Saunotko anoppisi kanssa? Minkälaiset saunajärjestelyt teillä on?
Kommentit (30)
kun viimeksi sanoi et on sullekkin tuota läskiä kertynyt tuohon mahan kohdalle(juu,olen mahaläski).rupes niin korpeemaan,,kun rouvan oma tytär on 130kg ja heti kunnon tuhtitäti...eipä sille kommentoi mitään...
Saunon myös omien vanhempieni kanssa, siskojeni kanssa, siskojen miesten kanssa, ystävieni kanssa, kummieni kanssa.
Enimmäkseen tietysti perheeni kanssa.
Emme yövy ikinä anoppilassa, eikä meillä kuulu päiväkyläilyihin saunominen. Joskus ennen lapsia oltiin siellä yötä ja jos saunottiin, niin kahdestaan miehen kanssa. Anoppi ei siis ikinä sauno, mutta vaikka saunoisi, niin mua ei hänen kanssaan saunaan saisi kirveelläkään.
Itse tykkään saunoa vain oman perheeni (mies ja pienet lapset) kanssa, joskus _todella_ harvoin tyttöporukassa tai siskon kanssa.
Saunon myös omien vanhempieni kanssa, siskojeni kanssa, siskojen miesten kanssa, ystävieni kanssa, kummieni kanssa.
Enimmäkseen tietysti perheeni kanssa.
aina mökillä niin että mun mies ja sen isä käy yhdessä ja sit mä ja anoppi yhdessä. Lapset saunoo jommassa kummassa porukassa. Juhannuksena lapset saunoivat aattona miesten kanssa ja juhannuspäivänä mun ja anopin kanssa.
Musta on tosi kiva saunoa anopin kanssa. Saunan jälkeen istutaan saunan verannalla ja juodaan sauna lonkerot ja höpistään ...
miten sen tekisin? Anoppi ei ensinnäkään sauno koskaan, ja lisäksi heidän saunassaan ei saa saunoa kukaan muu kuin he eli käytännössä mieheni isä.
Saunon mieheni kanssa. Anoppi tykkää saunoa yksin. En sauno äitinikään kanssa. Muiden naisten kanssa tulee saunottua aina joskus, se on ihan ok.
Äitini kanssa saunoin viimeeksi varmaan 10-12 -vuotiaana.
Minusta olisi vallan outoa saunoa sukulaisten kanssa. Sen sijaan kavereiden kanssa mennään naisporukalla saunaan kyllä.
Suvun kanssa mennään aina perhekunnittain.
sauno anoppini kanssa. Pelkkä ajatuskin sen näkemisestä alasti saa kuvotuksen aikaan.
Mökillä käydessämme saunon a) yksin b) miehen ja/tai lasten kanssa c) mieheni kanssa kaksin.
Kotonamme on oma sauna, ja uimahalleissakin tulee käytyä.
Yleensä kyllä saunotaan jos käydään anoppilassa, mutta saunon miehen kanssa. Tai sit jätän saunan väliin ja mies saunoo itsekseen tai isänsä kanssa. En osaisi kuvitella meneväni anopin kanssa saunaan. :) Miehen siskon kanssa voisinkin mutta ei ole vielä ehditty...