Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
461/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kengät olisi palautuneet vaikka siltä toiselta ostajalta rikkinäisinä niin Vähänkäytetyllä olisi ehkä ollut mahdollisuus muokata tuotekuvausta ja muuttaa kuntoluokitus kohtaan 1.mainittavaa. Ja jatkaa niiden kenkien myyntiä, vaikka sitten vähän viallisina. Ellei ne siis ole niin rikki, ettei voi ollenkaan käyttää.

Sitähän voi vaan arvuutella miksi näin on käynyt. Ehkä joku tietokatkos?

Vierailija
462/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne kengät olisi palautuneet vaikka siltä toiselta ostajalta rikkinäisinä niin Vähänkäytetyllä olisi ehkä ollut mahdollisuus muokata tuotekuvausta ja muuttaa kuntoluokitus kohtaan 1.mainittavaa. Ja jatkaa niiden kenkien myyntiä, vaikka sitten vähän viallisina. Ellei ne siis ole niin rikki, ettei voi ollenkaan käyttää.

Mä en usko että vähänkäytetyllä tarkastavat noita juurikaan. Justhan Facebookiin joku oli heidän sivuilleen laittanut kuvan todella rikkinäisistä kengistä jotka oli ostanut ”hyväkuntoisina”. En ymmärrä miten on voinut päästä vähänkäytetyn ”tarkastuksesta” lävitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirppismestari on mulle ihan uusi juttu.

Lajitteleeko hän siis vaatteet omassa kodissaan ja laittaa esille kirppiksellä?

Vierailija
464/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin tänään paketin vaatetta. Kävin omaa vaatehuonetta lävitse ja iso osa lähti lumppukeräykseen mutta sain kasattua parisenkymmentä lähes uudenveroisia naistenvaattetta myytäväksi. En tiedä, ehkä alihinnoittelin kun oli esim muutaman kerran käytetyt Lee Cooperin farkut ja laitoin hinnaksi 7,90 vähänkäytetyn lisän kanssa, uusi Noshin tunika (laput kiinni) ja laitoin hinnaksi 15,90 vähänkäytetyn lisän kanssa.

Mietin vaan että kun tuolla on niin paljon suoraansanottuna ihan lumppua myynnissä niin löytääkö kukaan niiden seasta noita mun vaatteita.. no saa nähdä. Olisinhan voinut hinnoitella vieläkin pienemmäksi mutta sitten olisi ollut kyllä sama vaikka lahjoittaa jollekin. Jos nyt noista muutamakymppi tulee yhteensä niin saanpahan jonkun yhden kesävaatteen ostettua, ainahan se on kotiinpäin.

Olisi hyvä jos olisi vähänkäytetyn ja Emmyn risteytys. Sellainen nettikirppis missä voisi myydä vaikka henkkamaukkaa mutta vain hyväkuntoista!

Vierailija
465/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tuolla muutoksia tee. Mulla oli kerran mennyt vaatteeseen väärä koko ja huomasin vasta kun oli jo myynnissä. Ilmoitin Vähänkäytetylle niin laittoivat vaan pitoon.

466/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Me saamme halutessamme viikoittain x määrän (saamme itse päättää määrän) tuotteita, jotka meillä on viikko aikaa tarkastaa, kuvata ja lisätä myyntiin.

Sitten paketit lähtevät meiltä takaisin vähänkäytetylle ja menevät myyntiin. :)

Vierailija
467/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kirppismestari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Me saamme halutessamme viikoittain x määrän (saamme itse päättää määrän) tuotteita, jotka meillä on viikko aikaa tarkastaa, kuvata ja lisätä myyntiin.

Saatteko aina niin paljon vaatetta kun tahdotte? Jos myynti on tosi huonoa niin saako vaatetta enää eli voiko Vähänkäytetty olla lähettämättä tietylle mestareille?

Vierailija
468/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://kirppismestari.fi/

Vierailija
469/1787 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vahankaytetty.fi/catalogsearch/result/?q=54852-

Esim. Tämän myyjän kuvat on keskinkertaisia mutta nuo hinnat on aivan tolkuttomia. Kaikki 30/40€ alunperin. Kaupassakaan ei ole tuollaiset hinnat. Toivottavasti on yksityismyyjä.

Apua!!!

Tuo maton myyntikuva oli huippu. Oikein houkutteleva.

Vierailija
470/1787 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastellut yhtä takkia Vähänkäyretyllä jo pidemmän aikaa ja harkinnut jopa sen ostamista. Takki olisi aivan minun mieleeni, tyyliinikin sopiva. Hintaa takilla on laatuun ja merkkiin sekä kuntoluokkaan nähden mielestäni maximi. En ole ostopäätöstä tehnyt sillä minua mietityttää myös sellainen seikka, että entä jos se on takkia maksaessani jo myyty toiselle ja maksun maksoin jo tililtäni.

Vai onko tilausjärjestelmä kehittynyt niin, että näin ei voi käydä?

Vierailija
471/1787 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastellut yhtä takkia Vähänkäyretyllä jo pidemmän aikaa ja harkinnut jopa sen ostamista. Takki olisi aivan minun mieleeni, tyyliinikin sopiva. Hintaa takilla on laatuun ja merkkiin sekä kuntoluokkaan nähden mielestäni maximi. En ole ostopäätöstä tehnyt sillä minua mietityttää myös sellainen seikka, että entä jos se on takkia maksaessani jo myyty toiselle ja maksun maksoin jo tililtäni.

Noin ei vissiin voi käydä? Tuo just harmittaa et laitetaan noin isoja hintoja. Tai no tottakai jokainen saa myydä millä hinnalla tahtoo mutta jotenkin koko kirppisidea menee tossa eikä sen takia viitsi käyttää ko palvelua vaan ostan mieluummin sitten uutena.

Vierailija
472/1787 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla mahdollista että myydään kahteen kertaan. Kun maksu on suoritettu niin poistuu myynnistä. Toki jos jotenkin näin pääsisi käymään, saisit rahasi takaisin. Ei vk ihan niin alkukantainen verkkokauppa ole. Ostoskorissa en tiedä pystyykö pidättelemään tuotetta vaan eka maksu kuittaa itselleen.

Ei muuta kuin ostoksille!

473/1787 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kirppismestari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Saatteko aina niin paljon vaatetta kun tahdotte? Jos myynti on tosi huonoa niin saako vaatetta enää eli voiko Vähänkäytetty olla lähettämättä tietylle mestareille?

Periaatteessa saamme, jos vain varastolla on tavaraa. Ei ole kyllä vielä kertaakaan jäänyt tulematta määrä mitä haluaisin. :) aina saanut sen määrän mitä pyytänyt.

Tokikin se määrä pitää olla sellainen että sen varmasti ehtii viikossa tehdä.

En usko että tosta noin vaan voidaan olla lähettämättä jollekin, luulen että jos kirppismestarin työ ei tuota tulosta (hinnat aivan pielessä jne) tämä otetaan puheeksi kyseisen mestarin kanssa ja näin asialle tehdään jotain.

Vierailija
474/1787 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tuolla muutoksia tee. Mulla oli kerran mennyt vaatteeseen väärä koko ja huomasin vasta kun oli jo myynnissä. Ilmoitin Vähänkäytetylle niin laittoivat vaan pitoon.

Muistan ainakin yhden tuotteen jonka kuvaukseen oli tehty muutoksia. Mutta se tapahtui ennen kuin vähänkäytetyn sivuja uudistettiin.

Tuo on kyllä kummallinen ominaisuus, että niitä tuotekuvauksia ei voi enää muokata jälkeenpäin.

Tietenkin sen jotenkin ymmärtää, että itse niihin ei voi päästä käsiksi, mutta jos edes ylläpito voisi tehdä korjauksia pyydettäessä.

Vierailija
475/1787 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ainakin yhden tuotteen jonka kuvaukseen oli tehty muutoksia. Mutta se tapahtui ennen kuin vähänkäytetyn sivuja uudistettiin.

Tuo on kyllä kummallinen ominaisuus, että niitä tuotekuvauksia ei voi enää muokata jälkeenpäin.

Tietenkin sen jotenkin ymmärtää, että itse niihin ei voi päästä käsiksi, mutta jos edes ylläpito voisi tehdä korjauksia pyydettäessä.

Kyllä minulle ainakin tehtiin muutama muutos, kun oli väärin tiedot!

Vierailija
476/1787 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä laidasta laitaan. Etsin tytölle Adidaksen hupparia ja sen löysin ja tilasinkin jo. Mutta tässäkin näkee miten erilailla ihmiset hinnoittelevat:

Edullinen kuntoonsa nähden jos kunto pitää paikkansa:

https://vahankaytetty.fi/huppari-adidas-152-16332-363.html

Keskihintainen kuntoonsa nähden jos kunto pitää paikkansa:

https://vahankaytetty.fi/huppari-adidas-128-10005-433.html

Kallis:

https://vahankaytetty.fi/huppari-adidas-74-80-54852-3708.html

No otin vaan ylipäätään lasten adidashupparit tuohon ja katselin hintoja.

Vierailija
478/1787 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vahankaytetty.fi/collegehousut-h-m-122-25516-174.html

Ööh

Tuossa on ihan selvästi käynyt joku näpyttelyvirhe!

Vierailija
479/1787 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vahankaytetty.fi/collegehousut-h-m-122-25516-174.html

Ööh

Tuossa on ihan selvästi käynyt joku näpyttelyvirhe!

Joo pakko olla. Mutta luulis et ees tuollaiset korjataan

Vierailija
480/1787 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestarit hei, millaisia määriä alussa otitte vastaan ja entä sitten kun hommaan tulee rutiinia? Toki se vaikuttaa määriin kauan ehtii aikaa käyttämään per viikko.

Ja kun teille tulee myyntieriä, tuleeko joskus ns.hyviä ja joskus huonoja mistä on vaikea saada myytyä mitään vai onko sekalaisia?

Mestaritouhu kiinnostaa mutta mietityttää riittääkö omat rahkeet pyörittää sellaista määrää että pääsis leipään yhtään kiinni. Ajatellen että 50 tuotetta viikossa vaikka ehtis ja sit sattuukin sellasta tavaraa mikä ei liiku niin ei se kannata alkuunkaan.