¤*Toukomasut viikonloppuun*¤
Kommentit (45)
Tän mamman pää on kyllä ihan tyhjää täynnä! Paracetamoliahan siinä panadolissa nimenomaan on! Kertokaas nyt mulle mikä on asperiinin vaikuttava aine, kun olen luullut, että siinä on tuo paracetamol, ja sitä ei saa syödä raskauden aikana.
Tervetuloa susiemolle! Mulla on ihan sama vaiva, että jäätelöä tekee koko ajan mieli! Toissapäivänä tein jäätelönkorvaajaksi sorbettia ja nyt oon jo syöny 6hengen annoksen!!!
Iltapalan aika esikolla, joten täytyy lopettaa höpötykset...
pricilla ja tyhmä pää:)
Laiskottaa niin, etten ole muutamaan päivään jaksanut kirjoitella, vaikka ahkerasti olen kuulumisianne lukenut.
Eipä täältä suunnalta mitään uutta kerrottavaa olekaan, neuvolakin siirtyi viikolla eteenpäin kun terkkari on sairaana. Onkin sitten jo neljäs eri terkkari tän raskauden aikana, kun sijaiset ovat neuvolassa jostain syystä vaihtuneet tiuhaan tahtiin. Ei siinä muuta, mutta samat asiat joutuu jokaiselle kertomaan aina uudestaan... Onneksi esikoisen aikana oli yksi ja sama, aivan ihana neuvolantäti joka on asiantunteva ja kuitenkin rauhallinen ja lungi.
Tilasin tukivyön, kun selkä vihottelee jatkuvasti eikä esikoisen nosteleminen sitä ainakaan paranna. Toivottavasti on hintansa väärti.
Kastemekoista joku kyseli, meillä oli esikoisella oman isoisänsä (!) vanha kastemekko vuodelta 1940 ja se varmaan saadaan lainaan tälläkin kertaa. Oletteko muut jo miettineet nimiä ja/tai päässeet niistä miehenne kanssa yksimielisyyteen?
My-Selene, kiva kuulla että 4D -ulra lähestyy. Saako udella, eikö teille Porvoon ultrassa kerrottu sukupuolta vai haluatteko muuten vaan käydä katsomassa tulokasta vähän paremmilla laitteilla?
Tervetuloa minunkin puolestani susiemolle. Hauskaa että joukko sen kun kasvaa, " the more the merrier" vai mtien se sanonta meni :)
Pampula 22+3
pampula!
kiva kuulla sustakin väil. muakin on väsyttäny mut tän viikon on energiaa riittäny ja eilen siivosin kuin pieni eläin. PS:lla ei kerrottu koska ei nähty. täti joka ultrasi oli tooooosi mukava isolla M:llä (oli joku ruotsinkielinen ja osaston hoitaja muistaakseni), brunette ja ikää veikkaisin jotain päälle 40. oliko teillä sama? yritti kovasti kurkkia mut Remppa oli niin nopea ja kippurassa ettei nähty. ja siihen 4d-ultraan päätettiin myös mennä koska ei ikinä tiedä jos hankitaan sit lisää (kovasti toivon et tulee vielä monta) niin haluan kokee sen 4d-ultran. ja sukupuoli haluan tod tietää niin voi hankintojakin tehä sen mukaan. olen kans kärsimätön ihminen niin odotus ei tunnu niin pitkältä jos saa nähdä omaa pikkuista.
miten sun mies voi nykyään? onko lääkkeet auttaneet?
voikaa hyvin!
my_selene ja Remppa rv21+4
Meppe81, kiva kuulla että joku on tulossa samoihin aikoihin TAYSiin. Olenkin itse kangasalta kotoisin, joten paikka on tuttu.
Sitten omaan masuun... Vauva potki jo aivan mahdottomasti. Välillä saa oikein huokaista, kumma ettei 2-vuotias poikani ole reagoinut potkuihin vaikka istuukin sylissä!!?? En millään malttais oottaa toukokuuhun. Paha olo vieläkin vaan jatkuu ja väsymys on valtava. Mitään kummallisia mielitekoja ei oo ilmestynyt, mitänyt hedelmiä syön aivan valtavia määriä.
Joku teistä kyseli närästyksestä... Mun tää paha olo on tainnut vaihtua närästyksen puolelle. AIVAN KAUHEE OLO. mutta toukokuussa helpottaa!!
Mä en oo voinut vastustaa muutamia vauvan vaatteita alennusmyynneissä... meillä on kyllä paljon vaatteita mutta silti, ne on niin sulosia.
onnin_äiti (rv 24+6)
susiemolle tervehdys! mukava saada lisää mammoja mukaan :)
ja onnin_äiti, tosi kiva kuulla sustakin. olen kattellu tuol listalla että meillä sama laskettu aika ja paikka tays! jospa nähdään siellä...
ite olen kangasalta ja niinkuin nimimerkistä voi päätellä 24v. (maaliskuussa 25 ) ekaa odottelen.
kirjoitteleppa useimmin, on kiva kuulla kun samoilla päivillä mennään.
mä olen siivonnu koko päivän ja nyt on aika väsy olo, kerralla ei jaksa kun yhen huoneen imuroida ja jo pitää huilata :( menee aina koko päivä!
mulla on kans ollu noita harjotusuppareita, nyt jo useammin. maha kiristyy ja tuntuu ärsyttävältä, ei kuitankaan satu. mut ne saattaa tulla vaikka nukkumaan mennessä ei siis tarvi rehkiä tai mitään!
kävin eilen siskon kans yhes lastenvaateliikkees, ja sisko osti meille ihana vauvan mekon. (vaikka emme sukupuolta tiedä) annetaan se sitten heille jos meillä poika ja heidän seuraava tyttö. siitä tullee sellanen sukumekko :) mekko on riihipeikon tekemä eli suomalinen ja käsin tehty,sellanen vanhanaikainen. niiin söpö! ja sit ostin ens talvee varten sellasen toppapussin, tai siis siin on hihat ja huppu mut alapää on yhtenäinen. kai tajusitte :)
lähtöhinta 55 euroo mut nyt 16,50. ei ollu hinnalla pilattu. suomalainen sekin.
hassua ostaa jo ens talvee varten kun ei ole vauva viel syntynykkään mutta kun ne vaatteet on vaan niin sulosia!
masuun ei mitään uutta! tänään taas liikkeet ollu normaalin rajut :)
ootteko muuten soittanu vauvalle musiikkia tai laulaneet ym.? mä olen yrittäny jutella ja laulaa mutta aina tulee vähän tyhmä olo ja alkaa vaan naurattaan. ei musta taida olla sellaseen lepertelyyn. mies kyllä lauleskelee välillä, pravuurina apulannan hei,hei mitä kuuluu! tai sitten jotain ironmaidenia, run to the hills tai vastaavaa :)
laitoin eilen kelan paperit meneen, eteenpäin. saa nähä kauan kestää!
onko teillä muuten mietitty jo kastemekkoa?
meillä olis kolmekin vaihtoehtoa, kaikki vanhoja ja miehen suvusta. minun kastepuku ei ole enää tallessa. harmi!
hyvää vkloppua!
meppe81 ja ruoto25rv