Lokamasut kohti viikonloppua
Aloitan uuden pinon, muuten jäädään alkuviikkoon vaikka loppua mennään : )
En ole vielä lokamasuihin kirjoitellut, viime putoaminen sai mielen niin matalaksi. Mutta kun ovis tulee ja piinaviikkokin lähenee, alkaa sitä taas kummasti innostua, että joko nyt viimein onnistaisi....kp on nyt 21/28 eli kuume nousee. Oireita en edes ala tulkita, niin monta kertaa on mennyt väärin. Alussa kuvittelin että vauva tulee heti kun sen antaa tulla ja suunnitelmissa oli ensin kevätvauva sitten kesä, syys nyt ihan mikävaan loppuvuoden tai joulu kunhan vauva.
Ensimmäistä jouduttiin myös odottelemaan mutta toinen ilmoitti tulostaan heti kun ehkäisy oli lopetettu.
Joku täällä ( nimiä en vielä muista) on jo jännässä vaiheessa plussa säteitä sinne!
Kommentit (38)
Täällä taustalla olen kuulumisianne seuraillut. Täti tajusi lähteä ja limojen pongaus on alkanut. Tällähetkellä menossa selkeesti tuo eppan kuvailema perunamuussi tahna vaihe ;) Lämpöjä piti munkin ruveta mittailemaan, mutten ehtinyt/muistanut aamulla. Viimeviikko oli yhtä kiukuttelua (siis mulla, ei lapsilla)jospa uusi viikko olis parempi!
äitikki kp 8/30-33 (45)
Ja tsemppiä tämän viikon piinailijolle.
Itsellä vasta (ennakoitua myöhemmin) ovisviikko alkamassa.
t.frilla
Kanelisokeri: Meillä on näköjään kahden päivän ero kierrossa, mulla nyt kp 9/28 ja ovis pitäisi olla tulossa ensi viikonloppuna. Piinaillaan sitten lähes samaan aikaan ens kuussa.. :)
Välillä nippailee,mutta mitään limoja ei ole näkynyt,yleensä tulee heti menkkojen jälkeen ja jatkuu seuraaviin asti. On ihan sellainen olo että ovis ei tässä kuussa tule kun sitä toivoo niin paljon..
Nyt naiset kiireesti tutkimaan korvalaehteä,siitä kuulemma voi päätellä onko raskaana :)
Äh,minä en kyllä oikeen usko tuhonkaan juttuun...
Heti hain peilin ja ikkunan edessä vääntelin korvaani ja peilasin, ei löytynyt mitään täplää... joten päätin että en usko moiseen : )
hitaat hämäläiset tulee aina vähän perässä...
Nyt pitäisi vielä viikko odotella ja sitten tietäisi miten on tämän kierron suhteen käynyt. Yritystä on ainakin ollut kovasti, joten siitä ei ole kyse. Rintoja on alkanut kutittamaan, outo oire, oli sitten mihin tahansa liittyvä....
Ei mitään uutta täältä suunnalta, mutta täytyyhän tätä nostaa ettei painu ihan kadoksiin. Ollaan aktiivisempia viikonloppuna!
Lillis kp 15/28
Täti nyt nejättä päivää kylässä, luulenpa, että viimeistään ylihuomenna pakkaa kipsut ja kampsut ja jatkaa matkaa. Kunhan nyt ei kenellekkään lokamasulle eksyisi.
Minäkin varmaan enemmän aktivoidun, kunhan nää päivät tässä kuluuu ja ovulaato ja piinaviikko lähenee.. Tsemppiä kaikille!!
äitikki kp4/30-33 (45)
nejättä= neljättä
ovulaato= ovulaatio
(oon vähän laiska tarkistamaan noita tekstejä)
Effica kp 23/22 ilmoittautuu ja painuu punkkaan...
Jospa huomenna jaksan vaikka kirjoittaa muutaman rivin enemmän. Yhdeksän päivän työputki vaatii veronsa = (.
Täällä kp23/32 ja olen jo aloittanut oireiden etsinnän vaikkei niitä edes vielä voisi olla... oviksesta ehkä 3-4 päivää :/
Hitto!! Taitaa jännittää ihan liikaa. Meinaan tänään testata, ennenaikaisesti tosin, aconin tosiherkällä. Ilmoittaudun uudeksi Lokamasun toivojaksi ja kiitän kaikkia teitä olemassaolostanne. Olen taustalla seuraillut ja nyt päätin kirjoitella kun olen ihan hassuna.On helpottanut lukea teidän juttuja ja olen pysynyt kotonakin vähän rauhallisempana tämän kuumeen kourissa.
Meillä on 1v3kk ihana pieni poika, ja pikkusisarus olisi aivan ihana. Olen imettämisen lopettanut vasta pari kuukautta sitten ja menkkojakin on ollut vasta kolmet. Tästä kierrosta sitten päätettiin aloittaa yritys, vaikkakin tämän kuun yritys on ollut erittäin heikonlaista. Kuitenkin olen ollut tuntevinani jos jonkilaista raskausoiretta ja nyt en voi enää odottaa vaan testaan tänään. Ihan kamalaa!! ja ihanaa!!! :)
Laskettu tulisi ihan lokakuun alulle. Mutta nyt jäitä hattuun ja rauhoittumaan. Ihanaa perjantaipäivää kaikille!
-Namaste
Namaste, Hei ja tervetuloa!! Sulla on tosiaan jännää! Tänään testaat? Milloin, joko nyt? (Malttamattomana odottaa) Tuu heti kertomaan sitten tulos!
Effica, sinullakin jännät paikat! Milloin testaat?
Täällä ei kummepaa, täti jo lähdössä.. pientä tuhruttelua enään. Kp on nyt 5/30-33 (45) ja aika käy pitkäksi.. Onneksi voi muiden puolesta täällä jännätä, muuten tulis tooosi pitkä tammikuu.
Olen kolmesta ryhmästä pudonnut, kolmatta vaavia toivova äippä länsisuomesta. Hiukan enemmän viihdyn taustailemassa kunnes ovis kohdallaan taikka sitten ohitettu ja piina voi alkaa.
En ole ikinä ovistikkuja käyttänyt ja sain niitä muutaman ilman ohjeita. Miten niitä kuuluisi käyttää??? Aina samaan kellonaikaan? Niitä on 5kpl joten milloin ne kannattaa käyttää? Joko aloitan?
babyunelma kp 10/28
Hei vaan kaikille.
Meillä on tosiaan jo kaksi lasta ja kolmatta toivotaan kovasti. KP on nyt 6/28 ja pian aloitetaan jtp harrastamiset. Kova vauvakuume jyllää,mutta kenellekkään en ole kertonut yrityksestä,pitäisivät hulluna.. ;)
Ensimmäiset jo piinailevat, jännää..
Paljon plussatuulia kaikille!
Täällähän alkaa olla jännät paikat parilla lokamasulla, paljon onnea testaukseen effica ja sinä uusi jonka nimen jo unohdin :) Pidän teille peukkuja..
Viikko on mennyt taas huippunopeasti. Parin tunnin päästä lähden yövuoroon ja sitten saan (toivottavasti) vähän lomailla. Kp pikaisesti laskettuna 15, pupuiltu on ahkerasti koko viikko. Enpä tiedä oliko ovista tässäkään kierrossa, epämääräisiä oli tuntemukset. No, toivoahan voi aina pitää yllä tädin saapumiseen asti..
Hyvää viikonloppua kaikille!
olivia-s
Vaikkakaan en vielä uskalla ihan täysillä juhlia. Plussaa kuitenkin näytti ihan selkeästi. Niin monta kertaa olen sen tarkistanut!!! Himmeämpi toki kontrolliviivaa, mutta hyvin on selkeä! Testailinhan hieman etuajassa. Ens viikolla on kyllä pakko vielä yksi testi tehdä ja varmistella. Esikoisenkin kanssa tein kaksi testiä kun en ottanut uskoakseni vaikka silloin viiva tuli heti ja oli erittäin kirkas. Ekaa tehtiinkin useita kuukausia, kun tämä taas tärppäsi heti ekasta kierrosta. Oon aivan onneissani ja mieskin oli kuin naantalin aurinko. Taitaa toivoa pientä prinsessaa palvottavaksi vaikka tuo prinssimmekin on niin ihana että toinen otettaisiin mieluusti!!
Nyt vaan siis odottelen muita lokamasuja seurakseni. Mun la vauvan laskurin mukaan olisi 1.10. Kiitos tuesta kaikille ja siirryn jossain vaiheessa tuonne odotus puolelle jakamaan oloja ja tuntoja! (niitähän nimittäin on jo:):):)
Plussia viikonloppuun, Namaste
Pari viikkoa mennyt ihan hujauksessa ja nyt onkin yhtäkkiä jo kp 13! Viime kierto tosin oli 35 pv, eli vielä ei taida olla " se aika" . Tosin tänään bongasin limoja!! Se on kirkasta mutta ei veny kamalasti, alle sentin, mutta on sekin ihan toista kuin toissapäiväinen lähinnä kuivahkoa perunamuussia muistuttava valkea " tahna" . Pari päivää sitten aamulämmöt tipahti 36,1 --> 35,6. Lämmöt on ollut ihan kierron alusta suht. tarkasti tuon 36,1 ja nyt oikeastaan kolmena aamuna ollut reilusti sen alle. Mitähän se meinaa? Ovistakin odotan vasta ensi viikonlopuksi.