Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vähänkäytetty.fi kirppiksestä?

Vierailija
19.01.2015 |

Olisiko kenelläkään kokemuksia nettikirppiksestä vähänkäytetty? Mietin pitäisikö pistää vaatetta tuonne myyntiin, mutta mitenköhän kauppa käy? Oletteko saaneet myydyksi tuolla? Kuulostaa vaan niin mukavan helpolta tuo systeemi ja pääsisi kerralla vaattekasasta eroon :) En jaksaisi ravata yhtenään postissa tai postilaatikolla ja vahdata maksuja kuten huutonet tai fb kirppi myynnissä väistämättä joutuu. Toisaalta jos mitään ei mene kaupaksi tuolla niin enpä varmaan viitsisi alkaa vaatteita lunastamaan itselleni takaisin postikuluja vastaan.

Myös tuolta ostaneet voi kommentoida! :)

Kommentit (1787)

Vierailija
1/1787 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaksplussalla oli ketju, jossa oli positiivisia kokemuksia. Itsekin olen ajatellut siellä myydä ja tietty ostaa :)

Vierailija
2/1787 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt samaa. Meneeköhän naisten vaatteet miten kaupan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1787 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vielä kokemuksia! :)

Vierailija
4/1787 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myynyt vähänkäytetty.fi-palvelussa. Naistenvaatteita laitoin myyntiin 5 kpl ja niistä kolme on mennyt. Lastenvaatteita ja -tarvikkeita oli sitten paljon enemmän ja niitäkin on mennyt ihan mukavasti. 

Suosittelen siis kokeilemaan.

Ja myymättä jääneethän saa kyllä takaisin, jos haluaa. Itse ajattelin lahjoittaa ne hyväntekeväisyyteen. 

Hyväntekeväisyys on mielestäni loistojuttu vähänkäytetty.fi:ssä.

Vierailija
5/1787 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla hävinnyt tavaraa myyntiin lähetetystä paketista? Olen lähettänyt 6kk aikana kaksi pakettia ja molemmista on mystisesti kadonnut tavaraa. Molemmista tuli kysymys vähän käytetyltä, että onko tahallaan jätetty lähettämästä muiden tavaroiden mukana. Sitten tavara on poistunut myynnistä ja asian käsittely oli siinä.

Vierailija
6/1787 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kokeilla mutta sivusto ei toimi :(

Vierailija
7/1787 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekkään.

Tuotteet arvioidaan kuvan perusteella josta keskusvarasto mukamas lähettää.Postikulut 6,90€ jos haluaa tuotteet takaisin täytyy maksaa taas postikulut jotka todellisuudessa ovat kyllä korkeammat kuin ton 6,90€

Pelastakaa lapset- kirkon ulkomaanapu ja punainen risti ei kyllä keräile tolla systeemillä varoja. Sitäpaitsi noi kaikki on RY yhdistyksiä. Helpompaa  ja halvempaa sekä vaivattomampaa on myydä tori.fi ostaja noutaa tai heittää suoraan vaatteiden keräyslaatikkoon joka lahjoittaa haluua! 0,10 senttiä hyväntekeväisyyteen tuotteen hinnasta on +-0. Jos haluaa palauttaa ostamansa tuotteen sekään ei ole ILMAISTA.

Vierailija
10/1787 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa huviksenne emmy.fi (tai Facebookissa emmy.suomi ), siellä myymisen helppous on viety äärimmilleen.

Heillä on käytettyjen merkkivaatteiden verkkokauppa, joka myynnin avaimet käteen -periaatteella. Eli sinne voi lähettää omat käytetyt vaatteet, ja he hoitavat myös kuvaamisen ja hinnoittelun puolestasi.

Vierailija
11/1787 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUIJAUSTA!

Vierailija
12/1787 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman kirppis

Vierailija
13/1787 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl ymmärrä tuota "huijausta" napinaa ollenkaan! Miten niin muka huijausta??? Tuollahan on kaikki yrityksen tiedot kaikkien nähtävillä!!! Ootteko ees myynyt tai ostanut, vai mistä revitte noi teidän huijaus jutut???

Itse oon myynyt ja oon ostanut ja ei niiiiin mitään valittamista, vaan pelkkää plussaa!!!

Se että myymättä jääneet vaatteet menee SPR:lle on mun mielestä vaan positiivinen asia. Eiköhän ne niillä jotain hyvää oikeesti tee, vaikka mulle on sinänsä aivan sama kuka ne ottaa vastaan ja mitä niillä tekee, minä en niitä halua enää nurkkiin pyörimään. Jos ei mene kaupaksi, niin ei mene ja that´s it.

Ja kerran otin myymättä jääneistä jotain takas, kun aattelin, että ehkäpä ne menis jossain muualla. Vein tavalliselle kirpparille, no eipä menny. Laitoin FB-kirpparille, no eipä menny sielläkään. Ja se että halusin ne osan takas maksoi mulle kyllä tasan tarkkaan sen 6,90 €, eikä se mun mielestä ole paha hinta. Jos nuo mun vaatteet on ollu siellä jo myyynnissä 8 viikkoa ja oon maksanu siitä koko lystistä vaan aiemmin sen lähettämisen verran, niin eihän tuo maksa mitään!!!

Nytkin on vaatteita siellä myynnissä ja just kattelin lisää mitä vois laittaa. Minä ainakin suosittelen ja lämpimästi! Hyvä Vähänkäytetty!!!

Vierailija
14/1787 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliilla myyjät myy :/

Vierailija
15/1787 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia myyjiltä kaivataan! Itse ostin tuolta muutamia lastenvaatteita, ja oli ihan jees kunnossa. Varsinkin talvikamoja sai aika edullisesti. Mutta jaksanko tehdä jäätävän duunin ja kuvata kaikki kamat + kirjoittaa tekstit... ootteko oikeesti tehneet tiliä? Tekis melkein mieli vaan heittää pussiin ja viedä Fidaan ;)

Saako tuolta tietoja esim. kuinka moni on tarkastellut tuotetta? Tietäisi vähän, näkeekö niitä edes kukaan, heh

Vierailija
16/1787 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppismuikkis kirjoitti:

Kokemuksia myyjiltä kaivataan! Itse ostin tuolta muutamia lastenvaatteita, ja oli ihan jees kunnossa. Varsinkin talvikamoja sai aika edullisesti. Mutta jaksanko tehdä jäätävän duunin ja kuvata kaikki kamat + kirjoittaa tekstit... ootteko oikeesti tehneet tiliä? Tekis melkein mieli vaan heittää pussiin ja viedä Fidaan ;)

Saako tuolta tietoja esim. kuinka moni on tarkastellut tuotetta? Tietäisi vähän, näkeekö niitä edes kukaan, heh

Jos on liian suuri vaiva kuvata yms. niin mikset vie tavaroita tavalliselle kirppikselle myytäväksi? 

Vierailija
17/1787 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä sekään ole helppo homma. itsenpalvelukirppiksellä pitäisi siivoilla koko ajan pöytää. lähinnä kiinnostaisi saako tuolta muutamaa lanttista enempää  vai heitänkö suosiolla hyväntekeväisyyteen ;)

Vierailija
18/1787 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ymmärtää, kuka ostaa noita vaatteita (lue:rättejä) tuollaisilla hinnoilla, kun tavallisilta kirppareilta saa samanlaisia rytkyjä puolesta eurosta euroon hinnoilla. Sitten tuohon vielä postikulut, niin ei helkutti sentään. Esim. Joku lyhythihainen naisten paitapusero (näyttää kauhtuneelta), hinta 9 euroa. Siihen pukkaa postikuluja 6.90 e, niin johan tulee yhdelle rätille hintaa. Kaupasta saa uutena paljon edullisemmin.

Myyjät taas joutuvat joko luopumaan myymättä jääneistä kamppeista tai maksamaan postikulut, saadakseen OMAT TAVARANSA takaisin.

Vierailija
19/1787 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ekasta satsista myytyä n. 80%, ja tuottoa lähes 200 euroa. Suurin syy varmasti on se, että jaksoin oikeasti nähdä vaivaa: otin hyvät kuvat ja jaksoin kuvailla kaikki tuotteet.

Itseltä jäänyt monet lumput ostamatta tuolta kun myyjät eivät vaivaudu kuvailemaan tuotteita. Materiaali ja mittoja nyt vähintäänkin pitäisi löytyä tuotekuvauksista! Ärsyttää vaillinaiset tuotekuvaukset.

Onhan tuolla sivustolla vielä paljon kehitettävää, varsinkin kun/jos vielä kasvaa. Tuo heidän perimänsä euro/tuote pitäisi järkevöityä halpojen tuotteiden osalta. Varmaan kun volyymi kasvaa, alkaa hinnat pikkuhiljaa tulla alas. 

Parastahan palevelussa on se, ettei tuotteita tarvitse enää ikinä nähdä omissa nurkissa, kun ne sinne lähettää!! Ja hyväntekeväisyydestä plussaa!

Vierailija
20/1787 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin palvelua testimielessä ja lähetin noin 50kpl erän naisten hyväkuntoisia S-M kokoisia vaatteita, lähinnä paitoja, mekkoja ja alaosia. Yritin ottaa hyviä kuvia ja panostin kertomaan kuvauksessa mahd.tarkasti, esim. vaatteen materiaalista, koosta, väristä jne. . Asettamani hinnat olivat 1€-3€. Myyntijakson jälkeen tuotteista oli mennyt noin puolet, ja kukkaroon postikuluvähennyksen jälkeen oli kertynyt noin 22€. En koe, että tämä 22€ tili vastasi sitä vaivaa, mikä aiheutui vaatteiden siistimisestä, kuvaamisesta ja valmistelusta. Seuraavalla kerralla vien vaatteeni mielummin ilmaiskeräykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan