~*~*~ LOKAhaaveet keskiviikkoon ~*~*~
Kommentit (23)
Kyllä on kylmä, voikun voisi jäädä kotiin lämpimään.
Testasin tänä aamuna uudelleen kun ei hermot kestäneet odotella kauempaa ja tuli haamu, vähän tummempi kuin eilen:)
En vieläkään uskaltanut sanoa miehelle kun en usko sitten millään. Mies on toivonut toista lasta jo 3 vuotta ja en halua että hän joutuisi pettymään.
No odotellaan, niin kauan tikutan että saan tummanpunaisen viivan tikkuun ja sitten uskon
Tsemppiä kaikille lapsukainen huutaa aamu puuroa pitää mennä ja lähteä töihin
pepsi-80: Onpas huisia, kun viiva oli vahvistunut! Kyllä se siitä vielä vahvistuu oikein mallikelpoiseksi vauvaviivaksi!
Sanna-P: Aika jännät paikat sulla! Mäkään en oo saanut sitten ensimmäistäkään oiretta itselleni kuviteltua. Aikaisemmissa kierroissa mulla on ollut jos minkälaisia (ei-menkka-)oireita, mutta nyt ei mitään. Eikä mulla oo mitään fiilistäkään raskaudesta, vaikka tietysti sitä toivon. Mutta eiköhän toivota, että oireettomuus on meidän oire! Niin sen täytyy olla!
Rutistus kaikille tädin kohdanneille!
Minni-Maija kp 23/24-32
täällähän oli heti aamusta ihania uutisia :)
Pepsi peukut täälläkin pystyssä että viiva vahvistuu bdbd
Kaikille muillekin plussasäteitä ++++++++++
Onpahan testaajia ennen viikonloppua =D
Tädin yllättäneille harmihalit :(
Ei nyt taas toimi nää aivot, et mitä piti kirjottaa...
).( eilen oli ihan kumma päivä. Kylmä oli (joo olihan tota pakkastakin mutta sisällä kuiteski +23) villasukat jalassa ja -takki päällä täällä tutisin. Nukhatelin keskes päivän telkkua kattellessa ja nuikuin vielä päikkärit lisäks. Aivan kuumeinen olo vaikka lämpö vaan 36,5-36,9 (normi tosin 36,0) ihmeellisesti hyppii päiväin aikana :o
joo-o ei pitäny oireita tutkia, mutta ku ei näitä voi olla huomaamatta. No flunssaa odottelen saapuvaksi, on sen verran kipee olo ollu jo muutaman päivän. No tänä aamuna ei mitään oiretta eilenki kyl alko kylmä ja väsy vasta puolenpäivän jälkeen...
Mää täällä nyt ihmettelen mitä tuleman pitää...
Kirpeää pakkaspäivää kaikille lokahaaveille =D
Kiti kp 22/~30
Tänä aamuna oltiin jo -32asteessa ja tuonne pitäisi lähteä vielä kävelemään..apua :) Niinkuin ei palelisi jo valmiiksi...Onneksi mies pystyi jäämään lasten kanssa kotiin niin ei tarvi raahata niitä hoitoon tuolla kelillä...
Pepsille onnittelut haaleistakin viivoista, kyllä tuo aika selvältä alkaa näyttää!!! Todella hieno juttu :) Varmasti tuntuu epäuskottavalta, jos yritystä on kestänyt pitkään, mutta kyllä se silti on mahdollista!
Minulla on vielä niin pitkä aika testaamiseen (vasta ensi viikon lopulla), joten yritättäkäähän nyt muut haalia raskausoireita ja testailla tikuista plussaa vielä ennen vkoloppua :) niin pysyy omakin toivo ja usko plussaan yllä!
myrskyruusu 20/28 yk.2
Onnea Sanna-P ja pepsi!
Mites on, joko teidät saa poistaa listalta plussanneina?
Plussaonnea myös Minni-Maijalle ja muille piinaajille!
Sit jos joku sattuis muistamaan noita ihmisiä, et onko kuka sanonut tippuneensa/plussanneensa vai eivätkö oo ilmotelleet mitään..Tuota listaa vaan mietin..
On niin ihana kuulla noita plussa uutisia! Ymmärrän varovaisuutesi, mutta kyllä se viiva siitä vahvistuu!!! Onnea!
Luminen ja hyisen kylmä aamu tuolla, hrrr... Pakkasukko oli jäädyttänyt meidän ulko-ovenkin kiinni kun lähdin esikouluun viemään vanhempaa poikaani. Heh, minä siinä sitten vauhdin kanssa tömäytin sen auki ja saldona kaamee mustelma olkapäässä. noh, tekevälle sattuu! =) Tätirintamalla ei mitään uutta, sunnuntaina odotan kylään.
Shani@ toivottaen kaikille plussia!! +++++++++++++++++
elä minuu vielä poista, ku en usko raskauteen enne ku saan kunnon viivan tikkuun. Ja ku tätikää ei oo vielä ees myöhässä...
tuntuu olevan äkäsellä päällä ympäri suomen=) Tänään oli lämmöt taas alhaisemmat 36,5 mutta silti normaalia korkeammat. Eipä nuosta oikein tässä vaiheessa ole apua kun kumminkin ovat kohollaan lähes menkkojen alkuun saakka.
Tätioireet ovat aikaisemmissa kierroissa jyllänneet tässä vaiheessa jo kovasti mutta nyt niitä ei ole ollut. Mielialavaihtelut kiukusta itkuun, runsas valkkari ja masutuntemukset ovat kateissa vaikka ehtiihän niitä vielä tulla mut on kiva vertailla oman kroppansa käyttäytymistä=)
Täytyy tänään taas pakkaspäivän ajankuluksi leipoa niin saa ajatuksia mahdollisesta raskautumisestakin muualle vaikka näin kierron loppupäivinä se vaikeaa onkin=)
Pirteää pakkaspäivää kaikille, palailen taas myöhemmin!
Ensiksi pepsille paljon onnea haamusta,ihanaa lukea näitä.
Täällä onkin ihan kunnon pakkanen ,elohopea laski sit -36 asteeseen.Huih onneks ei tarvii mennä minnekkään tänään.
Täällä menossa kp 17/25 ja piinaviikko alkamassa. Ja edelleen plussa fiilikset päällä.
Mitä kuuluu muuten piipaalle?
Ja joku kyseli siitä napukasta,kyllä se siellä on mutta luultavasti noussut niin ylös että et yltä juuri nyt siihen. Se nousee niin ovulaation aikaan ja sitten jos olet raskaana niin silloin voi olla myös joillain melko korkeella,eikä sitä yletä koskemaan. Mutta ovulaatio jos kyseessä niin laskeutuu sitten oviksen jälkeen taas alemmaksi jossain vaiheessa.
Kaikille paljon plussapölyä ja peukkuja tasapuolisesti.
Tari kp 17/25 yk 26 dbo ehkä 6
Täällä vaihteeks pakkasta...mittari varmasti hajonnu ku näyttää 32.5, vaan kuulostihan tuo muuallakin olevan kylymää!
Pepsille onnittelut, eiköhän sielä mahassa jotain kasva, vaikka haamuja näytteleekin, harvoimpa olen kuullut että näyttäs ees haamuja ellei oo tärpänny!!!! Pidetään peukkuja että täti ei ilmaannu teille!
ON: hurjan raivo olo koko päivän. Lapset vaatii vaatii vaati. Väsyttää, ja on varmasti osasyy miksi hemotkin nin tiukalla. Isompi lapsista, elikkäs tyttö roudas tänään kyppäristä kaiken mitä sai irti eteiseen....kylpyammeen, roskiksen, saippuaa,,,,ja kun komensin vähän raivokkaammin että vies kuules takasin, tuli sillä tietenkin itku, ja minäkös siinä sitten yritin pysyä tolkkuna...eiii senkun alkoin mukana itkemään ko näin miten surullinen tyttö oli!!! :) Kyllä meinas pikku-prinsessa olla hämillään että mikäs äitille nyt tuli ! :O) Voi näitä mielialojenmuutoksia!
Väsy siis on kovaa,,,julmaa,,,uuvuttavaa! Ei saa mitään tehtyä. Ruoan laittokin tuntuu raskaalta ko tekis mieli vain ypätä petiin ja nukkua nukkua nukkua!
Jänittää tehä testi perjantaina, mitäs jos sen onkin nega ja tää kaikki vaan mun korvienvälisssä olevaa kuvitelmaa? :(
Alavatta on julmetun turvoksissa, välilä vois luulla etä olen 20 viikoilla raskaana, niin kovasti pömpöttää. Onko kellään muulla ollu näin varhaisessa vaiheessa maha pömpöllä. (taas sitä puhutaan siihen malliin niinku olis jo täysin varmaa että ootan)
Raivostuttaa tää epävarmuus, pelottaa tehä testi just sen takia jos tuleekin nega, toisaalta jos se on positiivinen pääsee kunnolla nautiskelemaan raskaudesta ja kertomaan siitä,,,-->ainakin tälle palstalle! :)
Tulis ryökäle ees lauhempi ilma niin pääsis päivällä ulos lastenkaa ja purkamaan mieltä kävelylenkin kera,,,mutta kun ei, on pakkasukko vissiin päättänyt p*rse vieköön jäädä loppuijäks tänne!!
TERVEisin: Vihainen Catry 56gf%&&%#&%¤#&%¤7%#G¤&
Pepsille isot onnittelut plussauksesta!! Plussa se on haamukin. (Mullakin tuli esikoisesta haamu ja nyt hän on jo 1-vuotias poika).
Eli paljon onnea vaan ja vauvaliimaa mukaan! :)
(.) No niin, juuri kun eilen kirjoittelin, ettei ole mitään oireita mihinkään suuntaan niin eiköhän ensimmäinen " oire" jo kohta ilmaantunut. Eli mulla nippaili kohdussa koko eilisen päivän ja illan. Pojan turvavyöistuimen turvavyötä kiristäessäni (vetämällä) niin kohdussa tuntui vähän ilkeeltä. En nyt kuitenkaan ala asiaa sen enempää analysoimaan kun se saattoi olla mitä vain. Aika sen sit näyttää. Että tällaista täällä.
Pidetään peukkuja kaikille, että lokakuussa saataisiin paljon plussia aikaiseksi! +++++
Pikkupapu kp 27/30 yk 2
Ei tullut eilen tätiä. No, ennenkin joskus heittänyt parilla päivällä. Eli kyllä mä tässä (vielä ainakin) olen sillä fiiliksellä, että ei ole tärpännyt. Se on sellainen kumma tunne... Esikoisesta tiesin heti, milloin tärppi kävi. Ei olisi tarvinnut edes testata... Pitää varmaan perjantaina testata, jos sitä ennen ei ole muutosta tapahtunut. Vissiin joku / jotkut muutkin meinaa perjantaina testailla =) Pidetään peukkuja!
kaikille!
Ja onnittelut Pepsille! Onhan se plussa! :)
Täti oli hyökännyt joidenkin kimppuun, pahoittelut :/
).(
Kehittelen oireita, ei mitään isoja kuitenkaan: jano, väsymys, finnit (kääääk!!!), mutta ei niitä tissioireita. Vähän lannistunut olo.
En ole testannut vielä, on niin kylmä etten lähde ostamaan testiä ;)
Ehkä menee mullakin perjantaihin - silloin onkin joko plussa tai täti.
Mitäs piipaalle kuuluu? Oletko uskaltanut testata uudelleen?
Tirlittan 27/28-29
Kylläpäs on ollut kylmä, mutta tosi kaunis ilma. Hyvä, kun auto lähti aamupäivällä käyntiin.
PALJON ONNEA Sanna-P ja Pepsi!!! Todella hienoa, kyllä ne viivat sieltä vahvistuu.
Catry, Tirilittan ja jonskuli: Teillähän on lupaavia oireita, toivottavasti on sitä itteään ;)
Aika moni oli testaamassa perjantaina, paljon tsemppiä ja toivotaan, että plussauutisia saadaan lisää silloin. bdbd
(.) Tänään kp 30/32-49, maanantaista asti tullut ruskeaa tuhrua, enemmän ja vähemmän vaihtelevasti. Viime kierrossa oli sama, noin kaksi viikkoa ennen kuin testi näytti haaleata haamua ja jonka jälkeen vuoto alkoi. En tiedä, sitten oliko sillon ovis vai jotain muuta. Tuhrusta päätellen voisi kuvitella kierron taas venähtävän yli 40. Saa nähdä, miten käy.
Hauskaa talvipäivää kaikille!!
F@iry
Kiitos kysymästä Tarille ja Tirlittanille, täällä sitä roikutaan edelleen. Vähän hiljaiseloa on ollu tässä jonkinaikaa koko ajan kasvavan masennuksen valtaamana.
Taitaa se vaan olla niin, että ei tuo juna enää tällä asemalla pysähdy. :' (
Tänään testasin kolmannen negan joka kylläkin taas muuttu hienoiseks roskishaamuks, mutta näillä päivillä pitäs aconin näyttää jo parempaa haamua ja ajallaan, jos on näyttääkseen.
Lämmöt on edelleen kyllä ihmeen ylhäällä ja ikenet turvonneet, mutta mahassa ei tunnu yhtään miltään. Ja jotenkin sitä on vaan aina ennenkin tiennyt.. Nyt sekin tunne puuttuu..
Mulla oli tähän kiertoon niin suuret odotukset, kun stressikin loppu. mutta eipä sekään näy auttavan.
Tuhlaan viimisen tikun perjantaina ja sitten lopetan luget niin pääsee täti ajallaan eli sunnuntaina saapumaan.
Pepsille ja Sannalle suuren suuret onnittelut!
Pahoitteluni kaikille tippuneille.
Ja plussaonnea kaikille muille!
t: masentunut piipaa kp 25/28 dpo 13
Hei vaan kaikille! Taas on pitkä hiljaiselo takana, taustaillut olen, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Tylsää alkukiertoa elellyt...
Plussanneille ja haamuplussanneillekin mahdottomasti onnea! Ihanaa!
Ja aika monta lähipäivien testailijaakin oli ilmoittautunut, paljon paljon plussaonnea! Ja se tädin perhana, pahoittelut pirulaisen kohdanneille :(
ON: Tosiaan oviksen aikaa elellään, kai... Minä en siis tikuttele enkä ilmeisesti osaa ovista muutenkaan oireiden perusteella bongata, joten pitää luottaa vain luontoon. Peittoja on pölyytelty ahkerasti, toivottavasti ajallaan. Onneksi on tämä kuumeilu vähän laantunut siedettävämmäksi ja tuntuu, että välillä jopa unohtuu. Vauva on erittäin tervetullut tietenkin, mutta stressi asian suhteen on lieventynyt. Jospa se sitten hyvää tietäisi raskautumisellekin, kun stressi lievenee :)
Mutta pakkaspäivän jatkoa kaikille!
Tirrukka kp 15/~30, yk 3
Vielä testeistä kyselisin teidän mielipiteitä/kokemuksia....Aikaisemmista lapsista testit (apteekista silloin ostetut, ei todellakaan muistikuvaa minkä nimiset) näytti plussaa vasta viikoilla 5 ja 6.
Edellisessä kierrossa testasin mammaks.fi:n ohuilla liuskatesteillä...jotenkin jäi mieleen jostain kirjoituksesta, että ne ei ois kovin hyviä...
Minkäslaisilla testeillä tässä siis kannattaisi ensi viikkoon varautua :) Eli, mitkä ovat niitä herkimpiä ja mistä niitä saa :)
myrskyruusu 20/28 yk.2
Eihän tällä pakkasella voi muutakaan tehdä kuin roikkua netissä.. :)
Onnea minunkin puolestani Pepsille haamusta! Kiva, että on alkanut hyviä uutisia kuulumaan! Muut vaan perästä.
On: Mä menin jo testaamaan kp 25 negan, missä ei ollut mitään järkeä. Ajattelin että silloin jo voisi näkyä jos olisi näkyäkseen, mutta eihän se tietenkään.. Pitäisi olla tosi herkkä testi tai tosi suuret hormonipitoisuudet ennen kuin näkyisi. No, menkat pitäisi alkaa tänään, huomenna tai ylihuomenna, joten niin kauanhan on toivoa...
Mullakaan ei ole juurikaan mitään oireita, mutta niin kuin joku (Tirlittan?) totesi, niin voihan se oireettomuus vaikka olla tällä kertaa hyvä merkki. Toivoa sopii.
Toivotaan että loppuviikosta alkaa ilmestyä lisää haamuja ja plussia.
Piinailuterveisin Minttu_10
Myrskyruusu tuossa kyseli testeistä. En kyllä osaa sanoa mitään vinkkiä, kun ei suurta kokemusta ole. Mutta oon siinä käsityksessä että tuo mun käyttämä Apteekin testi ei olisi mitenkään erityisen herkkä. Mutta muuten kai kuitenkin ihan luotettava.
Minä täällä taas, het aamusta, tehokasta työaikaa käyttämässä.. :)
Kummasti meikäläinenki aktivoituu kirjottamaan aina tälleen kierron lopulla, ei millään malttais olla poissa. =)
sariem: pahoittelut tädistä. Toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppää!
Mamma76: elä vielä heitä kirvestä kaivoon!
Pikkupapu: samanlainen pessimisti oon minäki. Kai se sitä itsensä suojelua on niiltä pettymyksiltä..
Nippara: toivottavasti nega johtuu siitä liian aikaisin testauksesta ja seuraavaan testiin tulisikin sitten plussa! Meinasitko koska testata uudestaan?
Jonskuli: mikäs on tilanne, kai täti on pysyny poissa?
Toivottavasti! bd bd bd bd
p02p06: peukkuja piän sulleki, hyvältä vaikuttaa lämmöt ainaki! bd bd bd bd
Meitähän onki sitten useampi, ketkä meinaavat perjantaina testata; Pikkupapu ainaki ja voisihan se Catrykin testata jo viimeistään pe eiks vaan? ;)
Tirlittan: joko testasit??!?!?!?!
Tarille toivon kyllä plussaa kovasti!!!
Pepsille onnea haamusta!!! Peukkuja pidän, että se siitä vahvistuu. bd bd bd bd ++++++++++++
Olikohan sitten vielä muuta...
ON: ei mitään oireita. Tällä kertaa ei edes niitä " kuviteltuja" , mitä aiemmissa kierroissa. Eli toivoa sopii, että ne aiemmissa kierroissa olleet tissin kipeytymiset ja etovat olot oliski olleet menkkaoireita ja nyt tää oireettomuus tietäiski sitä itteää eli ++++++++++
Tulis jo perjantaiaamu. Tai ees huominen. Sit vois jo sanoo, että toivoa on, jos ei täti huomispäivän aikana tuu.
Mutta päivän jatkoa kaikille!
-S- kp 27/27 dpo 13