Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Missähän Jimmy on? Ei ole aikoihin näkynyt vilaustakaan.
Googlaamalla löytyy juttua, että Ellisin näyttelijä otti loparit ja syynä oli roturiita Davidin näyttelijän kanssa. Davidin ja Victorian näyttelijät olivat kuulemma matkineet jonkun mixed-race näyttelijättären aksenttia. Sen jälkeen he olivat jäähyllä sarjasta ja heidän hahmonsa kirjoitettiin olemaan Portugalissa. Tuon jupakan jälkeen Ellisin ja Davidin näyttelijät olivat riidelleet aiheesta ja sitten Ellisin näyttelijä otti ne loparit.
Näin siis tämän mukaan: https://www.dailystar.co.uk/tv/inside-emmerdale-ellis-stars-life-262021…
Vierailija kirjoitti:
Googlaamalla löytyy juttua, että Ellisin näyttelijä otti loparit ja syynä oli roturiita Davidin näyttelijän kanssa. Davidin ja Victorian näyttelijät olivat kuulemma matkineet jonkun mixed-race näyttelijättären aksenttia. Sen jälkeen he olivat jäähyllä sarjasta ja heidän hahmonsa kirjoitettiin olemaan Portugalissa. Tuon jupakan jälkeen Ellisin ja Davidin näyttelijät olivat riidelleet aiheesta ja sitten Ellisin näyttelijä otti ne loparit.
Näin siis tämän mukaan: https://www.dailystar.co.uk/tv/inside-emmerdale-ellis-stars-life-262021…
Googlaamalla löytyy myös, että saman jupakan takia Debbien näyttelijä ei aio palata Emmerdaleen: https://www.thesun.co.uk/tv/17131635/emmerdales-charley-webb-quits-husb…
Pahoitti mielensä siitä, että aviomiestä, joka näyttelee Davidiä, syytetään rasismista. Mutta itse en muutenkaan kaipaa Debbietä sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siis tämän mukaan: https://www.dailystar.co.uk/tv/inside-emmerdale-ellis-stars-life-262021…Googlaamalla löytyy myös, että saman jupakan takia Debbien näyttelijä ei aio palata Emmerdaleen: https://www.thesun.co.uk/tv/17131635/emmerdales-charley-webb-quits-husb…
Pahoitti mielensä siitä, että aviomiestä, joka näyttelee Davidiä, syytetään rasismista. Mutta itse en muutenkaan kaipaa Debbietä sarjaan.
Eihän tuota ole näkynyt muutenkaan enää vuosikausiin. Debbietä siis. Eikä ole ikävä. Usein joko mökötti tai huusi vihaisena jollekin. Ärsyttävä.
Haulage on ostettu ja maksettu jo. Charityhan osti pubin Kimiltä saaduilta rahoilla.
Kim myy Laurelin kämppää, että saa irtorahaa muuta projektia varten. Laurelin kämppä on suurempi kuin muut ja helpoiten myytävissä.
Kimillä on nähtävästi käteiskassa vähissä. Maksoi juuri ne seikkailukeskuksen sakot 50000 puntaa, maksoko Gabbynkin osuuden? Sitten tuo Haulage kauppa.. Dubaihin lähti, että olisko siltä työmatkalta jotain uutta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siis tämän mukaan: https://www.dailystar.co.uk/tv/inside-emmerdale-ellis-stars-life-262021…Googlaamalla löytyy myös, että saman jupakan takia Debbien näyttelijä ei aio palata Emmerdaleen: https://www.thesun.co.uk/tv/17131635/emmerdales-charley-webb-quits-husb…
Mulle sopii, ettei Debbie takas tuukaan. Aika erikoista vaan loukkaantua toisen puolesta noin vahvasti. David (matt) kuitenkin itse jatkaa.. 🙄😄
Vierailija kirjoitti:
Missähän Jimmy on? Ei ole aikoihin näkynyt vilaustakaan.
Jimmy paiskii rekkakuljetuksia ja on lasten kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Puhuiko Jai eilen jotain siitä talosta, missä Liam asuu? Eikö lääkärilläkään ole omaa asuntoa tuossa kylässä?!
Mulla on mielikuva, että Liam osti asunnon, mutta se jäi auki, että keneltä.
Asunto on se Maganin entinen asunto.
Silleehän se on vaikea omistaa, jos kämppiä ei ole myynnissä.
Jäin miettimään vielä Marlonin persaukisuutta. Hän on niitä harvoja, joilla on oma koti. Myllyssä asuu nyt 2-3 ihmistä. Kaipa se on tajunnut pyytää hintaa, että kustannukset kattaa ja ylimääräistäkin jäis käteen.. Luulis, sellaisenkin tulon lähteen lämmittävän.
Ellis oli siis nykyaikainen mielensäpahoittaja. Ei yllätä yhtään touhut. Ihme ettei britannian pääministeri eronnut tehtävästään tuon imitoinnin takia.
Diana osti sen talon pubin myynnistä saaduilla rahoilla.
Val sai aikoinaan perinnön, maksoi Dianalle pubin osakkuudesta 260 tuhatta. Chas huijasi Carl Kingiltä 25 tuhatta, osti tällä summalla tän Valin osuuden 😄
Moira perusti Adamin kanssa pienen teurastamon, kylmiö parakissa. Kulkivat puhtaat, valkoiset työpuvut päällä jonkin aikaa lihalaatikoita kantaen.
Tämä parakki katosi pihamaalta.
Raha-asiat muuttuu.
Jotenkin kaipaa entistä Emmerdalea, ihmiset puuhasteli töissään ja oli perheitä.
Nykyisin intetään kulisseissa nokat vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Meena sotkee Dawnin työkuvioita kun yks kaks alkanut tapahtumaan pieniä unohduksia ja lipsahduksia.
Dawn on melko yksinkertanen ihminen. Jos käyttää vuosia huumeita, ei voi älykkyyttä vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii, ettei Debbie takas tuukaan. Aika erikoista vaan loukkaantua toisen puolesta noin vahvasti. David (matt) kuitenkin itse jatkaa.. 🙄😄
Syynä mustasukkaisuus Paige Sandhua kohtaan joka oli Mattin vastanäyttelijätär.
Onhan Paige paljon komiampi nainen kuin luinen Webb.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aukko siinä kohtaa, kun aikoinaan oli sen karkkitehtaan tulipalo. Ne tapahtumat siis olen nähnyt, mutta mitä esim. Rishille sen jälkeen kävi? Jäi eläkkeelle? Saiko korvauksia tulipalosta? Ei ole muutenkaan ollut kovin kiinnostava hahmo, niin ei ole mitään käsitystä. On ollut kuitenkin varakkaan miehen maineessa ja talokin on sieltä paremmasta päästä, rauhallisella paikalla.
Karkkitehtaan palosta ei mielestäni maksettu vakuutuskorvauksia. Joko vakuutusmaksut oli jätetty rahapulassa maksamatta tai katsottiin että olivat osasyyllisiä paloon jonkin huolimattomuuden takia. En muista tarkemmin. Mut näiden tehtaasta jääneiden velkojen takia joutuivat jumiin Kimin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aukko siinä kohtaa, kun aikoinaan oli sen karkkitehtaan tulipalo. Ne tapahtumat siis olen nähnyt, mutta mitä esim. Rishille sen jälkeen kävi? Jäi eläkkeelle? Saiko korvauksia tulipalosta? Ei ole muutenkaan ollut kovin kiinnostava hahmo, niin ei ole mitään käsitystä. On ollut kuitenkin varakkaan miehen maineessa ja talokin on sieltä paremmasta päästä, rauhallisella paikalla.
Karkkitehtaan palosta ei mielestäni maksettu vakuutuskorvauksia. Joko vakuutusmaksut oli jätetty rahapulassa maksamatta tai katsottiin että olivat osasyyllisiä paloon jonkin huolimattomuuden takia. En muista tarkemmin. Mut näiden tehtaasta jääneiden velkojen takia joutuivat jumiin Kimin kanssa.
...nyt muistankin. Se liittyi Rishin rahapulaan joka taas johtui siitä että Manpreet oli shoppaillut omilla ja muiden rahoilla! Rishi yritti peitellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sama tulipalo, jossa Frank kuoli? Ja syy oli Amyn ja Kerryn. Ei siitäkään mitään juttua tai seurauksia tullut.
Kiinnostaisi tietää, kuka siis oli se sekarotuinen näyttelijätär, jonka aksenttia imitoitiin. Googlaamalla ei löydy tietoa. Pahoittikohan itse mielensä? Jos pahoitti, niin luulisi ettei hänkään esiinny enää sarjassa. Tulee mieleen yksi sekarotuinen näyttelijätär joka piipahti sarjassa ja sitten häippäsi: näytteli Vanessan tyttöystävää ja Naten yhden illan juttua. Ihmeen äkisti hän silloin tunnusti kaiken ja sitten poistui sarjasta.
Sitten vielä se, että jos kerran Ellisin näyttelijäkin suutahti samasta jupakasta niin paljon että otti loparit, niin voisin kuvitella että silloin hän on itse samaa rotua kuin se imitoitava. Se sulkisi pois aasialaistaustaiset Emmerdale-näyttelijättäret eli Priya, Manpreet ja Meena. Onko sarjassa nyt tai viime aikoina nähty muita sekarotuisia naisnäyttelijöitä? Ethanin äiti ei tainnut olla sekarotuinen, vaan täysin tummaihoista rotua.
Kyllä sama palo Amy ja Kerry aiheutti. Frank kuoli. Vakuutuksia ei maksattu koska Kerry oli sammuttanut jonkun järjestelmän.
Miksi muuten Kerrylle ja Amylle ei tullut seurauksia siitä, että aiheuttivat tulipalon jossa Frank kuoli? En muista, että olisi ollut mitään oikeudenkäyntiä tai tutkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, kuka siis oli se sekarotuinen näyttelijätär, jonka aksenttia imitoitiin. Googlaamalla ei löydy tietoa. Pahoittikohan itse mielensä? Jos pahoitti, niin luulisi ettei hänkään esiinny enää sarjassa. Tulee mieleen yksi sekarotuinen näyttelijätär joka piipahti sarjassa ja sitten häippäsi: näytteli Vanessan tyttöystävää ja Naten yhden illan juttua. Ihmeen äkisti hän silloin tunnusti kaiken ja sitten poistui sarjasta.
Sitten vielä se, että jos kerran Ellisin näyttelijäkin suutahti samasta jupakasta niin paljon että otti loparit, niin voisin kuvitella että silloin hän on itse samaa rotua kuin se imitoitava. Se sulkisi pois aasialaistaustaiset Emmerdale-näyttelijättäret eli Priya, Manpreet ja Meena. Onko sarjassa nyt tai viime aikoina nähty muita sekarotuisia naisnäyttelijöitä? Ethanin äiti ei tainnut olla sekarotuinen, vaan täysin tummaihoista rotua.
Oli kyllä Meena, Manpreet tai Priya - juttu oli tapahtunut kun kuvattiin sitä kohtalokasta retkeä. Näyttelijä itse ei ollut ottanut nokkiinsa lainkaan, ainoastaan Ellis jotan ehkäpä siinä on jotain muuta takana.
En tiedä tästä tapauksesta, mutta eipä olisi ensimmäinen kerta kun Ellisin näyttelijä saa potkut. Ensimmäinen Ellishän sai potkut ja sitten Ellis kirjoitettiin lähtemään Dubaihin. Silloinkin muuten Ellis oli suhteessa juuri Bellen kanssa, kun muuttoaikeet tuli. Kuulostaa siltä, että ei Ellis ole kovin paljon Bellestä kiinnostunut, jos aina löytyy jotain minkä takia jättää Belle itkemään perään.