Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivääni piristi kiva match tinderissä.

Vierailija
16.10.2024 |

Aamulla tsekkasin tinderin ja huomasin että olin saanut matchiksi yhden aivan upean naisen, jonka olin kerran tavannut ja, joka oli jäänyt mieleeni. Nainen vaikutti juuri niin mukavalta, kuin olin ajatellutkin. Harni vain, en usko itselläni olevan juurikaan mahdollisuuksia häneen, mutta jo pelkästään match ja juttelu hänen kanssaan sai päiväni tuntumaan paremmalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynnerö.

Vierailija
2/13 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nynnerö.

Eihän tuo olemedes mikään sana. Nykyään helpompi saada seksiä, kuin mielenkiintoista juttuseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan juttuseuraa milloin tahansa.

Vierailija
4/13 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan juttuseuraa milloin tahansa.

Riippuu kenen kanssa haluat jutella. Ei se pelkkä juttuseura itsessään riitä, kun pitäs ne kemiat kans osua yhteen.

Vierailija
5/13 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, ap! 

Vierailija
6/13 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin eilen jonkin verran. Nyt varovaisesti haaveilen treffeistä. Jos hän tänään juttelee minulle, niin ehdotan treffejä.

Vierailija
7/13 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin eilen jonkin verran. Nyt varovaisesti haaveilen treffeistä. Jos hän tänään juttelee minulle, niin ehdotan treffejä.

Hyvä, onhan tuo ihan selvästi kiinnostunut sinusta. Kannattaa toimia ettei joku muu ehdi väliin.

Vierailija
8/13 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/13 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Hän suostui harkitsemaan treffejä. :) Pelkkä ajatus siitä, että pääsisin tuon naisen kanssa treffeille saa minut hykertelemään. Itse asiassa täytyy tunnustaa että peruin juuri tälle päivälle sovitut treffit nuoremman naisen kanssa, koska tuntuisi väärältä mennä jonkun toisen kanssa, kun en pysty olla ajattelematta kuinka kiva olisi päästä treffeille tämän pitkäaikaisen ihastukseni kanssa. Tarkoitukseni ei ollut etsiä suhdetta, mutta tämä nainen jotenkin kolahti kun tapasimme muissa asioissa menneinä vuosina. En edelleenkään usko, että minulla olisi kovin suuret mahdollisuudet häneen, mutta jo pelkästään ajatus treffeistä saa alakuloisuuteni väistymään, ja muut kadoksissa olevat positiiviset tunteet pintaan.

Vierailija
10/13 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin perjantaina. Tultiin kyllä ihan hyvin juttuun, mutta yllätyksenä tuli eräs yhteinen tuttu, joka ei ollut välttämättä ihan positiivinen asia. Ei silti ainakaan ghostannut mua tapaamisen jälkeen, joten ehkä jonkinlainen mahdollisuus voisi olla jatkoon. Tuntuu tosi hyvältä jutella tuon ihmisen kanssa ja se fyysisen ihastumisen ensireaktio on myös muuttunut ihailuksi hänen persoonaansa kohtaan. Miten joku voi olla niin mielenkiintoinen?

Vierailija
11/13 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww söpöö!!! 

Nyt hitaastii etenet, mutta juttele hänelle viesteillä!

Vierailija
12/13 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että nappaa. Tsemppiä. 

Vierailija
13/13 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin tapaamisen jälkeen muutama päivä, mutta eilen hän sitten ghostasi minut. Harmittaa tietenkin, ja olisin edes halunnut hyvästit sanoa, mutta joskus nämä menee näin, ei voi mitään. Taidan kuunnella jotain hyvää musiikkia ja fiilistellä itsekseni, kun viikonloppukin onneksi tulossa.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi