Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Miksi Chas yritti saada Kerryä mustasukkaiseksi Alista? Taisi itse olla.
Noah koitti olla kiva Chloelle mutta tämä on itse kovasti Naten perään. Saas nähdä alkaako Nate käyttää tyrkkyä patjanaan?
Sam sitkeästi puhui "mies-miehelle"- keskustelun läpi.🤗
Meena Jutla kirjoitti:
Älkää sivuuttako minua!
Turha yrittää, sinä et ole siskoni. Hän on vankilassa eikä häntä enää täällä näy!
Naten kannattaisi vaan painaa tuota chloea, koska on niin antavalla päällä. Eikä välittää mitä ihmiset puhuvat. En usko Alin rehellisyyteen pätkääkään, kusettaa Belleä ja lemppaa sen pihalle yhteisyrityksestä kun tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Naten kannattaisi vaan painaa tuota chloea, koska on niin antavalla päällä. Eikä välittää mitä ihmiset puhuvat. En usko Alin rehellisyyteen pätkääkään, kusettaa Belleä ja lemppaa sen pihalle yhteisyrityksestä kun tilaisuus tulee.
Al on luonteensa näyttänyt niin moneen otteeseen. Ihan läpimätä jätkä. Säälittää Belle jo valmiiksi.
Ihanaa, kun kyläläiset jeesaa Rhonaa laittamaan koti Marlonin tarpeet huomioiden.
Vanessalla oli monenmoisia sähellyksiå just ennen treffejä. Toivottavasti seuraavat tällit sujuvat jouhevammin. Kiva, kun Johnnyäkin näytettiin pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Chas yritti saada Kerryä mustasukkaiseksi Alista? Taisi itse olla.
Koska haluaa Alin pois Bellen niskasta. Ajatteli, että mustasukkaisessa naisessa on tarpeeksi puhtia rikkoakseen bisnesvälit.
Vierailija kirjoitti:
Noah koitti olla kiva Chloelle mutta tämä on itse kovasti Naten perään. Saas nähdä alkaako Nate käyttää tyrkkyä patjanaan?
Noahin lippujen ostossa ei ollut mitään kivaa. Yritti pelata ihmissuhdepeliä saamalla lipuilla Cholen takas.
Chloe on nyt maistanut miestä, eihän se nyt enää pikku poikien kanssa naiskentele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noahin lippujen ostossa ei ollut mitään kivaa. Yritti pelata ihmissuhdepeliä saamalla lipuilla Cholen takas.
Chloe on nyt maistanut miestä, eihän se nyt enää pikku poikien kanssa naiskentele.
Ällö kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällö kommentti.
Niin on Chloe ja Natekin.
Al on ällöin.
Katsoin jaksot jälkijunassa, joten laitan nyt kommenttiakin jälkijunassa.
Meenan oikeudenkäynnissä petyin siihen, että kaikkea ei näytetty. Yhtäkkiä vain todettiin että todisteet on jo esitelty, mutta meille sitä ei näytetty. Meena-juoni oli jatkunut niin kauan, että olisin halunnut nähdä kaikki yksityiskohdat, mitä häntä vastaan esitetään. Nyt kun Meenaa vastaan näytettiin meille vain ne todistajalausunnot, tuntuu epäuskottavalta, että jury yksimielisesti totesi hänet syylliseksi kaikkeen. Toisaalta ymmärrän, että katsojille haluttiin pitää se jännitys lopputuloksesta eikä näyttää meille kaikkea sitä minkä takia jury vakuuttui syyllisyydestä. Mutta silti, olisin halunnut nähdä sen kun syyttäjä esittelee ne todisteet, joista itse en enää muista puoliakaan. Toki voin olla tyytyväinen siihen, että oikeudenkäyntiä näytettiin ollenkaan: Lachlanin oikeudenkäynti aikoinaan jätettiin näyttämättä kokonaan.
Ja tuo Meenan panttivankidraama Tuntuu epäuskottavalta, että oikeussalissa ei olisi tuon parempia turvatoimia.
Ethanin sisko on mainittu jo kauan sitten, mutta johan on kumma kun ei ole vieläkään putkahtanut sarjaan. Ainakaan virallisesti. Vanessan uusi treffikumppani voi vielä paljastua Ethanin siskoksi, mutta toisaalta samaa ehdotettiin Vanessan edellisestäkin.
Tuntuu säälittävältä tuo Noahin touhu. Chloe on tehnyt selväksi, että ei ole kiinnostunut treffeistä Noahin kanssa enää, mutta Noah silti vain elättelee toiveita. Ja heti kun Natelle alkoi taas Chloen seura kelvata niin Chloe vain häippäsee sovitusta menosta sanomatta mitään. Amelia sattui olemaan samaan aikaan kadulla, joten mahtaa Noah sitten päätyä sinne keikalle Amelian kanssa Chloen häippästyä. Amelian ei kyllä pitäisi haluta enää Noahin seuraa sen jälkeen kun Noah tylyili Amelialle niissä kahvilapippaloissa.
Äkkiäpä se Tracy oli ehtinyt uuden ukon löytää, vaikka on vauvan yksinhuoltaja joka käy töissä ja hoitaa kodinkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiäpä se Tracy oli ehtinyt uuden ukon löytää, vaikka on vauvan yksinhuoltaja joka käy töissä ja hoitaa kodinkin yksin.
Jep. Toisaalta Nate on sössinyt ja nyt on poissa silmistä, pois mielestä. Luulis, että Tracy nyt ottaisi itselleen myös aikaa. Hänellä oli vasta babybluekin, että ihmeen nopeesti siitäkin pompsahti pinnalle ja humps vaan muualle duuniin, jättäen taakse hyvän turvaverkon.
Vierailija kirjoitti:
Sam sitkeästi puhui "mies-miehelle"- keskustelun läpi.🤗
Minä jäin tuossa miettimään sitä kun Sam puhui vain tytöistä. Mistä tiesi ettei poikansa ole homo tai bi tai vielä etsi seksuaalisuuttaan?
Ihmettelin että tarpeettomaksi harmaaksi kävyksi nimitellään, kun on jo antanut varotusmerkkejä.. kaikki vaan pitäs tapahtua heti nykyään.
On herkkä puuttumaan asioihin. Napakka suustaan. On ollut Rhonan aikuisiän elämässä omaa elämäänsä, ettei kummosemmin ole kerennyt lapsensa perheeseen tutustua.
Saa Vanessaan aivan outoa säpinää ja iloa. Oli toimittaja aktiiviurallaan.
Mulla on jostain syystä lähipiirissä paljon toimittajia (ja ravintolatyöntekijöitä). Toimittajat ovat aivan oma eloisampi rotunsa, jos jätetään politiikan toimittajat tämän yhtälön puolelle.
Mä olen ladannut tähän rouvaan paljon odotusta. Nyt vaan tuli Marlonin sairastuminen ensin.