Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö kihla- ja vihkisormuksia?

Vierailija
21.02.2006 |

Minä käytän mutta mieheni ei.Harmittaa enkä voi pakottaakaan käyttämään.

Taidan ottaa itsekin pois.Pysyypähän kiiltävämpänä laatikossa..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minä jo hukkasin kihlasormuksen kerran ja käytin siis vain vihkisormusta, mutta mies osti yllätyksekseni uuden sormuksen, joka ei siis ole oikea kihlasormus, mutta käytän sitä sen korvikkeena kuitenkin...

Vierailija
2/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa käyttää vähän liikaakin. Minua kun pelottaa, että siltä lähtee joku päivä sormi irti, kun sormus tarttuu johonkin työn lomassa. Mutta ei se silti malta olla pitämättä. Kai se sen avulla muistaa, miten onnellinen on ihanasta perheestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitteko miehellenne jonkun pienemmän ja kevyemmän, että sekin alkaisi käyttää. Minusta on kummallista, kun ei käytä. Siihen tottuu kyllä. Se ei kohta enää tunnu sormessa. Ala ihmetellä miehellesi, että kenen kanssa minä oikein olen naimisissa, kun sormus ei ole sormessa.Käske miehesi pitää sitä sormessa koko ajan päivin öin ja saunassakin. Kuukausi näin käske tehdä. Sitten on tottunut ja ei hingu sitä pois.

Vierailija
4/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla yhdellä tarttui sormus pahasti, ,kun mies putosi. Ei katkennu sormi, vaan sormus. Jos on paljon kultaa, on pehmeä ja katkeaa. Ainakin aika ohut sormus.

Vierailija
5/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on jopa ostettu uusi, kun muoti on muuttunut niin paljon kihla-ajoistamme. Itse olen varsin tyytyväinen omiini.

Vierailija
6/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ihmeessä ne oltais ostettu kaappiin makaamaan ?????

Vierailija
7/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siviilissä käytän kyllä ja mies käyttää aina.

Vierailija
8/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain yksi sormus, jota käytän aina, miehellä käytännön syistä sormus roikkuu usein kaulassa ketjussa, on myös tullut niin löysäski, että putoaisi helposti varsinkin uidessa.

Vierailija
9/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTTA KAI KÄYTETÄÄN.

Molemmilla meillä valkokultaiset, miehellä sika leveä ja paksu.

Ja meidän molempien sormukset on teetättetty kultasepällä.

Niin, totta kai haluamme käyttää ja näyttää meidän hienoja uniikki sormuksia.

Vierailija
10/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en. Syy on puhtaasti se, että inhoan kaikkia koruja.

Vierailija
11/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden miehen, joka ei käyttänyt painavaa ja paksua sormustaan. Meni uudelleen naimisiin ja sánoi, että ostetaan nyt,vaikkei hän sitä tule käyttämään. Ostivat kevyen ja halvan. No, mies alkoikin käyttää tätä, kun se oli niin paljon mukavampi sormessa.

Vierailija
12/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa ne voi laittaa pikkurilliin, jos sormet turpoavat.

Vierailija
13/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormuksesta.

Vierailija
14/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormushan silloin vain kertoo ajasta, jolloin olette menneet naimisiin. En ymmärrä, miksi sen pitäisi seurata muotia. t.21

Vierailija
15/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai auttaisikohan pienentäminen siihen, että miehen olisi sitten aina pakko mahtua sormukseen??? Täytyypä vihjasta...

Vierailija
16/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristui sormeen pahasti kiinni ja meni ihan viutiloksi...

sai kyllä ite sen jollain pihdeillä sen verran suoraksi että sai sen pois sormesta mutta sen jälkeen ei ole paljoa uskaltanut sitä käyttää...

Nyt sillä on kyllä sellanen työ missä se vois sitä taas pitää... pitääpä hakea se tuolta laatikosta ja käskee laittaan takasin.

Vierailija
17/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha oli niin kapea miehen sormeen, että teki mieli ostaa uusi.

Vierailija
18/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyl just ei ole sormessa kun tein ruokaa. Sit mul on sellainen duuni et koruja ei saa käyttää niin voin myöntää et välillä on sormus pois useita päiviä.

Vierailija
19/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus mulla tosin on oikeassa kädessä, sillä vihkisormus on eri mallinen, eikä sen viereen sovi toinen sormus. Miehellä oli kanssa vain yksi sormus, kun ei sille vihkisormusta hankittu (olin koko ajan siinä käsityksessä, ettei halua kahta sormusta, mutta herrapa päätti itse käydä jonkun aikaa sitten ostamassa toisen sormuksen. Kivahan se tietysti on:)

Vierailija
20/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, että mistä pääsiäismunasta on sen ´hankkinut. Sormus on todella nätti ja harmittaa, kun en voi jatkuvasti pitää. Mies oli kysynyt kultasepänliikkeestä, että miten voi tulla kultasormuksesta ihottumaa. Nikkeli allergiselle voi kuulemma tulla. Minulla nimittäin on nikkeli allergia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi