Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa joku tuntemasi henkilö on hokenut ja näin mielestäsi alkanut uskoa siihen?

Vierailija
10.03.2023 |

Ja miten tämä on vaikuttanut hänen elämäänsä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoki jatkuvasti, että ei tule suoriutumaan autokoulusta, koska hänellä on Asperger. Hänellä ei ole tänäkään päivänä ajokorttia.

Vierailija
2/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esimerkki! Työkaveri keikkatyössä hokee alituiseen olevansa jo vanha ja ikäloppu, huokailee että hautaan jo joutaisi näin vanha mummo. On noin 60v, näyttää nuoremmalta mutta asenne ja puheet kuin satavuotiaan. Kerroin kerran, että äitini on samanikäinen hänen kanssaan ja kokee olevansa hirveän hyvässä elämänvaiheessa, suunnittelee uusia harrastuksia ja maisemanvaihtoa, oli sen päivän ajan sitten itsekin valittamatta.

Nyt kun viimeksi näin työkaveria, huokaili taas olevansa ikäloppu ja odottaa kuolemaa.

Nämä kaksi henkilöä sillä erolla, että äitini on parantunut hengenvaarallisesta sairaudesta, työkaveri on perusterve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua eroon hokijoista. 

Vierailija
4/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilon mainos: Tuutko hakeen? En! Tuun!

Vierailija
5/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismia hoettiin kovastikin esim. Neuvostoliitossa ja ihmiset piti hyvänäkin ideana. Samalla tavoin se toimii nykyään. Aina kyse mitä teemoja pidetään esillä, kuten toiset hyvn tietää.

Vierailija
6/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tullut nähtyä.

Sukupuolten moninaisuudesta muutamakin tuttava on jankuttanut aina tavattaessa jo pitkään ja pitä luentoja kromosomeista, xx sitä ja xy tätä, niin pitkään että alkavat jo itsekin uskoa moiseen biologian peruskäsitteden vastaiseen roskaan.

Ilmastonmuutoksesta hyperventiloivat ostelevat asumallani omakotitaloalueella aurinkopaneeleita kiertäviltä käärmeöljykauppiailta ja esittelevät innoissaan kuinka monta kilowattia paneelin ovat tuottaneet kesällä, jota sitten myyvät sähköyhtiölle muutamalla sentillä, mutta pitävät talvella onneksi matalampaa profiilia ja lykkäävät halkoja takkoihinsa ja etsivät mahdollisimman halpaa sähköliittymää taloihinsa :-)

Meidän perheeseen ja sukuun ei ole vielä tarttunut sellaista sairautta kuin infernaalinen feminismi, joten ollaan saatu elää kommunismista vapaata elämää tähän saakka.

Vierailija
7/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim kun olin lievästi ylipainoinen mulle jotkut sanoi että olin lihava ja jotkut sanoi etten liiku ja syön karkkia (liikuin paljon enkä syönyt karkkia). No nyt olen oikeasti lihava, ja syön sitä karkkia ja liikuntakin jäi korona tauon aikana. Nyt on varmaan kaikki tyytyväisiä 😂

Ja toinen on se, että esim työyhteisössäni muut naiset alentaa, aina ottaa jonkun asian kritiikin kohteeksi mikä esim mussa on (vaikka olisin esim parhaimman näkönen, otetaan joku muka epäkohta suureen ääneen esiin mikä on ja sitä päivitellään lähes päivittäin suureen ääneen ja kehutaan näitä muita harmaa varpusia minulle) tavoitteena tietty saada kaikki ajattelenään etten ole minkään arvoinen ja että mun hyvät puolet ei ole kummosia jne, toistaiseksi onneksi itse tiedostan olevani erittäin kaunis nainen.

Vierailija
8/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoki jatkuvasti, että ei tule suoriutumaan autokoulusta, koska hänellä on Asperger. Hänellä ei ole tänäkään päivänä ajokorttia.

Ja hän toisinaan ruikuttaa, miten paljon helpompaa elämä olisi, jos olisi auto.

Vierailija
9/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on esimerkki! Työkaveri keikkatyössä hokee alituiseen olevansa jo vanha ja ikäloppu, huokailee että hautaan jo joutaisi näin vanha mummo. On noin 60v, näyttää nuoremmalta mutta asenne ja puheet kuin satavuotiaan. Kerroin kerran, että äitini on samanikäinen hänen kanssaan ja kokee olevansa hirveän hyvässä elämänvaiheessa, suunnittelee uusia harrastuksia ja maisemanvaihtoa, oli sen päivän ajan sitten itsekin valittamatta.

Nyt kun viimeksi näin työkaveria, huokaili taas olevansa ikäloppu ja odottaa kuolemaa.

Nämä kaksi henkilöä sillä erolla, että äitini on parantunut hengenvaarallisesta sairaudesta, työkaveri on perusterve.

Äitisi on hieno, työkaveri huono?

Et voi tietää mitkä asiat on vieneet työkaverin elämänhalun. On voinut olla rankkaa jo vuosikymmeniä, äitisi elämässä on ollut lyhyt vaikea vaihe?

Kumman valitsisit.

Vierailija
10/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, ettei kykene käymään yliopistoa. Vuoden oli siellä ja jätti kesken. Ei ole ollut työelämässä kuin vain satunnaisissa hanttihommissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi