Eilisestä vaalitentistä....
Minusta oli kummallista, että aina kun ehdokkaat vastasivat haastattelijoiden kysymyksiin, Tarja vastasi lähes aina ensin ja pitkään, sitten Sauli lyhyesti - jonka ajan Tarja jatkuvasti huusi päälle kommenttejaan ....ja sitten Tarja taas vastasi. Tarja oli jatkuvasti äänessä ja sai 2 puheenvuoroa, Saulin saadessa yhden.
Olen tähän saakka puoltanut Tarjaa, mutta kyllä hänestä nyt alkaa tulla aika v-mäisiä piirteitä esille. Vaikuttaa olevan aika " minä, minä, minä" , noissa keskusteluissa. Hävetti oikein eilen katsoa, kun rouva jatkuvasti pöpötti toisen päälle.
Kommentit (28)
jos se jotain sanoo, sen täytyy olla fiksua....
Yök koko Niinistö. Luuletteko te tosiaan, että se on joku mukava mies? Se on ihan täys vittumainen mulkku noin vaalitenttien ulkopuolella. Halonen, okei ei sekään mikään maailman mukavin nainen ole, mutta ei sentään samanlainen jääpuikko kuin se Niinistö.
Mutta jos tosiaan haluatte romuttaa ihmisiltä perusturvan, ja haluatte, että kohta työnantajat saa kyykyttää sitä Niinistön rakastamaa Työväkeä mennen tullen, niin äänestäkää ihmeessä Lurppanaamaa.
politiikassa, joka on niin miehinen ja sovinistinen paikka että! Koko ajan joku ammattiliiton pamppu tms. on vetämässä mattoa jalkojen alta tai sitten joku mustamaalaa selän takana (hyvä veli-systeemi).
Mun mielestä Tarja on selviytynyt hienosti ottaen tämän lähtökohdan huomioon ja Tarjasta näkee että on tosi fiksu ja välittää ihmisistä ja työstään. Tämä koko vaalivaihe ärsyttää ja turhauttaa häntä, koska puhutaan asioista kuten Nato, jolla ei presidenttiyden kannalta ole mitään merkitystä! Ja toimittajat ovat usein tosi kusipäitä (eilen kylläkin suht. inhimillisiä).
Tarja puhuu päälle ja puolustautuu,koska se on ainoa keino selvitä tossa miehisessä maailmassa!!
jotka näkevät asiat Tarjankin kantilta :-) Luulin ettei tällä Suomen ehdottomasti sovisnistisimmalla palstalla käy muita kuin Tarjan haukkujia mutta onneksi erehdyin! Kiitos sinulle :-D
Ja lisää, että en ymmärrä miksi naiset aina haukkuu naisia eivätkä koskaan vedä samaa köyttä!!
silloin tarja kommentoi, että jos nyt joku muukin saisi puheenvuoron. Hienoa, että piti nyt jämäkän linjan että sai tällä kertaa puhua. Hyvä Tarja.
joku mies käyttäytyy kuin Tarja tuossa tentissä niin hänhän on vain miehinen mies ja jämäkkä, mutta kun nainen tekee saman on hän rasittava ämmä
Äänestyskäyttäytymiseeni se ei kuitenkaan vaikuta, kokoomuslaiset arvot ovat hyvin kaukana työläisen maailmasta.
Vierailija:
Mahtaa kohottaa itsetuntoa, jos tietää päässeensä uudelle kaudelle säälistä.