Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkitarkastukseen yksityiselle??

Vierailija
19.01.2006 |

Onko kukaan käynyt synnytyksen jälkitarkastuksella yksityisellä gynellä? Itse en luota pätkääkään arvauskeskuksen kandeihin, kammottaa pelkkä ajatuskin heidän tekemästä jälkitarkatuksesta. Onkohan yksityisen tekemä tarkastus lain edellyttämällä tavalla rinasteinen ja sikäli ok? Ja paljonkohan sellainen maksaisi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi