Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT viikko 4***

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin tulla tuulettamaan..tänään alkoi menkat!!! Enpäs ole ikänä ollut menkoista näin iloinen :D Nyt saa sitten taas alkaa elämään normaalia elämää ja uusi vauva saa tulla kun on tullakseen :D nyt meni noin 45 päivää siitä km-vuodon alkamisesta..toivottavasti jatkossa kierrot ois suht normaaleja ettei venyis hurjan pitkiksi!

Pahoittelut Nipsulle keskenmenosta :( *halii*

Femmammalle onnittelut iloisista ultrakuulumisista!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa!! :D

Olin illalla kaverin läksiäisissä..hauskaa oli ja onneks kaveri tuleekin takas suomeen ens kesänä. Tänään sitten ollut vähän väsy olo..

Nyt oikaisen sohvalle..

memmuli

Vierailija
102/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsulle voimia!!! Nyt ei löydy sanoja mutta *iso halausrutistus*!!

Onnea Femmis, toivottavasti kaikki sujuu loppuun saakka hyvin!

Ja samalla upitus!

T:Liliane

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni-maija; Kylläpä tuo täti nyt antaa odotuttaa itseään. Toivottavasti löytää tiensä pian perille, että pääsette inssiä suunnittelemaan.

titi75; Toivottavasti saat pian tikkuihin yhtä vahvat viivat ja sitten parin viikon päästä uudelleen, mutta hiukan toisenlaiseen testiin ;)

porkkana05; voin vain kuvitella kuinka raskasta sinulla täytyy olla. En oikein osaa sanoa mitään. Voin vain lähettää täältä virtuaalihalauksen ja kertoa, että täällä saat purkaa oloasi niin paljon kuin siltä tuntuu. Täällä on aina " olkapää" mitä vasten itkeä. Voimia!

sani-74; Toivottavasti tuhru loppuu kokonaan ja pääsen onnittelemaan plussasta! ;)

memmuli24; onnittelut menkoista (harvoinpa noin tulee sanottua ;)). Nyt sitten uudella innolla vauvapuuhiin! Plussaonnea!

ON: tänään tuli taas enemmän (ovis?)limaa (kp nyt 12?) ehkäpä se ovis on vasta tulossa. Se olisi ihan hyvä, koska sitten kierto olisi pysymässä melko normaalissa.

Vierailija
104/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jouduin kovien kipujen kanssa sairaalaan. siellä tarkistettiin onko kohdussa mitään. Keskenmeno oli hyvässä vauhdissa ja raskaushormooni myös laskemassa. Sain myös iloisia uutisia sillä pääsen tutkimuksiin näitten keskenmenojen takia. Lääkärikin sanoi ettei ole normaalia mut voi olla myös huonoa tuuria. Kahden viikon pästä pitää käydä tekemässä veri raskaustesti. Seuraavat että hormooni laskis. Uutta raskautta saa yrittää heti kun siltä tuntuu. Ei tarvi odotella menkkoja ensin. Pikku hijaa alkaa toipumaan tästä menetyksestä. Eilen kun palasin sairaalasta niin tuntui kuin olisin kaikkeni antanu. Oli niin tyhjä ja surulinen olo. Annan kauniit kiitokset kuopion yliopistolliseen sairaalaan. Palvelu oli ihanaa ja ymmärtäväistä!!

Tänne myös kaikkille kannustajille.

Vierailija
105/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11pv sitten oli kaavinta ja tänään huvikseni sitten päätin testata ovistestillä kun on nippaillu vasemmalta ja tissit ollu kipeenä niin tuli melkein yhtä vahvat, onko minussa vielä jotain raskaushormoonia vai voiko tosiaan olla jo nyt ovis tulossa?

Vierailija
106/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsu: hyvä, että pääsit tutkimuksiin ja, että oli mukava henkilökunta sinua hoitamassa, tuntuu, että se ei nykyään ole itsestäänselvyys. Voimia sinulle edelleen!

Ronyn: Me ei kohdunulkopuolisen jälkeen ehkäisty ennen ekoja menkkoja, mutta olihan se touhuilu aikalailla harvakseltaa siinä vaiheessa, eikä sitä tärppiä ole vieläkään tullut (km elokuussa).. Faktatietoa en osaa sinulle sanoa tuosta ovistikun plussastakaan, mutta kuvittelisin että ovis voi hyvinkin jo tulla.. Eräs tuttavani oli jo jälkitarkastuksessa uudelleen raskaana (hänelle tehtiin siis kaavinta).

Oma ).( tänään olin jo varma, että nyt täti ryntää paikalle; tuhrutellut oli jälleen ja aamulla tuli myös verinen limaviiru ja eilen + tänään lämmöt olivat normaalit. Mutta pitää nyt vielä odotella, tänään ei ole pahemmin aamun jälkeen tuhrutellut ja äskön ku huvikseen mittasin lämpöä, niin oli taas noussut 37,2.. Kp nyt siis 25/24-29..

Meinaako kaikki haahut seurata tänään kenet me pressaksi saamme? Onko täälä monta Halosen/Niinistön kannattajaa? Ite lukeudun Niinistön kannattajiin.. Lilianekos se oli joka ainakin lukeutu Halosen kannattajiin, jonka myös tytär tiesi? ;)

Mukavaa vaali-iltaa. :)

T. Sani

Vierailija
107/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana aurinkoinen päivä tänään.

Käytiin miehen kanssa kävellen äänestämässä ja sitten pitikin jo valmistautua taas töihin. No, tästä päivästä olen mielissäni kun saa tupla palkkaa. =)

Titi: Olen kyllä kieltämättä miettinyt tuotakin vaihtoehtoa, että olisin raskaana kuitenkin, mutta silti jotenkin epäilen. En mä tiedä. Olen itsekin ajatellut et kyllä mulla on mitä ihmeellisimpiä oireita, ihan kuin raskausoireita.. =) Kunpa se olisikin sitä itseään. Olen ajatellut testailevani r-testillä ja itse asiassa testailinkin tuossa toissapäivänä.. =) Mutta, negaa se näytti. Ovistesti näyttää vain myös negaa. Todella kummallista. Huonoa tekee aina välillä, nytkin kun kirjoittelen tätä¿

Nipsu: Pahoittelut keskenmenosta.. =( Mutta, hyvä asia on kyllä se että pääset tutkimuksiin, jos sieltä löytyis jotain syytä noihin km:n. *virtuaalihali*

Oma napa: kp 11/28-31... Samat oireet sen kun jatkuvat vain. Todella outoa. Ja, tekee huonoa. Ovistesti näytti negaa kuitenkin. Toissapäivänen r-testi näytti kuitenkin negaa. Ihan aikuisten oikeasti mulla tekee huonoa ja nyt nippailee nivusissa.

Mikä mun oikeasti voi olla????? Huomenna menen papakokeeseen, toivottavasti se antais jotain tietoa siitä että mitä mun kropassani tapahtuu.

Sunnuntai-illan jatkoja kaikille! =)

Kaksonen76

Vierailija
108/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan samaa mieltä!! ;)

Niistä ovistesteistä piti kirjoittamani, kun ihmettelit, että joka päivä tulee haalea viiva..Se on ihan normaalia. LH:ta erittyy yleensä koko ajan jonkin varran, ja testi näyttää sitten LH-huipun. Niin mullakin on tullut, mutta vahvoja viivoja en ole saanut, kuin kolmasti vuoden sisällä! Ja tästä plussakierrosta en siis ollenkaan;)

Taitaa tuolla joku olla kasvamassa; on nimittäin lievää hormoniherkkyyttä havaittavissa: olimme eilen katsomassa Disney on Ice, ja mua itketti ihan kauheasti, varsinkin näytöksen alussa! Ihan väkisin meinasi kyyneleet valua poskille. Ja ei siinä kyllä mitään liikuttavaa tapahtunut, kun Mikki & co. luistelivat ja Hessu kaatuili;) Ihan kiva esitys oli kyllä! Vuosi sitten olin samaan aikaan raskaana, ja olimme Teneriffalla katsomassa eläinpuistossa delfiiniesitystä ja tapahtui sama juttu, poru kurkussa katsoin. Miehellä oli hauskaa, kun mamma oli tippa linssissä;)

Voi hitto, 11 yötä ultraan...Huh, miten jaksan odottaa. Varmaan parit testit tulee vielä tehtyä, ja jos viiva on haalistunut, tietää, mitä odottaa. Sori, kun olen nyt pessimisti! Olen kyllä tänään uskatautunut lukemaan Vauva-lehteäkin, jonka sain jo vuosi sitten näytteenä raskaustestin mukana. Lehti on ollut laatikon pohjalla odottamassa... Siis avasin vasta nyt muovit lehdestä, kun keskenmenot harmitti silloin niin kovasti, etten viitsinyt/uskaltanut lukea mitään aiheeseen littyvää, saatika katsella isomasujen kuvia...

Jeps, teille kaikille toivon mukavaa viikon alkua sekä onnea ja jaksuja " ovisteluun" ja pupusteluun!!

Ulriina rv?

Vierailija
109/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti jatkaa tuohon edelliseen viestiin normaalisti, mutta menin painamaan enteriä tuossa otsikkorivillä, niin näköjään laittoi sen omaksi viestiksi. ;-)

Nipsu: Hyvä, että pääset jatkotutkimuksiin. Kyllä se omaa oloa kuitenkin helpottaa kun tietää, että jotain tutkitaan. Sinullakin nyt oliko jo kolmas perättäinen km. Todella kurjaa. Ehkä tuo tieto siitä, että tutkitaan paremmin helpottaa oloasi, vaikka km:n jäljiltä todella tyhjä olo varmasti onkin. Koitahan jaksaa toveri urhea. *halaa*

ON: Tässä vaan pikaisesti nyt vähän omaa napaa kirjoittelen. Harmittaa ihan vietävästi kun sitä ovista ei nyt näy eikä kuulu. Pe ja la oli normaalia enemmän alavatsakipuja, mutta kumpanakaan aamuna ei selkeetä ovisviiva tullut. Tai selkeä haalea viiva, mutta ohjeitten mukaan se siis on edelleen nega. Ajattelin eilen kun kivut oli kuitenkin sen verran voimakkaat, että ehkä tuo viiva tuosta nyt vahvistuu vaikka täksi päiväksi tai viimeistään huomiseksi, mutta tänä aamuna viiva oli taas haalistunut entisestään. Hyvä kun sen huomasi enää. No eilen laitettiin simppoja liikenteeseen, mutta on silläkin saralla ollut hieman hiljaista kun olen ajatellut siltä osin viettää stressitöntä kuuta touhuilujen kannalta, että ei ihan pakkopullaksi mene tuo touhuilu, vaan ajattelin, että odotellaan rauhassa siihen asti kun ovis ilmoittelee itestään. Mutta ei hyvältä näytä.

Voiko muka mennä niin, että nuo yhtä vahvat viivat voi pätkähtää ruutuun mulla vaikka huomiseksi aamuksi, vaikka tänään olikin ihan haalea viiva vaan. Vai meneekö se niin, että se pikku hiljaa vaan tummenee? Mäkin olen testannut nyt kohta viikon verran joka päivä.

Tätä vähän arvelinkin, että nyt sitten olen ihan paniikissa jos huomaankin, että en edes ovuloi. Ajattelin tän tietty menevän niin helposti, että teen vaan ovistestejä ja KUN kax tasavahvaa viivaa tulee ruutuun, niin äkkiä vaan touhuilemaan. Niimpä niin...kaikki ei mene niin kun elokuvissa. Tiedä sitten onko noi km:t sekottanut sit kuitenkin tätä mun pakkaani näin paljon.

Pitääkö oviksen jälkeen kulua aina se 14pv ennenkö menkkojen pitäs alkaa, vai voiko se aika olla lyhkäsempikin. Toisin sanoen, onko mussa jotain vikaa jos ovis tuliskin vasta esim. vaikka kp18 ja menkat alkas kp28. En tiedä...mä olen ihan sekaisin kyllä tästä hommasta. Ja varsinkin, kun vatsakipujen mukaan nyt eilen tuntu sille, että olis ollut ovis, mutta en mä siihen tikkuun kyllä riittävän vahvaa toista viivaa saanut.

No nyt mä taas vaan valitan täällä tästä ovuloimattomuudestani, mutta mua harmittaa ihan oikeesti jos en ovuloikkaan. Lääkäri vielä sanoi viime viikolla just, että " kun tätä sun kiertoa katsoo, niin tuskin sulla ainakaan sitä ongelmaa on, että et ovuloisi" . Joopa...saas nyt sit nähdä.

Onko se 100%:n varma, että ovulaatiota ei voi tapahtua " hieman haaleammilla viivoilla" . Mä sain väriksi ehkä " puolet" siitä testiviivan vahvuudesta. Nyt olen vaan odottanut niitä vahvoja viivoja kun kuuta nousevaa ja ajatellut, että sit pistetään kaikki peliin kun ne viivat tulee ja nyt jos se ovis vaikka menikin sivu suun, mut ne tikut ei vaan jostain syystä näyttäneet sitä oikein. Pitäis kai touhuta siltikin varmuuden vuoksi se jktp, mutta suoraan sanottuna tän alkuvuoden työhärdelleistä on ollut niin väsynyt, että ei ole kauheesti ollut ylimääräistä energiaa.

Eipä tää valittaminen tässä nyt auta. Mä meen peseen hampaat ja painun maate.

Huomiseen!

titi joka toivoo, että huomenna aamulla ovistikussa olis ne kaivatut kax viivaa!!!

Vierailija
110/111 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vähän pelkäsinkin, että jos sekin on mahdollista, ettei kunnon viivoja tule kun niitä hailuviivoja vaan ja sitten kuitenkin olis mahdollisuus raskautumiseen, mutta me ei olla tajuttu käyttää tilaisuutta hyväksi lainkaan. Eli siis miehellekkin vielä sanoin, että jos ovis on tuloillaan, niin sen pitäs tulla suht pian, että odotetaan vielä pari päivää ja laitetaan kaikki peliin. Ja pe ja la sain siis ne viiva tikkuun jotka olis ns. väriltään puolet siitä testiviivan vahvuudesta ja ajattelin, että sieltä se ovis on nyt tulossa ja tänään taas sitten viiva olikin jo ihan haalistunut. Jos se ovis oli eilen, niin en tiedä sitten ehdittiinkö kun koko päivän juili mahaa ja touhuiltiin vasta illalla.

No sille ei sit mitään voi.

Ulriina pidän täällä peukkuja sun tulevaa ultraa varten. Ihan jänskättää sun puolesta. Toivon todella, että sielä pikkuinen kasvaa kovaa kyytiä. Hormonioireilut viittaavat kyllä ihan siihen itseensä...pidä tuosta kiinni.

Ja kiitos noista sun ovistestikommenteista.

Tälläkin hetkellä vähän juilii masunpohjaa...nyt lähinnä sellainen painon tunne kun menkat olis alkamassa.

Mut jos mä nyt menisin maate. Kauniita unia. =)

titi

Vierailija
111/111 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 24/28,nyt jo menkat alkamassa,tulee tuhrua...PLÄÄHHH... no kait ne useat kaavinnatkin vaikuttaa ja minun kilpparit...ja viimeksi oli kohtu tulehus ...Melko turruttavaa tämä yrittäminen,yleensä tärpännyt heti ja nyt lähtee 5 yritys jälkitarkastuksen jälkeen...