Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++SYYSSÄTEET torstaihin+++

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pinon kun silmäni eivät löytäneet aloitusta. Palaan myöhemmin.

Vierailija
2/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo huudella ilouutistani tuolla palstalla, mutta kerrottakoon se tännekin. Eli sain eilenkin haamun, apteekin omalla, mutta siis selvemmän kuin maanantaina aconilla. Että kai mä saan jo uskoa sen olevan totta!

Ja on muuten oireitakin ilmaantunut, pientä öklötystä ja sen sellaista...outoa. Raskaus vasta kuitenkin niin alussa, ettei kannattaisi pitää liikaa ääntä itsestään, vaan mennä eteenpäin päivä kerrallaan.

Terveisin -marion76- rv4+6, hassua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Marion76!!! Niin ne viivat vahvistuu. Toivottavasti tartutat meihin muihinkin sen hyvän onnen ja päästään kaikki tuonne odotuspuolelle :o)

Hävettää tunnustaa, mutta itsekkin olen jo käynyt useaan otteeseen tänä aamuna tarkistamassa josko joku on jo aloittanut uuden pinon.

Minä sain eilen tasavahvat viivat ovistikkuun ja sain kun sainkin miehen kellistettyä eilen. Koville kyllä otti, kun mies oli niin hirviän väsyny... Jospa se tänään olis sitte virkumpana! Tänään siis kp 15/28-30 joten vielä pitäs jaksaa pupuilla.

Vierailija
4/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla tuloksia!! Omaa napaa sen verran, että tänä aamuna Apteekin omalla tuskin näkyvä haamu. Oon tehny useita eri merkkisiä testejä tiistain haamuplussan jälkeen ja kaikki negatiivisia, mukaan lukien Acon 10 kasettitesti. En enää tiedä mitä uskoa. Olo on kyl vähän huono ja tätiä ei vielä näy, mut huonon olon pystyn hyvin tuottamaan omastakin päästä. Sori että selostan näit omia pohdintoja näin tarkasti mut täytyy saada jossain ihmetellä. Mukavaa päivää kaikille!

Pääsky kp 32/29

Vierailija
5/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA MARION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti. Äsken meinasin tulla teille hihkumaan,että täällä yhä piinataan ja että nyt alkaa jo jännittää... No, onneks en kerenny. :( [color=red]Punainen on päivän väri..[/color] (ja vaikka yleensä on lempivärejäni, niin tänään -jostain syystä- ei!)

" ¤%#¤" /&¤/#¤%/#¤%(¤#/&%) ja sitä rataa.

Se siitä sitten. Taidan tästä mennä tilailemaan uudet o-testit ja tämä kierto panostetaan 110% ja jos sitte ei tärppää, niin meikä ottaa aikalisän tähän touhuun- (muistuttakaapas tästä sitten ;D) Greippimehua en kyllä osta, koska en voi sietää greippiä -enkä liioin ota etikkaakaan käyttöön.. ;D Mutta hieman vielä ahkerampaa pupuilua (tai pitemmälle kuin tällä kertaa) ja sitä rataa. *huokaa* Tuntuu että tässä olis jo pitkäänkin yritetty, kun olen täällä aktiivisesti elokuusta pyörinyt... Mutta eihän tämä ollut kuin VASTA toinen " varsinainen" kierros! :D Eli ei pitäis nyt ees vielä valittaa.. Enkä valitakaan enempää, tämän kerran nyt vaan, niin sitten helpottaa! ;)

Kiitos kanssapiinailusta, siskot ;) Yritetaan helmikuussa uudestaan, toivottavasti paremmalla onnella.. (nyt tiedän mitä toivon synttärilahjaksi... ;))

Nyt tämä valittaja pukee lapset ja haistelee muutaman sekunnin raikasta pakkassäätä(-26) ennen kauppareissua (josta ostaa ison suklaalevyn ja seiskan ja rypee sen ajan itsesäälissä :D). Sommoro siskot! :)

-Jedelede kera kp ykkösen.

ps. Mahtuihan päivään hyviäkin uutisia, ONNEA MARION!! >ja Pääskylle toivotaan myös pikaista viivanvahvistumista! :)

Vierailija
7/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedelede, oon tosi pahoillani sun puolesta! Osta ISO suklaalevy ja syö! Sitä vain toivoo niin kovasti, että täti voi myöhästyä jo senkin takia. Surkian surkia! No jospa se napsahtais nyt tästä sun alkavasta kierrosta!!! Sitä toivon.

Pitää nyt kuitenkin vielä limailla... eli just äsken kävin veskissä ja nyt näin SEN. Sinkuvan kirkkaan liman. Yök ja jes! Toiveet on korkealla eli jos tiputaan niin tiputaan korkealta.... Olen muuten juonut sitä greippimehua ihan tosissani tän kierron ajan ja mieskin on juonut :o) Jospa se on auttanut. Muuten Jedelede, ei se greippimehu ole niin äkästä ku tavan greippi, ainakaa tuo mun R&D.

Vielä kerran pahoittelut Jedeledelle ja muille tädin kiusaamille.

Täällä on muuten pakkasta -29.8!!!

Vierailija
8/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset halusi vielä syödä yhdet leivät ennen lähtöä, joten ehdinki vielä.

No, tällästä elämä on. :) Kiitti haaveilijalle myötätunnosta :) Ja onnittelut limabongauksesta ;) Jep.. en myöskään voi sietää r&D-mehujen hedelmälihoja, joten voi olla että jää ostamatta (ellei mies nyt välttämättä halua, se nimittäin taitaa niistä tykätä;D) -mutta kiitti kumminkin.

Aikamoista ois ollukin, jos meidän kp14 pupuilut (jopas nyt oon ruvennu tuota sanaa käyttämään ;D) ois riittäny.. kun ne 2 viivaa ovistikkuihin tuli kp 16 ja 17 (eikä ne ees ollu tasavahvat mun mielestä). Nyt sit uskalletaan kyllä vielä myöhemminkin, kerran ovis näyttää olevan myöhempään. Eli jatketaan jtp mahd pitkään ja sit jp. Nyt on alotettu se jp jo siinä 11-12 päivänä, niin sit kunto loppuu... :D Toivottavasti ei vaan tule mitään häiriötekijöitä matkan varrelle! ;)

tosiaan, omat synttärit on tuoss n. kuukauden päästä ja nyt se lahjatoive on selkiintyny... ;) eikun mies hommiin vaan! :D

nyt on lapset syöneet joten menoksi. :) palataan taas. ;)

Vierailija
9/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa vauvalaskurilla, niin piti tulla vielä kommentoimaan ;D

La sattuis lokakuulle, hyvin lähelle miehen synttäreitä... Eli nyt laitetaan hyvä tarjous vetämään, niin jospa tulisi kaupat! ;) Mulle plussa synttärilahjaks ja miehelle sit se lopputulos :D:D:D

*jo vähän iloisempi* Jedelede :)

Vierailija
10/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla pahoittelemaan! Olis ollu kiva nähdä sutkin tuolla toisella puolella, mutta tilaahan lippu siihen helmikuun junaan! jtp-meiningilläkin pitäis kyllä tärpätä, jos ei jaksa ihan joka päivä. Ja minä olen kolmatta kertaa raskaana enkä ole koskaan juonut greippimehua allergian takia... ;)

Niin ja eihän tämä tosiaan ollut ku toinen kierto vasta, joten " häntä" pystyyn vaan... ;)

mirju ja pikku-pööpöti 18+4

Vierailija
11/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte sitten tärpin ensi kierrossa!

Vierailija
12/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret harmittelut [color=blue] Jedelle! [/color] Nyt vaan sitten uudella innolla seuraavaa ovista kohti. Olisin niin toivonut sinulle sitä plussaa, mutta en näköjään saanut tätiä pidettyä tarpeeksi tiukkojen lukkojen takana. Mutta jos jotain pientä iloista saan sun suuresta harmista nyt hyötyä, niin kiva, että tässä kierrossa on joku joka menee just melkein samoissa päivissä. Voidaan sitten piinailla ja kiroilla yhdessä helmikuun eri vaiheissa :o) Mutta sovitaanko ettei kuitenkaan vielä kokeilla etikkaa...?

Ja paljon onnea [color=red] haamuilijoille ja plussanneille! [/color]

Itsellä menossa nyt siis kp 3 ja odottelu jatkuu... olisi kiva päästä taas uudella innolla touhuilemaan.

Sain eilen viisaudenhammasleikkaus ajan, joka on helmikuun lopussa. Kiva kivaa kivempaa!

-Hanna

Vierailija
13/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indianred]Täällä yksi taustalta jännitysnäytelmää seurannut... Suuret pahoittelut [b]Jedelle[/b]!! Mutta kuten itse sanoit, tämä on vasta toinen yrityskierto, joten uutta vaan putkeen! No ehkä se ei just nyt kauheesti lohduta.. :/ Peukutukset kuitenkin uuteen kiertoon!

Eilisestä pinosta [b]Qassulle[/b] plussaonnea! Ja tervetuloa takaisin joukkoon!

[b]Marionille ONNITTELUT[/b] plussasta!!!!!! Kyllä sen varmasti voi jo uskoa!

[b]Pääskylle[/b] toivon plussan kunnollista vahvistumista!!

[b]Haavelija-76[/b]: puuhasteluintoa! :)

Ja kaikille muille tasapuolisesti lähettelen plussasäteitä ja puuhasteluintoa!! :)

Vetäydyn taasen taustailemaan ja alan bongailla, että milloinkahan se Kathy palailee maisemiin.. No taitanee palata suoraan odotuspuolelle, mutta sitten mennään vaikka kaikki sinne häntä moikkamaan. :) Täälläkin pakkanen paukkuu 27 asteen voimalla, joten olisi ihana kuulla vähän trooppisia tunnelmia :)

Mukavaa torstaipäivää kaikille Säteille!

Riika

Vierailija
14/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun torstai alkoi kummallisissa merkeissä, sairastuin lastentauteihin: korvatulehdukseen! Aamun istuinki sitten päivystyksessä! Tai no aika nopeasti pääsin. Jospa nyt sitten pääsis korvasärystä eroon.

Jedelede: *rutistus* Koeta kestää sitä tätiä, vaikka se raivostuttava vieras onkin. Jos sille vain nyt kun se on siellä, tekisit selväksi, ettei ens kuussa tarvi tulla!

Pääsky: Pikaista haamun vahvistumista!

Marion: Onnittelut plussan vahvistumisesta!

Täälläkin pakkanen on paukkuva! Ja meillä kotona pattereista termostaatit oli rikki. AIka vänkää mennä +26 asteesta ulos -26 steeseen. Onneksi kävi kiva remonttireiska ja korjasi patterit, niin enää ei pelkkä tietokoneella istuminen pukkaa hikeä päälle. ;) Ja se aiko meidän suihkua ja keittiön hanaakin laittaa jonkun korjaamaan! Kylläpäs kannatti pattereista valittaa kun saa kaikki muutkin asiat samalla hoidettua. Mutta koska minun jutut alkaa olla jo ihan tylsiä... (tai no koko ajanhan ne on olleet... kiitos tylsän elämän... ;)) Niin minä menen pois... Kirjoittakaapas taas kuulumisia, kun niitä on mukava lukea! :)

t.Hippis, kp 21 (heh, piti kokeilla tuota kiertopäivällä, niin osaa joskus raskausviikot laittaa ;))

Vierailija
15/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MARIONILLE ja PÄÄSKYLLE PEUKKUJA KERA VARPAIDEN!!!

Mulla oli kauhee kutina päästä koneelle kattomaan, et onko uusia juttuja tapahtunut sitten eilisestä. Lämmin rutistus hali Jedelle! Ens kuus uutta tuulta purjeisiin ja haikaralle suotuisat ilmat...

Mulla oli tuhat ja yks ajatusta päässä ku tulin koneen ääreen (tosin koulutöiden puolesta), mutta huomasin tunnin loputtua, et mun aivot on surkastunut ja viimeisetkin ideat valahtaneet jostain läviköstä lattialle. Eikö sitä pitänyt tulla viisaammaksi kun istuu koulun penkillä? No aijaa!! Not happening! Nyt sit on olo ku jollai 15 vuotiaal, ku elämään ei mahdu muuta kuin koulu ja se maaginen netti...

Mut oon vissii tullu riippuvaiseks täst ko. keskustelu palstasta!! Mistäköhän se johtuu..?

Onko täällä muuten joku, joka kuumeilun ohella opiskelee?

Vierailija
16/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan kökkö! Kyllä miuta vaan harmittaa kovasti siun puolesta JEDELEDE, kun sen tätin piti siun luokse kaahata. :( Kaikesta huolimatta elämä voittaa ja nauti suklaan ja seiskan tuomasta tilapäisesta lohdutuksesta! Ensi kierrossa sitten täysi touhu päälle! Me ei kyllä jp jaksettu koko kierron otollisinta aikaa.... Eiköhän se jtp riitä! Helmikuun junaan vaan paikkavaraus! ISO HALI!!!!

MARIONille onnitteluja uudemman kerran plussasta! =0) Eiköhän sitä voi jo alkaa pitää varmana! Nautinnollista mahan kasvatteluaikaa!

PÄÄSKY, toivottavasti se plussa siitä vahvistuu seuraavaan testiin. Odottele nyt (jos maltat) muutamia päiviä ja testaile vasta sitten!

Oma (.) Neuvola oli ja kaikki kunnossa. Lääkäri oli sitä mieltä, että kannattaa ehkä jutella jo pomon kanssa, jos voisin alkaa vähentää iltavuoroja, kun ne hankalampia. Sektiohaava saattaa myös kuulemma aiheuttaa kipuja, joita miulla oli. No nyt on sitten viisaampi asian suhteen ja ei joka kipua ehkä niin pelkää.

Täällä oli aamulla -21 ja raikas tuuli edelleen.

Aurinkoisin terkuin,

Kidelma rv.15+3

Vierailija
17/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ulkona osaakin olla kylmä...

Kävin koiran kanssa lenkillä ja tuntui että posket jäätyy kokonaan.

Koirakin nosteli tassujaan siihen malliin että niitäkin palelsi.

Eilen taas käytiin pojan kanssa uimassa.

Nyt sillä oli oikein mukavaa siellä, se käveli semmoisen kelluke levyn kanssa edes takas koko allasta. Välillä uskaltautui kävelemään ilman kelluketta ja heiteltiin palloa. =)

Olisimme käyneet myös poreallasta kokeilemassa, mutta se olikin poissa käytöstä, mikälie vika siihen iskennyt ja vasta viikolla 10 rupevat sille tekemään jotain.

Tänään tein ruuaksi spagettia ja jauhelihakastiketta.

Kastikkeen tein vaihteeksi pirkan pastakastike aineksista.

Joka sisälsi paljon tomaattia ja valkosipulia.

Tietysti mieheni ei tykännyt siitä, oli kuulemma liian tomaattista, vaikka joku aika sitten tein ihan samaa ja se oli sen mielestä hyvää.

Kyllä nää nykyajan miehet on outoja.

Kohta en saa käyttää ruokaan mitään muuta kuin mitä se haluaa.

Piinailen edelleenkin, en tiedä kyllä mitä tekisin, ajattelin että jos ensikuussa kävisin lääkärin juttusilla, kun menkkoja ei vaan kuulu.

Raskaanakaan en ole, todella outo tapaus olen taas kerran.

Kaikille plussanneille oikein paljon onnea tulevan masunne kanssa ja samoin tärppi onnea terhakkaasti yrittäville.

Vierailija
18/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]KIITOS teille kaikille ihanille ihmisille myötätunnosta! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nyt on suklaata mätetty naamariin sen verran paljon, että muut murheet jo unohtui.. ;D eli nyt on vaan kauhea öklötys tuosta suklaasta, jota tuli syötyä ehkä HIEMAN liikaa.. :S

Jep, eihän minulla muuta... :) paitsi se, että eikös siitä nyt ole 2 viikkoa kun Kathy läksi sinne reissuun...? Eiköhän me pian saada lukea kuulumiset matkalta ja muutenkin *malttaa tuskin odottaa*

Haluisko joku vielä suklaata *tarjoaa*, ois nimittäin vielä jäljellä, enkä haluis enää yhtään ite syödä..?? :D

mukavaa torstaipäivää! Ja Hanna, me sitten tosiaan mennään samoissa ja piinaillaan yhdessä sitten helmikuussa! Kiva saada taas seuraa. ;)

Kukas meidän seuraava piinailija onkaan..??`Pyryttäjä ens viikolla ja ketäs kaikkia muita... Gringosta ei oo tainnu tällä viikolla kuuluakaan, oliskos pian piinailuajat?? *alkaa ahistella muita kun oma piina toistaiseksi ohi*

Ai juu, Qassu oli tosiaan eilisillan pinoon kirjoitellut -KIVA kuulla sinustakin!! plussaonnea sinnekin!!

NO nyt uhkaa joku apulainen painaa " koo-oota" (ok), jos en heti lopeta :D Parempi totella.. .;)

palaillaan,

Jede

Vierailija
19/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun voimarutistus Jedelle OOO !! Ja tervetuloa lokamasuihin ;)... Niin että päätä pystyyn vaan :)!

Täällä kp 12/30. Eli pupuilua vaan jatkamme ahkerasti, jtp. Oviksesta en tiedä, en ainakaan viime kierrossa sitä tuntenut, joten en tainnut ovuloida sitten. Saapa nähdä nyt mikä on tämän kierron tulos.

Enkelikello: TÄÄLLÄ! *vilkuttaa* Siis myöskin opiskeleva kuumeilija :p! Onneksi on kotona netti, niin ei tarvitse koulussa täällä koittaa salaisesti roikkua ;)...

Mutta nyt lähden hakemaan lapsukaisia hoidosta. Kivaa viikonloppua toivottelen, lähdetään huomenna päivällä reissuun ja palataan sunnuntaina! Heis...

-himppu-

Vierailija
20/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelikellohan sitä opiskelua kyseli... Meillä on vielä niin, että mieskin opiskelee! Minä kyllä valmistun nyt keväällä, mutta mies jatkaa vielä pari vuotta opintoja... Joten varmaan tiukkaa elämää on luvassa jos tärppää, mutta on se sen arvoista, vai mitä?!

Ja Jedelede, mullekki tuli mieletön makian himo ku puhuit suklaasta... Piti hakea kioskista säkki irtokarkkeja... Ja nyt ällöttää samaten...

t.Hippis taas