Katrie Daler neljä päivää synnytyksen jälkeen
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]
Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!
[/quote]
Hyvin sanottu!!! Tärkeysjärjestys ei ole tällä naikkosella (oli kuka ikinä?) ihan kohdillaan.
Mutta tätähän tämä nykyaika on :( lapset tehdään käsilaukuiksi (eli koristeeksi) ja sitten taas jatketaan samalla menolla kuin ennenkin.
[/quote]
Mitä vittua :D
Aivan naurettava syy kilpailuun tämä ''kuka palautuu nopeiten synnytyksestä'' :(
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:05"]Pillu varmaan roikkuu sitäkin enemmän
[/quote]
Sektiopimpula pysyy tiukkana
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:53"]
Eiköhän tuossa ole aika paljon geeneistäki kyse... Tuskin Katrie on keisarileikkauksen jälkeen vielä pystyny yhtään treenaamaan. Ja totuus voi olla aika eri jos ottaa sivukuvan...
[/quote]
No mutta jos se on treenannut kovaa koko raskauden, niin väliviikko välillä voi tehdä hyvää?
Noloa laittaa tuollainen kuva sektion jälkeen. Ei edes synnyttänyt normaalisti. Kyllä esim. Äitini synnytti lapsensa alakautta vaikka perätilassa olikin. Mutta hakekoon nyt huomiota kun ei muuhun pysty. Suosittelen vähän lisää täytettä huuliin, niin johan näyttää hyvältä. Muahhahhahaa. Onnea terveestä tyttövauvasta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:05"]Pillu varmaan roikkuu sitäkin enemmän [/quote] Sektiopimpula pysyy tiukkana
[/quote]
Tietääkö se pimpula, että raskaus päättyy sektioon, eikä siis käy läpi samoja muutoksia kuin muiden pimpulat?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa.
[/quote]
Missä ohjekirjassa tai lakipykälässä näin sanotaan. Kyllä sitä omasta ulkonäöstään voi pitää huolta ja nauttia synnytyksenkin jälkeen eikä vasta vuoden päästä havahtua pilvilinnoista
[/quote]
Nyt puhutaankin siitä kun synnytyksestä on kulunut NELJÄ päivää, ei vuotta. Ja toinen kuva missä oli täydet meikit naamassa oli otettu pari päivää synnytyksen jälkeen. Kyllä se jotain ihmisestä kertoo...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:51"]
Miksi heti synnytyksen jälkeen pitäisi näyttää siltä kuin ei raskaana olisi ollutkaan? Sekö on tärkeintä? Enpä ole yhdenkään synnytyksen jälkeen vielä tuossa vaiheessa uhrannut ajatustakaan vatsalleni, sen olen ehtinyt hyvin vähän myöhemminkin.
[/quote]
No kyllä näin miehenä olisi todella kiva, että synnytyksen jälkeen ei olisi lihonut sitä 30kg verrattuna ennen synnytystä. Halut menee.
Ei tuo ole mikään ylpeilynaihe. Nytkö pitää kilpailla siitäkin, kenen kohtu supistuu kokoon nopeiten? Onneksi en tiennyt tästä kun omani pömpötti aika pitkään, vaikkei liikakiloja olekaan.
Toivottavasti varsinkaan nuoret äidit eivät luule, että äskettäin synnyttäneen naisen PITÄÄ näyttää tuolta... Muuten ei kelpaa:\
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:51"]
Miksi heti synnytyksen jälkeen pitäisi näyttää siltä kuin ei raskaana olisi ollutkaan? Sekö on tärkeintä? Enpä ole yhdenkään synnytyksen jälkeen vielä tuossa vaiheessa uhrannut ajatustakaan vatsalleni, sen olen ehtinyt hyvin vähän myöhemminkin.
[/quote]
No kyllä näin miehenä olisi todella kiva, että synnytyksen jälkeen ei olisi lihonut sitä 30kg verrattuna ennen synnytystä. Halut menee.
[/quote]
Ja tuossa ovat ainoat vaihtoehdot? Lihoa 30 kg tai näyttää siltä, niin kuin ei raskaana olisi ollutkaan? Eikä maailma muutenkin pyöri sun halujesi ympärillä. (Tosin taidat olla vain AV:n teemies, eli nainen.)
No ei itsellä ainekaan tulisi mieleen heti synnytyksen jälkeen postata instagramiin omasta kropasta kuvia kun oma lapsi on syntynyt 4 päivää sitten? Ja missä välissä on kerennyt kiinteytyä kun on lapsikin hoidettavana?
Mutta hyvässä kunnossa kieltämättä
Hyvältä näyttää, mutten pidä kuvan sanomasta. ''Katsokaa, näytän paremmalta kuin te muut vaikka synnytin juuri!''
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa.
[/quote]
Missä ohjekirjassa tai lakipykälässä näin sanotaan. Kyllä sitä omasta ulkonäöstään voi pitää huolta ja nauttia synnytyksenkin jälkeen eikä vasta vuoden päästä havahtua pilvilinnoista
[/quote]
Nyt puhutaankin siitä kun synnytyksestä on kulunut NELJÄ päivää, ei vuotta. Ja toinen kuva missä oli täydet meikit naamassa oli otettu pari päivää synnytyksen jälkeen. Kyllä se jotain ihmisestä kertoo...
[/quote]
Kerro toki, mitä se kertoo? :) itsekin olen ollut "täydessä tällingissä" kireissä mekoissa korkokenkineen heti, kun synnäriltä olen päässyt ja silti olen lapsilleni paras äiti eikä minun tälläytyminen ole heiltä pois.
Vihaan tätä ulkonäkökeskeistä maailmaa :(
Lähinnä voisi miettiä miten 18b iskukki ottaa tämän vastuun pitemmän päälle. Saattaa nopeasti kaverit ja muut menot alkaa kiinnostaa, kun tajuaa mihin kotileikkiin on aikuisuuden kynnyksellä sitoutunut...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!
[/quote]
eihän tuossa naamaa näy :D tuskin täydessä tällingissä on
Ap
[/quote]
Toisessa kuvassa näkyy naama. Ja täysi tällinki on kyllä naamassa.
[/quote]
Kommenteista voit lukea, että kyseessä vanha kuva, ennen vauvan syntymää :)
Ap
Pillu varmaan roikkuu sitäkin enemmän