Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katrie Daler neljä päivää synnytyksen jälkeen

Vierailija
07.12.2014 |

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuva ja asento kyllä hämää. :) selkeesti hieman roikkuu nahka keskeltä. Eriltä näyttäis jos ois sivulta otettu kuva. Hyvin palautunut vatsa joo mutta samanlaisia on ihan tavis mammoillakin, Iltalehden uutiskynnystä ei oo vaikee ylittää. ;) mulla on kuvat kotiintulopäivältä eli 2vrk synnytyksestä eikä edestäpäin otettu kuva tuon hullummalta näytä.

Vierailija
42/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hän on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heti synnytyksen jälkeen pitäisi näyttää siltä kuin ei raskaana olisi ollutkaan? Sekö on tärkeintä? Enpä ole yhdenkään synnytyksen jälkeen vielä tuossa vaiheessa uhrannut ajatustakaan vatsalleni, sen olen ehtinyt hyvin vähän myöhemminkin.

Vierailija
44/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:44"]Toisilla vaan lähtee nopeammin. Ja ei ollut kovin iso vatsakaan (raskausvatsa). [/quote] Niin toiset eivät syö itselleen niitä 30 lisäkiloa. Katrie näyttää upealta :) oli kyllä todella hyvässä kunnossa ennen raskauttakin.

[/quote]

Mulla on neljä synnytystä takana. Kaikista tullut noin 25 kiloa. (olen ollut todella kyltymätön ruuan suhteen ja en ole mikään syömisten vahtaaja noin muutenkaan, kun normaalisti luonnostani todella hoikka).  No mutta, kyllä minun mahani tuolta on näyttänyt joka synnytyksen jälkeen. Parissa viikossa neljännenkin kohdalla. Taitaa minulla olla jotenkin joustava mahanahka.

Mutta siksi en näe tuota mitenkään erikoisena, jos nainen vahtaa kilojaan ja ei lihoa raskaana, niin miksi ihmeessä se maha ei palautuisi? Jos se kerran voi palautua +25 kilonkin jälkeen neljä kertaa. En siltikään itse olisi koksaan tarkkaillut syömisiäni raskaana (kun en muutenkaan sitä tee) vaikka mahani olisi ollut sen jälkeen ihan minkä näköinen vain. Pääasia minulle on, että vauvat voivat hyvin. 

Vierailija
45/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa paha mieli :( Ite synnytin kolme kuukautta sitten mutta en ole vielä lähelläkään tuota vaikka ennen synnytystä aika samoissa mitoissa hänen kanssa olinkin. Toisilla on vaan paremmat geenit!

Vierailija
46/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa ole aika paljon geeneistäki kyse... Tuskin Katrie on keisarileikkauksen jälkeen vielä pystyny yhtään treenaamaan. Ja totuus voi olla aika eri jos ottaa sivukuvan...

Vierailija
47/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:50"]Tuo kuva ja asento kyllä hämää. :) selkeesti hieman roikkuu nahka keskeltä. Eriltä näyttäis jos ois sivulta otettu kuva. Hyvin palautunut vatsa joo mutta samanlaisia on ihan tavis mammoillakin, Iltalehden uutiskynnystä ei oo vaikee ylittää. ;) mulla on kuvat kotiintulopäivältä eli 2vrk synnytyksestä eikä edestäpäin otettu kuva tuon hullummalta näytä.
[/quote]

Tottakai :) Ja kyllähän tuosta eron huomaa, kun katsoo kuvia ennen raskautta... Mutta kauniina vatsa kuitenkin pysynyt. Säästynyt näkyvimmiltä raskausarvilta yms. Lucky bastard :D
Ap

Vierailija
48/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:44"]Toisilla vaan lähtee nopeammin. Ja ei ollut kovin iso vatsakaan (raskausvatsa). [/quote] Niin toiset eivät syö itselleen niitä 30 lisäkiloa. Katrie näyttää upealta :) oli kyllä todella hyvässä kunnossa ennen raskauttakin.

[/quote]

Sä varmaan ihan vitsillä heitit tuon 30 lisäkiloa, mutta ihan pakko kyllä kommentoida sen verran, että painonnousu raskauden aikana on kyllä ihan tavallinen, raskauteen kuuluva juttu.

Vierailija
49/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se edestä päin näy kuinka paljon pömpöttää, vaan sivusta. Eli kuva kaunistelee aika paljon. Mutta kivaltahan näyttää, ei arpia näytä olevan ainakaan paljon.

Missä se keisarinleikkausarpi sijaitsee? Ihan tietämättömyyttäni kysyn. Onko se jossain tossa shortsien reunan alla? Eikö paina ikävästi 4pv jälkeen haavaan?

Vierailija
50/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!

Vierailija
51/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikini rajassa sektio arpi.

Vierailija
52/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:55"]Eihän se edestä päin näy kuinka paljon pömpöttää, vaan sivusta. Eli kuva kaunistelee aika paljon. Mutta kivaltahan näyttää, ei arpia näytä olevan ainakaan paljon.

Missä se keisarinleikkausarpi sijaitsee? Ihan tietämättömyyttäni kysyn. Onko se jossain tossa shortsien reunan alla? Eikö paina ikävästi 4pv jälkeen haavaan?
[/quote]

Mietin kans samaa! Itsellä ainaki ois tuollaiset shortsin tuottaneet tuskaa keisarileikkauksen jälkeen...

Vierailija
53/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:55"]Eihän se edestä päin näy kuinka paljon pömpöttää, vaan sivusta. Eli kuva kaunistelee aika paljon. Mutta kivaltahan näyttää, ei arpia näytä olevan ainakaan paljon.

[/quote]

Tottakai pömpöttää! Mutta pömpöttää tai ei, niin montaa tuossa kunnossa olevaa vatsaa en ole nähnyt, näin nopeasti lapsen syntymisen jälkeen :)
Ap

Vierailija
54/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]

Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!

[/quote]

Hyvin sanottu!!! Tärkeysjärjestys ei ole tällä naikkosella (oli kuka ikinä?) ihan kohdillaan. 

Mutta tätähän tämä nykyaika on :( lapset tehdään käsilaukuiksi (eli koristeeksi) ja sitten taas jatketaan samalla menolla kuin ennenkin. 

Vierailija
55/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!
[/quote]

eihän tuossa naamaa näy :D tuskin täydessä tällingissä on
Ap

Vierailija
56/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas ap nyt kehuu niin vuolaasti Katrieta monessa kommentissa! Katrie itse saanu vauvan nukkumaan ja tullu seikkailemaan netin ihmeelliseen maailmaan?

Vierailija
57/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!
[/quote]
Mun vauva nukkui varmaan 20 tuntia vuorokaudesta ekat viikot, meikkailin ja kokeilin pitkästä aikaa vanhoja vaatteita ja tein muutakin mukavaa. En jaksanut 24 tuntia tapittaa vauvaa, vaikka häntä hurjasti rakastin jo tuolloin.

Vierailija
58/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa. Tai ei mulla ainakaan tullut sellainen mieleen, tuijottelin vaan vauvaa!
[/quote]

eihän tuossa naamaa näy :D tuskin täydessä tällingissä on
Ap
[/quote]

Toisessa kuvassa näkyy naama. Ja täysi tällinki on kyllä naamassa.

Vierailija
59/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:01"]

No jopas ap nyt kehuu niin vuolaasti Katrieta monessa kommentissa! Katrie itse saanu vauvan nukkumaan ja tullu seikkailemaan netin ihmeelliseen maailmaan?

[/quote]

Kieltämättä nää monet aihetta käsittelevät ketjut tuovat saman asian mieleen... vai onko tuo isokin julkkis?

Vierailija
60/143 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:57"]Ei neljä päivää synnytyksen jälkeen kuulu täydessä tällingissä kuvailla itseään pelin edessa ja esitellä mahaansa.
[/quote]

Missä ohjekirjassa tai lakipykälässä näin sanotaan. Kyllä sitä omasta ulkonäöstään voi pitää huolta ja nauttia synnytyksenkin jälkeen eikä vasta vuoden päästä havahtua pilvilinnoista