Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++SYYSSÄTEET torstaihin+++

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi Marionille onnea plussan vahvistumisesta! Kyllä se sitä itseään on! Mageeta! Ota nyt kunnon imuote meihin muihin ja vedä mukana odotuspuolelle, joohan?!

Jedelle suuren suuri lohdutushali! Mutta nyt sitten ollaan molemmin lokavauvaa haaveilemassa eli tähdätään siihen! Kyllähän tuo lokavauvakin menee vielä täysin syysvauvasta, siitä kun sinäkin muistaakseni aloitit haaveilemaan ennen yrityksen alkamista. Ja mikäs sen mukavampi aika synnyttää - saa kesän viettää energistä keskiraskautta ja maha ei vielä haittaa menoa, mutta silti muutkin jo huomaavat että siellä masussa jotain on. Ja yleensä lokakuussa ei vielä ole kovia pakkasia niin sekin on hyvä vauvan kannalta. Ja sit seuraavana kesänä vauva on jo isompi ja liikkuminen helpompaa kun on rytmit ym. selvillä... joten yes, kyllä! Lokavauva on tervetullut! *ihmettelee palopuhettaan???*

Haaveilijalla näyttää olevan ovispäivät käsillä, joten ahkeria petipuuhailuja sinne päin! Menet mua noin 4 päivää edellä joten perässä tullaan :o). Piinaillaan sitten suht yhtäaikaa.

Himppu meni kans mun kanssa samoissa, jee lisää piinakavereita! Nyt vaan ahkeraa pupuilua teillekin!

Hippiskelle pikaista paranemista!

Täällä kp 11/28-30 ja sain kuin sainkin mieheltä eilen simppalähetyksen. Vaikka oli ukko kyllä ihan puhki työreissusta niin otti itse asiasta kiinni ja lähetys on nyt vastaanotettu. Ja kaikenlisäksi nyt kävi niin onnellisesti että mies peruutti loppuviikon työreissun kun on näin kova pakkanen (piti työskennellä ulkona) joten saan ukon aina ajoissa illksi kotiin. Eli mahikset paranivat kertaheitolla.

Jaa, nyt hoitotädille hakemaan poikaa.

Villis

Vierailija
22/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja plussanneille onnentoivotukset. Olit Jede oikeassa, en ole päässyt muuta kuin lukemaan tällä viikolla, kun lapset aina illalla varaa koneen kukin vuorollaan. Asiaakaan ei ole oikein ollut ja olen yrittänyt vähentää. Minusta tämä viikko on kaikista piinaaviin, kun sitä piinaviikkoa odottaa. Ensi viikon sunnuntaina testaan jos ei muuta ennen sitä. Ensi viikko onneksi menee nopeasti kun vanhimmalla on synttärit ja lauantaiksi tulee kavereita. Tämän viikon sitä yrittää vaan mennä läpi ajattelematta. Onneksi Jede piinaili, niin oli edes jotain jännitystä.

Eipäs tässä muuta kuin takkaa lämmittämään heti töiden jälkeen, vaikka täällä ei ole kuin -20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin ämmä, ei tarvi tulla tänne Jyväskylään päin ollenkaan! *näyttelee sormimerkkejä*

Jedeledelle siis suuren suuret pahoittelut! Onneksi olit itse kovin reippaan oloinen, olisin muuten vaipunut varmaan suohon itse. =/ Yhtä juttua en kuitenkaan käsitä... miten sitä suklaata jäi jäljelle?!? Minä olisin syönyt koko annoksen, koosta riippumatta. =) Juu-u, ensi kierrossa se on sitten varmaan mentävä pidemmälle... ja jp-taktiikan voinee aloittaa pari päivää myöhemmin? *kehittelee innoissaan jo tilastollisia todennnäköisyyslaskelmia*

" Haamuilijoille" onnea ja Qassulle tsemppiä piinaan! Milloin aiot testailla?

Ja sitten omaa napaa oikein urakalla. Ensin tästä hääpukuprojektista, joka vaan paisuu. Löysin nyt yhden ompelimon, jossa oli esillä TODELLA hienoja pukuja! Teettäminen vuokralle maksaa suunnilleen 400 euroa, joten ei ole " kuin" satasen kalliimpi kuin aiemmin katsomani vuokrapuvut. Taidan siis sittenkin pyörtää kaikki aikaisemmat puheeni ja teettää unelmien hääpuvun! Nyt vaan pitäisi tietää, millainen se olisi... apua. Viikonloppu aikaa miettiä.

Sitten Oireista: alavatsaa juilii ja koko ajan pissattaa. Lisäksi kuivasta kaudesta ei ole tietoakaan, vaikka ovistestiplussasta on jo viikko. Niinpä olen kehittänyt kuusi skenaariota:

1. Olen raskaana

2. Olen juonut ihan liikaa kahvia: vatsa sekaisin ja pissattaa

3. Olen saanut sukupuolitaudin (mistä?)

4. Kylmässä pyöräilyn johdosta olen saanut orastavan virtsatietulehduksen ja hiivan

5. Hormonitoiminta on edelleen metsässä ja täti onkin jo oven takana

6. Kuvittelen kaiken

Eli kun on viisi varteenotettavaa (jos jätetään se sukupuolitauti kumminkin pois) vaihtoehtoa, niin eikös se tarkoita, että 20 % todennäköisyydellä olen raskaana? =D

T. Tilasto-Pyry

Vierailija
24/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös meillä laskettu aika menisi lokakuun puolelle, kun sen verran myöhään tuli se ovis (joskus kp 24-26). Eli lokavauvoja täälläkin tilauksessa!

Tulisi nyt, muuten menee tammivauvojen tilaukseen. Olen nimittäin nyt päättänyt, että kyllä se kaavailtu tauko tähän tulee. On ihan tarpeeksi tekemistä häiden ja töiden kanssa, molemmissa tiukkaa huhtikuun loppuun asti. Ei jaksa siihen enää tällaista jatkuvaa jossittelua. Oikeasti on aika rankkaa, kun koko ajan pitää miettiä, että mitäs jos tuleekin/on tulematta raskaaksi.

-P-

Vierailija
25/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, tilasto-Pyry... *repeää* Täytyy joo laatia laskelmat valmiiksi tähän kiertoon, niin jospa se siitä :D Niin ja se suklaa.. minä itse asiassa *punastuu* ostin kahdenlaista, sellaisen patukan ja sitten hasselpähkinälevyn....... se patukka meni kokonaan ja muutama rivi siitä levystä, mutta sitä siis yhä jäljellä, koska siitä tuli paha olo... :P Ois varmaan pitäny ottaa ihan vaan " tavis" -sinistä, niin se oisi kyllä menny varmaan kokonaan. *katuu* No, syötävähän se on tuokin, niin että onpahan sitten useammaksi päiväksi iloa siitä. Kahdeksi. :D

Ja mitä tulee noihin sinun päätelmiin. Kyllä se raskaus-vaihtoehto saa tosiaan 20% tuosta, mutta jos jätät loppupäiväksi kahvin litkimisen ja yhä pissittää, niin johan prosentit kohoaa kummasti!! Mietipä sitä :D

Tsemppiä kuitenkin! :) Juhuu, ensi viikolla (??) sitten piinailemme sun tilannetta, JEE! *hieroo jo käsiään* ;)

Minä oon nyt ihan vakavasti harkinnut sitä parin kuukauden taukoa tähän meidän projektiin, jos tämä lokavauva ei ota onnistuakseen.. Eli sitten myös sinne tammikuun tilaukseen.. Toivotaan nyt kuitenkin sitä lokakuista.

Oi, suunnittelehan P nyt oikein unelmien hääpuku, jos ei kerran tuon kalliimmaksi tule!! *kateellinen* ;)

Jep. Ei tässä tosiaan mitään suossa rypemistä nyt ole, mutta tottahan se harmittaa. Mutta asialle ei enää voi mitään näin jälkikäteen tehdä, joten olen sitä mieltä että turhahan minun on ruikuttaa. Katse eteenpäin vaan ja uusi tsempitys päälle! ;)

-nyt on mentävä. Bye bye! ;)

-Jede

Vierailija
26/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs nostelen meidän pinoa, kun ei muutakaan tekemistä juuri ole. Huoh, kyllä toi frendien viimeinen jakso nostattaa näin uusintanakin tunteet pintaan. =)

P

Vierailija
27/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi p.a.s.k.a JEDE.. Sinnekkö se saakelin ämmä karkas! Mä niin toivoin et oisin saanu pidettyy sitä täällä kunnolla, mut ei, taas tuli vaan parin päivän vierailulle.. Mä söin justa kans itteni ihan makeanähkyks,kun tein unelmakääretorttua, mustikkapiirakkaa ja laskiaispullia, plääh..

Että mä hytkysin täällä taas noita PYRYn tilastoja! mistä ihmeestä sä niitä kehittelet?!

Hui, kun MIRJUlla on jo paljon viikkoja!

Nyt täytyy lentää ettei noi lapset tuonne autoon nukahda kun äiti vaan kylässä kirjottelee! Isi istuu siis niiden kanssa..

hei-hei!

Vierailija
28/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on ihan " Pyry-disorder" , eli pakonomainen tarve yrittää hallita tätä kaoottista maailmaa ja epävarmaa tulevaisuutta pohtimalla mahdollisuuksia ja niiden tödennäköisyyksiä. =D

Vierailija
29/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi MARIONille onnittelut plussasta ja tervetuloa masua kasvattelemaan odottelijoihin.

Joku oli haamun saanut, mutten nyt muista nicciä, anteeksi. :( Toivotaan kuitenkin sen vahvistumista!! Mä en tosin kyllä edes vahvistumista sitten testannut koskaan, haamuihin luotin. Nyt se haamu on kaksi kertaa nähty ultrassa. :)

Voi JEDE, osaapas se täti olla p...mainen! Sua jo niin odoteltiin tuonne toiselle puolen. Mutta toivottavasti Marion aloitti taas uuden aallon, joka ottaa teidät kaikki mukaan! *peukuttaa*

PYRY, aivan katketakseni nauroin todennäköisyyslaskennoillesi! *vedet silmissä* Minä kannatan sitä raskausvaihtoehtoa!!

Omaan napaan kuuluu ihan hyvää. Maanantaina käytiin kuulemassa ekaa kertaa sydänäänet ja olihan se ihana kuulla, että masulainen voi hyvin. Maha on jo vähän pullistunut ja töissäkin olen " paljastunut" . Vointi on hyvä, uni maistuu entistäkin paremmin.

Oikein paljon puhaltelen teille säteille plussatuulia! ~~~+++~~~

mallariina ja masulainen rv 14+3

Vierailija
30/31 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen aivan päästäni pyörällä...Tänään menin ostamaan testin ruokkiksella-ja arvatenkin se oli tehtävä H E T I (Hesen vessassa ;-) tuli siis haalea viiva! No, piti tietysti hakea vielä toinen ja varmistaa asia (en malttanut aamuun odottaa, vaikka silloin ehkäpä viiva olisi selkiytynyt?) ja siis ihan selkeä plussahan tuo oli! Loppu päivä mennytkin sitten muissa maailmoissa. . .

Voi, Jedelede - tosi harmillista, että se perskuleen täti päätti rynnistää kyläilemään. Lähetän täältä plussatuulia kera halauksin ensi kuulle! Jospa sen onkin tarkoitus tulla sitten synttärilahjaksi! Ja toisaalta, vaikka se pettymys onkin suuri, niin kierron H-hetkien lähestyessä tulee taas kummasti puhtia noihin petipuuhiin-ainakin itsestä niin tuntui! Ja taas saa jännätä!

Itsellä siitä hyvä tilanne, että tupakoimatta olen ollut nyt kohta 3 vkoa, ettei tarvitse alkaa selittelemään mitään tässä hetkessä (ed.kerran " narahdin" samantein kun olin plussannut, ei hyvä homma mielestäni). Ajatukset siis tosi sekavia, vallan vuoristorataa menee. Kamalia kauhukuvia myös pyörii mielessäni, ahdistaa ajatella, että n. 8 vkon päästä vasta voi todeta kaiken olevan konkreettisesti ok, mutta siis positiivisella mielellä tottakai oltava! Kaipa nämä ajatukset tästä järkeistyvät, tämä pvä muutenkin turhan raskas, jo töidenkin puolesta.

Anteeksi oma-napaiset juttuni, mutta olen vain niin toivottoman sekaisin-anteeksi!

Vierailija
31/31 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Qassu!!!! :) Onnellista mahan kasvatteluaikaa!!! Jospa me muutkin täältä perässä!