***LOKALAHJOJEN LAUANTAI***
Kommentit (85)
Mitäs mitäs.... ei tällanen peli vetele! Yks jos toinenkin ihan pokkana vaan ilmoittaa tänään lipsuvansa ;D Meillähän levii ihan käsiin tää laihistuminen.....! Ollaan me varsinaisia.... hih, ja se Puhin väläytys oli ihan huippu :D Kääääks teitä hulluja :D
Jes, [b]piipille[/b] sinne sitten vaan *korks*. No en mä vielä korkannu, mutta varuiks jo nyt jos/kun en enää illalla pääse sun kanssa kolistelemaan ;D Ja nyt jo unohdin kuka muukin aikoi parit saunabisset vetästä :-P *korks* siis vaan sinnekin!!
Mutta jos nyt vakavoidutaan, niin [b]Nasulin[/b] fiilikset ymmärrän kyllä.. se on aivan äärettömän kurjaa, että joillekin viina on tärkeämpää kuin mikään muu :( Ja jos vielä sun lähisuvussa on useampikin alkoholiin sortuva, niin.... *halitus* Toivottavasti et pahoita mieltäs meidän korkkailujutuista.
[b]Vallu[/b], kiva että kakka tuli :) Todellakin varmasti vaikutusta kärttyisyyteen sillä, ettei Eemil oo kunnolla nukkunut. Pinja on kans huonoina päikkäripäivinä samanlainen känkkä.
Voi aaaaanteeeeeeks [b]Kaisa[/b] ihan hirmusti! Hyvä kun huomautit että oot unohtunu listalta. Laitas vielä sun mitat niin päivitän ne sit listalle :) Vaikka taidat tosiaan olla niin luikku, ettei sulla oo asiaa meidän piireihin ;) No juu!
Mä jätän kans Pinjan toisinaan " itkemään" , siis jos se on sellasta nyyhkintää/kitinää tms. Jos enempi itkee niin pakko mennä pelastaa tilanne, en tahdo että isoveikka heräis huuteluihin (niin tämä siis illalla, päivällä sit voinkin antaa itkeskellä jonkin aikaa).
[b]Hemuli:[/b] Toi oli ihan paras toi " Hitto, eihän täälläkään saa olla rauhassa" Siltä mustakin usein tuntuu ;D
[b]Puh:[/b] Onnea kääntymisestä! Ja kiitos vaan viralliselle valvojalle, tätä menoa taidan korkata koko mäyräkoiran ja vetää nassuun vielä kaikki suklaat mitä kaapista löytyy :D Tshih!
No menipä tässäkin aikaa, ja varmaan puolet unohtui mitä piti sanoa.
Emppu *nälissään ja himoissaan* <-- himona herkut ja oma mies ;-P
Mä meen kohta tekee poppareita tai jotain....! Tahtoo jotain hyvääääääääääääääääääääääääääääääää!!!
ei uskois et oon selvin päin kun tälleen sekoilen;) tosta alkoholista tuli sit mieleen et miun äiti on alkoholisti ja se ei tosiaan oo kivaa:(
minutkin oli unohdettu laihis listalta...jos vaan sinne huolitaan? lähtöpaino oli 66.1kg, tavoitepaino 55kg ja viime maanantaina vaaka näytti 63.5kg. täälläkin ollaan vähän lipsuttu...käytiin tänään koko perhe ulkona syömässä.
neiti on vieläkin räkäinen ja yskii...mut kai se on ihan normaalia...yks kaveri sano et sen vauvalla kesti yskä toista kuukautta ennen kun parani...eipä tuo kyl näytä neitiä vaivaavan. kakkaa on nyt pantattu täälläkin kaks vuorokautta ja huomenna annan luumusosetta jos ei sitä ennen tee kakkaa.
onkos täällä muuten ketään lappeenrannan lähistöltä? meiltä lappeenrantaan matkaa 25km. entä olikos muilla lapsilla alle kahden vuoden ikäeroa? tai siis on mut kun en nyt muista kenellä?
meillä molemmat lapset jo nukkuu...todella harvinaista. ja mies lähti just baariin...suodaan se sille:) kyllähän sitä itsekkin vielä pääsee joskus johonkin kunhan tuo neiti suostuis syömään muutakin kuin tissiä:)
-äiti 24v, poika torstaina 1½v ja tyttö keskiviikkona 3kk.-
*rapistelee karkkipussia* *mässyn mässyn mussun mussun mussuti mässyti mussun mässyn*
Ihanaa kun on lauantai, eikö sitä lauantaihin kuulukkin sauna olut ja makkara???? *pohtii katsoessaan makkaroitaan peilistä*
nim: en AIKUISTEN OIKEESTI, siis ihan oikeesti(!), koskaan syö makkaraa ja vielä vähemmän juon olutta!
Tää rouskuttaa nyt niitä poppiksia ihan tohkeissaan täällä :D Ja uskaltauduin jo korkkaamaan oluenkin *korks* Pinja nukahti kasin pintaan, äsken vielä tainnutusimut annoin. Nyt ei muuta kuin soffalle kullan kainaloon kattoo Selviytyjiä :)
[b]mamiko:[/b] Sorry kun sutkin unohdin. Lisään heti seuraavaan päivitykseen!
Hulvattomaan iltapinoiluun siis ;) Jopas on komee nippu, pitäiskö tehdä viikonloppuisin oma iltapino.. viikolla on illat hiljaisempia.
Kiitti _Emppu tuesta :) Ilta meni itse asiassa oikein hyvin! Taaperon sain nukkumaan ennen lähtöä 40 minuutiksi eikä se suureksi ihmetyksekseni ollut edes kiukkuinen. Sampon panin kaikissa toppavehkeissä eteiseen (ehkä +15) ja nappasin mukaan siitä kun lähdön aika koitti. Ehti sit nukkua 2h eikä ollut edes hikinen! Ja isot pojat meni kiltisti yöunille..
Nasuli ja Mamiko -mulla on alkoholisti-isä eikä velikään paljon huonommaksi jää. Isä nyt onneks on melko hyvin parantunut. Kurjaa se on tosiaan. Halitukset teille. Mamikolle vielä ikäerosta -meillä toisen ja kolmannen välissä 1v7kk, hienosti on mennyt =D
Olin rustannut paperinkulmaan että loistoidea SEILORIlla, mut nyt en kuollaksenikaan saa päähäni et mikä se oli *häpee puna poskilla*.. täytyy lukea uudestaan. Unohtaisin pääniki jos se ei olis kiinni..
Nyt tsemppausta kaikille niille, jotka ovat joskus tupakoineet! Pysykää hyvät ystävät erossa siitä haisusta. Kiitos urheilijanuoruuden, en ole polttanut *antaa kaikille pysyvästi lopettaneille 10+pistettä!*
Aika törkeetä tuollainen ääneen mässyttäminen.. synttäreillä söin pari namua ja nyt on tuskat kun kaapissa ei ole mitään hyvää. Viiniä on mut en yksinään ala täällä korkkaileen =D
Ainii, Äippälin siskolle myös täältä terveiset! Voi kammotus sentään mitä yökötyksiä liikkuu ja keskellä päivää änkee sisään. Toisinaan hirvittää olla yksin viikonloppuja ja öitä vaikka rauhallisella alueella asuukin.. No toivottavasti pääsette pian yli asiasta.
Hyvät yöt. Kukas sen loton muuten valvoi kun Aulis on täällä ;)
täällähän on tapahtunut kaikkea heti kun on päivän pimennossa..mistähän sitä aloittaisi: Onnea kakoille, kääntymisille, karkkipäiville! Hyvää matkaa Nelliinalle! Ja toivottavasti ahdistelija saadaan kiikkiin..
Sitten meidän Kakka-Aadan kuulumiset..eli kakkahuumorini siivitti Aadan mitä hurjimpiin suorituksiin ja eilen tuli sitten 6 kertaa..Näistä voin laittaa ainakin 5 jakoon eniten tarjoaville:)
Meidän isi on Tallinnassa ja ollaan ihan kahdestaan kotona tyttären kanssa..niin ja on meillä vahtikoirakin..Tosin koira alkaa hiukan käymään hermon päälle kun se päivän yksin oltuaan oli erittäin huomionhakuinen ja kun en tarpeeksi huomioinut vaan puhuin puhelimessa ja puuhailin muuta niin eikös se mennyt ja SYÖNYT Aadan toppahaalarin!! Ei nyt ihan olemattomiin syönyt mutta ihan tarpeeksi tuhoa sai aikaan..Ja mies kun polttaa tupakkaa niin mun harvemmin tarvitsee käyttää tuota koirankuvatusta ulkona, kun se hoitaa asiansa aina " tupakkatauoilla" . Niinpä nyt kun mies ei ole kotona, olen päästänyt piskiä pihalle ja värjötellyt kuistilla -25 asteen pakkasessa huutamassa: pissalle pissalle..ja se vaan juoksee mun ympärillä ja riehuu..aaaarrgghh..Kusaskoot sisälle yön aikana niin teen siitä penkinpäällisen..
Siideristä oli jotain puhetta..Olen nyt muutaman kerran saunan jälkeen pullollisen hörpännyt ja kun olin Aadan kummin kanssa pikkujouluilemassa niin meni muutama enemmän. Eka 0.5l:n pullo saunanlauteilla huitaistuna tuntui kyllä yllättävän paljon päässä, mutta sen jälkeen on ollut aika normaalit seuraamukset:)
Joopa joo, nyt on kyllä pakko lähteä syömään. Aada " laulelee" unilaulujaan pinniksessä ja luultavammin ei sieltä ennen aamua heräile..ellei nyt isin poissaolon kunniaksi sitten yllätä:)
Kivaa lauantai-illan jatkoa vaan kaikille!!
T: MariJo & Aada
Mä vetäsin kertaheitolla puol pussia tv mix(iso pussi)namuja ja pätkiksen..en sentäs ostanu kuitenkaan suklaalevyä niinkuin alkuun suunnittelin...ja ei pisteetkään menny kuin 1,5 yli!Ellei sit sorru tässä vielä syöpöttelemään:)
Nyt tuota huutavaa pakettia hyssyttelemään niin isänsäkin pääsee iltapalalle!Toivottavasti saan selviytyjät kattoo ees osittain!
Mukavaa ja herkullista illanjatkoa darlings:)
kyl te ootte ihania immeisiä,piti siirtyy huuman jälkeen tänne vielä ja täällähän on yhtä hulvatonta..
mullakin on tänään sit uponnut alas pullaa, kismettii ja ah niin hyvää pakastepizzaa?!outoo ei se ennen ollut yhtään hyvää mut nyt laihiksella menee mikä vaan rasvanen mut hei mul olikin tänään herkuttelupäivä ja huomenna taas ruotuun!
mikähän meidän vauvoilla on kun ne nyt panttailee yhtä aikaa kakkaa,joelkin panttas kaksi päivää ja tänään tuli sit jättipotti. jumpan,rasvauksien,relatippojen yhteissummana,huh huh :)
Annulle vaik oot varmaan jo illanvietossa mut kuiteski,hyvä homma kun olet saanut nujerrettua ongelmia auki.
kaikille muillekkin piti kirjoitella,mut laho pää taas,pitäis laittaa paprulle tärkeimmät,auttais varmaan.
ainiin, pakko kehuu kun nuo pakkaset on huonontanut meilläkin unia niin tänäänpä sit joel nukahti 15 ja heräs vasta 18.30 ja on jo yöunillaan,kakka teki tehtävänsä.
nyt tää poistuu,vitsi kun naurattaa vieläkin hmm..mitähän pistäs vielä ääntä kohti ; ) olis aikaa viel huomiseen vähä! moikka!
emppu: ei se mitään...sattuuhan sitä paremmissakin piireissä:)
äitikolmelle: otan halit vastaan ja lähetän sinullekkin halit. on tää elämä vaan välillä rankkaa...miun isä kuoli kymmenen vuotta sitten kun sydän petti hänen ollessa 46v ja itse olin silloin 14v. lisäksi avopuolisoni äiti kuoli 11 vuotta sitten rintasyöpään hänen ollessa 50v ja isä kuoli kolme vuotta sitten sydänvikaan hänkin...oli 58v. eli ainut isovanhempi joka on elossa on miun äiti ja hän sit pilaa oman ja muiden elämän alkoholilla:(
no menipäs nyt synkäks nää jutut...onneks tässä elämässä on myös paljon ihania juttuja...esim. lapset ja tää palsta;)
hauskaa lauantai illan jatkoa.
Minäkö koukussa...?! *viheltelee*
[b]Ä3:lle[/b], mulla kans joskus harvoin kun on lapulla muistiinpanoja, että kelle piti mitäkin sanoa, niin sit oon sutannu niin epäselvästi ja lyhyesti, etten enää oo varma mitä piti kommentoida :D Hih!
Juu, mä kans toivon että kaikki jotka on sauhuttelusta eroon päässy, niin pysyisivätkin erossa. Mä lopetin kun esikoista ootin, enkä sen jälkeen oo koskenutkaan. Unia oon kyllä monesti nähnyt, siis että olen polttanut, ja sit on tullu ihan kauhee morkkis siinä unessa! Mieskin kun lopetti mun kanssa samaan aikaan, niin unissa sitten tunsin pettäneeni mieheni polttamalla salaa :-/ No, onneksi ne on vaan unia :)
[b]MariJo[/b] - Tsjhihhii, mä nauroin melkeinpä kippurassa kun sun juttuas luin :D Voi sentään mitä se koiranketale oli menny tekemään!!
Ei mutta nyt on mentävä taas jatkaa katseluita! Mies tuossa samalla koittaa imuttaa netistä jotain leffaa. Kehukaas leffoja, mikä ois joku ihan huippuhauska! Katottiin yks ilta kaikki American Pie -leffat ja meinas kuset tulla housuun, oli ne niin pöhköjä :D
Emppu (ette usko mutta tein TOISEN satsin poppareita, kun mies vei ekasta osan!!) *nolona tunnustaa ja lihoo minkä kerkee..*
kun Seilori ehdotti et sais kuvan nicin yhteyteen niin vois ihailla toisten söpöjä vauvoja :) Kannatetaan.
Voi Blacka minkä teit.. pätkis on mun lempparia *kuolaa*, maha kurnii nyt vaik oon jo pessyt hampaat.
Sampo nukahti taas itsekseen, ihana vauva! Esikoinen on pakko herättää pissalle kun joi niin monta mukillista limua. Nyt meen, öitä!
[b]Ä3:lle[/b] Vitsi sitä teidän Sampoa, kun menee tuolla lailla itekseen nukahtelemaan *kade* Mutta ihmeiden aika ei ole ohi, Pinjakin nukahti tänään melko helpolla, vaan parit imuttelut tarvittiin!! Siellä se koisailee ihan super-sulkkuna meitin sängyssä :)
No mut joo, nyt en enää änkeile tänne tämän vuorokauden puolella..
Pitäkäähän leidit palsta pystyssä!!! Palailen aamulla jahka on herätty...!
Emppu *vaikenee, mutta vain hetkeksi...*
Äitikolmelle;mä kans rakastan pätkiksiä...mikshän niitä ei oo yhtään isompana? :)
Suosittelempa jos joskus jotain alkoholipitoista tekee mieli niin semmosta paukkua johon tulee minttusuklaalikööriä(alkosta esim kissanminttu),rasvatonta maitoa ja kaakaojauhetta...hitto että on muuten hyvää ja maistuu ihan pätkikseltä!!!!
Baarissa ne tekee sen paukun monesti niin että maitoa,minttulikööriä ja kaakaolikööriä...
Voi kun nyt rupes himottamaan...slurps*kuolaa kovasti*
Jaahah nyt pitäs lähtee taistelemaan jotta sais tuon pienen miehen yöunille....
Mut pakko vielä sanoo että ootte kyllä tosi ihania!Kiitos kaikille että ootte olemassa ♥
Täällä vielä yritetään saada Janetta nukkumaan, jos vaikka sitten pääsis katsoo jotain sarjaa nauhalta ja mässyttää. Todennäköisesti kuukahdan kuitenki kohta sänkyyn tai ainakin meen pesee hampaat ja yritän jotain sarjaa katsoa, mikä kuitenkin saa sitten yksikseen pyöriä kun minä vetelen sikeitä.
Kävinpäs tänään ajelulla tuolla laina-autolla, oli ihan pakko päästä kukkakauppaan(yllätys, yllätys). Olihan siellä taas halvalla tulppaanit ja esikot. Ihan tosi helppo on automaatilla ajaa, tuntu vaan toi vasen jalka ja oikea käsi aika turhilta... Välillä tuntu, et auto sammuu liikennevaloissa, kun ei heti kaasua paina....Onpas taas hauskaa, kun tuo neiti huutaa suoraa kurkkua tuolla sängyssään. Täytyy kai ottaa se pois ja yrittää vielä syöttä, jos vaikka sit sammuis.
Hennajo
Kun tuo neitokainen tais sammua. Jansku nukahtaa parhaiten omaan sänkyyn ja oikeestaan huutaa siellä vaan jos on nälkä.
Äippäli: Tollaset äijät ansaitseekin saada selkäänsä ihan kunnolla. Tossa tilanteessa saisin itseenikin pidätellä etten kävis kimppuun jos kiinni saisin.
Juupa juu nyt mua väsyttää oikeesti niin paljon, et hampaiden pesun kautta sänkyyn ja hetki telkkaria ja sit mäki jo nukun. Ja toivottavasti toi tyttö ei herää ennen kolmee, kun näin myöhäseks meni nukahtaminen.
Ai niin, unohdin valittaa: Mies ei meinaa pitää talvilomaa!! Eli hei hei se ihana kaksinkeskinen aika Janskun kanssa, kun olisin noi muut passittanu keski-suomeen mummoilemaan. Meinaa kuulemma sitten kesällä pitää kaksi viikkoa kauemmin lomaa. Mua sit ottaa päähän! Eipä toi mies kyllä edes vielä tienny sitä, et olis joutunu lähtee isompien lasten kanssa kolmistaan, olisin vaan naihvihkaa ilmottanu, et mä en lähde.
Nyt mä lähden pesee ne hampaat.
Huomisiin!
Hennajo jälleen
Siis nyt on tullu niin paljon juttuja etten kykene muistamaan kovin montaa, antakee siis anteeksi.
Äippälin siskolle voimahaleja! Toivottavasti se lurjus saadaan kiinni ja annetaan niskalaukaus tollasella, hyi helvata! Mä muistan omasta elämästä sangen elävästi erään tilanteen. Olin kuudennella luokalla koulussa, meillä oli sitte luokkaretkeä varten rahan keruu illalla ja olin sieltä kaverini kanssa palaamassa kotiin. Vastaan tulee auto, kohta sama auto tulee meidän takaa, pysähtyy viereen... jäimme tuijottamaan suu auki, kun joku hullu sai tyydytystä siitä että pikkutytöt säikkyy. Äijä siis istui autossa ja valo oli päällä, aukaisi takkinsa ja paljasti elimensä! Kyllä oli kuudesluokkalaisilla itkussa pitelemistä, ja myöhemmin naurussa.
Siis ette usko mitä mun mies tekee just nyt? Imee tuttipullosta! Sen oli ihan pakko saada kokeilla paljonko tuosta tutista tulee! Sitte se syöttää sitä mullekki et kokeile nyt sääki :) Oh, jesus!
Täällä vissiin yleinen mässäilypäivä meneillään, hih... No ei muuta kuin ruotuun sitten huomenna laihduttajat eiks niin.
Miehen kanssa käytiin kaksin kattomassa Matti- elokuva. Oli kuulkattes hyvä elokuva pitkään aikaan. Voin siis lämpimästi suositella jos jonku hinkuu elokuviin. Sitten käytiin vielä syömässä Rossossa :) Nams! Eli herkuteltu on täälläkin.
Alkoholismista suvussa: mulla kans isä on myöntänyt olevansa alkoholisti, pysyy kuitenkin sen verran kaidalla tiellä että on jo piiiittkään ollut työelämässä mukana... eli ei mikään paha ongelma ole, mutta ongelma kuitenkin jota kykenee jonkin verran hallitsemaan.
Vauvan nukahtamisesta: meillä Roope nukahtaa joko pullolle illalla tai sitten ihan itse kun viedään se rättiväsynä sänkyyn. Tänäänkin se ensin nukkahti pullolle, röyhtäisi ja heräsi siihen. Vein kuitenki sänkyyn ja siellä se porisi jonkin aikaa ja nyt on jo suht hiljaista. Saattaa hyvinkin vielä herätä syömään lisää, mutta nukkuu kyllä heti syötyään uudelleen.
Mulla salmiakkipussi odottelisi tuolla... hitsi kun te kaikki olitte täällä herkutelleet... täytynee avata se pussi ja alkaa mussuttamaan :)
Öitä kaikille
Misuli ja Roope
Leffas oltiin ja syömässäkin ja oli kivaa. Leffas söin karkkipussin ja ravintolas pannupitsan, ja murustakaan en jättäny! (eihän sitä ny ruokaa saa lautaselle jättää...!) Hyvä me laihduttajat! olin muuten Emppu kans pudonnut listalta, tosin mähän oon kans niiiiin laiha ;P .
Kukas sitä sanoikaan, tääläkään ei saa olla rauhas. Mä oon samaa mieltä. Mies kyllä saa nettiä selata mut ku mä tuun tänne niin ei kyllä poikaa tahdo hoitaa. Mrr!
Meillä poika päästi sitten mummolassa neljän päivän kakkat, hyvä luumusose!
Nyt kattomaan tv:tä!
Koittakaahan laihduttajat selviytyä, mulla meni ainakin perseelleen tää päivä, mut huomenna sitten taas järsitään porkkanoita!
Öitä,
-Emily-
Mekin oltiin katsomas Matti (oli kyllä tosi hyvä!) ja sen jälkeen mentiin Rossoon syömään. Hih.
Emily
*mässyn mässyn mussun mussun mussuti mässyti mussun mässyn*
....lappaakarkkia suuhun kaksin käsin vaikka pahaa tekee....