Jyväskyläläiset!
Olisiko kukaan muu Jyväskyläläinen odottaja kiinnostunut perustamaan & liittymään sähköpostilistalle, jossa olisi meitä jyväskyläläisiä vuonna 2006 vauvan saavia?
Itsestäni olisi kiva tutustua muihin odottajiin, jotka samalla paikkakunnalla saavat saman vuoden aikana vauvoja ;) Lisäksi olisi ihana päästä keskustelemaan tästä raskaudesta välillä ihan livenäkin, kun kukaan kavereista ei tällä hetkellä odota, ja kuuntelukiinnostus on ymmärrettävästi rajallinen ;)
Eli jospa löytyisi muita jyväskyläläisiä postituslistalle ja tapaamisiin, päästäisiin vähän juttelemaan näitä raskausajatuksia muuallakin kuin näin keskustelupalstoilla! ;)
Laittakaahan ajatuksia ja sähköpostiosoitteita, jos pistettäisiin sähköpostilista pystyyn! :)
Kommentit (24)
Eli asustellaan Seppälässä ja pikkukakkosen laskettuaika on 7.5. Olis tosiaan kiva tutustua muihin samassa elämäntilanteessa oleviin perheisiin!
Keljonkankaalta ollaan ja LA olis 19.2., mutta tulee luultavasti aikaisemmin.
Joo täällä oli tossa viime vuoden lopulla paljonkin Jyväskyläläisiä kirjoittelemassa (mm.oksaska,Virve1979,.....) mutta kaikki taisivat saada jo vauvansa joten eivät enää ainakaan täällä odotuspuolella hengaa.
Ghia ja papu rv35+6
Laittakaahan sähköpostiosoitteenne tähän ketjuun, tai sitten laittakaan mulle sähköpostia osoitteeseen S500-558@netti.fi jos ette halua tänne kaikkien nähtäville sähköpostiosoitteitanne laittaa. Käyn luomassa yahooseen meille oman ryhmän, ja lähetän teille kutsut jotta pääsette sinne kirjautumaan! :)
Ap
Olisi kyllä kiva vaihtaa ajatuksia ja saada samanhenkistä seuraa. Me asustellaan Haapaniemessä, ja la on 12.4.
save
mä en päässyt laittaamaan postia tonne ositteeseen...ei hyväksynyt sitä. mutta tässä mun osoite: petra_tuoma@hotmail.com
Jotta mahdollisimman moni tämän vielä löytäisi.
Pitääpäs kokeilla toimiiko tuo mun sähköposti sitten ollenkaan, ainakin itse pääsen sisään kirjautumaan sinne. Toivottavasti muut voivat sinne laittaa sähköopostia tai laittavat sitten edes tänne ketjuun...
ap
Laittelin sulle S500-558 postitse mun osoitteeni eikä se ainakaan mitään herjannu etteikö olisi tullut perille. Tosi hieno juttu, että meitä on näin monta!!!
Mulla la:aan tasan viikko!!! Saa nähdä missä vaiheessa kaveri meinaa maailmaan tulla, äiti olisi kyllä valmis synnärille vaikka heti! Sen verran alkaa olla päivisin tylsää ja nukkuminen hankalaa... vaikka väsyneempi sitä taitaa sitten olla, kun vauva on talossa, mutta silti ;)
Mukavaa sunnuntaita kaikille ja kiva, jos/kun saadaan sähköpostilista kasaan!!!
Henna
missä päin halssilaa asut?? itse asun mesikämmenessä.
Meitä olisi nyt seitsemän hengen porukka kasassa, joskaan kaikki tähän ketjuun ilmoittautuneet eivät vielä ole sähköpostiosoitettaan kertoneet tai laittaneet mulle sähköpostia.
Käyn tätä täällä välillä lukemassa ja nostelen, jospa mahdollisimman moni innostuisi mukaan! Luulen että pikkuhiljaa porukka alkaa kasvaa... ;)
Yritän luoda yahooseen ryhmän tänään tai ainakin vähintään tässä lähipäivinä, kun ehtii. Laitan teille sitten kutsut sähköpostiin, niin pääsette kirjautumaan!
ap
Peetu.t: asustelen Halssilassa ja myöskin Mesikämmenessä :) näissä punaisissa rivareissa alarinteessä.
Taas yksi yö takana eikä mitään merkkejä synnytyksestä :( Jatkan siis odottelua...
Henna
Ryhmä on nyt perustettu, ja kutsut lähetetty kaikille sähköpostinsa kertoneille.
Jos vielä ryhmästä kiinnostuneita löytyy, niin pistäkää mulle viestiä osoitteeseen S500-558@netti.fi
Laitan teillekin sitten kutsut ryhmään! :)
ap
Nostetaan tämä nyt samalla..
Juu, mä kanssa jyväskyläläinen odottaja. Olen ihan alussa (LA 5.8.06) ja toki olisi mukava jutustella myös sellaisten paikallisten kanssa, joilla myös laskettu aika joskus loppukesästä tai syksyllä.
Yritän muistaa laittaa vielä postia aloittajalle, niin pääsen listoille mukaan.
Jospa saataisiin porukkaa kasvatettua! :)
vasta kesä-heinäkuussa. Ajatus vaan herää onko sitten lopulta aikaa kun mulla on tuo esikoinen 3 v....
mä asun myös näissä punaisissa rivitaloissa...oon tainnut nähdäkkin sut tuossa pihalla masusi kanssa=)
Täälläkin olisi yksi 27v esikoistaan odottava äityli Halssilasta, toki laskettu aika vasta 18.6, mutta kiva olisi vaihtaa kuulumisia, etenkin jos odotatte esikoista! Hei, kaikki jyväsmammat liikkelle!:)
Myönnetään nyt sitten, että Jyväskylästä ollaan... Kuulun tähän elokuisten sarjaan, terkkuja vaan ainakin Mii-:lle ja Mami1978:lle, mulla on LA 16.8.
Halssilasta en sentään ole, vaikka puutalo sieltä onkin se elämän toiseksi suurin unelma!
t. Picapica
Ennen vuoden vaihdetta täällä olikin paljon jyväsäitejä palstailemassa ja kirjoittelimme ihan omaa pinokin. Nyt suurin osa on ilmeisesti jo saanut vauvansa, koska on ollut hiljaisempaa. Itsestäni olisi mukavaa tutustua muihin pikkulasten äiteihin, koska en sellaisia juuri tältä seudulta tunne.
Minulla on laskettu aika parin viikon päästä ja Kuokkalan Ristikivessä asustelen.
minä myös jkl:stä.. laskettu aika 29.4 ja halssilassa asun...joku toinenkin tais olla täältä??!!