Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
321/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vahankaytetty.fi/catalogsearch/result/?q=10005-

Oho tää lähti liian aikaisin. Eli tässä on mun laittamia osa. Osa taas jonkun muun kirppismestarin (myyjä on ilmeisesti lähettänyt monta pakettia myyntiin eri aikoihin).

https://vahankaytetty.fi/kesamekko-me-i-s-10005-439.html

Esim ton mekon oon laittanut. Melkein puolet on mennyt jo eli mun mielesta aika hyvin.

Vierailija
322/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho tää lähti liian aikaisin. Eli tässä on mun laittamia osa. Osa taas jonkun muun kirppismestarin (myyjä on ilmeisesti lähettänyt monta pakettia myyntiin eri aikoihin).

Esim ton mekon oon laittanut. Melkein puolet on mennyt jo eli mun mielesta aika hyvin.

Ja mulla oli laatikossa tosiaan lappu myyjältä jossa luki että onko pidetty ja missä. Eli siinä luki me&i mekko: vain kokeiltu ja todettu pieneksi. Ja hintatoive. Tuo lappu helpotti kovasti mun työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkiksi minun kirppismestarina laittamia tuotteita:

https://vahankaytetty.fi/catalogsearch/result/?q=83180-

Vierailija
324/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon ostanut lapsille melkein kaikki päällysvaatteet vähänkäytetyltä ja ollut tyytyväinen lähes aina. Ja säästänyt ison summan rahaa näin!

Nyt vaan mietin tuota myymistä että uskallanko laittaa tolla myy helposti- systeemillä.

Itse olen tilannut kolme kertaa ja tehnyt tosi hyviä löytöjä koko perheelle. Kahdessa paketissa on ollut muutama tuote, jotka eivät vastanneet kuvausta tai kuntoluokitusta (esim. vähänkäytetty, mutta tuote olikin aivan kulahtanut ja nukkainen). Tein asiakaspalveluun reklamaation.  Piti täyttää palautuslomake ja ottaa vioista kuvat, jos mahdollista. Tuotteiden palautukseen sain koodin ja rahat tilille nopeasti. Palautuksesta ei veloitettu postikuluja. 

Olen myös lähettänyt myyntiin kaksi pientä erää. Yli puolet niistä mennyt kaupaksi ja osalla myyntiaikaa vielä reilusti jäljellä. Joten tyytyväinen olen! Toki vähän jää harmittamaan, jos muutama ihan käyttämätön (laput kiinni) tuote jää myymättä. Nyt laitoin ekan tilityspyynnön jo myydyistä tuotteista ja jään odottelemaan rahojen saapumista. 

Vierailija
325/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näitä katsellessa en ymmärrä tätä haukkumista. 🤔 Oikein kivasti mielestäni mestarit laittaneet myyntiin.

Kiitos, mä ainakin kokeilen tätä!

Vierailija
326/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täytyy muistaa, että tyytymättömät kommentoivat ja tyytyväiset ovat usein hiljaa.

Vierailija
327/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissa muistaakseni sanotaan, että mm. pahanhajuiset tuotteet hylätään, mutta on silti ostajana tullut joitain homeenhajuisia rättejä. En jaksanut palautella vaan heitin roskiin. Ei oikein innosta enää ostaa kirppisvaatteita jos ei voi luottaa siihen, että tuotteet olisivat hajuttomia.

Vierailija
328/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vain hyviä kokemuksia ostajana.

Vierailija
329/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palvelua haukutaan näin paljon? Mä oon ollut vain tyytyväinen.

Vierailija
330/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapselle tuolta uikkareita - toisessa oli homepilkkuja ja toisen piti olla kokoa 92cm mutta vastasi about 74cm. Pettymys oli suuri sillä uikkarit olisi tarvittu kylpyläreissulle ja varmuuden vuoksi ostin 2kpl jos toinen ei natsaa. Roskiin meni toinen ja uffin laatikkoon toinen. Palautus/reklamaatiorumba ei kiinnostanut, mielummin en ole missään tekemisissä ko. firman kanssa.

Lisäksi, en koskaan saanut tuolta vähänkäytetyltä alekoodia sähköpostiini, vaikka sellanen kampanja oli silloin menossa ja tilauksen jälkeen olisi pitänyt tulla. Ja kyllä, tsekkasin myös roskapostin. Ja kyllä, olin laittanut osoitteeni oikein.

Tuon kokemukseni perusteella en enää tilaa sieltä mitään.

Vierailija
331/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina täytyy muistaa, että tyytymättömät kommentoivat ja tyytyväiset ovat usein hiljaa.

Näinhän se on. Itse oon kyllä ollut tyytyväinen mutta olen vain ostanut, en myynyt.

Vierailija
332/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin lapselle tuolta uikkareita - toisessa oli homepilkkuja ja toisen piti olla kokoa 92cm mutta vastasi about 74cm. Pettymys oli suuri sillä uikkarit olisi tarvittu kylpyläreissulle ja varmuuden vuoksi ostin 2kpl jos toinen ei natsaa. Roskiin meni toinen ja uffin laatikkoon toinen. Palautus/reklamaatiorumba ei kiinnostanut, mielummin en ole missään tekemisissä ko. firman kanssa.

Lisäksi, en koskaan saanut tuolta vähänkäytetyltä alekoodia sähköpostiini, vaikka sellanen kampanja oli silloin menossa ja tilauksen jälkeen olisi pitänyt tulla. Ja kyllä, tsekkasin myös roskapostin. Ja kyllä, olin laittanut osoitteeni oikein.

Tuon kokemukseni perusteella en enää tilaa sieltä mitään.

]

Harmi et on käynyt noin. Sehän se just on et kun on satoja myyjiä niin jos edes pieni osa myy limppua niin se on huonoa mainosta kaikille. Mun mielestä saisivat ottaa vaikka isomman provikat ja oikeasti tarkastaa kaikki tuotteet!!!!

Vierailija
333/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka lyö päälle suolaiset provisiot eurosta kolmeen euroon sun oman hintasi päälle. sitten ne kamat vanuu siellä viikkoja myymättä kun liian kallista. Rahojen siirto oli alkuvuosina siedettävän nopeaa. nyt menee aina 3-5 pankkipäivää että saat rahasi tilille, pahimmillaan on mennyt 2 viikkoa. Asiakaspalvelun ystävällisyys vaihtelee tylystä töksäyttelustä ihan asiallisiin vastauksiin. Ikinä et tiedä kuka vastaa ja millä sävyllä. Vastaksen saaminen kestää useista tunneista moneen päivään. Hyvä palvelu on pilattu tehottomuudella ja hitaudella. Todennnäköisesti liian vähän sakkia väsyneenä pyörittämässä tota hommaa. Sitten ostajana on kyllä ihan sattumaa tuletko huijatuksi myyjän puolesta. mitään tarkastusta tuotekuvauksien paikkansapitävyydestä ei ole.

Vierailija
334/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palvelu ei tarkasta että myyntiin päääsee hein hyväkuntoista tavaraa?

Kuitenkin”tarkastavat” tuotteet.

Vierailija
335/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mekko ja moni muu vaate näyttää hyvältä mutta muutama kohde on tosi suttuisen näköisiä. Ja ryppyisiä.

Vierailija
336/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palvelu ei tarkasta että myyntiin päääsee hein hyväkuntoista tavaraa?

Kuitenkin”tarkastavat” tuotteet.

Tätä oon itsekin miettinyt. Lisäksi mulla oli myynnissä kengät jotka on nyt laitettu hylätyksi. Olivat ehjät ja hyväkuntoiset ja joku ne jo osti mutta palautti. Entäs jos ostajalle olivatkin vaikka vääränkokoiset ja rikkoi että sai ilmaisen palautuksen? Olivat täysin ehjät kun lähtivät minulta ja jos ovat tarkastaneetkin niin..?

Vierailija
337/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähettänyt monta krt paketin. Keväällä alkoi lomautukset ja lähetin n 10 banaanilaatikkoa ja syksyllä 8.

Nyt koti on raivattu.

Tykkään ideasta teen ilmoituksen, vien postiin, enkä näe enää ikinä

Vierailija
338/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lähettänyt monta krt paketin. Keväällä alkoi lomautukset ja lähetin n 10 banaanilaatikkoa ja syksyllä 8.

Nyt koti on raivattu.

Tykkään ideasta teen ilmoituksen, vien postiin, enkä näe enää ikinä

Oletko siis laittanut helposti palvelun kautta? Onko myös mennyt hyvin kaupaksi?

Vierailija
339/1787 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä palauttamisessa on niin vaikeaa? Kun te jotkut sanotte, ettei viitsi palauttaa vaikka tuote olisi viallinen.

Sivuilla on lomake joka täytetään, parin päivän sisällä tulee palautusohjeet. Pakataan tuotteet ja viedään postiin. Palautusten käsittely voi viedä monta viikkoa.

Jos tuote on ollut rikki tai täysin nukkavieru ja pahanhajuinen olen kyllä aina palauttanut. Myyjähän näkee jos tuote on palautettu. Sitä en tiedä kerrotaanko myyjälle, että tuote on viallinen jos hän ei sitä itse kysy.

Kun tuote on palautumassa, myyjä voi alkaa miettiä syytä palautumiselle.

Teette siis karhunpalveluksen myyjälle kun jätätte reklamoimatta. Ja myyjä voi jatkaa entiseen malliin ja myydä lumppuja.

Olen ostanut tuolta paljon. Hyviä käyttövaatteita on löytynyt, mutta noita huonojakin tulee usein vastaan.

Myyn siellä myös itse ja mielestäni parhain paikka myydä kamoja. Esim. kivijalkakirppikseen verrattuna on vähänkäytetty.fi ollut huomattavasti kannattavampi.

Vähänkäytetyssä on usein tarjouksia: ”osta seitsemän ja saa ilmaiset postikulut”, euron tai kahden alennuksia tuotteista. Näitähän kannattaa hyödyntää!

Joskus joku tuotteeni on kadonnut palautuksen yhteydessä, mutta se korvattiin minulle. Asiakaspalvelu on hyvää, toki välillä hidasta. Paljon parempaa silti kuin monissa muissa nettikaupoissa.

Vierailija
340/1787 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein nyt ekan tilauksen kun oli tuo alennusmyynti eli miinus 2 kaikista aletuotteista. Saa nähdä mitä saan mutta jos vaatteet todellisuudessa ovat hyväkuntoisia niin oon tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän