Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****ENSIKOT VIIKONLOPPUNA****

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpiäiselle kovasti sisua tuon pitkän kierron kanssa! Hyvä, että pääset neuvolaan, jotta voivat katsoa tarkemmin tilannetta. En nyt muista, ootko kertonu, onko sulla aina ollu pitkät kierrot vai kuinka? Mutta eiköhän se kierto saada siitä tasaantumaan!

Minunkin puolesta Nellamaijalle tervetuloa vain joukkoon!

Mukava aurinkoinen ilma tosiaan ulkona, pikkusen vielä viileetä vaan... Täällä on tiedossa jännitystä ens viikoks, mutta ei valitettavasti vauvarintamalla... Huomenna alkaa nimittäin viiminen työharjottelu. Ainahan se harjottelu vähän jännittää, että minkälaisen ohjaajan sitten sattuu saamaan. Mutta toivotaan, että hyvin menis.

Hippux, kp 16/25-27

Vierailija
22/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet kuumeilemaan ja olit sitten sinkku tai et niin tervetuloa vaan. Ensikoita täällä kuumeillaan, se on pääasia!!!

Helmille super paljon Onnea ja liimat tarrat mukana!!!!!

Amy, luin sun eilisen tekstin ihan sujuvasti, enkä huomannut siinä mitään outoa! No mun äidinkieli on aina ollut tosi huono!!! Mutta kyllä me aina toisistamme selvää saadaan, koska samoista asioista puhutaan.

Oviksen bongaus jatkuu, mutta tuskin kovin montaa päivää enää. Nyt on kp 18/25-31. Kannattaako enää edes testata??? Tänään ajattelin vielä. Kuinka pitkä aika on tuossa oviksen ja kuukautisten välissä? Tai kuinka pitkä sen pitäisi olla??

Eilen puhuin miehelle, että seuraavaksi on sen vuoro mennä lääkäriin jos mitään ei ala tapahtua. Se vastas heti että niin mä vähän olen pelännytkin. On se varmaan miehellekkin arka paikka mennä suoraan sanottuna vetää käteen ja tunkee " vauvat" purkkiin ja odotella sitten onko yhtään elävää siittiötä omassa kropassa. Mutta lupasi kuitenkin harkita asiaa ja sanoi haluavansa vielä hetken yrittää ilman sitä testiä. Seuraava kysymys onkin: Onko miehenne käynyt ihan terveyskeskuslääkärillä ja saanut sieltä lähetteen labraan vai miten olette hoitanut asiat?!?!?

Meillä on nyt 9.kierto meneillään ja kuukausia 8. Huh onpa aika mennyt yllättävän nopeasti. En ole vähään aikaan miettinytkään tätä asiaa tuolta kannalta. Parempi niin. Nyt ollaan pupuiltu enemmän kuin muissa kierroissa, mutta siltikään en sitä ovista ole bongannut. Joten toivon kauheasti että tikut on vaan huonoja. Viime kierrossa olin kyllä ovuloinut, se todettiin verikokeista. No saapi nähdä!

Ja lopuksi vielä pyydän halukkaita kertomaan mulle kunnon paketin ovulaatiosta ja kaikesta mistä ikinä haluatte avautua. Täällä olen oppinut kauheasti teiltä, mutta opiskeluhaluni on kyltymätön, joten kertokaapas mulle faktaa koko kierrosta jos vaan jaksatte!!!! KIITOS!!!!!

+++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen kotiin Fio !Ollaan täällä, taustalla oltu koko päivä. Omassa navassa vain ei mitään uutta joten olen vain lueskellut teidän juttuja.

Kuten jo aikaisemmin tuossa tilitin niin mulla oli sama juttu niiden mammaksi.fi tikkujen kanssa. Ei yhtään plussaa. Mutta nyt on vähän samaa vikaa Aconeissakin, eli joko en sitten ovuloi tai sitten se ¿melkein yhtä tumma viiva¿ on se plussa. Mutta kun niissä kuitenkin sanotaan että pitäisi olla yhtä tumma tai vahvempi. Eipä ota selkoa ei. Masu06 ¿ samoissa päivissä mennään, mulla kp 18 (8:s kierto) ja vaihteeksi tänään ei viivaa tikkuun, kun eilen taas sellainen (haalea) siinä oli. On tämä arpomista tämä homma. Jatkan vielä(kin) pari päivää ja sitten luovutan tän kierron osalta.

Tervetuloa takaisin Oon@ ! Mihinkäpäs se tämä kuume katoaisi muuten kuin sen pienen nyytin muodossa :)

Ja tervetuloa joukkoon nellamaija. Tämä on oikein mukava porukka ja vertaistukea löytyy :)

Kiitos keinuhepo. Itse asiassa menen ihan mielelläni sinne testeihin, tietääpähän sitten vähän enemmän tästä tilanteesta.

Tsemppiä Hippuxille työharjoitteluun. Hyvin se menee !

...sanoo Afternoon ja lähtee harrastamaan näin sunnuntai-illan ratoksi vähän urheilua. (on vähän pakko jos sitä painoakin haluaa pudottaa....)

Vierailija
24/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrot on aina olleet vähän mitä sattuu. Pillereillä niitä on aina saatu säännöllistettyä, mutta nythän niitä pillereitä en syö...yllätys yllätys. Siis alotin pillereitten syömistä joskus 16-vuotiaana ehkä eka kerran, vaikken tarvinnu alkuunkaan ehkäsyä. Kiertoja tasaamaan vaan niitä sain ja menkkakipuja lieventämään.

Joskus on olleet kierrot muutaman kuukauden aika säännöllistä 31 päivää, mutta sitten iskee joku mahtikierto. Vaikka menkat on olleet yli kymmenen vuotta, niin ei varmaan koskaan oo ollu puolta vuottakaan putkeen sellasta säännöllistä kiertoa, mitä joillakin tuntuu olevan aina.

Vierailija
25/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yritän väsätä koulutehtäviä taas,mutta piti tulla piipahtamaan välillä:)

Amy: Juu.Oli hyvä leffa:) Hauska.

Kömpiäinen: Mä oisin varmaan jo ihan toivoton tossa tilanteessa. Koita jaksaa. Toivottavast tulis se täti sieltä,et pääsisitte kunnolla yritykseen. Tai viel parempi ois jos oisitkin raskaana,mut testit ois ollu vähän viallisia:)

Tervetuloa Nellamaija ihanien enskojen joukkoon:)

Oona: Ei sillä väliä, mikä on siviilisääty.eihän se vauvakuumeeseen vaikuta.eli pysy mukana vaan.Toivottavast löydät ihanan miehen:)

En taaskaan muista kaikkee mitä piti kirjotella.Lähen nyt tekemään jotain sapuskaa, alkaa vatsa kurnimaan.

+++++++SÄTEITÄ+++++++

Vierailija
26/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

......rupee tämä huono olo olemaan ympärivuorokautista nimittäin.Tänään nukkunu jo kolmen tunnin päikkärit ja edelleen oon kuolemanväsynyt.Ja kuvottaa melkeen kokoajan,huoh......eipä tässä muuta jaksa ku maata.Kämppä on ku pommin jäljiltä ku ei jaksa mitää tehä.No jospa se tästä ;)

Kiva Oon@ ku tulit takasiiii!!!!!!!!Haleja sulle!!!!

Onnittelut Helmille plussasta!!!

Halejaa moolille,Naksulle,Quulle,fiolle ja kaikille karvasille enskoille!!!!

-Pepsi ja nuppu rv5+6(6+2)

Vierailija
27/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuhannet kiitokset itse kullekin tervetulotoivotuksista. Vertaistukea ja tsemppiä tässä itse kukin kaipailee, onneksi sitä on näin saatavilla.

Ovisjutuissa en osaa neuvoja antaa, kun en vielä tiedä omasta hedelmällisyydestänikään mitään varmaa. Itse olen jättänyt pillerit pois vuosi sitten ja kierto on nyt tasaantunut 28-32 päivään ja vielä on tätien aika tulla ja mennä näillä kulmilla.

Mutta aavistelen, että kotikonstein oviksen löytyminen voi olla joka tapauksessa vähintään haastavaa. Mehän ollaan naisia, eikä kenenkään elämä voi olla yhtä säännöllisen epäsäännöllistä kuin naisen elämä¿

Voimia kaikille uuteen alkavaan viikkoon ja haasteisiinne.

Minäkin siirryn urheilun pariin, että saan voimia koipiini kannatella ensin itseäni ja myöhemmin toivottavasti masuasukkiakin.

nellamaija

Vierailija
28/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa se vaan aina ihana tulla kotiin! Vaikka mukava viikonloppu olikin!

Laralei: Sisko asustelee siellä perheineen, niitä oltiin moikkaamassa siellä teitin nurkilla! =) Nii, ja Tampereelta siis olen...

Helmi: ONNEEAAAA rutkasti! Perästä tullaan, toivottavasti!

Oona: Tervetuloa takasin! Muistan sut alkuajoilta ku täällä kävin vakoilemassa, en muista kirjottelinko viäl niihin aikoihin... Pidän peukkuja miehenmetsästykseen!

nellamaija (Olikohan oikein?!): Tervetuloa kuumeilemaan!

Pepsi: Voi sua! Toivotaan että helpottaa! *halaus*

Mooli: Missä oooooot?! Joko oot bongannu oviksen? Meikäläinen ei, en tosin oo enää täs kierros testannu... Lämpöjen mittailukin jäi nyt viikonlopun ajaks, niinku pupuilutkin.. Tuuhan raportoimaan!

Olikohan muita.. No, kaikille tasapuolisesti mukavaa illanjatkoo, ja voimia uuteen viikkoon!

Vierailija
29/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun tälle palstalle taas eksyy, niin on niin koukussa, että!!!

Kiitokset kaikille, että otatte mut taas mukaan joukkoon! Toivoin kyllä, ettei täällä olis ollu kauheasti enää vanhoja tuttuja, mutta mutta... Toivottavasti pian päästään kaikki uudet ja vanhat tonne toiselle puolelle uusia asioita pohtimaan!!!

No, sinkkumietteitä: voisin laitana teille miehenomaaville ainakin toistaiseksi tämän huomattavissa olevan oviksen! Alavatsan vihlominen enteilee huomista tai ylihuomista ovista, kp:t taitaa olla 9 luokkaa.. Itsensä seurailu on taas ihan mukavaa yksinkin!

Luin tuolta vauvapuolelta tota tammikuisten syntyneiden listaa.. Olin silloin kovasti yrittämässä siihen ja laskettu aika (josta olin ihan varma, että tärppäs) olis ollut 9.1. Siitä porukasta on jäänyt joitain nickejä todella hyvin mieleen, ja osa heistä on onnellisesti jo nyyttinsä hakenut.. Totesin silloin, että on kivampi kuulua vain tähän yhteen - parhaaseen - porukkaan, ettei tarvi joka kuukausi pettyä ja tippua joukosta! Täällä saa jatkaa aina vaan, vaikka pidemmänkin tauon jälkeen!!!

++++säteitä teille kaikille++++

Oon@

Vierailija
30/30 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn Fioon, että ihan sairaana ikävissämme huhuiltiin sua syksyllä ja ihmeteltiin, missä oot. Tosi mahtavaa että oot tullu takas - meitä " vanhoja" kun ei enää niin paljon oo - mukavasti jotkut on plussannu:=) Ja myös minä ymmärrän sun fiilikset hyvin, nimi. kokemusta on...:=)

Kiitos kaivanneille Pepsis, Fio ja Naksuliini ainaskin. Pepsiksellä jo mukavat viikot - vaikka harmi,että pahaolo riivaa. Koeta kestää***

Fio - onnea uuteen kotiin!!! *hali*

Naksuliini, en oo bongannu vielä ovista - tää kierto vaan vahvistaa sitä, että mulla se on yleensä kp16-17. Eli ens viikonloppuna sitten. Ei tosin olla pupuiltukaan, meillä kun ei mies niin kovin aktiivinen ole (luin enskakeskusteluja ja huomasin " vertaistukiryhmän" ). Tänään vissiin kp10 (sulla 12?!)

*vilkuttaa Keinuheposelle*

-mooli

ai niin, tervetuloa uudet enskoihin!

ja Brookelle pahoittelut tädistä - mut tosi hyvä, että sun kierrot on lyhentynyt!!