Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****SYYSKEIJUT TORSTAIHIN*****

19.01.2006 |

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli kuunnella ultrakuulumisia! Kiitos niistä! Toivoisin, että jo itsekin sinne pääsisi sykettä ihmettelemään. Me mennään alkuraskauden ultraan ihan varmuuden vuoksi ja oman mielenrauhan takia. Aika on varattu niin, että viikkoja olisi yli 7. Toivotaan, että se syke sieltä löytyy!!!

Mukavaa torstai-illan jatkoa!

Sippu ja pikkutikru 4+6 (jee huomenna vaihtuu viikko!)

Vierailija
42/43 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pari päivää työreissussa, joten täällä menee aika ihan kätevästi lasten ja töiden kanssa. Sain juuri nuoremmankin nukkumaan ja ajattelin hetken huilata ennen kuin taas jatkan hommia.

Mulla kun on kolmas tulossa, niin masu näkyy jo. Näkyi aikaisessa vaiheessa toisenkin kanssa, mutta nyt vielä hieman nopeammin. Toki välitkin ovat suht lyhyitä. Normaaleja housujani voin käyttää enää juuri ja juuri, istuminen ei tunnu niillä enää kovin hauskalta ja vyötä en ole voinut käyttää enää pariin kolmeen viikkoon.

Mukava lueskella teidän ultrauutisia :) Me saadaan odotella rakenneultraan asti ennen kuin päästään kurkkaamaan kohdun puolelle. Sitä ennen onkin mukava kuulla sydänäänet neuvolakäynnillä :)

Jospa lähtisin tekemään jokailtaisia ruisleipiä kinkulla ja kasalla tomaattia, pysyy pahoinvointikin kurissa ;) Oi että miten on taas ihana kulkea kaupassa suolakurkkusäiliöiden ohi... *huoks*

Porenn ja Pimpula rv 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mua tällä viikolla (?) kyselikin. On lniin poikki uudessa työpaikassa vietettyjen työpäivien jälkeen, että en oo juuri koneelle jaksanu raahautua.

Vuotoa on ollu nyt viikon verran, mutta pääsääntöisesti se on pysytellly niukkana. Ällötysolo jatkuu ja vatsanympärys on omasta mielestä kasvanu, joten kyllä mä edelleenkin uskon olevani raskaana. Jospa sitä ens viikolla pääsis ultraan, ni vois olla varma asiasta.

Jossu ja Viivis 6+6 + esikoinen, joka isin kanssa oli nukahtanut ennen seitsemää ja äsken sitten heräs... Jipijee.