Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
16641/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilo kirjoitti:

MC Kenzie poistuu kohta sarjasta hän kuoli viime kesänä. Ihana hymy kaverilla 🙂

Hei, ihan jos seuraa oikeaa elämää ja uutisointia niin näin tapahtui. Tulkaa nyt välillä pois sieltä kuplasta.

Vierailija
16642/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas jännä moka Emmerdalessa. Nimittäin, mistä hitosta McKenzie olisi tiennyt Alin syntymäpäivän? Eivät ole mitään kavereita tai edes tuttuja keskenään.

Mun mielestä oli myös aika erikoista, että MacKenzie kuitenkin yritti niitä pin-koodeja näpytellä "tuntikausia", niin miksei jo ensimmäisenä kokeillut Alin syntymäaikaa, jos kerran tiesi sen. Mitä ne kaikki muut yritykset olivat, puhtaita arvauksia erinäisistä numerosarjoista?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16643/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmerdalen poliisit on tollasia köllöttelijöitä. Aina vaan tauolla, syömässä tai juomassa.

Tuo on niin uskomatonta! Siis eikö se miespuolinen poliisi voinut Harrietille sanoa, että odota kun hänen tarttis käydä vessassa. Ja Harriet joka tietää omakohtaisesti millaisia kelmejä voi olla vaanimassa missä tahansa, niin lompsii vaan hymyssäsuin kaffelle.

Mitä muuta voimmekaan odottaa Emmerdalen poliisilta, joka ei tähänkään mennessä ole varsinaisesti vakuuttanut. Meistä palstalaisistakin kuka tahansa pärjäisi paremmin tuolla poliisina kuin nuo itse poliisit.

Vierailija
16644/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Livin pakoa enää suunnitella? Eikö ollut jo takasin vankilassa, kun Laurel kävi tapaamassa?

Mac on pöhkö, silmänruokaa kuitenkin. Hauska oli pesäpallomailakohtaus: Isi lupasi opettaa peliä... Cainin mulkaisu...

Jänniä aikoja eletään: tuliko allekirjoitukset Alille???

Vierailija
16645/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, en ole päässyt katsomaan kaikkia jaksoja. Jaksaisko joku lyhyesti kertoa, miksi pubi rähähti? Tää ketju on ihanan pitkä, mutta vaikea löytää yksittäistä tietoa.

Al laittoi metallivispilän mikroon ja ajasti sen käynnistymään silloin kun itse oli Kerryn kanssa *humpsispumpis*. 

Kiiitos näistä! Eli Al on todella kaiken pahan alku ja juuri tässä juonikuviossa! Toivon todella, että joku päivä jää tosta kaikesta kiinni. Mut Emmen tuntien, siihen menee aikaa loputtoman kauan.

Vierailija
16646/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas jännä moka Emmerdalessa. Nimittäin, mistä hitosta McKenzie olisi tiennyt Alin syntymäpäivän? Eivät ole mitään kavereita tai edes tuttuja keskenään.

Eikös moni laita syntymäpäivänsä someprofiiliinsa?

Al instagramissa...OnlyFansissa???😂

Vierailija
16647/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, en ole päässyt katsomaan kaikkia jaksoja. Jaksaisko joku lyhyesti kertoa, miksi pubi rähähti? Tää ketju on ihanan pitkä, mutta vaikea löytää yksittäistä tietoa.

Al laittoi metallivispilän mikroon ja ajasti sen käynnistymään silloin kun itse oli Kerryn kanssa *humpsispumpis*. 

Kiiitos näistä! Eli Al on todella kaiken pahan alku ja juuri tässä juonikuviossa! Toivon todella, että joku päivä jää tosta kaikesta kiinni. Mut Emmen tuntien, siihen menee aikaa loputtoman kauan.

Ei kait sillä sulle ole mitään merkitystä milloin mikäkin asia selviää, kun olet joku satunnainen katsoja?

Vierailija
16648/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä veikkaan että joku peukaloi alin autoa? ottiko mac jotain alin salkusta?

Katsoin, että Mac otti Alin puhelimen, mutta näinkö oikein?

Luulisi tuollaisen "liikemiehen" huomaavan puhelimen (jos Mac sen otti) katoamisen aika nopsaan.

En nähnyt tuota kohtaa. Jäin kyllä miettimään, kuka sitä autoa kopeloi. Jalat ei näyttäneet Cainin jaloilta. Mac tai jopa Al itse (enkä tiedä miksi, mutta kengät oli kai sellaiset vähän suipot).

Minä katsoin, et olis ollut Marlonin jalat, mut ei sovi hänen luonteelleen tuollainen toiminta.

Vierailija
16649/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei oikein tykätä Mäkistä?

Mun mielestä se on tosi mukavan näköinen ja tykkään sen huumorista. Usein viljelee tilannekomiikkaa ja nasevia sutkautuksia🙂

Näyttelijällä on hauskat jutut myös instassa.

Hänen on pakko olla hyvä tyyppi irl, on kaksi pientä koiraa, joita rakastaa ylikaiken🥰.

Vierailija
16650/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia tuhansia kommentteja, mutta kysymykseen, miksi jotain tapahtuu jossain sarjafilmissä, elokuvassa, romaanissa, ym ainoa vastaus on tietenkin, että siksi kun se on sinne kirjoitettu. Joko käsikirjoittajan tai ohjaajan toimesta.

Mielestäni on erikoista, että ihmiset ottavat fiktiiviset sarjat tosissaan mutta uskovat, että kaikki tosi-tv:t ja dokumentit on pilkuntarkasti käsikirjoitettu.

Toi on nyt niin vanha juttu, et se lakkas olemasta näppärä vastaus heti kun ekan kerran sen joku lausahti.

Kaikki tv-ohjelmat ovat käsikirjoitettuja. Senkin asian hokeminen on todella tylsää. Ilman käsikirjoitusta katseltais vaan jotain random tapahtumia ilman päätä tai häntää. Huonosti käsikirjoitettuja tosi-tv-juttuja sit on kans. Esim. Inez-kanavalla. Mutta se, onko tosi-tv-ohjelman juonenkulku etukäteen sovittu ja "kirjoitettu", on sit ihan eri asia. Sitä ehkä toiset tällä hokemalla ajaa takaa, mut edelleen, kaikki, on käsikirjoitettua.

Vierailija
16651/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Mack ja Vinny (tai näyttelijät, komea pari)  laulavat joululaulun ja hyvin laulavatkin. No spoilers!

https://www.leeds-live.co.uk/news/celebs-tv/itv-emmerdale-mack-actor-la…

Vau! Tuo teki kyl vaikutuksen. Miten se viehättävyys nouseekin heti korkeammalle, kun osaa laulaa/soittaa😏

Vierailija
16652/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei oikein tykätä Mäkistä?

Mun mielestä se on tosi mukavan näköinen ja tykkään sen huumorista. Usein viljelee tilannekomiikkaa ja nasevia sutkautuksia🙂

Minä tykkään. Must on piristävä ilmestys, just sen velmun virnuilun ym. hauskojen heittojen takia. Tuo sitä huumoria, mitä tähän ohjelmaan kaipaan, kun muuten on niin raskas. Se oli ainoo, mistä en pitänyt, kun sitä Ryania houkutteli johonkin.

Vierailija
16653/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait sillä sulle ole mitään merkitystä milloin mikäkin asia selviää, kun olet joku satunnainen katsoja?

Mistäs sinä minun satunnaisuudesta tiedät? Onko niin, että täällä saavat keskustella vain ja ainoastaan he, jotka katsovat todistetusti joka ikisen jakson? Elämässä tulee kuitenkin asioita, jotka saattavat mennä tämänkin ohjelman katsomisen edelle. Kiva silti, että täällä toiset jaksavat vastailla näihin tylsiinkin kyselyihin, kun joku juttu mennyt ohi. Sehän on kuitenkin vapaaehtoista.

Vierailija
16654/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä minun satunnaisuudesta tiedät? Onko niin, että täällä saavat keskustella vain ja ainoastaan he, jotka katsovat todistetusti joka ikisen jakson? Elämässä tulee kuitenkin asioita, jotka saattavat mennä tämänkin ohjelman katsomisen edelle. Kiva silti, että täällä toiset jaksavat vastailla näihin tylsiinkin kyselyihin, kun joku juttu mennyt ohi. Sehän on kuitenkin vapaaehtoista.

Höh. Saahan täällä kysellä. Onneksi minäkin saan pääosin ihan asiallisia vastauksia, vaikka välillä en tiedä/hoksaa/näe jotain juttua.

(Mulla esim mäkihyppy menee Emmen edelle, enkä sit muista uusintana kattoa). Joskus tuntuu et yhdessä jaksossa ei paljoakaan tapahdu, mut herra mun vereni, jos jätän katsomatta: just sillon joku pettää/karkaa/rakastuu tai jotain muuta maata mullistavaa...

Vierailija
16655/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Mack ja Vinny (tai näyttelijät, komea pari)  laulavat joululaulun ja hyvin laulavatkin. No spoilers!

Vau! Tuo teki kyl vaikutuksen. Miten se viehättävyys nouseekin heti korkeammalle, kun osaa laulaa/soittaa😏

Tekeekö Vinny musiikkiakin työkseen? Taitoja kyllä olisi!

Hyvin Mackin lauloi, mutta Vinny upeasti.

Vierailija
16656/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, Val Pollard on Vera Stanhope ssa kova muija!

Vierailija
16657/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais tota Alia enää. En halua nähdä, että sitä hakataan lisää tmv. Vaan lähtisi vaikka autoineen karkuun ja sitä kautta pois koko sarjasta.

Vierailija
16658/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

McKenzie on viihdyttävä hahmo, mutten mä siitä mitään silmäniloa saa. Hän on aivan tavis ja mä tykkään rososta. Semmosia ei Emmerdalessa ole vielä näkynyt.

Tämän päivän jaksosta mietin, että pelataanko briteissä paljonkin baseball tms., kun niitä mailoja kuitenkin on saatavilla helpostikin.

Vanhempi pohdinta, onko Marlon yrittänyt saada Pollardilta duunia? Sehän olis ala carte rafla ja Ericin yksin pyörittämä. Eric ei nuoripoika enää ole, että Marlon vois muutama vuoron helpostikin tehdä silloin tällöin.

Lisäpohdintaa, Harriet on harjoittelussa poliisiksi. Miksi? Sehän oli tutkija (peitetehtävissä) jo silloin ennen, kun Willin vankilaan toimitti. Outoa, että noin paljon alennettaisiin, kun takaisin tulee.. ehkä joku junioritutkijan homma olisi ollut uskottavampi.

Todella naurettava selitys sekin olis, ettei virkoja ollut vapaana. Harrietilla oli niin kiire takas poliisivoimiin, että otti minkä aseman vaan vastaan.

Semmoista hinkua ei ollut kirjoitettu. Päinvastoin harrasta miettimistä ja keskustelua Charlesin kanssa, muttei kirkkoherran.

Vierailija
16659/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö Vinny musiikkiakin työkseen? Taitoja kyllä olisi!

Hyvin Mackin lauloi, mutta Vinny upeasti.

Kovia laulamaan suurin osa castingista.

Youtubesta löytyy näyttelijöiden välisiä laulukisoja, joissa parettain kisaavat. Hauskoja nekin. Kiva duuni ilmapiiri. Sen takia kiva katella, kun näyttelijät ovat itsenään ja hyviä kavereita myös sarjavihollisensa kanssa.

Vierailija
16660/44653 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakohan Vanessa uida Charityn pöksyihin lastaan syöttinä käyttäen?

Ketju on lukittu.