Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt 3D-ultrassa vasta rv 30-31?

19.01.2006 |

Haluaisimme mennä 3D-ultraan, mutta seuraava vapaa aika on vasta kun minulla olisi rv 30+. Jos joku käynyt, niin onko vauva näkynyt kunnolla ja onko sukupuolen nähnyt hyvin? Kun ei välttämättä ilmeisesti näe enää noilla viikoilla, kun vauva on jo niin iso.

Kiitos mahdollisista vastauksista!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Me käytiin muiden vaivojen takia äitipolilla, jossa ultrasivat ja puhuivat 4 D ultrasta. Itse emme sitä mennessä tienneet, vaan luulimme menevämme ihan normaaliin ultraan. Kysin laitteilla ainakin näki todella hyvin vauvan kokonaisuudessaan ja hän jo näytti ihan oikealta vauvalta. Vauvan sydämenkin lääkäri pystyi tutkimaan monitorista ja näki kaikki kammiot sun muut virtaukset. Samalla tutki rakenteetkin todella tarkkaan uudelleen vaikka rakenneultra olikin jo silloin rv 20. Sukupuolta emme halunneet tietää, vaikkakin lääkäri sanoi, että hyvin näkyisi. Emme itse katselleet monitoriin silloin ollenkaan. Sanoi sen näkyvän niin hyvin ja selvästi, että parempi kun ei silloin sinnepäin katsele. Lääkäri myös sanoi, että yleensä ihmiset menevätkin siihen liian aikaisessa vaiheessa ja heille on sitten järkytys, kun vauva ei vielä näytäkkään vauvalta vaan on vähän " humanoidin" näköinen. Meille oli tosi mukava ja positiivinen kokemus. Saimme myös vauvan kasvoista kotiin kuvia, joista voi ihan selvään jo nähdä, minkä näköinen hän on. Kovasti olemme kuvien perusteella arvuutelleet olisiko kyseessä tyttö vai poika. Ihmeellistä tämä teknologia! Toivottavasti teille tulee yhtä hyvä ja antoisa kokemus!

Terveisin

mine + piiperoinen rv 34 + 0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla