****ENSIKOT VIIKONLOPPUNA****
Kommentit (30)
Pahoittelut tädin yllättämille :( Se on sitten viheliäinen rouva.
Täytynee ottaa kantaa tuohon ovistikku keskusteluun. Mulla ne näyttää kans ihan mitä sattuu. Voihan se olla että mun hormonit on mitä sattuu :) mutta mammaksi tikuilla sain vain haaleaa viivaa ja nyt Aconeilla taas (jo toinen kerta tässä kierrossa) ensin haalea/melkein yhtä tumma viiva toissapäivänä ja eilen ei enää mitään. Jatkan vielä hetken tikuttelua, koska viime kierron mukaan jos mennään niin Aconin ohjeiden mukaan vasta tänään pitäisi ylipäätään aloittaa tikuttelu.
Mies on onneksi mukana kympillä. Sillä taitaa olla enemmän vauvakuume kuin minulla :) (jos se nyt on yhtään mahdollista)
Mutta ensi viikoilla siis aloitan niissä verikokeissa ravaamisen ja katsotaan sitten milloin se lähetekin sieltä postiluukkuun kolahtaa.
Täällä on vieläkin kylmä, mutta ei " onneksi" enää kuin -20 :) Kauppaan pitäisi lähteä vaikka mieluummin istuskelisin täällä kotosalla takkatulen ääressä.
+++++säteitä viikonloppuun++++++
t. Afternoon
Mä täällä vierailen taas pitkästä aikaa! Ekaa plussaa edelleen toivon, mutta sen yritys lopetettiin, kun suhde alkoi mennä päin puuta... Siksi siis olen ollut " kateissa" jo lähes puoli vuotta. Nyt kuitenkin taas jaloillaan ja kohti uutta elämää! Ei kai teitä haittaa jos käyn täällä " sinkku" -kuumeilemassa??
Hassua, miten se elämä heittelee... Ei vaan oo vaikuttanut mun vauvakuumeeseen.
Huomasin tässä ihania uutisia, että osa vanhoista enskareista on päässyt odotuspuolelle. Kävin jo sielläkin onnittelemassa, mutta ei liene pahaksi onnitella vielä uudelleen Pepsiä, Q:ta ja jj-31!! Kauan siihen meni, mutta onneksi edes joskus yritys palkitaan!! Olen erittäin onnellinen puolestanne!!
Olen seuraillut itseäni kokoajan kaikista ongelmista huolimatta ja ilokseni huomannut, että kierto on tasaantunut 26-27 päivän mittaiseksi. Se toivottavasti helpottaa raskautumista, kun sitten joskus (toivottavasti pian!!) pääsen taas oikeasti piinailemaan teidän joukkoon!!
Plussaonnea kaikille!!
Oona
just katoin mittariin,ja näyttää -21..vähemmän kuin eilen mut silti niin pirun kylmä..
oli tosiaan täti ollut ahkera eilen:( pahoittelut kaikille tädin löytämille!
mä vaan ootan et täti jo pian tulis,et pääsis uuteen yritykseen. no viel vähän aikaa joutuu oottelee..
me lähtää tänää kattoo matti-leffa:) kivaa.me katellaan kauheesti leffoja,mut en ikinä saa miestä lähtemään leffateatteriin.en tajuu miks,ku ite tykkäisin käydä. mut nyt se lähtee,jipii:)
*aivastus*
toivottavast en oo tulos kipeeks..vähän on sellasia oireita edelleen..
mitäs Naksu kuusankoskella? tääl päin suomea.. :) mistä päin olitkaan?
ei me ihan siel asuta,mut ei oo pitkä matka.
hohhoijaa.miten voi väsyttää näin paljo,vaik nukkuis kuinka?? oon ihan uninen..
missä on kaikki plussat?? plussaonnea kaikille tasapuolisesti!!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-laura (plonti..en tosin aidosti näin vaalea,mut mieleltäni ehkä liikaakin x) )
hauskaa viikonloppua!! :)
mukava lueskella, ett täällä vauviksen palstoilla pyörii muitakin sinkku vauvakuumeisia. Miehen kans viis vuotta oltiin yhdessä ja kihloissakin, mut pari viikkoa sitten suhde päättyi, mutta edelleen vauvakuumeisten ystävieni kanssa kirjoittelen erittäin aktiivisesti ja piristän juttuja sinkkuilutarinoilla ;) siis puolukoissa vaikutin, mut nyt perustettiin suljettu yhteisö. siellä on sit hyvä höpötellä.
Toivotaan että mekin " yksinäiset" löydetään sellaiset miehet jotka lämpiää pian vauvailuun. Itse jo suunnittelin, ett laitan kyselylomakkeen jokaisen tutustumani miehen kouraan...ja eka kyssäri: haluutko jälkikasvua kuinka pian *reps*
hyvät jatkot sulle =)
Golda
Tänä aamuna mie sit vihdoinki testasin, kun sitä tätiä ei kuulunu... Ja PLUSSAhan sieltä sitten aivan yllättäen tuli!!! Aivan selvä viiva, ei mikään haamu. En millään meinaa uskoo todeksi, kaikkien endo-ongelmien takia. Mut ihmeitä näköjään tapahtuu!!
Täällä päästänsä ihan pyörällä!!!!
Hurjasti onnea Helmiiiiiiii !!!!! Tulihan se plussa sieltä :) Ja nyt vaan uutta plussajunaa vetämään...
t. A
[color=navy]Täällä saunanraikkaana istahdin koneelle. Eilen illalla kävi kokeilemassa, kuinka paha se pääkaupunkiseudun ilma onkaan - ja olipas hirvee. Mutta ehjänä päästiin sinne ja takas. Ja aamusta tänään uudelleen sama reissu, mutta jo paremmassa säässä eli tänään käytiin kaverin kanssa Jumbossa shoppailemassa. Ihan kivoja löytöjä tehtiin - osa jopa vielä alennuksistakin. On muuten melkoisen hyvää terapiaa tuohon menkkamasennukseen... :o)
Hei, sinkku-Oon@! täällä sinulle uutena tuttavuuten toivottelen ainakin myös sinkut mukaan. Saadaanhan vähän muutakin näkökulmaa asioihin. Ja hienoa kuulla, että olet tuollaisen vaikean asian jälkeen pirteänä katsomassa tulevaisuuteen. Niin sitä pitää!
Helmi, onnea teille hirmuisesti!!! Täällä olikin jo meitä tädin yllättämiä niin monta, että epäilin plussajunan jo lähteneen tältä kuulta, mutta onneks toisin kävi. Hyviä vointeja ja vauvaliimaa masuasukille!
Rentoa viikonlopun jatkoa kaikille! =)
-Amy-[/color]
...melkoisen kuuma tuolla saunassa. Ihan taisi vähän päänuppi höyrystyä... Luin meinaan vasta lähetettyäni tuon edellisen tekstin läpi ja olipas kummallisia lauseita. UH! Mutta siis eiköhän tuosta jotain tolkkua saa, kun käyttää mielikuvitusta...
*hiukan punastunut* Amy
Me silloin sinun perään huhuiltiin, mut ihana kuulla että oot takas elävien kirjoissa :) Alkaa tuntumaan että kaikki vanhat on jo plussannu mut meikä tyttö se vaan sinnikkäästi täällä piinailee kierrosta toiseen :)
Ja ilman muuta pysyt meijän mukana vaikka teille käviki niinku kävi, meillä ei syrjintää harrasteta! Sie taisitki olla moolin ja Q:n ohella niitä ensimmäisiä joihin tosissani kiinnyin :)
Ja siitä puheen ollen, mitäs kuuluu moolille?? Vieläkö kamppailet tädin kans? Uuteen kiertoon vaan ku saatinn oonaki taks :)
fio, kp15
Nyt meillä on vihdoin kotonakin netti, joten pääsen osallistumaan keskusteluihin vähän ahkerammin! Tähän asti olen kirjoitellut vain töistä, ja siellä saa koko ajan varoa ettei pomo pääse yllättämään...
Tätihän se yllätti minutkin, taas kerran...nyt kp 2. Mutta positiivista on se, että mun kierrot näyttäisi nyt asettuneen ihan mukavan pituisiksi, nyt kierto oli 32 päivää. Pitkään aikaan ei ole ollut mitän megapitkiä 40-50 päivän kiertoja.
Meillä oli aamulla 29 pakkasta, mutta päivällä aurinko sentään vähän lämmitti. Ulkoilinkin vähäsen pakkasesta huolimatta. Oltiin vähän suunniteltu, että mentäisiin katsomaan Matti-elokuva tänään, mutta nyt laiskottaa niin että ehkä menäänkin vasta huomenna. Meillä ku ei elokuviin menokaan ole mikään pikku juttu - asutaan niin korvessa, että lähimpään elokuvateatteriin on 50 km matkaa!
Testeistä: Mä olen nyt ainakin tällä hetkellä kyllästynyt ihan kaikkin testeihin, nin ovis- kuin raskaustesteihin, ja päätin että en nyt tilaa minkään sortin testejä vähään aikaan. Mullakin ne ovistestit on näyttäneet vähän mitä sattuu, ja muutenkin ihan turhaa stressiä tulee mokomasta testaamisesta. Ja meneehän niihin rahaakin! Raskaustestejä ehtii hommata ihan hyvin sitten siinä vaiheessa, jos on oikeasti aihetta epäillä olevansa raskaana. Mutta saa nähdä, miten kauan olen tällä kannalla, sehän tiedetään miten nopeasti sitä välillä mieli muuttuu.
Tervetuloa joukkoon te " sinkku-kuumeilijatkin" ! Kirjoitelkaa ihmeessä tänne meidän pinoon. Mä ainakin ymmärän todella hyvin teidän tilanteen, itselläni on nimittäin todella monta epäonnistunutta suhdetta takana ennen tätä nykyistä, ja ennätin asua yksin 10 vuotta. Vasta 28-vuotiaana tapasin tämän nykyisen miehen, jonka ainakin toivon olevan oikea! Miehellä on aika samanlainen " historia" , ja ollaan monta kertaa puhuttu että ehkä se on ihan hyväkin asia meidän suhteen kannalta. Kumpikin on jo kokenut kaikenlaista, ja molemmat tietävät että ei se toimiva parisuhde todellakaan ole mikään itsestään selvä asia. Ainakin tuntuisi, että kumpikin muistaa nyt hyvin arvostaa toistaan eikä ala pitää toista itsestäänselvyytenä. Mulla on kyllä tämä vauvakuumekin oikeastaan heräillyt vasta nykyisen miehen kanssa ollessa. Ehkä sitten jotenkin alitajuisesti tiesin, ettei ne aikaisemmat miehet olleet oikeita. Tai sitten olen muuten vaan vähän " hitaasti kehittyvä" näissä asioissa.
Minunkin puolesta! Itse tosin olen ollut täällä vasta parisen viikkoa, mutta jengi vaikuttaa niin kannustavalta ja ihanalta että koukkuunhan tänne on jäänyt! ;)
Brooke: mulla kans kp2 menossa ja tää täti ei ookaan mikään ihan pieni...huh....onnex m-kipuja ei oo ollut, sitä kun pelkäsin.
Onnittelut plussanneelle!! Ihanaa lukea iloisia uutisia, huippua!!!
Tylsäksihän tää käy. Ois kiva vaikka kertoa jotain, mutta voin kertoa vain sen, ettei juuri mitään ole kerrottavaa.
Paitsi huomenna vietetään 70-päiväisiä. On siinäkin juhlan tuntua! Ja pah. Eli kp 70 on huomenna. Välillä aina tuntuu, että kohta lorahtaa, muttei mitään. Tänään tuntu hassusti alavatsassa. Jos on menkkakipuja, ni se koko alavatsa juilii, mutta tänään oli pari tuntia sellaset pistemäiset kivut noissa luulisin munasarjojen kohilla. Tai ei niitä nyt kivuiks oikein voinu sanoa, mutta pistemäisesti painoi niitä. Ihan ku ois ollu näkymättömät sormenpäät painamassa molemmin puolin alavatsaa. Ei kovin kaukana keskikohtaa. Puoltoista viikkoa ni menen neuvolaan. Kurkistavat sisuksiini ja maanittelevat tädinryökälettä ulos.
Onnea Helmi! Varmaan hieno tunne on nähdä ne kaksi viivaa ja tietää koko elämänsä olevan muuttumassa. Yksi solupari muuttaa koko elämän alkamalla kasvaa hyvässä kasvumaastossa.
Heippa Oonalle ja tervetuloa takaisin!!!! Onpa mukavaa kuulla sinusta! Muistaisin, että olit ensimmäinen, jonka kanssa menin (aloittaessani palstailut) yhden kierron samoissa päivissä ;) Ja täällä sitä yhä ollaan. Mun mielestä olet oikeutettu kuumeilemaan ensikoissa sinkkunakin, joten mukaan vaan! Toivotaan, että elämääsi löytyy potentiaalinen elämäsi mies ja isäehdokas tuleville lapsillesi! ;)
Onnittelut Helmille plussasta! Ihana uutinen!!!
Uutta kuumeilijaa pukkaa, jos mukaanne huolitte¿ Ilahduin joukkonne ja juttujenne kirjavuudesta ja päätin tupsahtaa mukaan keskusteluun.
Meillä on vauvasuunnitelmat vielä ihan aluillaan. Mies muutti syksyllä vuodeksi Ranskaan työn perässä ja kyläilee satunnaisesti kotona. Itse olen ollut kohta vuoden polvivaivainen ja edelleen lääkekuurilla maaliskuun puoliväliin saakka. Siispä suunnitelmista puuhiin siirtyminen lienee paikallaan vasta maaliskuun jälkeen. Nyt nautiskelen näistä kuumeisista päivistä ja koetan malttaa olla pulisematta suunnitelmista ystäville ja sukulaisille, etteivät suotta ala odotella valmista.
Leppoisaa viikonloppua teille kaikille!
nellamaija
Täällä yks tylsistyy kun ei mitään kuulu täällä :(
Tervetuloa joukkoon nellamaija!! Menikös se nikki oikein :) No kumminki hyvään tukiporukkaan oot ittes ilmoittanu!
Jokos laitoit tietoja esittelylistalle niin se diotima saa päivittää?
Jään muuten taas pieneen nettipimentoon ellen pääse koulussa koneelle :( Mutta kirjoittakaa ahkerasti niin mulla on ensi viikonloppuna muutakin tekemistä kuin kanniskella laatikoita ;)
fio, kp16
Tervetuloa nellamaija mukaan ensikoihin!
Afternoonille tsemppiä verikokeissa ramppaamiseen! :)
Ja pahoittelut tädin yllättämille(Brooke, Amy, Tigger...)! Ite just vierailijan täältä häätelin ja nyt siis kp 6 meneillään. Pian aloittelen ovisbongailun Aconin tikuilla. Viime kierrossa kokeilin ekaa kertaa ja hyvin toimivat.
Pupuilut taitaa kyllä tältä päivältä jäädä kun tuo ukonköriläs hieman(!) juhlisti eilisiltana ja nyt yökkii ja voivottelee tuolla makuukammarissa... voi sitä vanhan viinan käryä... Ei juuri sytytä, ei. :) Voivotteli tossa just, että ei enää ikinä juo viinaa. Minähän siihen tietenkin heti, että saanko tuon kirjallisena kiitos... Olen ilkeä nainen, mutta omapahan on olonsa, ei kauheesti jaksa empatiaa suitsuttaa. (nyt se yrittää vedota ammattiini, hoitajan kuulemma pitäisi auttaa kärsiviä.) Kohta menee herrrrmo!!!
Anteeks Fio, multa on mennyt ohi (taas), ootko muuttamassa siis?
Huomentapäivää kaikille! (vaikkei täällä monta kävijää näytä näin viikonloppuna olevankaan...)
Meillä rauhallinen viikonloppu jatkuu: kunnon yöunia ja lököilyä kotosalla. Tänään kyllä täytyy mennä ulos edes hiukan haukkaamaan happea. Ensi viikko on tosi kiireinen, joten hulia tarvitaan ennakkoon.
Tervetuloa, Nellamaija, joukkoomme värikkääseen ja hauskaan!
Kömpiäinen, pitkää pinnaa sulle tuossa odottelussasi! Toivottavasti lääkäri osaa auttaa sinua saamaan kierrot vähän inhimillisemmiksi.
Pääsikös Brooke elokuviin saakka? Jos, niin piditkös leffasta? Entäs Laralei, piditkös sinä?
Fio: jokos on tavarat pakattuina? Minä päivänä muutto?
Eipäs taas mitään ihmeempää kirjoiteltavaa. Ilmoittelinpa vaan, että täällä ollaan... :o)
Amy, kp3
...varmaan on iskenyt, tosiaan, tuollahan olit Fio kertonut heti pinon alussa muuttopuuhistasi! Varmaan joku varhaiskolemkymppisdementia pukkaa päälle. Niin, että ei sitten muuta kuin tsemppiä muuttolaatikoiden raahaamiseen. Vaikka muuttaminen on hermoja kiristävää puuhaa, sitten kun on uudessa kodissa, on aika ihanaa! :)
Täytynee tästä kohta raahautua ulkoilmaan, jos vaikka virkistyisi. Pakkasta on täälläpäin Pirkanmaata -22, aurinko paistaa. Vaatetta vaan tarvii pukea hirmuisesti päälle niin sitten tarkenee.
Aurinkoista sunnuntaipäivää Enskat!
Aika menee vaan kuulkaa ihan hujauksessa.. Varsinki nyt loppu viikko kun ollaan pakkailtu ja huuskattu ensi viikon muuton takia :) Oi sitä ihanuutta kun pääsee maan tasalle asumaan.
Pakkanen hellittää jo ja ulkona voi taas käydä vähän pitemmän aikaakin kuin vain koiran pissan verran :) Tänään ei ole enää kuin -28 astetta :) Saatanpa ajella tänään autollaki jos vain saan sen käyntiin :)
Yhtään plussaako ei ole nyt aikoihin tullu?? Miksei?? Plussailkaa tytöt nyt kun kaikilla on niin mahtavia oireitaki ollu....
Mutta jos se täti nyt kumminki on löytäny teitit niin pahoittelut ja uudet tsempit tulevaan kiertoon!
En nyt millään muista mitä kaikkea pitikään sanoa, mutta pupuilkaa ja plussailkaa! Odottajille voimia ettei tulisi kovaa pahoinvointia.
Ovistikutteluista oli puhetta. Kannanpa mieki korteni kekoon: Olen nyt tikuttanu neljä kiertoa mammaksin tikuilla enkä luota kyllä niiden toimivuuteen pätkääkään. Kerran olen plussan saanu, mutta silloin verikokeissa paljastui etten todellakaan ollu ovuloinu ja sen jälkeen en yhtään plussaa ole saanu. Ja nyt kahdessa viimisessä kierrossa lämmöt on ainaki noussu niinku on pitänytkin mutta plussaa tikkuun en ole saanu. Niin että vikaa voi olla tikuissakin :) Toki apteekin omat testit vois olla parempia :)
Mutta siis luultavasti ainaki olen ovuloinu tässä kierrossa kun lämmöt on ollu jo kohonneena kp10stä asti. Ja nyt siis menossa jo kp15 :) Ens viikonloppuna pääsee tämäki piinailemaan!!!
Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!!!