Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
361/1787 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista touhua, kun myyntiin ylipäänsä pääsee epämiellyttäviä, pesemättömiä vaatteita. Myy helposti-palveluun kun paketin lähettää, niin olen käsittänyt, että eka tarkastus tehdään Vähänkäytetyssä ja tarkastuksen jälkeen paketti matkaa kirppismestarin käsittelyyn, jolloin hän tekee tarkastuksen ja kirppismestarin duunit tehtyään, jatkuu paketin matka takaisin Vähänkäytettyyn, jossa tuotteet tarkistetaan.

Vähänkäytetty tarkastaa paketin ensin kyllä, mutta vain pääpiirteittäin, esim. ottaa myyntiin kuulumattomat tavarat pois (mulle kirppismestarina laitetuista paketeista poistettu esim. uimakellukkeita ja pehmoleluja, näen nämä poistetut erän tiedoista). Vaatteiden tarkempi syyni kuuluu sitten meille kirppismestareille.

Ja kuten aiemmin kirjoitin, osa vaatteista näyttää nopealla vilkaisulla (jonka keskusvarastolla tekevät) puhtaalta, mutta tarkempi syynäys paljastaa pienet likatahrat hihansuista jne, jos niitä on.

Vierailija
362/1787 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin seitsemän aletuotetta, mutta vain viidestä tuli se -2€. Onko joku löytänyt jotain ehtoa, tuleeko ale vain viidestä, hinnassa alarajaa tms?

Olihan kaikki ostamasi tuotteet varmasti jo entuudestaan alennettuja? Mielestäni mitään muita ehtoja ei pitäisi olla.

Oli alennettuja, tarkastin vielä ennen ostamista, vaikka en siinä vaiheessa edes osannut epäillä tulevani ”huijatuksi” (?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1787 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vahankaytetty.fi/hame-marc-o-polo-38-10005-470.html

Esimerkiksi tässä ihan liian ylihinnoiteltu ja ryppyinen. Ostaisin mutta voisin maksaa käytetystä ehkä kympin, en todellakaan 20 euroa. Menee kyllä koko kirppistelyn idea.

Vierailija
364/1787 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina täytyy muistaa, että tyytymättömät kommentoivat ja tyytyväiset ovat usein hiljaa.

Aina täytyy muistaa, että tuotteita saitilla myyvät laittavat tänne nyt kilpaa omia linkkejään, että joku tyhmä ostaa. En todellakaan ymmärrä, miksi joku ostaa vaatteita vaan siksi, kun ne muka ovat halpoja. Itse ostan vaatteet sen perusteella, että se on kiva tai upea ym.

Käytetyissä vaatteissa  kivat vaatteet ovat todella kuluneita, koska ne ovat olleet kovassa käytössä. (=pesty lukemattomia kertoja) Vähemmän kivat ovat oikeasti vähän käytettyjä. Niissä on jokin perustaavaa laatua oleva vika, jonka vuoksi ne eivät ole käyneet alkuperäiselle ostajalle ja jääneet siten käyttämättä kaapin pohjalle. Se, että tällaista toiselta vuosituhannelta olevaa vaatekappaletta ei ole käytetty, ei tarkoita että se on uusi. Ikää saattaa olla 20 vuotta, värit jonkun menneen sesongin mielenhäiriö, samoin malli. 

Vähänkäytetty sivustolla jokin aika arkinenkin vetine alkaa näyttämään ok:lta kun se on tuolla lukemattomien kulahtaneiden ja värivirheellisten tekokuitulumppujen seassa.

Ei kaikki kirppis vaatteet ole käytettyjä. Uusia ja kerran käytettyjäkin on paljon.

Olen itse laittanut myyntiin käyttämättömiä vaatteita esim. sen takia, että vaate on ollut liian pieni tai iso. Sama syy kengissäkin. Kaikkea ei aina huomaa ensisovittamalla kun tuotteen ostaa.

Onhan se kiva jos joskus löytää jonkun laadukkaan ja uutena kalliin vaatteen vähänkäytettynä kirppikseltä halvemmalla!

Vierailija
365/1787 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vahankaytetty.fi/hame-marc-o-polo-38-10005-470.html

Esimerkiksi tässä ihan liian ylihinnoiteltu ja ryppyinen. Ostaisin mutta voisin maksaa käytetystä ehkä kympin, en todellakaan 20 euroa. Menee kyllä koko kirppistelyn idea.

Tuo on ihan ylihinnoiteltu! Oon kyllä löytänyt edullisiakin löytöjä mutta vaatii vähän etsimistä.

Vierailija
366/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ko palvelussa voi enää myydä mitään sisustustuotteita?

Vierailija
367/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina täytyy muistaa, että tyytymättömät kommentoivat ja tyytyväiset ovat usein hiljaa.

Aina täytyy muistaa, että tuotteita saitilla myyvät laittavat tänne nyt kilpaa omia linkkejään, että joku tyhmä ostaa. En todellakaan ymmärrä, miksi joku ostaa vaatteita vaan siksi, kun ne muka ovat halpoja. Itse ostan vaatteet sen perusteella, että se on kiva tai upea ym.

Käytetyissä vaatteissa  kivat vaatteet ovat todella kuluneita, koska ne ovat olleet kovassa käytössä. (=pesty lukemattomia kertoja) Vähemmän kivat ovat oikeasti vähän käytettyjä. Niissä on jokin perustaavaa laatua oleva vika, jonka vuoksi ne eivät ole käyneet alkuperäiselle ostajalle ja jääneet siten käyttämättä kaapin pohjalle. Se, että tällaista toiselta vuosituhannelta olevaa vaatekappaletta ei ole käytetty, ei tarkoita että se on uusi. Ikää saattaa olla 20 vuotta, värit jonkun menneen sesongin mielenhäiriö, samoin malli. 

Vähänkäytetty sivustolla jokin aika arkinenkin vetine alkaa näyttämään ok:lta kun se on tuolla lukemattomien kulahtaneiden ja värivirheellisten tekokuitulumppujen seassa.

Ei kaikki kirppis vaatteet ole käytettyjä. Uusia ja kerran käytettyjäkin on paljon.

Olen itse laittanut myyntiin käyttämättömiä vaatteita esim. sen takia, että vaate on ollut liian pieni tai iso. Sama syy kengissäkin. Kaikkea ei aina huomaa ensisovittamalla kun tuotteen ostaa.

Onhan se kiva jos joskus löytää jonkun laadukkaan ja uutena kalliin vaatteen vähänkäytettynä kirppikseltä halvemmalla!

Mullekin on tullut vain hyviä tuotteita. Oon yllättynyt kun joissakin on ollut jopa laput kiinni ilman mainintaa siitä. Itsellä on kanssa iso kasa vaatteita ja kenkiä, joita käytetty kerran tai kaksi tai jääneet suoraan käyttämättä (perjantai-iltojen shoppailua..).

Oon ollut myös kierrätyskeskuksessa lajittelussa ja toisaalta sinne on tullut oikeasti rikkinäisiä kalsareita (varmaan joku luulee olevansa hauska) ja paljon myös tuotteita joissa on laput kiinni. Paras löytö oli joku käyttämätön Marc o Polon tennismekko, jossa hintalappu 120e. Joillakin on vaan liikaa rahaa.

Vierailija
368/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti, sisustustuotteet ja kodintavarat poistettiin. Ilmeisesti eivät olleet tarpeeksi kannattava kategoria.

Harmittaa, koska itse sekä myin että tein hyviä löytöjä!

Toivoisin, että edes joku rajattu määrä tiettyjä merkkejä olisi yhä palvelun piirissä.

Vierailija
369/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen palvelusta. Kaapeissa turhina pyörivät saa pois nurkista heti, ne saa lunastettua takaisin jos haluaa ja puolen vuoden myyntiaika joko ilmaiseksi tai palautuksen hinnalla 6,90€.

Ei yv, av vatkausta facessa, ei ketään kotiin käymään ja rahat tilille. Voiko helpompaa olla? Kun tulee vastaan vaate, jota ei enää käytetä, niin kuvaan sen palveluun ja laitan hyllyn päällä olevaan laatikkoon. Erää saa kasata niin pitkään kun haluaa, ja sen voi laittaa eteenpäin kun tulee ilmainen lähetys - kampanja. Tämä vinkkinä niille, jotka tuskailevat että ei ole aikaa.

Kiinteästä provikasta pääsee yli kun tekee tuotepaketteja, niin hinta per tuote jää alas.

Virhehinnoitelu ratkeaa kun laittaa itse myyntiin.

Jos on liian laiska palauttamaan niin voivoi, onhan varmaan iso osa näistä myyntiin laitetuistakin hutiostoja, joita ei ole vaan saanut palautettua. Eli oma vika, turha sitä on täällä valittaa vaan valittamisen vuoksi ja pilata toisten ilo.

Muutamalla paketilla turhia tavaroita olen saanut useamman satasen. Se on enemmän kuin mitä ne tavarat olisi tuottanut siellä kaapissa pyöriessään.

Ja tosi iloinen olen siitä, että näille caatteille annetaan uusi mahdollisuus, sen sijaan että ne olisi hyväntekeväisyysjärjestön toimesta kelkottu jonnekin Afrikkaan paikallista yrittäjyyttä sotkemaan ja sitten sinne kaatopaikoille. Me tehdään tekstiilillä Afrikalle sama kun elektroniikkaromulla tehtiin Kiinalle.

Ja mikä muu kirppis myy käytännössä ilmaiseksi sun tavaroita puoli vuotta. Eikä kivijalkakirppiksillä käy nyt juuri ketään, koska korona.

Huonoista kirppis mestareista kannattaa antaa palaute, niin poistavat listoilta.

Kaikki pisteet vähänkäytetylle.

Vierailija
370/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valitettavasti, sisustustuotteet ja kodintavarat poistettiin. Ilmeisesti eivät olleet tarpeeksi kannattava kategoria.

Harmittaa, koska itse sekä myin että tein hyviä löytöjä!

Toivoisin, että edes joku rajattu määrä tiettyjä merkkejä olisi yhä palvelun piirissä.

Tarkennan, että lapsiin liittyviä voi yhä myydä, jos menevät kategoriaan "lasten tarvikkeet", siis tyyliin lasten lakanat, varmaan lastenhuoneen sisustuskin menee.

Muuta valitettavasti ei. :/

Vierailija
371/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, jotka moittivat tuotteiden laatua: siellä pystyy tekemään haun jopa vain uusille, käyttämättömille tuotteille. Itse etsin lasten kenkiä vain näin, koska käytetyt eivät tee jalalle hyvää. Olen tehnyt löytöjä.

(Vaatteita sitten taas saatan ostaa jopa reikäisiä tai sellaisia, joissa on maininta tahrasta, koska olen hyvä paikkaamisessa ja tahranpoistossa ja on tavallaan kiva elvyttää niitä vaatteita. :D MUTTA tämä on oma valintani ja toki on aivan törkeää, jos tällaisia tulee vastaan OK-kuntoisiksi väitetyissä vaatteissa!)

Vierailija
372/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, jotka moittivat tuotteiden laatua: siellä pystyy tekemään haun jopa vain uusille, käyttämättömille tuotteille. Itse etsin lasten kenkiä vain näin, koska käytetyt eivät tee jalalle hyvää. Olen tehnyt löytöjä.

(Vaatteita sitten taas saatan ostaa jopa reikäisiä tai sellaisia, joissa on maininta tahrasta, koska olen hyvä paikkaamisessa ja tahranpoistossa ja on tavallaan kiva elvyttää niitä vaatteita. :D MUTTA tämä on oma valintani ja toki on aivan törkeää, jos tällaisia tulee vastaan OK-kuntoisiksi väitetyissä vaatteissa!)

Mä oon myynyt lasten kenkiä ja laittanut kunnoksi vähänkäytetty tai hyvä vaikka olisivat periaatteessa uudet. Kun musta eivät ole enää uudet jos laput poistettu ja edes tunnin käytetty ja koettu itselle vääränkokoiseksi tms. Näin kyllä muidenkin vaatteiden kanssa.

373/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lahjoitan vaatteet pois.Väsynyt työtä tekemään muutaman euroan takia.Eileen annoin uuden duffelin mustalaiselle. Liian iso koko.  En vaan halua enempää vaattetita kaappiini. 

Vierailija
374/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi verkkokaupassamme huikea pääsiäisALE! 🐣

Kaikki tuotteet -1€ koodilla RAIRUOHO

Klikkaa ostoksille: www.vahankaytetty.fi

Kampanja voimassa koko pääsiäisen ajan.

Vierailija
375/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa myy helposti mallissa voi jäädä jonkun tuotteen osalta miinukselle.. jos tuotteelle on laitettu hinnaksi vaikka 3,90 ja Vähänkäytetty ottaa 2,90 niin jää euro. Jos siihen tulee vielä alennuksia niin hinnaksi voi jäädä muutamakymmentäsentyiä josta puolet menee mestarille ja sitten myyjältä lähtee vielä 30 senttiä logistiikkamaksia. Vai oo ko ymmärtänyt oukein?

Vierailija
376/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa myy helposti mallissa voi jäädä jonkun tuotteen osalta miinukselle.. jos tuotteelle on laitettu hinnaksi vaikka 3,90 ja Vähänkäytetty ottaa 2,90 niin jää euro. Jos siihen tulee vielä alennuksia niin hinnaksi voi jäädä muutamakymmentäsentyiä josta puolet menee mestarille ja sitten myyjältä lähtee vielä 30 senttiä logistiikkamaksia. Vai oo ko ymmärtänyt oukein?

Ehkä teorian tasolla euron tuotteen kanssa voisi käydä noin. En tiedä, mitä sitten tapahtuisi.

Mutta ne euron tuotteet kannattaa mieluummin laittaa seteiksi, joten ei kirppismestarit kyllä tosiaankaan usein hinnoittele yksittäistä tuotetta euroon.

Vierailija
377/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi verkkokaupassamme huikea pääsiäisALE! 🐣

Kaikki tuotteet -1€ koodilla RAIRUOHO

Klikkaa ostoksille: www.vahankaytetty.fi

Kampanja voimassa koko pääsiäisen ajan.

Ei ole ajankohtaista, koska tuli juuri tehtyä MASSIIVINEN tilaus, kun oli se -2€ kampanja.

Vierailija
378/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, ja alussa tein kirppismestarina tuon virheen parin tuotteen kanssa eli laitoin hinnaksi tuon 3,90 enkä huomannut ajatella alennuksia, joiden kanssa tuotteesta saattaa tulla miinusta sekä kirppismestarille että myyjälle. Sittemmin kirppismestareita ohjeistettiin ottamaan tämä huomioon hinnoittelussa ja nykyään hinnoittelen tuotteet halvimmillaan 2 euron hintaisiksi, siis 4,90e Vähänkäytetyn osuuden kanssa. Näin ei tule miinusta hinnanalennuksienkaan kanssa.

Vierailija
379/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa myös uusista tuotteista euron alennusta!

Vierailija
380/1787 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen palvelusta. Kaapeissa turhina pyörivät saa pois nurkista heti, ne saa lunastettua takaisin jos haluaa ja puolen vuoden myyntiaika joko ilmaiseksi tai palautuksen hinnalla 6,90€.

Ei yv, av vatkausta facessa, ei ketään kotiin käymään ja rahat tilille. Voiko helpompaa olla? Kun tulee vastaan vaate, jota ei enää käytetä, niin kuvaan sen palveluun ja laitan hyllyn päällä olevaan laatikkoon. Erää saa kasata niin pitkään kun haluaa, ja sen voi laittaa eteenpäin kun tulee ilmainen lähetys - kampanja. Tämä vinkkinä niille, jotka tuskailevat että ei ole aikaa.

Kiinteästä provikasta pääsee yli kun tekee tuotepaketteja, niin hinta per tuote jää alas.

Virhehinnoitelu ratkeaa kun laittaa itse myyntiin.

Jos on liian laiska palauttamaan niin voivoi, onhan varmaan iso osa näistä myyntiin laitetuistakin hutiostoja, joita ei ole vaan saanut palautettua. Eli oma vika, turha sitä on täällä valittaa vaan valittamisen vuoksi ja pilata toisten ilo.

Muutamalla paketilla turhia tavaroita olen saanut useamman satasen. Se on enemmän kuin mitä ne tavarat olisi tuottanut siellä kaapissa pyöriessään.

Ja tosi iloinen olen siitä, että näille caatteille annetaan uusi mahdollisuus, sen sijaan että ne olisi hyväntekeväisyysjärjestön toimesta kelkottu jonnekin Afrikkaan paikallista yrittäjyyttä sotkemaan ja sitten sinne kaatopaikoille. Me tehdään tekstiilillä Afrikalle sama kun elektroniikkaromulla tehtiin Kiinalle.

Ja mikä muu kirppis myy käytännössä ilmaiseksi sun tavaroita puoli vuotta. Eikä kivijalkakirppiksillä käy nyt juuri ketään, koska korona.

Huonoista kirppis mestareista kannattaa antaa palaute, niin poistavat listoilta.

Kaikki pisteet vähänkäytetylle.

No en itse ainakaan uskalla laittaa enää yhdellekään ”mestarimyyjålle” mitään vaikka voisin tehdä valituksen jos olisi yhtä huono kuin se jolle vaatteeni viimeksi menivät. Eipä se mua enää auta vaikka tein tuosta ekastakin valituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi