Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G_missä festareilla kävit 1980-1990- luvuilla?

Vierailija
23.06.2008 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Roskildessä Iron Maidenin mm. Ja samaan aikaan ollaan oltu Ruisrockissa, kun Nirvanasta kirjoitat (-92). Ootko selvillä Smackin elossa olevien jäsenten nykytouhuista? Ite oon hiukan seuraillut. Mun nykyiset "festarit" ulottuu lähinnä Kaivariin.

Kerro ihmeessä mitä hemmoista tiedät!

Täytyy sanoa, että mulla ei ole tietoa Smackin miesten tekemisistä. Paitsi söpö mutta tyhmä (:-) Rane Raitsikka taitaa edelleen rämpytellä Los Angelesissa tai jossain sielläpäin joittenki viskikurkkujen kanssa pubin nurkassa...ainakin yhdestä YouTube-videosta päätellen. Just tässä yks yö fiilistelin Smackia justiinsakin YouTubessa: Run Rabbit Run! On ehkä kovin bändi Suomessa ikinä.

Suloinen ja viisas Claude poistui keskuudestamme aivan liian varhain, mitäköhän tekisi nykyään! Viimeinen näköhavaintoni hänestä on keväältä 1994, kun hän kaatoi television kommuunini tupareissa Kalliossa.

Ei kai se Rane ihan pubin nurkassa soittele, niitten bändi the hangmen heittää ihan keikkaa ja rundiakin muuallakin kuin Jenkeissä. Jimi soittelee kaikissa vanhoissa bändeissään Suomessa, Manchuria valokuvailee ja asuu perheineen länsirannikolla Jenkeissä. Molemmat jenkkivahvistukset saattaa tavata tänä vuonna Suomessa visiitillä. Kartsa on jostain kuvasta päätellen hiukan heikommassa hapessa. Cheri (tässä tulee nyt näköjään kaikkien kokoonpanojen tyypit käytyä läpi) opiskeli jossain vaiheessa jotain talonrakennusta. Sitä näki ihan livenä, nyt en oo aikoihin nähnyt. Kindestä ei ole mitään havaintoa (muistuu vain kuva norsuhattu päässä).

Mun viimeinen muistikuvani Claudesta on, kun hän lauloi Ranen silloisen jenkkibändin keikalla Cafe Noveaussa ja Järvisen Tipi ikävästi hänelle huuteli juoposta laulajasta. Rane on muuten edelleen komea. Ikääntynyt hianosti!

Vierailija
22/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyterin juhannus vuonna -94 oli viimeinen yyterissä järjestetty kunnon juhannusfestari! leningrad cowboys ja lesbot paini hiekkakuopassa ;) valitettavaa miten samalla kaavalla noi nykyään järjestetään kautta maakunnan, ei ne jää enää mieleen kenellekään pidemmän päälle. Samaa sarjaa koettuna myös motoparkin juhannus vuonna 2000 joka oli myös lajinsa viimeinen, sääääääääääääääli...............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme