Katrie Daler neljä päivää synnytyksen jälkeen
Kommentit (143)
Ja mikä tämä kauhea haloo on siitä jos kiloja tulee raskaana paljon? Minulle tuli ainakin. Oli nälkä ja söin. Siis kunnon ruokaa vedin kuin iso mies. Hitto jos elimistö käskee syömään, niin minähän syön. Ja fiksu olinkin. Vauva synttyi keskosena ja selvisi hengissä koska oli niin hyvän kokoinen. Onneksi söin!
Katrie on kyllä maailman täydellisin! Ettekö olekin samaa mieltä! Ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:15"]
Katrie on kyllä maailman täydellisin! Ettekö olekin samaa mieltä! Ap
[/quote]
Katrie, mene hoitamaan sitä vauvaasi...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!
[/quote]
eihän tuossa naamaa näy :D tuskin täydessä tällingissä on
Ap
[/quote]
Toisessa kuvassa näkyy naama. Ja täysi tällinki on kyllä naamassa.
[/quote]
Kommenteista voit lukea, että kyseessä vanha kuva, ennen vauvan syntymää :)
Ap
[/quote]
Miksi ihmeessä julkaisee just synnytyksen jälkeen vanhan kasvokuvan itsestään? "Ettehän unohda minun kauneuttani?! Laitan varalta tämän kuvan"
Oonko nyt jotenkin outo kun en ymmärrä tuota kuvaa ja ennenkaikkea tuota tekstiä? Voi elämä, ei oo tää naikkonen mitenkään ihmeellinen. Moni nuori ja vähän vanhempikin äiti näyttää tuolta pian synnytyksen jälkeen vaikkei sitä instassa hehkutakkaan.
t. Kolmen äiti
No eihän se pentukaan ollut kuin 45 cm ja alle kolmekiloinen. Näin sen töissään, niin ihan hemmetin pieni maha oli, vaikka oli laskettu aika käsillä.
Katrie on kyllä hurjan kaunis ja ihana! Hän ja Verne tulevat olemaan täydelliset vanhemmat prinsessa A:lle ♥
Mää vaan toivon että voisin olla joskusyhtä kaunis ja hyvä äiti :)
Nyt täällä on kyllä jo niin monta Ap:ta, että minä poistun keskustelusta :D
Itse en arvosta Katrieta paljoa, tai tunne koko ihmistä. En pidä edes kovin kauniina.
Mutta nämä asiat eivät liity edes koko keskusteluun. Mielipiteeni on ollut vain se, että kroppa on palautunut nopeasti!
Alkuperäinen Ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:19"]Nyt täällä on kyllä jo niin monta Ap:ta, että minä poistun keskustelusta :D
Itse en arvosta Katrieta paljoa, tai tunne koko ihmistä. En pidä edes kovin kauniina.
Mutta nämä asiat eivät liity edes koko keskusteluun. Mielipiteeni on ollut vain se, että kroppa on palautunut nopeasti!
Alkuperäinen Ap
[/quote]
No jopas nyt käänty kelkka... Alkoi nolottamaan?
En olisi pystynyt 4 pv:n kuluttua sektiosta poseeraamaan missään kuvassa. Ja jalassa oli vielä silloinkin sairaalan verkkohousut ja vaipat. Maha oli kipeä ja sektiohaava oli kipeä. Tuolla naisella ei näy edes leikkaushaavaa missään.
Oisko Katrie Daler joku norjalainen hiihtäjätär?
Ei ollut aikaa ihmetellä onko sitä entisellään ja milloin. Kilot lähti ja kiinteytyi ajan kuluessa. Tärkein on kuitenkin vauva ja vauvan hoito.
Halusin vaan jakaa teille Katrien ihanan kuvan! Hän on täydellinen heti synnytyksen jälkeen, se kertoo hänestä paljon ihmisenä. Ei tarvitse minua alkaa Katrieksi sanomaan. Olisinkin hän! Hän on niin kaunis. Oikea ap.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:19"]Nyt täällä on kyllä jo niin monta Ap:ta, että minä poistun keskustelusta :D
Alkuperäinen Ap
[/quote]
[/quote]
Mikä kelkka kääntyi? En missään vaiheessa puhunut muusta, kuin Katrien vatsasta :) Samaa mieltä olen siitä edelleen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:18"]No eihän se pentukaan ollut kuin 45 cm ja alle kolmekiloinen. Näin sen töissään, niin ihan hemmetin pieni maha oli, vaikka oli laskettu aika käsillä.
[/quote]
Joo varmaan on kaikki keinot ollut käytössä , ettei lapsi kasva normaalin kokoiseksi ja venytä masunahkaa. Saattanut polttaa tupakkaa ja juoda kahvia... Tää on niinkuin se norjalainen fotballfrue, minipieni raskausmaha ja vauva sekä heti somessa kuva vatsasta. Sairasta. Niin ulkonäkökeskeistä että ällöttää.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:19"]Nyt täällä on kyllä jo niin monta Ap:ta, että minä poistun keskustelusta :D
Alkuperäinen Ap
[/quote]
[/quote]
Mikä kelkka kääntyi? En missään vaiheessa puhunut muusta, kuin Katrien vatsasta :) Samaa mieltä olen siitä edelleen.
Ap
[/quote]
Onko sitten feikki ap kirjoittanu joitain kommentteja vai onko sulla muistiongelmia? Esim viesti 67 on aikamoista kehumista...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:19"]Nyt täällä on kyllä jo niin monta Ap:ta, että minä poistun keskustelusta :D
Alkuperäinen Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Onko sitten feikki ap kirjoittanu joitain kommentteja vai onko sulla muistiongelmia? Esim viesti 67 on aikamoista kehumista...
[/quote]
Esimerkiksi 67 ei ole minun kirjoittamani kommentti :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:18"]No eihän se pentukaan ollut kuin 45 cm ja alle kolmekiloinen. Näin sen töissään, niin ihan hemmetin pieni maha oli, vaikka oli laskettu aika käsillä.
[/quote]
Joo varmaan on kaikki keinot ollut käytössä , ettei lapsi kasva normaalin kokoiseksi ja venytä masunahkaa. Saattanut polttaa tupakkaa ja juoda kahvia... Tää on niinkuin se norjalainen fotballfrue, minipieni raskausmaha ja vauva sekä heti somessa kuva vatsasta. Sairasta. Niin ulkonäkökeskeistä että ällöttää.
[/quote]
Voi jessus, tämmönen analyysi vain kuvien perusteella
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!
[/quote]
eihän tuossa naamaa näy :D tuskin täydessä tällingissä on
Ap
[/quote]
Tätä en minä kirjoittanut.
Ap