Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän tämä valtava Halos-antipatia kumpuaa?

Vierailija
20.01.2006 |

En puhu vain av:sta, vaan yleisestikin kun olen ihmisten kanssa puhunut, niin olen törmännyt outoon Halosvihaan. Mistä se tulee? Ja turha listata mitään " todellisia" syitä, ei kukaan voi väittää, että Halonen olisi mokannut presidenttiytensä, tai että hän olisi jotenkin erityisen huono. Ja pitkäänhän hänen kannatuksensa oli ihan ennätyslukemissa. Outoa, jos vertaa esim. Ahtisaareen, joka oli tasaisen epäsuosittu koko kautensa ajan. Mitä pahaa Tarja on nyt tehnyt?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis mainosrahoitteiset lehdet, tv-kanavat yms. eivät olisi lähinnä oikeiston, kapitalismin arvoja? JOHAN POMPPAS!! Tosi outo väite! No demareitako ne kannattaa? eiköhän VALTAOSA kannata niitä suosivaa ehdokasta, rahan ystävää Niinistöä! MIETI VÄHÄ!!

Vierailija
2/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpuaiskohan se millään muotoa siitä, että viime aikoina on tullut esille aivan järkyttäviä paljastuksia presidentti Halosesta. Hän ei ole millään muotoa enää kykenevä/sopiva jatkamaan Suomen presidenttinä.

Kun lisäksi otetaan SAK:n uskomaton yritys mustamaalata Niinistöä, niin eiköhän kansa jo tajua itsekin millaista vehkeilyä tässä maassa harjoitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että kuusi vuotta sitten äänestin Halosta. Nyt tämän vaalikamppailun aikana olen järkyttynyt siitä, miten sivistymätön ja huonokäytöksinen Tarja Halonen on. Hän on käyttäytynyt ylimielisesti lähes joka TV-haastattelussa. Hän puhuu toisten/toisen ehdokkaan päälle eikä anna muille suunvuoroa. Hän näyttää nyrpeältä ja hermostuneelta, hypistelee laukkuaan tai mitä hänellä sitten kädessä onkaan. Hänellä ei ole mitään uutta järkevää sanottavaa, vaan toistelee vanhoja lauseita. Hän kerskuu sillä, että on tavannut valtioiden päämiehiä. Totta kai on tavannut, hänhän on Suomen presidentti.

Nyt kun olen Halosta TV-väittelyssä katsonut, minua on ruvennut kauhistuttamaan, millaisen kuvan ulkomaiset valtionpäämiehet Suomesta saavat, kun Suomella on tällainen hälisevä ja naureskeleva presidentti, joka kaiken päätteeksi ei osaa edes pukeutua edustavasti.

Vierailija
4/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAK vastenmielisine ketjukirjeineen näyttävästi vaalivaltiksi. Olisi kannattanut muistaa tämän vaalikampanjan aikana, että kaikki eivät oikein " tykkää" SAK:sta muutenkaan.

Halonen ei myöskään ole millään lailla näkyvästi edistänyt naisten asemaa Suomessa. Kyllä, kyllä siinä on edelleen edistämistä. Selkeitä, toistuvia kannanottoja mm. äitiyslomista ja hoitovapaista koituvien kustannusten jakamisen puolesta niin, että miesvaltaiset alat ja isien työnantajatkin olisivat jakamassa kustannuksia. Näitä olen turhaan odotellut häneltä. Sellaisilla toimenpiteillä nuorehkojen naisten asema paranisi työmarkkinoilla.

Vierailija:

Tunnustan, että kuusi vuotta sitten äänestin Halosta. Nyt tämän vaalikamppailun aikana olen järkyttynyt siitä, miten sivistymätön ja huonokäytöksinen Tarja Halonen on. Hän on käyttäytynyt ylimielisesti lähes joka TV-haastattelussa. Hän puhuu toisten/toisen ehdokkaan päälle eikä anna muille suunvuoroa. Hän näyttää nyrpeältä ja hermostuneelta, hypistelee laukkuaan tai mitä hänellä sitten kädessä onkaan. Hänellä ei ole mitään uutta järkevää sanottavaa, vaan toistelee vanhoja lauseita. Hän kerskuu sillä, että on tavannut valtioiden päämiehiä. Totta kai on tavannut, hänhän on Suomen presidentti.

Nyt kun olen Halosta TV-väittelyssä katsonut, minua on ruvennut kauhistuttamaan, millaisen kuvan ulkomaiset valtionpäämiehet Suomesta saavat, kun Suomella on tällainen hälisevä ja naureskeleva presidentti, joka kaiken päätteeksi ei osaa edes pukeutua edustavasti.

Vierailija
5/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huoli johtuu? - Ilman muuta Halosen kannatuksen murenemisesta, joka alkoi noin kaksi viikkoa sitten ja joka on jatkunut myös tällä viikolla. On täysin mahdollista, että hän häviää vaalin.

Mistä suosion lasku voisi johtua? Onko tehty virheitä vai ovatko muut olleet parempia tai onnekkaampia?

Työssäni minulla on mahdollisuus seurata melko läheltä ehdokkaiden esiintymistä julkisuudessa ja televisioruudussa, joka on toisen kierroksen tärkein poliittinen forum. Halonen ei ole onnistunut säilyttämään taikalaatikossa presidentillistä sädekehäänsä. Oikealla tavalla esiin tuotuna se olisi ollut hänen paras vaalivalttinsa.

Saattaa vaikuttaa hiukan runolliselta, mutta presidentti-instituutioon liittyy haavoittumattomuuden illuusio. Ikään kuin Halonen olisi hukannut sen. On kuin hän olisi pudonnut valtaistuimeltaan tavalliseksi haavoittuvaksi kanssakulkijaksi. Politiikan julkisuuspelissä sellainen on vaarallista.

Huomattava osa poliitikon uskottavuudesta syntyy ulkoisesta olemuksesta: eleistä ja tavasta, jolla hän puhuu, käyttäytyy ja jopa kuinka huolitellusti hän pukeutuu.

Entinen rentous ja rempseys ovat tipo tiessään. Tasavallan presidentin asemaan kytkeytynyt varmaotteisuus karisee. Halonen on joutunut puolustuskannalle. Hän ei edes oikein kykene peittämään ärtyneisyyttään, mikä näkyi esimerkiksi torstain tv-tentissä

¿Paavo Lipponen oli näkyvämpi kuin Matti Vanhanen¿, Halonen tokaisi. Se oli herkullinen kosto Vanhaselle tämän annettua tukensa Niinistölle, mutta täysin tarpeeton heitto, joka kavalsi Halosen hermostuneisuuden.

Eivät kilpailevat ehdokkaat ole olleet niin taitavia, että he olisivat osanneet pudottaa Halosta presidentilliseltä jalustalta. Halonen on tainnut tehdä sen ihan itse.

****** Ajattelen itse ihan samoin, hyvin kirjoitettu.

Vierailija
6/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä haloseen tulee, olen ollut ihan tyytyväinen halosen presidenttiyteen kun en ole hänen toimintaansa seurannut, mutta nyt kun on katsellut tenttejä niin huomaa että melkein kuka tahansa ehdokkaista osaa käyttäytyä paremmin ja on fiksumpi kuin tarja.

Vierailija
7/23 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos NAINEN (Halonen) esittää mielipiteensä ponnekkaasti ja seisoo asioidensa takana suoraselkaisesti ---> Kyseessä on kiukuttelu ja huono käytös???

Mutta kun MIES (Niinistö) esittää asiansa ponnekkaasti ja seisoo asioidensa takana suoraselkaisesti (jos niin selkärangaton tyyppi siihen edes pystyy ;) ---> Kyseessä onkin perusteltu kannanotto ja hyvä käytös???

Missä on tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus????

Vierailija
8/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja on tehnyt paljonkin. Mm. Ahtisaari oli diplomaatti, joka oli niin hyvätapainen, että oli väritön. Tarja on päästellyt vähän turhan paljon sammakoita suustaan.

Vierailija
9/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät ymmärrä, että muut ehdokkaat heittävät lokaa Halosen päälle, koska se kuuluu heidän kampanjaansa. Semmoinen tarttuu vähän yksinkertaisempaan porukkaan, on kiva olla jotain vastaan eikä ymmärretä, että ne muutkin ehdokkaat oikeastaan kusettavat heitä.

Saulin kannattaja olen itse, mutta huvittaa tuo tarjanvastainen hölmöily.

Vierailija
10/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla Niinistön kannattajat tekevät vaalikampanjaa, mikä on oksettavaa.

Eihän Tarja mitään sammakoita ole päästänyt! Höpö höpö.

Ja ihan hyvä, että Tarjalta löytyy myös sisua, ei ole mikään kiltti tyttö.

Vierailija
11/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osata ajatella itse, vaan kuvitellaan, että kaikki ajattelevat niin kuin Saulin mainossloganiin on mainosihmiset kirjoittaneet.

T. 4

Vierailija
12/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vaaleissa innokas kannattaja. Minusta saman presidentin ei pitäisi olla kuin yhden kauden. Ok, saattaisin olla eri mieltä, jos olisi taas vaihtoehtona Eskon Aho. Mutta nyt minusta Niinistö on hyvä ehdokas ja sopiva presidentiksi.

Vierailija
13/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tule koskaan äänestämään vasemmistolaista ehdokasta vaikka kuinka olisi henkilövaalit.

Vierailija
14/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tämä on osasyy. Ei osaa käyttäytyä aikuismaisesti ja toisia huomioon ottavasti, vaan pyörittelee silmiä, puhuu päälle, on olevinaan kaikkitietävä.

Vierailija
15/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka onkin teennainen jaykkis.

Todellinen syy varmasti nama oikeistolaisissa kasissa olevat mediat jotka tarkoituksella vaaristelee totuutta, Iltikset ja mainoskanavat. Vaalivalvojaisissa Halonen oli tosi iloinen ja Sauli jannittynyt ja nyrpea, seuraavan paivan iltiksessa Halosesta kuva suupielet alaspain ja Niinistolla hymyntapainen irvistys ja tekstit sen mukaiset. Katsokaapa itse vaalitentit ja lukekaa jutut lehdista niin huomaatte eron.

Vierailija:

Luulen, että tämä on osasyy. Ei osaa käyttäytyä aikuismaisesti ja toisia huomioon ottavasti, vaan pyörittelee silmiä, puhuu päälle, on olevinaan kaikkitietävä.

Vierailija
16/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Todellinen syy varmasti nama oikeistolaisissa kasissa olevat mediat jotka tarkoituksella vaaristelee totuutta, Iltikset ja mainoskanavat. Vaalivalvojaisissa Halonen oli tosi iloinen ja Sauli jannittynyt ja nyrpea, seuraavan paivan iltiksessa Halosesta kuva suupielet alaspain ja Niinistolla hymyntapainen irvistys ja tekstit sen mukaiset. Katsokaapa itse vaalitentit ja lukekaa jutut lehdista niin huomaatte eron.

Vierailija:

Vierailija
17/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
18/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ei kai tässä pohjimmiltaan ole kysymys oikeisto- tai vasemmistolaisuudesta? Pikemminkin siitä, että Tarja on moukkamainen, huonosti käyttäytyvä ihminen joka ei saisi missään tapauksessa edustaa maailmalla Suomea.

Johan sotaveteraanitkin kääntyy haudoissaan joka kerta kun Tarjaa ajattelee.

Vierailija
19/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen on hyvä, mutta nyt on Niinistön vuoro.

Vierailija
20/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mainosrahoitteiset lehdet, tv-kanavat yms. eivät olisi lähinnä oikeiston, kapitalismin arvoja? JOHAN POMPPAS!! Tosi outo väite! No demareitako ne kannattaa? eiköhän VALTAOSA kannata niitä suosivaa ehdokasta, rahan ystävää Niinistöä! MIETI VÄHÄ!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä