Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa...

19.01.2006 |

Menkat piti alkaa maanantaina ja vähän sieltä jotain tulikin. Mutta siihen se sit loppu... Jotain pientä tuherrusta sen jälkeisinä päivinä! Mulle outoo, koska yleensä on aika runsaat menkat.

Joten, voisinko olla siis raskaana...? Oltiin kierron 6. päivänä vähän sänkyä lämmittelemässä =), mutta se tuntuu aika varhaiselta ovista ajatellen. Kierron pituus mulla on 26 päivää.

Olisko kellään tietoo/kokemusta voiko tulla jo kierron alkuvaiheessa raskaaksi? Kiitos etukäteen vastauksista!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, viikonloppu meni miettiessä... Että onkohan sitä raskaana vai ei. Voisinkohan jo tehdä sen testin, kun periaatteessa on viikko ja menny niistä tuherruksista? Viime raskaudessa testasin muistaakseni, kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä.

Vierailija
2/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä voit ihan hyvin jo testata. Eikös noissa apteekissa myytävissä testeissä ole kaikissa se, että ne voi tehdä jo samana päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Mars apteekkiin ja tulehan ilmoittamaan tuloksesta :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko käydä hakemassa se testi samantien! Mutta negaa se näytti...=( Kummallista tämä naisen elämä, ainaista päivien laskemista ja spekulointia!=) Hauskaa pakkaspäivää kaikille kuumeilijoille!

Vierailija
4/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yksi ystävä tuli raskaaksi oltuaan yhdynnässä kp 5, jolloin menkat lopuillaan juuri. Loppukierrossa ei yhdyntöjä. Ja hänellä vielä normaalisti kierrot 30pv. Lapsikin jo kohta vuoden täyttää...

Vierailija
5/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tee ihmeessä testi! Simpat kuitenkin voivat elää useita päiviä ja olla valmiina odottamassa!

glemei