Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
17141/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei halaa tai osoita hellyyttä? Ellis ja Praya tunnustivat rakkautta, mutta välimatkan päästä, eikö edes halausta olisi kuulunut toiselle antaa.

K O R O N A - taitaa olla sulle aivan vieras käsite?

Vierailija
17142/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Amy kimittää noin teennäisesti?

Ei kai aina ole tuommonen ollu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17143/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Amy kimittää noin teennäisesti?

Ei kai aina ole tuommonen ollu...

On ollu, mutta tukka on jotenkin paljon nätimmin ja hienot kultaiset korvarenkaat. Siinä olisi alille seuraava hoito, kun kyllästyy kerryyn.

Vierailija
17144/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei halaa tai osoita hellyyttä? Ellis ja Praya tunnustivat rakkautta, mutta välimatkan päästä, eikö edes halausta olisi kuulunut toiselle antaa.

Kyllä mäkin odotin, että Priya ja Ellis olisi antanut vielä lähtöhalin. Veljekset olivat jo niitä hyvästejä jättäneet en tiedä olivatko nekään halanneet?

Vierailija
17145/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mandyn kosmetologitaidot!😆

Yrittikö se tehdä Ameliasta kopionsa?

Ameliasta tuli yhtäkkiä 1980-luvulla elänyt menevä nelikymppinen rouva.😄

Vierailija
17146/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jai ja Laurel ovat kokeneet yhdessä ainakin vauvan menetyksen, ja molemmilla tainnut olla riippuvuusongelmiakin suhteen aikana. Kaiken sen jälkeen tuntuu kummalliselta, että yhtäkkiä sakot onkin asia josta Jai koki, ettei voi kertoa Laurelille.

Kyllä. Veikkaankin, että seuraava juonenkäänne on se, että Jai retkahtaa huumeisiin. Ei kestä sitä, että Laurel ja Priya ovat hänelle vihoissaan.

Toivottavasti ei. Tietenkin koko loppuelämän taistelua tuommoiset sairaudet, mutta just nähty Livin kipuilut viinan kanssa ja Priyan syömishäiriöt.

Jotkut pärjää vastoinkäymisissä ilman sairauden puhkeamista. Toivottavasti Jai ei vielä nyt tästä ainakaan repsahda. En usko, että Laurel katsoo hyvällä, kun selviää kuka on lainaa ottanut. Enpä ihmettelis, että lusikat menis jakoon.

Täh? Laurelhan tietää jo. Nyt Jai koitti yllyttää Laurelia tarttumaan Arthurin ja Dottyn säästöihin.

Vierailija
17147/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin odotin, että Priya ja Ellis olisi antanut vielä lähtöhalin. Veljekset olivat jo niitä hyvästejä jättäneet en tiedä olivatko nekään halanneet?

Minustakin oli outoa, että rakastavaiset eroaa, eivät ehkä koskaan tapaa ja eroavat tyyliin "no moikka sitten!"

Vierailija
17148/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrykin kosmetologi suomentajan mielestä vaikka kauneussalongin työntekijänä itteään piti.

Ihana Samson ja Amelia, Mandykin salongissa. :D

Saakeli, että Al syö mua entisestään. Hahmo on niin yksselitteinen ja näyttelijä pökkelö. Nyt piti sitten Kylelle se puhelin antaa.

Meenako se Dawnin duuneja sotkee? Billy vielä syötti Meena nimen, mutta ei keksitä. Nyt vähätellään Dawnia, tällä on tietty häästressiä, niin ja se Alex juttu.

Vanessa säksättää eikä kukaan tajua....

Vierailija
17149/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jai ja Laurel ovat kokeneet yhdessä ainakin vauvan menetyksen, ja molemmilla tainnut olla riippuvuusongelmiakin suhteen aikana. Kaiken sen jälkeen tuntuu kummalliselta, että yhtäkkiä sakot onkin asia josta Jai koki, ettei voi kertoa Laurelille.

Kyllä. Veikkaankin, että seuraava juonenkäänne on se, että Jai retkahtaa huumeisiin. Ei kestä sitä, että Laurel ja Priya ovat hänelle vihoissaan.

Toivottavasti ei. Tietenkin koko loppuelämän taistelua tuommoiset sairaudet, mutta just nähty Livin kipuilut viinan kanssa ja Priyan syömishäiriöt.

Jotkut pärjää vastoinkäymisissä ilman sairauden puhkeamista. Toivottavasti Jai ei vielä nyt tästä ainakaan repsahda. En usko, että Laurel katsoo hyvällä, kun selviää kuka on lainaa ottanut. Enpä ihmettelis, että lusikat menis jakoon.

Täh? Laurelhan tietää jo. Nyt Jai koitti yllyttää Laurelia tarttumaan Arthurin ja Dottyn säästöihin.

Kiitos ja anteeksi. Mulla olikin kaksi jaksoa kattomatta, nyt olen ajantasalla. :)

Että Jai kehtaa!

Vierailija
17150/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykänny Jaista. Nyt olen samaa mieltä kuin Lauren; hän ei ole se mies johon rakastui. Jai, mun sydän kylmeni.

Vierailija
17151/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin oli outoa, että rakastavaiset eroaa, eivät ehkä koskaan tapaa ja eroavat tyyliin "no moikka sitten!"

Joo, eihän sitä olisi tarvinnut näyttää. Olisi riittänyt kun Billy olisi sanonut, että hän tästä lähtee ulos, jotta saatte jättää lähtöpusut tms. Olisi jäänyt katsojalle mielikuva, että siellä halataan ja pussaillaan. Seuraavassa kuvassa olisivat olleet kumpikin tippa silmässä ja meillä katsojilla hyvä mieli.

Vierailija
17152/44653 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K O R O N A - taitaa olla sulle aivan vieras käsite?

Rokotettu saivat tossa vaiheessa jo halata ja suudella toisiaan.

Vierailija
17153/44653 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastavaiset? Minä en kyllä kovin kiihkeää rakkautta noiden välillä ikinä havainnut. Ellis oli huono näyttelijä, se lause " olen rakastanut sinua aina" lähinnä hörönauratti, siinä ei tunne välittynyt.

Bellen kanssa oli aidomman oloista.

Vierailija
17154/44653 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se Meena vai Alex, joka piinaa Dawnia? Vai molemmat yhdessä?

Vierailija
17155/44653 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastavaiset? Minä en kyllä kovin kiihkeää rakkautta noiden välillä ikinä havainnut. Ellis oli huono näyttelijä, se lause " olen rakastanut sinua aina" lähinnä hörönauratti, siinä ei tunne välittynyt.

Bellen kanssa oli aidomman oloista.

Oli aitoa ja kuumaa teltassa: maailma paloi ympärillään🔥🔥🔥

Vierailija
17156/44653 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja anteeksi. Mulla olikin kaksi jaksoa kattomatta, nyt olen ajantasalla. :)

Että Jai kehtaa!

Hauska olet. Tunnollisesti tuut kertomaan mokasi, joku olis nolostellu iteksee👍

Tää on siitä hauska ketju kun yksi jos toinenkin mokaa, minä mukaan lukie. Välillä tulee oikosulkuja, joita auliisti avaan. Täältä löytyy apu. Sama joskus kun tehtään ihan erilaisia johtopäätöksiä tapahtuneista. Niitä on kiva setviä täällä.

Ketjujen parhautta

Mun rakkaus Jaihin ei kuollu (kun ei syttynytkään - hah)

Vierailija
17157/44653 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt heitä rakastavaisina, muutama pano ja moikka.

Vierailija
17158/44653 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Emmerdalen satu lopussa, vaikea rekrytoida uutta väkeä ja entiset joko kuolevat tai lähtevät.

Jain ja papin lesken suhde nyt oli niin epäaito, minua kiusasi koko romanssi, ilmankos lapset pysyttelivät  yläkerrassa koko suhteen ajan. Mandy on torsake, ei sovi kauneudenhoito alalle lainkaan paremmin Moiralle navettaapulaiseksi. Menneitten kylä,  masentavaa katsottavaa.

Vierailija
17159/44653 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yrittäjänä minua kiusaa asenne, että jos työntekijä on tehnyt isoja mokia...niin kuin Dawnin oletetaan tehneen...niin hän vaan äimistelee miksi työnantaja on vihainen ja antaa varoituksen. Siltikään Dawn ei ryhdistäytynyt vaan huitelee pitkin kylää valittamassa kohteluaan.

Tosin eihän tässä mikään ollut Dawnin syy mutta asenne työnantajaa kohtaan oli erikoinen.

Vierailija
17160/44653 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yrittäjänä minua kiusaa asenne, että jos työntekijä on tehnyt isoja mokia...niin kuin Dawnin oletetaan tehneen...niin hän vaan äimistelee miksi työnantaja on vihainen ja antaa varoituksen. Siltikään Dawn ei ryhdistäytynyt vaan huitelee pitkin kylää valittamassa kohteluaan.

Tosin eihän tässä mikään ollut Dawnin syy mutta asenne työnantajaa kohtaan oli erikoinen.

"Riistäjää" alapeukutetaan taas. Kukahan niitä töitä järjestäisi jos ei yrittäjä.

Ketju on lukittu.