Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
16661/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksais tota Alia enää. En halua nähdä, että sitä hakataan lisää tmv. Vaan lähtisi vaikka autoineen karkuun ja sitä kautta pois koko sarjasta.

Joo, joutaisi pois. Al on samaan aikaan kiero että luuseri. Ei pärjää kumpienkaan kanssa. Ei tavallisten ihmisten, ei rikollisten.

Vierailija
16662/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksais tota Alia enää. En halua nähdä, että sitä hakataan lisää tmv. Vaan lähtisi vaikka autoineen karkuun ja sitä kautta pois koko sarjasta.

Joo, joutaisi pois. Al on samaan aikaan kiero että luuseri. Ei pärjää kumpienkaan kanssa. Ei tavallisten ihmisten, ei rikollisten.

Muo ärsyttää siinä semmonen wannabe pahis. Mut ei oikein oo sitä. Ei oo oikein mitään. Siihen ei ole tarttumapintaa. Eikä herätä kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16663/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Alin pitänyt olla rikas? Millä rahoilla hän on ostanut osuutensa Hopista?

Pubi on kaavoitettu (?) nyt asunnoille. Saako sitä käyttää enää pubina. Pakko! Varmaan ne saa sen asumiskuntoon silloin, kun Liv luultavasti pääsee vankilasta.

Vierailija
16664/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan random mutta Liv ja Aaron on niin samannäköiset että ne voisi olla oikeasti sisarukset. Ihan täydellinen tyttö löydettiin aikoinaan näyttelemään Aaronin siskoa. Ja ne on muutenki tosi samanlaiset, vähän sellainen me against the world-asenne kummallakin

Vierailija
16665/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä Kimin Dave-juttu oli? Siis tämä Dave joka kuoli ja Kim oli rakastunut siihen?

Vierailija
16666/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan random mutta Liv ja Aaron on niin samannäköiset että ne voisi olla oikeasti sisarukset. Ihan täydellinen tyttö löydettiin aikoinaan näyttelemään Aaronin siskoa. Ja ne on muutenki tosi samanlaiset, vähän sellainen me against the world-asenne kummallakin

No, luonteet oli kirjoitettu aika samanlaiseksi mutta ei niiden ulkonäkö erityisemmin kohdannut. Liv lyhyt, vaaleahiuksinen punaposki. Aaron pitkähkö, tumma ja rosonaamainen.

Vierailija
16667/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cain teki rumasti mun mielestä kun pilasi Kylen päivän mummi-Kerryn kanssa: sen sijaan että Kylellä olisi ollut hauska päivä kaupungilla se joutui kotiin luultavasti tv:n ääreen :/ mä itse lapsena en olisi ottanut sitä noin kevyesti.

Vierailija
16668/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cain teki rumasti mun mielestä kun pilasi Kylen päivän mummi-Kerryn kanssa: sen sijaan että Kylellä olisi ollut hauska päivä kaupungilla se joutui kotiin luultavasti tv:n ääreen :/ mä itse lapsena en olisi ottanut sitä noin kevyesti.

Se oli kyllä ikävästi tehty. Ensin luvataan kaikkea kivaa ja lopulta päätyykin kotiin. Meidän kait annettiin kuvitella, että Cain oli käsitellyt Alin autoa. Ja siksi meni näin.

Vierailija
16669/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas laitoin tilanteen Kerryn piikkiin.

Alin ja Cainin välit eivät ole hyvät. Kerry tietää sen. Kerry myös tietää, että Cain ei mielellään poikaa anna, ties millä tekosyillä.

Nyt sitten Kerry olisi mennyt pojan isän (suvun) vihamiehen kyydillä Hotteniin siinä Cainin silmien alla... Juu, ei tod. Mummi mokas.

Oliko Alinkaan kyytitarjous pyytetön? Kun hoksas, että Kerryllä on Kyle, niin tarjos kyydin.. olisko sillä ollut niin vikkelä älyn juoksu?

Miksei Kyle ollut koulussa? ;)

Vierailija
16670/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaakohan Vanessa uida Charityn pöksyihin lastaan syöttinä käyttäen?

Onneksi Vanessalle syötettiin järkeä, että Johnny pääsee leikkimään kaverinsa kanssa. Kyllä ikätoverit muutenkin vähissä ja Moseksen kanssa ehtivät jo perheenäkin kasvaa. Yksi vaan oman kiukkunsa takia kieltäis lapsensa ilot.

Vierailija
16671/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen näkökulmasta toki noin, mutta kyllä Cainilla on parikin painavaa syytä suhtautua Aliin nuivasti ja sen vuoksi estää kaikki kanssakäyminen Alin ja poikansa välillä. Al oli se, joka näki Bellen soittavan Ellisille. Mykisti soiton eikä maininnut Ellisille mitään. Al on myös sotkeentunut Cainin siskon elämään ja kaikki on sen jälkeen mennyt pieleen. En minäkään lastani antaisi tuollaisen ihmisen kyytiin. Kerry olisi voinut Kylen kanssa olla, jos todella olisi halunnut. Sen sijaan hän valitsi olla Alin puolella ja riidellä.

Vierailija
16672/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä Kimin Dave-juttu oli? Siis tämä Dave joka kuoli ja Kim oli rakastunut siihen?

Dave Glover oli töissä kartanolla (tallipoikana?) kun Kim oli naimisissa Frank Taten kanssa. Heillä oli suhde jonka aikana Kim tuli raskaaksi ja synnytti Jamien. Dave kuoli pelastaessaan Jamien tulipalosta.

Vierailija
16673/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kerry mokasi. Olisi voinut viettää päivän Kylen kanssa mutta halusi hieroa suhdettaan Aliin Cainin naamaan ärsyttääkseen tätä. Ei voinut oikeasti luulla että Cain päästää nämä lähtemään.

Kerrottiinko sitä kuka oikeasti katkoi jarruletkut?

Vierailija
16674/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charity haluaisi Vanessan. Ei oo tosissaan Mackin kanssa. Mack kyllä on. Toivottavasti Vanessa antaa pakit Charitylle kun lähestymisyritys tulee.

Vierailija
16675/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim on todellakin kehittymässä inhimmilliseksi persoonaksi. Jännä nähdä, mihin hahmo kehittyy. Vai tuleeko taas joku takapakki ja vetäytyy ilkiöksi jälleen. Tykkäisin kyllä, jos olis enemmän monitahoinen, eikä vain pahis. Muistaakseni silloin ekalla kerralla hyvyyttä ei pahemmin näkyny.

Vierailija
16676/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerry näyttelijä Laura Nortonilla ja Daz hahmolla on 2 kehitysvammaista pientä lasta. N On äitiyslomalla vielä.Odotti jo toista kun sai tietää että eka oli Usher syndroma ja tarvitsee kuulolaitetta jo. Norton piti punaista kabbala ! lankaa ranteessa ja Billy näyttelijä myös punalanka 3. uli syksyllä.

Vierailija
16677/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alin ja Cainin välit eivät ole hyvät. Kerry tietää sen. Kerry myös tietää, että Cain ei mielellään poikaa anna, ties millä tekosyillä.

Nyt sitten Kerry olisi mennyt pojan isän (suvun) vihamiehen kyydillä Hotteniin siinä Cainin silmien alla... Juu, ei tod. Mummi mokas.

Oliko Alinkaan kyytitarjous pyytetön? Kun hoksas, että Kerryllä on Kyle, niin tarjos kyydin.. olisko sillä ollut niin vikkelä älyn juoksu?

Jospa oli lauantai päivä ja Kyle oli sen takia vapaalla?

Vierailija
16678/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dazin näyttelijälläkin kävi tuuri, kun Kerry häneen rakastui. Sai itseään sekä entistä vaimoaan lähes kaksikymmentä vuotta nuoremman kullan. Kyllä miehillä on pokkaa. Ok, niin on ollut "Kerrylläkin", kun suhteeseen on lähtenyt.

Vierailija
16679/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikanaan Emmen tekijät kertoivat jossain artikkelissa, ettei ohjelmassa ole esim. viikonloppuja ollenkaan. Siitä on pyritty häivyttämään kaikki sellaiset peruspäivät, joita meillä normielämässä on. Toki on joulu ja muita juhlia. Mutta mikään ei ole sidottu mihinkään tiettyyn päivään.

Aikoinani ihmettelin, et vaikka olis kuin isot juhlat, menevät aina aamulla krapuloissaan töihin. Tosin olishan sekin omituinen jakso, jos kaikki makais krapuloissaan kodeissaan.

Vierailija
16680/44653 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsihän kysymys olikin. Sen paljasti perässä oleva emoji.

Ketju on lukittu.