Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤*Toukomasut viikonloppuun*¤

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonzaipuu: Olen sairastanut vesirokon ja tiedän, että se olisi vaarallinen sikiölle jos sairastaisin taudin nyt. Tätä vaaraa ei kuitenkaan nyt ole, onneksi:).

Viikonloppu oltiin reissussa. Ajettiin pitkää matkaa autolla ja ikävästi aiheutti supisteluja se istuminen. Viikon päästä olis neuvola ja kauhulla kyllä odotan punnitusta...on tainnut nyt kiloja kertyä aikas mukavasti kun tuo suklaa ja jäätelö maistuu ihan liian hyvin!

Keskusteltiin autossa miehen kanssa nimistä vauvalle. Tytön nimestä päästäisiin varmaan yhteisymmärrykseen, mutta pojalle nimen keksiminen taitaa tuottaa ongelmia:). En kyllä kauheasti jaksa noita nimiä miettiä etukäteen, kun esikoinenkaan ei sitten saanut lopulta sitä nimeä mikä oli valmiina odotusajalta.

Kastemekkona meillä tulee olemaan äidilleni aikoinaan hankittu mekko jolla on monia sukuun kuuluvia kastettu, viimettemmäksi meidän esikoinen. Mekko on kyllä tosi kaunis mielestäni ja pidän siitä, että se on niin vanha ja kulkee suvussa.

äiskä-04 rv 22+0

Vierailija
22/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten ajattelinpa ottaa uuta pinoa kehiin kun oli taas tuo vanha venynyt niin kauheasti! Me vissiin kirjotellaan aika paljon...;)

Neuvolakuulumisiakin on nyt sitten tiistailta... Täti ehdotti käyntiä jonkun " psykologin" tms luona mutta ainakin vielä sanoin etten halua mennä. Kysyi myös olisinko mahdollisesti valmis jopa aloittamaan jonkun lääkkeen (ilmeisesti mulla siis on jonkin tasoinen masennus) mutta sanoin et en ainakaan vielä halua. Sitä se vaan sanoi et täytyy ajoissa lakaa nyt hoitamaan etten oo ihan loppuunpalanut sit ku vauva syntyy. Mutta tosiaan, 17.1.:

rv: 24+6

paino: noussut viime kerrasta per´kules 3,4 kg!!!!! Neljässä viikossa! Mutta kokonaisuudessa ollaan vielä puoli kiloa alle lähtöpainon. MAinitsenpa tähän väliin vielä ettei joku ihmettele, että tarkoituksena olisi ettei paino raskauden aikana nousisi yhtään, eli ylipainoa on ja tosi runsaasti.

rr: 154/94 (ollut aikaisemmin 164/96-146/88), eipä ollut tuosta pahemmin huolissaan kun on koko ajan olut vähän korkea. Itse en ollut ollenkaan tyytyväinen.

sf: ei mitannut mittanauhalla mutta totesi sen olevan navan kohdalla ihan kuten kuuluukin(viimeksi vko 20 oli 19)

syke: 150, nyt siis noussut hiukan kun koko ajan on ollut laksussa! Ekasta kerrasta 161 laskenut tasiasesti ja viikko 20 oli 140!

Semmossi. Proteiinit ja muut onneksi edelleen miinuksell, sitä prtskun tulemista tohon pissaan mä pelkään joka kerta...

Oon tässä ollut nyt kiepänä niin eii oo kauheesti tullut koneellakaan istuttua. On kauhea päänsärky, kurkku sattuu ja vähän kuumetta. Eihän kuumella voi olla vauvaan mitään negatiivista vaikutusta? Kun en millään tahtoisi ottaa mitään lääkettä..Vaikka terkkari käski ottaa parasetamolia jos päänsärkyä tulee...¨

Taidanpa mennä nukkumaan. Mukavat viikonloput alut kaikille!!!!

Br1t ja Mercedes 25+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istahdinpas tähän hetkeksi samalla kun syön aamupalaa. Kävin viemässä miehen kuudeksi töihin, että sain itse auton. Eipä tarvi bussilla kitkutella harjoitteluun.

Eilisilta meni äippäpakkausta penkoessa =D on se vaan niin ihanaa penkoa pikkupikku vaatteita.

noh, ei se ajatus nyt kulkenutkaan vielä näin aikaisin... palailen töiden jälkeen.

[color=red]pikku-milli & paco 26+0[/color] ei voi olla viikkoja näin paljon jo!! Mihin tää aika oikein menee???

Vierailija
24/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

brr..palelee jo valmiiks kun tietää et kohta pitää mennä tohon ulos. nopeesti kirjoitan kun neuvolaan ollaan menossa kohta siis. lapsilla on onneks lämpimiä vaatteita mut mun takki ei mee kunnolla kiinni!!! tai tänään aion ängetä sen kiinni toivottavasti Remppa ei suutu pahasti. onneks neuvolaan on matkaa vain 1 km ja kauppa siinä vieressä niin saa asiat hoidettua ja sit nopeesti kotiin lämpöön.

saa nähä mitä neuvolatäti ja vaaka sanoo. joulusuklaat ja muut herkut vielä punnitsematta..

pikku-milli; mäkin odotan kovasti sitä äitiyspakkausta. aivan ihania vaatteita mun mielestä. ehkä saan sit paperit jo tänään..

Stellis; sun masu on tosi söpö jos saa sanoa niin..

kauhee jumppa oli menossa eilen illalla ja yöllä heräsin monta kertaa ja vielä aamulla mut nyt on ihan hiljaa. Remppa " herää" muutenkin aina iltapäivällä. aamupäivä menee ihan hiljaisella ololla. se on jännää et neljän aikoihin aina alkaa jumppa.

noh, palaan myöhemmin asiaan..neuvola-uutisten kera.

voikaa hyvin ja erinomaista v-loppua kaikille!

my_selene ja Remppa rv21+4

Vierailija
25/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun on kylmää, mittari näytti parhaimmillaan -33,5... Saadaan oikein urakalla tuota tulikiviuunia lämmittää =D

Mä en oikein vieläkään tiedä siitä pakkauksesta, täällä joku sanoi että sitä ei jaeta ennenkuin maaliskuun lopussa ja terkkari sanoi että alussa. Päätä siinä nyt sitten että viedäkkö hakemus heti vai sitten myöhemmin =)

Vaavi masussa jumppailee ihan älyttömästi, välillä oikein sattuukin jos yhtäaikaa vatsaa jomottelee. Vähän supistuksiakin on tuntunut, mutta eivät ole kipeitä.

Sinnitellään näissä pakkasissa.....=)

Kristiina 23+2

Vierailija
26/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mittari näytti aamulla -33. Ei kyllä tartteis ihan näin kylmää olla. Huolestuttaa nuo autot, kun ovat välttämättömiä kun asutaan sen verran syrjemmässä. Meillä siis 2 autoa, molemmilla omat. Uusiakin nuo ovat vm:t 2000 ja 2001, mutta ei ne tuota pakkasta kestä. Tai siis kyllä kestävät mutta aika jäässä meinaavat olla. Säälittää kun joutuu käyttämään. Kait olen vähän ihmeellinen kun mietin tuollaista, siis säälin autoa näillä pakkasilla. :D

Kävin sitten eilen siellä lääkärissä. Kohdunsuu napakasti kiinni ja kiinteä, eli ei mitään hätää. Lääkäri sanoi ettei mitään estettä ole matkustamiselle, ja uidakin saa.

Huom! Teille muille jotka lähdette etelään, tuosta uimisesta. Lääkäri sanoi että kannattaa vähän katsoa sitä vettä ettei ihan likaiseen veteen mene. Uskon kyllä että hotelleissa yleensä hyvin noista altaista huolehditaan, meressä en aio uida.

Pissan, painon ja verenpaineen tarkistivat myös. Pissa puhdas, verenpaine 108/64 (edelleen matala), painoa oli nyt tullut alusta 3 kiloa.

Sen lisäksi sain uudet astmalääkkeet. Nuo kesällä määrätyt eivät enää pariin kuukauteen ole tuoneet toivottua tehoa, ja nyt yritetään taas uusilla lääkkeillä. Toivottavasti näistä on apua.

Hieman kyllä pelottaa miten tämän astman kanssa käy loppua kohden, ja varsinkin synnytyksessä. Vaikea astma kun on niin saattaa tuoda ei-toivottuja yllätyksiä mukanaan.

En muista pitikö kommentoida vielä jotain. :)

Red_Cat & Möykky 21+6

Vierailija
27/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

brrrrrr..ulkona oli hyytävän kylmää..noh, neuvolassa kävin ja kuten epäilin painoa oli tullu hirveesti. tsääs nyt mittoja ja arvoja:

rv 21+4

paino: +3,5 kg (yhteensä tullu 6,7 kg)

rr: 120/60

sf-mitta: 19,5 cm

syke: 130-145

ja pissa puhdas

sain kela-laput ja maanantaina niitä saa viedä. jee..vien niitä ihan mielellään niin nopeesti kuin mahollista kun on hirvee kiire päästä nyppimään niitä vauva-juttuja ja nuttuja. =)

tässä nyt vaan ootellaan miestä kotiin niin v-loppu voi alkaa. eilen ssivosin koko päivän niin kiva kun on viikonloppuna aikaa rentoutua ja nauttia puhtaasta kodista.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
28/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös pakkasta -28. Mies kävi yöllä hakemassa minut töistä kun työpaikan lämpötolpat säädetty niin ettei toimi kuin tunnin ja nekin vain normaalityövuorojen mukaan, joten kun työajoista poikkeaa niin autopa ei olekaan lämmin. Ja muutenkin mielestäni näillä pakkasilla tuo tunti on liian lyhyt aika. Joten minä myös säälin autoja näillä pakkasilla. Meillä meni muuten edellisestä autosta jokin osa moottorista kun kovalla pakkasella ei ehtinyt lämmetä tarpeeksi niin laski öljyt ulos. Ja remontti ei ollut mikään halpa kun merkkiliikkeessä jouduttiin käyttään.

Nyt sitten lämmitellään taas taloa. Minulla se on vielä vähän opettelussa. Syttymään saan halposti mutta noiden hormiluukkujen pinentämisen kanssa olen hiukan epävarma.

Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä katsomaan Matti-elokuva. Niin moni on sitä kehunut, mutta selviääkö sitä ilman välivessareissua kun se kestää 2.5h?

Onko muilla mennyt välillä maha kovaksi (tarkoitan nyt ihan vain vatsanahkaa)? Ei tunnu muutakuin ahdistaa. Eilen iltalla meni töissä vähän väliä, ei kai nämä ole niitä supistuksia?

Koirat tahtovat ulos joten lähden paleltumaan hetkeksi.

t. Nasu ja Touko 22+5

Vierailija
29/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin Femedaan ja sain ajan 4d-ultraan. 3.2. voi, miten mä jaksan oottaa siihen asti. ihanaa päästä kattomaan omaa pikkuista. täti jonka kaa puhuin oli tosi mukava ja lämmin. hintaa sanoi olevan kela-korvauksen jälkeen about 140 ¿. siitä tulee mahtavaa! odotan jo kovasti.

Vierailija
30/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nuo taitaa niitä harjoitus suppareita olla =) Jos maha menee hetkittäin kovaksi, eikä satu niin ei ne vaarallisia ole. Mullakin niitä on alkanut nyt parin päivän sisään tulemaan.

Vierailija
31/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kylmä ulkona. Saa autokin olla koko ajan lämmössä. Pakkasta oli aamulla 33,5 astetta. Viikonloppuna alkaa rakennuksella laipioiden lakkaaminen. Saa nähdä kuinka se käy selkään ja masuun. Masu pyöristyy koko ajan. Ja koko ajan tunnen selvemmin ja selvemmin möyrimistä. =) Alkaisi vaan tulla kunnon potkuja. Äsken kuulin äitiltä ihanan uutisen. Minun isosisko ja sen mieskin saa vauvan. Laskettuaika niillä on 7.8. Meillä laskettuaika on 6.6. Tulee parinkuukauden ero ja meidän äitistä rytinällä mummo. =) Vaunut on matkalla, pitäisi olla alkuviikosta matkahuollossa. Ostin käytetyt borat. Vaatteita olen ostellut netistä ja jopa sortunut kaupasta ostamaan muutaman. Viime yö meni pyöriessä. Tuntuu että aina kun oli hereillä, oli sellainen olo että olisi voinut nousta ylös sängystä.

Heidi 20+3

Vierailija
32/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

supparivastauksesta.

Kysytääs täälläkin viikonlopun kunniaksi yksi tietovisa kysymys. Arvauksia saa heittää:) Oikean vastauksen saatte myöhemmin.

Miten vauvan vaipat liittyvät avaruuslentoon?

t. Nasu ja masu

Vierailija
33/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtääään näistä pakkasista: On niin kuivaa, varsinkin töissä, että tukka sohottaa suorana ylöspäin ja sekös tekee äkäiseksi. Kotona kissat on niin sähkösiä et suorastaan imevät pölyt lattialta :-P Nenäongelmat ne vasta paheneekin! Ihan verellä ja oikein tuntee kun on kuivat limakalvot.

Mutta kaikista inhottavinta on käpötellä työmatkat. Tänäkin aamuna oli pakko hidastaa tahtia kun tuli niin inhottava paineen tulle alavatsaan (suppari?!). No ei kait se nyt tee masullekaan hyvää ahtautua miljooniin housuihin ja väkisin ahdettuun talvitakkiin :-( Ja silti vaan on koivet jäässä. Viikonlopun aionkin viettää ihan vaan neljän seinän sisällä mököttäen kaakaokuppi ja sämpylä kourassa :)

Tai laskiaispulla! Hirvee himo laskiaispullaan ja niitä on syötykin jo melkosen reippaasti... Niin reippaasti että tuskin ainakaan painonnousu tästä vähenee... Yritän aina vaan perustella että saapihan sitä tähän varteen tullakin, lähtöpaino kun oli vaivaiset 50kg. Mutta rajansa tietysti silläkin nousulla! Ja edelleen hirvittää tuo mahan kasvu, mulla on nyt masun ympärys sama kuin systerillä oli suurimmillaan!! Ei tietty sais vertailla, mutta me nyt kuitenkin ollaan ihan samasta puusta veistetty niin kyllä sen täytyy olla se tulokas joka siellä venyttää... Melkein on hiipinyt epäilys siihen np-ultraan ja neuvoloihin, että josko siellä sittenkin kaksi on B-) No tuskimpa sentään.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille.

stellis & voitto 24+3

Vierailija
34/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tosi kylmää ulkona! Sen verran aamulla käytiin esikon kanssa, että päästiin autolle ja muskariin. Kotiuduttiin jo tunteja sitte, mut vieläkin oon ihan jäässä!!! Mulla on vielä tosi ohut talvitakki, kun en sopivaa halpaa löytänyt paksummasta materiaalista.

Mullakin on muuten tuntunut jo pari harjotus supparia. Viime raskaudessa kun en päässyt kokemaan yhtään:(

Onneksi äidilläni on kohta talviloma ja saan esikoisen hoitoon. Tulee ihan tarpeeseen muutama kahdenkeskinen hetki miehen kanssa, ennen kun vauva syntyy.

Ajatus ei nyt oikein juokse, joten taidanpa kirjotella myöhemmin ja mennä nyt lepäämään.

Ai niin Br1t, ei kai se lääkäri sulle parasetamolia suositellu? Mun käsittääkseni sitä ei ainakaan saa raskauden aikana käyttää. Panadolia sen sijaan saa...

pricilla rv 20+3

Vierailija
35/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki toukokuun odottajat!

Nimestä uskalsin tehdä sellaisen olettamuksen että tänne kai saavat pinoutua ne kaikki, joilla on toukokuussa 2006 laskettuaika?

Minäkin pääsin tähän ryhmään, sitten kun ensimmäisen lääkärikäynnin ja lisäultran avulla tarkistettiin viikot ja siirrettiin menkkoista laskettu laskettuaika 20.4 oikeaan 2.5 aikaan.

Pieni tausta stoori voisi varmasti olla paikallaan:)

Tällä hetkellä olen 20v nainen, mutta juhannuksena nousee taas vuodella. Mies täyttää pian 23v ja olemme olleet n.2vuotta kihloissa ja nyt kuukauden naimisissa. Esikoista odotamme innolla.

Kukaan ei vielä kyllä ole osannut rouvitella:( Kesällä muutin mieheni luo kun sain omat kouluni (lukion ja taidekoulun) päätökseen.

Viime keväänä ja kesänä olin aktiivinen puolukka, tuolloin vauvalehti oli jo vuoden tullut. Viimein sain mieheni vakuutettua kaikista hänen huolistaan ja sain 20vuotissyntymäpäivälahjaksi lopettaa ehkäisypillerien käytön.

Seurasi 2kk piinaa, 1 negatiivinen raskaustesti ja yhdet luonnolliset menkat jotka kestivät 2vk. Tuon takia ovulaation laskeminen oli hankalaa, mutta päätimme " tehdä" varman päälle vähintään joka toinen päivä...Sitten tärppäsi:)

Ennen ensimmäistä neuvolaa laihduin n.3kg ja sitten paino vaaán mukaan pysähtyi. n.1,5kk mittainen oksentelu (2-4 kertaa päivässä) vei voimat. Sana " aamupahoinvointi" on kyllä hyvin harhaanjohtava... Oli kylmä, väsytti ja huono-olo, jotenkin sitä oli pakko jaksaa käydä töissä, mutta muuhun ei ollut energiaa.

Viikolla 16 masu " pompahti" esille ja on siitä lähtien kasvanut terhakkaasti eteenpäin. Tällöin täytyi myös alkaa käyttämään mammahousuja. Samalla kun masu kasvoi, katosi senttejä reiluista reisistä ja käsivarsista ja kaksoisleuka katosi kuin taikaiskusta. rv18 kohdunpohjan korkeus oli 18cm. Sydänäänet ovat olleet tasaisesti reilut 150 ja liikkeet napakoita. Verenpaine on ollut aina normaali, ja on normaalisti laskenut.

Vasta viikoilla 20-22 alkoi pieni painonnousu, vaikka uskon kyllä joulun vaikuttaneen myös asiaan:)

Nyt olen rv25+3 ja 2viikkoa sitten käydessäni neuvolassa kohdunpohjankorkeus oli 21cm, eli yläkäyrän myötä mennään...painoa oli tullut +2,1kg lisää. Harjoitus supisteluja tulee viikottain, mutta ne eivät ole kivuliaita, vielä....

Olen raskausdiapeettes seurannassa painoindeksin ja äidinäidin aikuisiändiapeetteksen takia, parit paastosokerit on otettu normaaleilla arvoilla. Ensi viikon tiistaina olisi sokerirasituskoe edessä. onko kellään muulla asiasta kokemusta? Nyt olo on ollut mahtava ja olen voinut käydä uimassa ja aloitin juuri mammajoogan, se helpottaa alaselän särkyihin.

Jaksamista odottamiseen ja nyt ei saa liukastella kylmällä kelillä. Odotan innolla muidenkin pieniä esittäytymisiä:)

p.s juuri kun mieheni sai hillittyä suolakurkkujen syömistä, on iskenyt uusi intohimo: jäätelö! vaikka pakkasta on reilut 20astetta ja merituulen avulla se tuntuu paljon pistävämmältä, kotona tekee jäätelöä mieli.

Vierailija
36/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

susiemolle onnittelut ja tervetuloa mukaan palstailemenaan!

siitä parasetamolista, eiks panodol on sama asia vaan nimi on panadol.tietääkseni ibuprofeiinia, esim. burana, ibusal) ei saa syödä. parasetamoli ja panadol näin olleen on ok. korjatkaa jos olen nyt ihan pihalla. kysytään Pikku-milliltä!

my_selene ja Remppa rv21++

Vierailija
37/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaus...Vauvojen vaipat saattaisivat liittyä avaruuslentoihin sillä lailla, että sellaisia (tietysti suurempia) vaippoja joutuvat nuo lentäjätkin kai käyttämään...en usko että avaruudesta löytyisi paljon ulkohuusseja:)

Vierailija
38/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina välillä ja nyt jo useamminkin vatsa vetänyt kivikovaksi, siis päältäpäin ;). Nyt parasta aikaa on maha kova ja tuntuu ahdistavalta, eli eiköhän nää nyt tosiaan ole niitä harjoitussupistuksia. Tänään olen töissä tehnyt muutakin kuin vain istunut (siivonnut vanhoja arkistoja ja vienyt isoja läjiä paperia paperinkeräyslaatikoihin), joten saattaa johtua siitäkin. Ei oo masu tottunut, että päiväsaikaan näin kovasti liikutaan =). Mutta toivottavasti näitä nyt ei ala jatkuvasti tulemaan, pelkään vähän mitä se tekee tolle kohdunsuulle. Vaikka vaarattomiahan näitten pitäis olla.

Pakkasta on tosiaan ja tukka on niin sähköinen, että nousee koko ajan lentoon. Vähän väliä saa vessassa käydä sormilla tukkaa kostuttamassa, ettei ihan naamalla leiju. Ärsyttävää!

Ihanaa, että viikonloppu on edessä. Vaikka mulle se tietää opinnäytetyön tekemistä, niin on silti ihana olla kotona!

Soile ja papu 23+6

Vierailija
39/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa susiemo mukaan toukokuisiin:)!

Kristiina: Vielä tuosta pakkauksesta:)... niin tuolla Kelan omilla sivuilla lukee, että maaliskuun lopulla vaihtuu pakkaus.

Tänne ei mitään uutta. Kauhea väsymys iskenyt ja hermot on tosi kireällä. Pienemmästäkin jo hermostun. Inhottavaa...tekisi mieli vain maata sängyssä koko päivä, vaikka sitten unta ei niin helposti tulekaan.

Kaverini kävi tässä tänään jonka lapset saattavat olla vesirokon " kantajia" joten nyt sitten katsotaan tarttuuko esikoiseen. Toivottavasti tarttuu, niin on sitten sekin tauti sairastettu. Pari viikkoahan siinä on se itämisaika.

Täytyy tästä lähteä käymään kaupassa. Mullakin on kauhea makeannälkä koko ajan. Mitähän hyvää sitä ostais kaupasta;)...

äiskä-04 rv 21+5

Vierailija
40/45 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikku-milli vastaa... juu, parasetamolia nimenomaan SAA syödä raskauden aikana. Parasetamoli on se vaikuttava aine panadolissa ja para-tabsissa. Ja sitten juurikin noin, että ibuprofeenia ei saa syödä eli esim. buranan ja ibusalin vaikuttava aine on ibuprofeeni.

Nyt sitten alkoi pitkä viikonloppu!!! Seuraavan kerran menen harjoitteluun vasta keskiviikkona yövuoroon. Ja huomenaamulla lähdetään sinne Prahaan!!! Jippii!

Mulla on kanssa ollut jonkun verran noita harjoitussuppareita kun masu menee ihan kovaksi, mutta aika harvoin kuitenkin. Lähinnä työpäivän lopussa ja jos kävelee vähänkin reippaampaan tahtiin.

Mitäs vielä... niin tervetuloa susiemolle! Muistinkohan nimimerkin oikein. Laita esittelyä toukotoiveiden la:t, synnärit ja esittelyt -pinoon niin lisään sut sitten listalle mukaan!

Nyt taidan mennä taas välillä katselemaan frendejä ja palaan tänne vielä myöhemmin... (lue: pitkin iltaa) =D

[color=red]pikku-milli & paco 26+0[/color]