Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini haluaa ilmeisesti rikkoa välimme ruoalla!!

Vierailija
21.01.2006 |

Oltiin eilen kaverini tupareissa, sinne tuli mun ja mieheni lisäksi yksi pariskunta. Kaveri oli sitten tehnyt kasvispiirakan, jossa oli TUOREJUUSTOA ja jonkun kääretortun, jossa myös oli TUOREJUUSTOA. Ihan kuin vittuillakseen, mä olen nimittäin RASKAANA. Ja oli siinä tietty muutakin, niin kuin lihapasteijoita joita en voi syödä, koska olen alkanut syksyllä noudattaa kasvisruokavaliota (ja kaverilleni oen tästä kyllä kertonut!!).

Olin tosi loukkaantunut. Mies väittää, ettei kaverini tarkoittanut mitään pahaa, mutta mun tekisi silti mieli laittaa sille joku tekstari...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi oli jotain kaupan keksejä ja sipsejä enkä tosiaan syö sellaista moskaa - saati että itse tarjoaisin juhlissa.

ap

Vierailija
2/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla se halukkaampi rikkomaan niitä välejä.

Kotimaisissa juustoissa ei ole vaaraa ja etenkin jos se on vielä kypsennetty, kuten oletettavasti siinä piirakassa.

Relaa vähän! Taidat odottaa esikoistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi rakas ap, kyllähän sä tiedät, että tuorejuustoa SAA SYÖDÄ jos se on kuumennettu kertaalleen. Eli piirakkaa olisit voinut aivan hyvin syödä. Lisäksi olisit voinut kysyä ystävältä, jotta olisiko hän mahdollisesti käyttänyt PASTÖROITUA tuorejuustoa, ne kun (Suomalaiset) on nykyään lähes kaikki pastöroitu ;) Eli voi turvallisin mielin syödä myös kylmänä.

Musta tää haiskahtaa aika lailla provolta, ei kukaan voi olla noin lapsellinen kuin ap! ;D

Vierailija
4/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa...

Vierailija
5/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä voit niitä syödä, et vain halua!

Allergikko ei voi syödä jotain, mutta kasvissyöjä kyllä!

Vierailija
6/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskinpa edes on tullu ajatelleeks, ettei jotain tuorejuustoja sais syödä..

Sitä paitsi: ihan ku joku juusto ja muut ois pahimmasta päästä vauvaa vahingoittamaan..

Vierailija
7/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin tuskinpa edes on tullu ajatelleeks, ettei jotain tuorejuustoja sais syödä..

Sitä paitsi: ihan ku joku juusto ja muut ois pahimmasta päästä vauvaa vahingoittamaan..

Vierailija
8/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tosiaan oli Hovi tuorejuustoa jota voi raskausaikana syödä. Mun mielestä sä ap olet vetänyt porot nokkaan ja aika syvälle.

Vierailija
9/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan lehtisessä kun varoitettiin vain yleisesti tuorejuustoista. Ja kyllä, odotan esikoistani mutten ole mielestäni ollenkaan liian hysteerinen. Ja tällä kaverillani on yksi lapsi eli odotusajan ruokavalion pitäisi olla tuttu.

Ja liharuokia EN VOI SYÖDÄ koska se pilaisi kasvisruokavalioni.

Hmh, kaverini on allerginen kalalle, pitäisiköhän mun kutsua hänet syömään ja tarjota sitten lohta...

-ap

Vierailija
10/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonolla pohjalla tuntuu tuo teidän ystävyys olevan. Jos minun ystäväni tekisi jotain vastaavaa, en todellakaan ottaisi nokkiini. Hänellä ei kenties ole tullut mieleenkään, että sinulla olisi jotain ihmeellisiä ruokarajoituksia... Minä olen syönyt kolmen raskauden aikana aivan kaikkea, jopa alkuraskaudessa maksaa muutaman kerran, ja kaikki lapset ovat erittäin terveitä. Kyllä sitä tervettä järkeäkin sopii ihan käyttää.

Mutta asiaan palatakseni - nostahan se pää sieltä omasta takapuolestasi pois ja katsele ympärillesi.

Vierailija
11/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä.

Vierailija
12/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun raskauden alusta hyvin pitkän pätkän asuin ulkomailla, niin varmaan siinäki jo melkeen tuhosin lapsen..

Vierailija
13/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tuparit olivat pelkästään sinulle

tää oli aika huono provo

olisit voinut olla syömättä tai syödä niitä kaupan keksejä

Vierailija
14/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, ei asiasta enempää. Koittakaa ihmiset ottaa huomioon vieraidenne ruokavaliot, jos haluatte pitää heidät ystävinä jatkossakin.

Ja te, jotka väitätte, että mitä tahansa voi syödä raskausaikana: minkä takia neuvola sitten ohjaa toisin? Tekö taas tiedätte enemmän kuin kaikki lääkärit? Aivan...

-ap

Vierailija
15/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy lukeen valion sivuilta jos et muuten usko!!

kuinka tyhmä voi ämmä olla...

Vierailija
16/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa kielletty mitään syömästä..JÄRKEÄ SAA KÄYTTÄÄ!! sä et varmaan ap mene ees rappusia ylös tai alas ku voit kompastua ja tapat vauvan? Eiku sänkyyn vaan makaamaan ja patjat sängyn reunalle jos sattuu sieltä sängystä tippuun..voi ristus mitä porukkaa!

Vierailija
17/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ok. Toisekseen, tuparit eivät kaiketi ole ruokajuhlat, joten tuskin nyt sitä varten paastosit. Ensi kerralla OTA OMAT EVÄÄT MUKAAN!

Vierailija
18/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat ap olla ihan hullu ämmä. Mä en ikinä haluais tollasta ystävää? itselleni riesaksi!!!!! KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

Vierailija
19/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy; raskaus. Ts. toisesta korvasta sisään, toisesta ulos...

Vierailija
20/29 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä vähemmän tulee mieleen sellainen ihmiselle jos ei ole koskaan odottanut...

Kotona kyllä katoin että en kokok aikaa syönyt juustoja mutta söin niitä siis kuitenkin ja kummallakaan odotuskerralla ei ole mitään tullut... No joo olis voinu tulla.

Mutta ekalla kerralla en ees tienny muuta kun kalan että sitä ei kannata syödä ja tietty suolaset...

Mites on jos sun jollai kaveriilas on kissa tai oikeestaan jose OTTAS KISSAN SUN ODOTUSAIKANA niin varmaan laitat välit poikki kun odotusaikana ei sais koskee kissan jos se raapasee sua... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan