***LOKALAHJOJEN LAUANTAI***
Kommentit (85)
Kappas mikä vinha yhteensattuma! :) No, erotaan siinä, että mä söin Rossossa broileririsottoa. Ei muuten ollu häävin näköistä, mutta ihan syötävää. Kuvittelin syöväni kevyesti, mutta ylläri ylläri, sinne oli heitetty joukkoon ah niin makoisaa pekonia, se siitä yrityksestä sitten!
Ihon kunnosta oli tainnu olla puhetta: Roopella on kyllä karstaa aika reilusti, mutta muuten iho suht hyvässä kunnossa. Hieman löytyy kuivia alueita käsitaipeista ja polvitaipeista. Vaippaihottumat on lähteneet tosi helposti aina, ja yleensä johtuneet siitä että on yöllä kakkinut eikä ole sitten heränny syömään ennenkuin aamulla. Vaipoista ei ole koskaan tullut mitään ihottumaa.
Eipä tuo meidän pikkumies sitten suostunutkaan nukkumaan, alkoi itku kuulua joku aika sitten... no mies sitten otti sen sieltä ja pääsi suuren suuri röyhtäys, antoi sitten pulloon jääneet maidot 60 ml ja vielä lisäksi toiset 60 ml ja johan tajunta pakeni. Jospas sitä nyt sitten makoisasti nukkuttais koko yön. No, eilen se veti 2 dl yhtä soittoa ja silti heräs ennen seitsemää syömään. Ja heräs vasta 10.00 tänään.
Niin, onnittelut niille joilla kakkapankki räjähtänyt! :) hih!
Joo, alkaa tää mamma olla vissiin niin väsyksissä, et parasta mennä pojan kans untenmaille. Tuolle MariJo:n kirjoitukselle höröttelin täällä itsekseni...
Yeah, mut beibet, palataan asiaan taas huomenna.
Misuli taas!
...ja sit menee tunti et saa luettua pinon ja just kun aikoo ruveta itse vielä kirjottamaan jotain niin eikös mies tuu ko iltavuorosta kotiin ja istuu viereen kyttäämään, mitä mielenkiintoista siellä koneella oikein on!
Mut jos tänään ehtis kirjoittaa jotain ennen kuin mies kotiutuu, kun kaikki ihmiset tuntuu käyvän Rossossa syömässä (ja mun mieheni siellä niitä ruokkii...).
Kyllä on menny levottomaksi tämä meininki ja tarttuvaa on: kävin tuossa kesken pinon lukemisen korkkaamassa pullon Lapin Kultaa ihan vaan ärsyttääkseni niitä tahoja, miltä sitä saarnaa on varmaan tänne odotettavissa ;)
Hei, kuka halusi niitä vauvojen kuvia näkyviin, se olis kyllä kiva, mutta mä haluaisin myös äitien kuvat! Näin paljon ystäviä, eikä hajuakaan, miltä te näytätte (joidenkuiden paino on kyllä tiedossa mutta ei se paljon auta!)
TISSILLE NUKAHTAMISESTA! Ei hyvä!!! Esikoinen tottui aikanaan nukahtamaan tissille, sitten pullolle ja kun pullosta luovuttiin alkoi helvetti. Hirveitä kahden tunnin nukutussessioita ilta toisensa perään, enkä muista kauanko sitä kesti. Ei auttanut tutti. Poika täyttää kohta viis ja vähän ennen Akselin syntymää saatiin se luopumaan siitä, että piti istua pitelemässä kädestä kiinni niin kauan että nukahtaa. Ja edelleen pitää istua hänen huoneessaan niin kauan et uni tulee (onneksi se nykyään tulee jo parissa minuutissa). Akselia olen yrittänyt välttää tissillä nukuttamasta, yleensä pistän sänkyyn hereilläolevana ja kyllä se sinne nukahtaa kun on aikansa ähissyt. Aina ei tarvi tuttiakaan.
Mitä vielä? Kohta varmaan vaihtuu jo pino sunnuntaiseksi eikä kukaan edes lue tätä...
Eilisistä muistui mieleen vauvakirja-asia. Akseli sai ristiäislahjaksi ihanan vauvakirjan, josa on Anne Geddesin valokuvia. Muutenkin tosi toimiva kirja, mukava täytellä ja ahkerasti olen sitä tehnytkin. Samoin olen täyttänyt esikoisen kirjaa, mutta en varmasti silti saa koskaan sellaisia kirjoja aikaiseksi kuin oma äitini on täyttänyt meistä kaikista neljästä lapsesta. Ne on kannesta kanteen kirjoitettu täyteen kaikkia meidän lapsuusajan tapahtumia ja kommelluksia!
Nyt mä en muista mitä muuta piti kommentoida, täytyy varmaan vielä palailla!
Ninnuli ja Lapin Kulta...
nuo kaikki kirjoitusvirheet johtuvat siitä, että kirjoitan ihan järjettömällä vauhdilla, eikä siitä oluesta, joka (tarkennettakoon vielä) ei siis ole todellakaan jokailtainen seuralaiseni vaan tosi harvinainen herkku...
Ninnuli30:lle täällä käydään vielä lueskelemassa pinoa :)
Sannikin kuukahti vihdoin ja viimein unten maille, joten eiköhän tämä äitikin tästä jouda perässä..
Nyt huomiseen!
Mikäköhän nyt taas on saanut meitin neitin rytmit käännettyä..Pitkän aikaa nukahti jo viim. klo 23, mutta nyt valvottanut muutamana yönä puoleen yöhön. Tänään nukkui vaan pienet päivätorkutkin, joten sen ei olisi pitänyt yöunia viedä :( Noh, nyt sitten kukutaan yhdessä :)
Moni näytti tänään herkutelleen.. Mä olen nyt päättänyt, että lauantai on karkkipäivä ja tänään myös meillä naposteltiin haribo mixejä. Nam! Nyt sitten taas viikko ilman hyvityksiä...
Aika monella tuntuu olevan vanhemmissa alkoholisteja.. Niin myös täällä :( Isäni oli alkoholisti ja kuoli alkoholin vuoksi 8 vuotta sitten. Voimia vaan kaikille joilla läheinen juo, sillä se on raskasta yrittää tukea/auttaa/seurata sivusta.
SEILORIn ehdotus vaavi-kuvista saa kannatusta myös täällä..
Mutta nyt lähen laittaa neidin unille, kun alkaa hankailla silmiään sen näköisenä.
ÖITÄ mammat!
- Minski -