Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Kimin muutos pehmeämpään suuntaan olisi tervetullutta. Olisi läheisilleen aidosti kiva, huolehtiva ja bitchass kanttura bisneksissä.
Mulla menee kyllä tosi kauan, ennenkuin siihen muutokseen tulen uskomaan, jos koskaan.
Marlonin purkaus ei ollut uskottavaa. Alille eikä muillekaan koskaan kehdannut sanoa mitään vaan aina lusmuili. Kokkina voisi hakea töitä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Marlonin purkaus ei ollut uskottavaa. Alille eikä muillekaan koskaan kehdannut sanoa mitään vaan aina lusmuili. Kokkina voisi hakea töitä muualta.
Mä en tykkää Marlonista, selkärangaton nöyristelijä. Oikeassa elämässä Rhonan kaltainen ei katsoisi kahta kertaa hänen suuntaansa. Tosiaan epäuskottavaan käytöstä tänään.
Harvoin kuulee Marlonia tuolleen raivoamassa. Kuulosti ettei näyttelijän ääni meinaa kestää tuollaista.
Johnnylla on nyt aivan eri näköinen näyttelijä kuin aiemmin.
Eikö tuo Ali jää koskaan kiinni , kun sytytti sen tulipalon. On muuten kylmän näköinen äijä.
Täällä oli ihmettelyä, mistä Mackenzie voi tietää Alin syntypäivän, vaikka eivät ole edes tuttuja. Mutta Mackenziehän oli kämppis Alin pojan eli Ellisin kanssa. Ihan hyvinhän siellä kämpässä voi olla vaikka seinäkalenteri jossa lukee Alin syntymäpäivä. En tosin muista, asuuko Mackenzie siellä enää, vai onko muuttanut Charityn luo. Viime jaksoissa on näyttänyt siltä niin kuin Mackenzie asuisi Charityn luona, mutta en muista että yhteenmuutosta olisi erikseen mainittu.
Oli Chasilla otsaa syyllistää Charitya että perheen täytyy pitää yhtä. Chas itse tylysti potki Charityn pois pubista, vaikka Charity olisi halunnut vielä jatkaa. Kun Charity nosti esiin tämän epäkohdan niin Chas vain totesi että se on ollutta ja mennyttä. Anteeksipyyntö olisi ollut parempi tuohon väliin. Eikös Charity saanut silloin koko suvun vihat päälleen siksi, koska flirttaili Alin kanssa? Samanhan Chas päätyi tekemään itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Johnnylla on nyt aivan eri näköinen näyttelijä kuin aiemmin.
Edellinen Johnny näytti siltä niin kuin molemmat vanhemmat olisivat valkoisia. Nykyisestä Johnnysta on helpompi uskoa, että isä on intialainen.
Jännä, että Mosesin ja Johnnyn leikkitreffejä sovittiin aivan kuin Rossilta ei tarvitsisi kysyä ollenkaan. Eikös Moses edelleen asu Rossin luona?
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että Mosesin ja Johnnyn leikkitreffejä sovittiin aivan kuin Rossilta ei tarvitsisi kysyä ollenkaan. Eikös Moses edelleen asu Rossin luona?
Ei nyt sentään tuollaiseen toisen vanhemman lupaa tarvitse. Kun ei tarvitse edes yhteenmuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Oli Chasilla otsaa syyllistää Charitya että perheen täytyy pitää yhtä. Chas itse tylysti potki Charityn pois pubista, vaikka Charity olisi halunnut vielä jatkaa. Kun Charity nosti esiin tämän epäkohdan niin Chas vain totesi että se on ollutta ja mennyttä. Anteeksipyyntö olisi ollut parempi tuohon väliin. Eikös Charity saanut silloin koko suvun vihat päälleen siksi, koska flirttaili Alin kanssa? Samanhan Chas päätyi tekemään itsekin.
Minusta tuo Dingle law on kärsinyt inflaation. Kuinka moni on kertaalleen potkittu iäksi perheestä pois ja sitten yhtäkkiä ollaan taas hyvää pataa. Ja taas "et kuulu perheeseen", kunnes on avuntarve ja vain perhe voi auttaa.
mckenzie kävi ostamassa ruuat itselleen ja charitylle. Mistä tuo vätys rahaa on saanut, on kuin uuno turhapuro, ei ole päivääkään tehnyt kunnon töitä. Ei mene ihan jakeluun mulle, kun kylässä ei ole nyt pubia, niin minne kyläläiset nyt sitten menevät töitten jälkeen aikaa viettämään?
Tänään ärsyttää:
Marlonin möykkääminen.
Alin hajareisin patsastelu keskellä kylänraittia.
Al ylipäätään.
Ellisin isänsä tsemppaaminen yhtäkkiä kuin kovinkin hyvissä väleissä olisivat.
Vanessan keekoilu eilisessä lastentapaamisasiassa.
Miten ihmeessä Al sai kaikki uskomaan että pubin perikato on Cainin vika kun itse sössi kaiken?!
Tänään tykkään:
Ryanin siistiytynyt ulkomuoto.
Kim. Olen aina tykännyt. Viime aikoina entistä enemmän kun näyttää myös pehmeää puolta itsestään. Varsinkin välillä Willin kanssa keskustellessaan kujertaa kuin koulutyttö.
Rishi. Selväjärkisyyden majakka kun kaikki sekoilevat.
Lisään vielä, että tänään ärsyttää myös:
Chasin narina. Olisi itse miettinyt kenen kanssa sopimuksia tekee. Turha nyt Cainia syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää Marlonista, selkärangaton nöyristelijä. Oikeassa elämässä Rhonan kaltainen ei katsoisi kahta kertaa hänen suuntaansa. Tosiaan epäuskottavaan käytöstä tänään.
Rhonahan on jo kerran suht tylysti jättänyt Marlonin, vieläpä vastaavan tylsimyksen Paddyn takia.
Sittemmin Rhonalla on kokemusta jänniksestä ollut. Pierce ja Graham.
Ehkä Rhona teki Chasit ja tajus, että tuollainen nyöristelevä tylsimys nyt vaan on hyvä perheen kannalta. Ei tarvii jatkuvasti jännäillä, että mitähän seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Dingle law on kärsinyt inflaation. Kuinka moni on kertaalleen potkittu iäksi perheestä pois ja sitten yhtäkkiä ollaan taas hyvää pataa. Ja taas "et kuulu perheeseen", kunnes on avuntarve ja vain perhe voi auttaa.
Eivät ole kovin johdonmukaisia sen suhteen. Mut luulen, et käyttävät sitä silloin, kun tarvitsevat/haluavat muiden tuen omalle mielipiteelleen.
Pelkään pahoin, että lasten leikkitreffaillessa Charity ja Vanessa päätyvät takaisin yhteen.
Kiitos. Mä noita aikoja alottelin seuraamaan sarjaa.. en ihan joka jaksoa silloin vielä katsonut. Mä tykkään näistä "muisteluista".
Eri