Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?
Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.
Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)
Kommentit (1787)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vahankaytetty.fi/catalogsearch/result/?q=54852-
Esim. Tämän myyjän kuvat on keskinkertaisia mutta nuo hinnat on aivan tolkuttomia. Kaikki 30/40€ alunperin. Kaupassakaan ei ole tuollaiset hinnat. Toivottavasti on yksityismyyjä.
Noissa on pakko olla pilkku väärässä kohtaa!!
En usko, että on näppäilyvirhe. Olen tuota myyjää joskus ”seuraillut” ja kaikki hänen tuotteet on hinnoiteltu samaan tyyliin.
Varmaan myyjä on ottanut huomioon sen, että hinta alenee ja haluaa tosissaan välttää sitä, että kamat menee liian halvalla. Ehkä jonkinlainen hahmottamisongelma, ettei ymmärrä hintojen olevan liian suuria alennusten jälkeenkin.
Vähänkäytetty voisi tietenkin tuosta huomauttaa.
Mutta luultavasti myyjä itsekkin jossain kohtaa tajuaa, ettei tuollainen hinnoittelu ole tuottavaa kun kukaan ei osta mitään. Tai siis ihmettelen jos joku noilla hinnoilla mitään tuolta ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vahankaytetty.fi/catalogsearch/result/?q=54852-
Esim. Tämän myyjän kuvat on keskinkertaisia mutta nuo hinnat on aivan tolkuttomia. Kaikki 30/40€ alunperin. Kaupassakaan ei ole tuollaiset hinnat. Toivottavasti on yksityismyyjä.
Noissa on pakko olla pilkku väärässä kohtaa!!
En usko, että on näppäilyvirhe. Olen tuota myyjää joskus ”seuraillut” ja kaikki hänen tuotteet on hinnoiteltu samaan tyyliin.
Varmaan myyjä on ottanut huomioon sen, että hinta alenee ja haluaa tosissaan välttää sitä, että kamat menee liian halvalla. Ehkä jonkinlainen hahmottamisongelma, ettei ymmärrä hintojen olevan liian suuria alennusten jälkeenkin.
Vähänkäytetty voisi tietenkin tuosta huomauttaa.
Mutta luultavasti myyjä itsekkin jossain kohtaa tajuaa, ettei tuollainen hinnoittelu ole tuottavaa kun kukaan ei osta mitään. Tai siis ihmettelen jos joku noilla hinnoilla mitään tuolta ostaa.
Niin turhaahan tuo on vähänkäytetyllekin jos mitään ei myydä ko myyjän tuotteista. Ei se niiden varastoiminenkaan ilmaista ole.
Minulle heräsi hiukan ristiriitainen ajatus tuosta varastoinnista. Myyjähän voi Vähänkäytetystä ostaa jatkoaikaa vaatteillensa/ tavaroillensa myyntiajan päätyttyä, eikä ostaja voi sitä tietää, kuinka pitkään vaate/ tavara on varastossa virunut.
Mitä se varastointiaika haittaa?
Kyllähän ne kotonakin säilytellään ties kuinka pitkään tai kaupassa hyllyllä.
Hyvä varasto jossa ei kosteutta jne niin mikäjottei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se asiakkaana haittaa kun tulee sama ylihinnoiteltu tai epähaluttava tuote yli vuoden aikana vastaan selatessa.
Kuinka kauan tuotteiden tarkastamisessa kestää ja miksi kaikkia ei tarkasteta yhtäaikaa?
Laitoin tuotteet tarkastukseen jo viikko sitten ja nyt noin puolet on tarkastettu (oli jo eilen) ja puolia ei. Tuotteita oli yhteensä 20 et en ymmärrä. Olis ihan kiva saada ne tuosta eteisestä pyörimästä ja viedä postiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä varasto jossa ei kosteutta jne niin mikäjottei.Kyllä se asiakkaana haittaa kun tulee sama ylihinnoiteltu tai epähaluttava tuote yli vuoden aikana vastaan selatessa.
Selaat vaan sen tuotteen ohi?
Huuto.netissä niitä vanhoja ilmoituksia vasta onkin!
Kaikki myyjät ei luovuta niin helposti. Tuo on ihan hyvä, että myyntiaikaa voi ostaa lisää. Ainakin itse olen saanut tuotteita kaupaksi jatkoajalla.
Mutta en kyllä yli vuotta pitäisi myynnissä vaan olen joskus lunastanut tuotteet takaisin ja laittanut ne uudelleen myyntiin uusilla kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan tuotteiden tarkastamisessa kestää ja miksi kaikkia ei tarkasteta yhtäaikaa?
Laitoin tuotteet tarkastukseen jo viikko sitten ja nyt noin puolet on tarkastettu (oli jo eilen) ja puolia ei. Tuotteita oli yhteensä 20 et en ymmärrä. Olis ihan kiva saada ne tuosta eteisestä pyörimästä ja viedä postiin.
Pääsiäispyhät varmaan vaikuttaa?
Ei tosin minunkaan tuotteita ole tarkistettu kerralla. En muista montako päivää niissä meni, mutta tuostahan voit kysyä asiakaspalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tuotteet tarkastukseen jo viikko sitten ja nyt noin puolet on tarkastettu (oli jo eilen) ja puolia ei. Tuotteita oli yhteensä 20 et en ymmärrä. Olis ihan kiva saada ne tuosta eteisestä pyörimästä ja viedä postiin.Pääsiäispyhät varmaan vaikuttaa?
Ei tosin minunkaan tuotteita ole tarkistettu kerralla. En muista montako päivää niissä meni, mutta tuostahan voit kysyä asiakaspalvelusta.
Tarkastin niin 16 on tarkastettu ja 5 odottaa, noita olikin yhteensä 21. Mitä järkeä..
Vierailija kirjoitti:
Mutta se tossa on ongelma et mulle kävi ainakin kerran niin että lähetin hyväkuntoiset kengät myyntiin. Joku osti me tyyliin heti ja palautti. No joku muu osti ne heti uudestaan kun tulivat taas myyntiin ja hänkin palautti ne. Tulivat taas myyntiin ja ne ostettiin ja nyt tältä asiakkaalta tuli rekla että ovat rikki (eivät tosiaankaan olleet kun lähtivät minulta, oon tosi tarkka mitä laitan myyntiin). No, en tiedä missä vaiheessa olivat rikkoutuneet mutta minulla jäi aika iso summa saamatta.
Luulet et noissa uutuuksista on muös näitä palautuneita tuotteita kun ovat kärkipäässä uudemmissa mutta niissä on jo alennus. Ovat siis palautuneet (ostajalta joka on ostanut kun on jo alennusta) ja myyntiaika on alkanut ns alusta mutta alennus jäänyt. Itselle on ainakin käynyt myös noin. Kuka tarkastaa että vaate/tuote palautuu ekalta ostajalta samassa kunnossa takaisin kuin se on myyntiin laitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä varasto jossa ei kosteutta jne niin mikäjottei.Mutta se tossa on ongelma et mulle kävi ainakin kerran niin että lähetin hyväkuntoiset kengät myyntiin. Joku osti me tyyliin heti ja palautti. No joku muu osti ne heti uudestaan kun tulivat taas myyntiin ja hänkin palautti ne. Tulivat taas myyntiin ja ne ostettiin ja nyt tältä asiakkaalta tuli rekla että ovat rikki (eivät tosiaankaan olleet kun lähtivät minulta, oon tosi tarkka mitä laitan myyntiin). No, en tiedä missä vaiheessa olivat rikkoutuneet mutta minulla jäi aika iso summa saamatta.
Luulet et noissa uutuuksista on muös näitä palautuneita tuotteita kun ovat kärkipäässä uudemmissa mutta niissä on jo alennus. Ovat siis palautuneet (ostajalta joka on ostanut kun on jo alennusta) ja myyntiaika on alkanut ns alusta mutta alennus jäänyt. Itselle on ainakin käynyt myös noin. Kuka tarkastaa että vaate/tuote palautuu ekalta ostajalta samassa kunnossa takaisin kuin se on myyntiin laitettu?
Kuljetuksessakin voi rikkoontua. Esim. kengät voi mennä lyttyyn jos niitä ei ole pakattu pahvilaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä varasto jossa ei kosteutta jne niin mikäjottei.Mutta se tossa on ongelma et mulle kävi ainakin kerran niin että lähetin hyväkuntoiset kengät myyntiin. Joku osti me tyyliin heti ja palautti. No joku muu osti ne heti uudestaan kun tulivat taas myyntiin ja hänkin palautti ne. Tulivat taas myyntiin ja ne ostettiin ja nyt tältä asiakkaalta tuli rekla että ovat rikki (eivät tosiaankaan olleet kun lähtivät minulta, oon tosi tarkka mitä laitan myyntiin). No, en tiedä missä vaiheessa olivat rikkoutuneet mutta minulla jäi aika iso summa saamatta.
Kuljetuksessakin voi rikkoontua. Esim. kengät voi mennä lyttyyn jos niitä ei ole pakattu pahvilaatikkoon.
Voi varmastikin mutta sehän tossa on ongelma kun kuljetellaan ees taas ja eka eikä toka ollut kai tehneet reklaa kun kengät menivät takaisin myyntiin eli ilmeisesti sen oli tehnyt vasta tuo kolmas? Muutenhan eivät olisi laittaneet uudestaan myyntiin? Eli jos olikin mennyt kuljetuksessa rikki vaikkapa matkalla kolmannelle tai matkalla toiselta ostajalta palautukseen niin tympeetä että myyjä häviää siinä. Tosin mulla on toisetkin kengät ollut ”pidossa” yli kuukauden. Pitäisi kai kysyä että miksi.
Omituista, erittäin omituista tällaiset pakkolahjoitukset, jotka menevät yritykselle ; Vähänkäytetylle, yksityiseltä henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi varmastikin mutta sehän tossa on ongelma kun kuljetellaan ees taas ja eka eikä toka ollut kai tehneet reklaa kun kengät menivät takaisin myyntiin eli ilmeisesti sen oli tehnyt vasta tuo kolmas? Muutenhan eivät olisi laittaneet uudestaan myyntiin? Eli jos olikin mennyt kuljetuksessa rikki vaikkapa matkalla kolmannelle tai matkalla toiselta ostajalta palautukseen niin tympeetä että myyjä häviää siinä. Tosin mulla on toisetkin kengät ollut ”pidossa” yli kuukauden. Pitäisi kai kysyä että miksi.
Mitä niille rikkinäisille kengille sitten kävi? Voitko siis takaisinlunastaa niitä?
Harmillista kyllä.
Sopivien kenkien löytäminen voi olla hankalaa, että sinänsä tuo palauttaminen on ymmärrettävää.
Kenkien sisämitta kannattaa aina ilmoittaa kuvauksessa ja mielellään myyjän oma arvio koosta. Onko pientä vai isoa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niille rikkinäisille kengille sitten kävi? Voitko siis takaisinlunastaa niitä?
Harmillista kyllä.Sopivien kenkien löytäminen voi olla hankalaa, että sinänsä tuo palauttaminen on ymmärrettävää.
Kenkien sisämitta kannattaa aina ilmoittaa kuvauksessa ja mielellään myyjän oma arvio koosta. Onko pientä vai isoa tms.
No en mä rikkinäisiä kenkiä takaisin halua lunastaa. Kaipa ne vaan hävitetään jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillista kyllä.Sopivien kenkien löytäminen voi olla hankalaa, että sinänsä tuo palauttaminen on ymmärrettävää.
Kenkien sisämitta kannattaa aina ilmoittaa kuvauksessa ja mielellään myyjän oma arvio koosta. Onko pientä vai isoa tms.No en mä rikkinäisiä kenkiä takaisin halua lunastaa. Kaipa ne vaan hävitetään jonnekin.
Lähinnä mietin et myyjää kohtaan typerää ettei vaatetta tarkasteta kun se palautuu ostajalta koskavoihan olla että hän vaikka käyttää vaatetta viikon ja saa siihen reijän vaikka perukoneessa tai tahran ketsupista tms ja sitten keksii että on palautusaikaa ja palauttaa. Jolloin se menee seuraavalle ostajalle viallisena.
Jos vaate on myyjän käsistä lähtenyt reijättömänä matkaan ja julkaistaistaan myyntiin Vähänkäytetyssä, niin voihan se reikä ilmestyä vaatteeseen esim. huolimattomassa käsittelyssä jo siellä, missä vaatteet varastoidaan, kuka sen tietää ja joku maksaa viulut...
Lähinnä mietin et myyjää kohtaan typerää ettei vaatetta tarkasteta kun se palautuu ostajalta koskavoihan olla että hän vaikka käyttää vaatetta viikon ja saa siihen reijän vaikka perukoneessa tai tahran ketsupista tms ja sitten keksii että on palautusaikaa ja palauttaa. Jolloin se menee seuraavalle ostajalle viallisena.[/quote]
En haluais uskoa, että ostaja olisi niin kiero ja sotkisi tuoteen jotta voi palauttaa. Noh, paitsi ehkä sitten jos ei tosiaan omatunto kolkuta.🤔
Niihin tuotteisiinhan Vähänkäytetty laittaa tarran jossa on viivakoodi. Ja jos ostaja aikoo pestä sen niin se tarra pitää poistaa. Palauttaisiko joku ilman tarraa?
Ainakin itse koitan sovittaa niin varovasti, ettei tuo tarra repeä.
Uskon tuon, että olet katsonut tuotteesi olevan kunnossa. Mutta joskus jossain vaatteissa voi olla reikä melko piilossa esim. saumassa, että myyjä ei ole sitä huomannut.
Itsekin joskus huomaa myyntiin laittessa kun jotain vaatetta katsoo ensisilmäyksellä niin näyttää ehjältä. Mutta kun tarkemmin kääntelee voi sitten just jossain saumassa olla reikä muodostumassa tai joku lanka purkautumassa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin et myyjää kohtaan typerää ettei vaatetta tarkasteta kun se palautuu ostajalta koskavoihan olla että hän vaikka käyttää vaatetta viikon ja saa siihen reijän vaikka perukoneessa tai tahran ketsupista tms ja sitten keksii että on palautusaikaa ja palauttaa. Jolloin se menee seuraavalle ostajalle viallisena.
En haluais uskoa, että ostaja olisi niin kiero ja sotkisi tuoteen jotta voi palauttaa. Noh, paitsi ehkä sitten jos ei tosiaan omatunto kolkuta.🤔
Niihin tuotteisiinhan Vähänkäytetty laittaa tarran jossa on viivakoodi. Ja jos ostaja aikoo pestä sen niin se tarra pitää poistaa. Palauttaisiko joku ilman tarraa?
Ainakin itse koitan sovittaa niin varovasti, ettei tuo tarra repeä.
Uskon tuon, että olet katsonut tuotteesi olevan kunnossa. Mutta joskus jossain vaatteissa voi olla reikä melko piilossa esim. saumassa, että myyjä ei ole sitä huomannut.
Itsekin joskus huomaa myyntiin laittessa kun jotain vaatetta katsoo ensisilmäyksellä niin näyttää ehjältä. Mutta kun tarkemmin kääntelee voi sitten just jossain saumassa olla reikä muodostumassa tai joku lanka purkautumassa.
Kengistä tuli mulle ilmoitus että ovat rikki! Kai huomaisin jos myyn kenkiä jotka ovat rikki ja ksi ne 2 muutakin ostajaa olisivat palauttaneet siksi että ovat rikki eikä niitä olisi enää edes myyty tuolle kolmannelle?
Sama tuli heti mieleen...