille mitään ehdotonta kieltoa ole. Kai sitä vaan ajatellaan, että km:n saanut ehtii vähän palautua. Kyllähän toi kropan päälle ottaa. En tiedä oliko tosta mitään apua, mutta näin meillä.
ON: Kaikki tulikin tuossa edellisissä viesteissä oikeastaan kuulumisista esille. Täällä vähän haikein mielin lähdetään kohti helmikuuta¿ensimmäisen nyytin LA olisi ollut nyt helmikuun alussa. Onneksi olen saanut muistista pyyhittyä sen tarkan LA päivän¿enkä ala tonkimaan vihkojani enää sen tarkastamiseksi. Muutenkin tuntuu noiden päivien ylitys pahalta. Toisen vauvin LA:ta en oikein voi unohtaa kun se olisi ollut omana syntymäpäivänä toukokuussa¿ *syyyyyyyyyyyvä huokaus*
Taidan mennä ukon kanssa kattelemaan leffaa. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille haahuttelijoille. =)
titi
Olo on jotenkin niin tyhjä. Itku vain tulee koko ajan. Odotin tätä niin paljon ja sit se menee pois. Kyllä tää on niin väärin. En soisi tätä kenellekkään. mitä luulette kannatteeko tätä alkaa tutkimaan kun 3 km on tullu näin lyhyellä ajalla? ajattelin käydä jälkitarkastuksessa yksityisellä kunhan vuoto loppuu. Joku syyhän tätä täytyy olla??