Ruskeat silmät ovat silmistä kauneimmat
Eikö niin? Siksi ne tietysti ovat yleisimmätkin maailmanlaajuisesti:) Eikö olekin ihanaa olla ruskeasilmäinen!
Kommentit (190)
Ruskeat silmät, tummat hiukset ja iho on muodikkaimmat. En seuraa muotia, siksi nautin täysin rinnoin siitä, että koko perheeni muodostuu sinisilmäisiä pellavapäistä. Mua ei ruskeilla silmillä hurmata. Itse asiassa mulle on melkoinen turnoff, jos silmät on jotain muuta väriä kuin siniset, vihreät tai harmaat.
Ei minun mielestäni. Harvalle sopii, tai harvalla ne näyttää oikeasti kivalta. Kyllä siniset on kauniimat, tummansiniset kaikkein kauneimmat ehkäpä.
Itselläni juuri on hazel - silmät 😊
Itselläni on juuri hazel-silmät 😊 rakastan niitä ❤️❤️
ruskeat silmät hyi helvetti.
melkein kaikilla maailmassa on ruskeat silmät.
lähi idän, afrikan, kiinalaisilla, romaneilla yms.
jos sinisilmä ja ruskeasilmä saa lapsen, tumma geeni jyrää = tulee yleensä ruskeat silmät.
ruskeat silmät on vaan kuvottavat, sori vaan.
ollaan me suomalaiset ylpeitä sinisistä ja vihreistä skandinaavisista silmistä.
maailmassa noin 6 miljardilla on ruskeat tai mustat silmät. Niissä ei ole mitään kaunista.
Ruskea silmästä ihmistä kuvottaa katsoa silmään.
Pienellä vähemmistöllä on puhtaat siniset, vihreät tai harmaat silmät.
Siniset silmät on rehellisyyden merkki.
Ruskeasilmäiset ovat hirvittävän epäluotettavia. En tiedä miksi, mutta näin on. Turvallisemman suhteen perustat vaaleansiniset tai vihertävät silmät omistavan kanssa.
Pidän oikein tummista ruskeista silmistä naisilla.. Siellä takapuolella :)
siniset tai vihreät silmät kuuluu olla suomalaisella.
ruskeasilmäiset ovat jotain muita ku suomalaisia. 2015 porukan sukulaisia?
Mulla ruskeat, sellaiset vaaleat. En tykkää.
Lapsillani on kaikilla ruskeat, mutta ovat sellaiset tummat, kauniit.
Lasten isukilla vihreät ruskeilla pilkuilla. Ne ovat jotenkin uskomattoman väriset, todella hienot.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on se eri hienoa olla jotain muuta kuin ruskeasilmäinen! Maailman väestöstä 99 % on ruskeasilmäisiä.
Ööm 80% et mitä vittuu sä yrität
Minä tykkään vaaleista silmistä!
Ruskeista en tykkää yhtään, niistä näkyy paljon ”vähemmän”.
Vierailija kirjoitti:
Musta ruskeat silmät on rumimmat, mutta ruskeasilmäisen usein aattelee niiden olevan viehättävä piirre. Onhan ne monen mielestä kauniit.
Itse olen r*milus
Minä tykkään vaaleista silmistä. Vaalean siniset tai vaalean vihreät. Ne on hätkähdyttävät,
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 02:07"]
Mikä sinisissä muka on juhlavaa? Useimmat tiskirätitkin ovat sinisiä. Sininen, blue on surun väri. Ja ruoho jota tallaat on vihreää ja home. Ruskea sen sijaan on juhlan väri. Mieti nyt vaikka juhlakahveja, konvehteja, konjakkia, suklaaleivoksia, paistia, pommaccia. Mmm.
[/quote]
Myös uloste ja yrjö on monesti ruskeaa.
S*atanan idiootti. Home on sinistä, ja myrkky vihreää, et ä*liö sitten SITÄ ole huomannut?? Ja oksennus on KELTAISTA, ei ruskeaa. V*ajari.
Minusta ruskeat silmät rumimmat. Siniset ja vihreät kauniit. Varsinkin blondi ruskeilla silmillä on lähes aina ruma.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ruskeat silmät rumimmat. Siniset ja vihreät kauniit. Varsinkin blondi ruskeilla silmillä on lähes aina ruma.
Mun mielestä SÄ olet ruma. Ja blondit houkset usein hirveän ohuet ja hamppuiset, eivät edes kasva pitkiksi.
Minkäs sille voi kun on syntynyt tummanruskeilla silmillä ja hiuksilla.
Ruskeat ja mustat silmät ovat meistä nätit koska sinisiä silmiä on täällä jokaisella ja ne näyttävät näin olle supertylsiltä. Voisin kuvitella että jossain etelässä tai idässä ihaillaan myös tuiki tavallisia sinisiä silmiä.