Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
521/1787 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuotteen matka kirppismestarilta ostajan käteen on sen verran pitkä että riski minimoituu jo matkalla jos näin olisi. Siinä voi mennä viikkoja vähintään. Uskon että riski on aivan häviävän pieni.. ihan yhtälailla kaupassa hipelöidään vaatteita jotka lähtee jonkun matkaan. Ja kaupan tuotteita pidellään enemmän.

Vierailija
522/1787 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuotteen matka kirppismestarilta ostajan käteen on sen verran pitkä että riski minimoituu jo matkalla jos näin olisi. Siinä voi mennä viikkoja vähintään. Uskon että riski on aivan häviävän pieni.. ihan yhtälailla kaupassa hipelöidään vaatteita jotka lähtee jonkun matkaan. Ja kaupan tuotteita pidellään enemmän.

OHO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin tuotteet kai pari viikkoa sitten myyntiin. Jo viimeviikolla tuli vastuu että tuotteet julkaistaan 24 tunnun sisällä ja paketin lähettämiskulu oli miinustettu tililtäni. Tuotteet ovat kuitenkin ”hyväksytty, odotetaan varastolle”- tilassa.

Lisäksi oon myös laittanut tuotteita myy helposti- palvelulla ja nyt osa vaatteista menee iomaiseksi kun myyntihinnaksi on jäänyt 60 senttiä. Siitä menee puolet kirppismestarille ja puolet johonkin h e lvetin logistiikkamaksuihin. Mitä järkeä.

Vierailija
524/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin tuotteet kai pari viikkoa sitten myyntiin. Jo viimeviikolla tuli vastuu että tuotteet julkaistaan 24 tunnun sisällä ja paketin lähettämiskulu oli miinustettu tililtäni. Tuotteet ovat kuitenkin ”hyväksytty, odotetaan varastolle”- tilassa.

Lisäksi oon myös laittanut tuotteita myy helposti- palvelulla ja nyt osa vaatteista menee iomaiseksi kun myyntihinnaksi on jäänyt 60 senttiä. Siitä menee puolet kirppismestarille ja puolet johonkin h e lvetin logistiikkamaksuihin. Mitä järkeä.

Eikö maksu pitäisi mennä vasta kun tuotteet ovat myynnissä?

Vierailija
525/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi hidasta toimintaa kaikkineen mun kokemuksien mukaan. Aspallakin menee aina vähintään pari päivää vastata viesteihin.

Vierailija
526/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös lähettänyt oman myyntierän sekä helpostipalveluun. Kunpikin julkaisematta ja toista kuukautta mennään. Helpostitavaroista ei oo muuta tietoa kun hyväksytty ja sit hiljaisuutta. Odottaa varastolle on oman erän tilanne ollu jo parisen viikkoa.

Toisaalta ei kiire. Mutta alkaa vkvaatteetkin olla auttamatta myöhässä myyntiin.. onneksi myyntiaika venyy syksylle niin josko silloin sit menis kaupaksi aleprossilla.

Vierailija
527/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa tuotteita varastolle tilasta myyntiin voi pahimmillaan kestää 5-6 viikkoa.

Vierailija
528/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaa tuotteita varastolle tilasta myyntiin voi pahimmillaan kestää 5-6 viikkoa.

Mutta mulle laitettiin jo torstaina viesti että julkaistaan 24 tunnun sisällä ja oli myös mennyt lähetyskulu mun myyntitililtä.

Vierailija
529/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään et ostajana oon ollut aina tyytyväinen ja myyjänäkin olin vielä muutama vuosi sitten mutta nykyään myyjän näkökulmasta touhu on niin hidasta että pitäisi kai kohta alkaa laittamaan talvivaatteita myyntiin. Rahat muistavat kyllä viedä.

Vierailija
530/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kannattaa lähettää vähänkäytettyyn myyntiin hyvissä ajoin ennen sesonkia. Kesävaatteet jo aikaisin keväällä. Talvi ja syksy vaatteet jo kesällä. Siis jos haluaa, että ne on ’oikeaan’ aikaan myynnissä.

Vierailija
531/1787 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään et ostajana oon ollut aina tyytyväinen ja myyjänäkin olin vielä muutama vuosi sitten mutta nykyään myyjän näkökulmasta touhu on niin hidasta että pitäisi kai kohta alkaa laittamaan talvivaatteita myyntiin. Rahat muistavat kyllä viedä.

Ehkä myyjiä on tullut niin paljon lisää parin vuoden sisällä, että siellä on sitten niin ruuhkaa. Ja vaatteiden käsittely on siksi hidastunut.

Vierailija
532/1787 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä myyjiä on tullut niin paljon lisää parin vuoden sisällä, että siellä on sitten niin ruuhkaa. Ja vaatteiden käsittely on siksi hidastunut.

Sitten pitäisi palkata lisätyövoimaa. Jos mulle ilmoitetaan torstaina että vaatteet julkaistaan myyntiin 24 tunnin sisällä ja otetan myös myyntiinlähettämuskulu mun tililtä eivätkä vaatteet ole myynnissä vielä tiistainakaan niin ei minusta mene oikein. Eikä kukaan vastaa aspasta mitään.

Vierailija
533/1787 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitäisi palkata lisätyövoimaa. Jos mulle ilmoitetaan torstaina että vaatteet julkaistaan myyntiin 24 tunnin sisällä ja otetan myös myyntiinlähettämuskulu mun tililtä eivätkä vaatteet ole myynnissä vielä tiistainakaan niin ei minusta mene oikein. Eikä kukaan vastaa aspasta mitään.

Eikö edes chatissa vastata? Siellä sivuillahan pitäisi olla ainakin tiettyyn aikaan aktiivinen chatti.

Vierailija
534/1787 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa , kyllä minulla kuukausi sitten paketti julkaistiin 10 arkipäivässä, aiemmin mennyt jopa 5 arkipäivässä. Ja ainakin lasten vaate, lasten kengät ja lelut tekee hyvin kauppansa. Kirppismestaria en ole kokeillut.

Vierailija
535/1787 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko myyjät huomanneet, että Lidlin vaatteet menevät hyvin kaupaksi? Vaikka periaatteessa ovat samaa massavaatetta kuin muillakin merkeillä. Siis ei Lidlin vaatteissa vikaa ole, mutta mielenkiintoinen ilmiö, että tuntuu menevän myynnissä paremmin kuin henkkamaukat jne.

Vierailija
536/1787 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aspa on vaiti, niin kannattaisiko sinun selvittää asia toimitusjohtajan kanssa?

Vierailija
537/1787 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta myynnistä mutta lidlillä on tosi hyviä tuotteita ja itsekin yritin yhtä vaatetta hakea juuri haulla muttei ollut oikeaa. Jonkun kivan kun löytää se poistuu myynnistä ettei ehdi hakeen lisää niin käytettynä joutuu etsimään.

Vierailija
538/1787 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vähänkäytetty on varmaan ainakin 40 vuotta vanha. "Kuuluu olla  hapsuinen" ja kunto on "hyvä". Ettäs tiedätte!

https://vahankaytetty.fi/pehmolelu-muu-merkki-9005-939.html

Vierailija
539/1787 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aspa on vaiti, niin kannattaisiko sinun selvittää asia toimitusjohtajan kanssa?

Toisaalta, jos mahdollisestiepäilet, että kysymys olisi rikoksesta, niin poliisille voi tehdä esim. sähköisenä rikostutkintapyynnön.

Vierailija
540/1787 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos mahdollisestiepäilet, että kysymys olisi rikoksesta, niin poliisille voi tehdä esim. sähköisenä rikostutkintapyynnön.

Menisiköhän tuo petoksena jos vaatteet eivät tosiaan kohta ilmesty myyntiin?