Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
14541/44652 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraili🔥[/quote kirjoitti:

Tuli tuli tuli

Vierailija
14542/44652 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole näkynyt taas hirveästi kylällä Arthuria, dottya, heathia,cathya, jain poikaa, ketäs niitä nyt kaikkia oli... Ambaa on näkynyt. Liekö syynä korona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14543/44652 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamiella on kauniit kasvot 💞, harmi vaan että mies muuttui huonompaan suuntaan.

Komea ja pitkä mies.

Dawn on kyllä upea kaunotar ja siitä ihanasta Marlonin tyttärestä tulee myös kaunotar, on jo nyt säihkysilmät.

Vierailija
14544/44652 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mackenzie ja Moira komein ja kaunein. Ja se murre... oi.

Kumman?

Mackenzie puhuu irkkua ja Moira skottia.

Silläpä olen joskus kysellyt, että miten sisarukset puhuukin eri murretta niinkin laveasti. Joku mulle kerran vastasi järkevästi ja tyhjentävästi, mutten mä muista sitä. Kiitos hänelle kuitenkin.

Vierailija
14545/44652 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiran ja Mackin näyttelijäthän eivät ole sukua vaikka heillä sama sukunimi onkin.

Vierailija
14546/44652 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaako Meena vielä jonkun, ennen kuin jää kiinni?

Vierailija
14547/44652 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on alkanut ärsyttämään Priyan itsesääli. Olisi iloinen, että selvisi tulipalosta hengissä eikä  valittelisi seljässä olevista palohaavoista liian kanssa.

Tässä on aika yksitoikkoinen juoni ja asiassa sivuutetaan täysin kasvojen ennallaanolo, puhekyvyn säilyminen ja liikkumiskyky. Priyan pitäisi nyt kokonaan muuttaa elämänsä suuntaa. On aiemmin pysynyt siinä nätin tytön roolissa ja nyt täytyy keksiä jotain muuta. Lapsellekin olisi hyvänä esimerkkinä kun ryhtyisi ottamaan vastuuta omasta elämästään. Pois isukin ja vaihtuvien poikkisten pyörityksestä.

Vierailija
14548/44652 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priyallahan on syömishäiriöhistoriaa ja syömishäiriöt uusivat herkästi ja niihin liittyvät usein mielialaongelmat ja itseinho. Lisäksi tuollaiset vammat ovat varmasti kipeitä joka päivä ja yö pitkän aikaa.

Vierailija
14549/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamiella on kauniit kasvot 💞, harmi vaan että mies muuttui huonompaan suuntaan.

Komea ja pitkä mies.

Dawn on kyllä upea kaunotar ja siitä ihanasta Marlonin tyttärestä tulee myös kaunotar, on jo nyt säihkysilmät.

Minäkin ihastuin oitis Jamien ulkonäköön 😳..., Kun näin hänet ensimmäisiä kertoja 🤭.

Kauniit kasvot, pitkä ja raamikas mies !

WAU.

Mutta, päältä kaunis ja muuten YÄK.

Vierailija
14550/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie muuttui ihan täysin ja nopeasti. Kun tuli kylään oli kiltti ja ystävällinen.

Vierailija
14551/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priyan onnettomuus ja arvet ovat vielä kovin tuoreita. Hänhän käy terapiassa käsittelemässä asiaa.

Palstamammako sitä vaan iloisesti hymyilis kivuissaan.. pääasia, että olen elossa? 😁 Vahvasti epäilen.

Priyahan on vielä shokissa.

Vierailija
14552/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meena on siis kiehtova. Ikuinen pikkutyttö joka haluaa aina tahtonsa läpi ja tunteeton psykopaatti. Tottakai tuollainen tapaus olisi oikeassa elämässä ihan kauhea mutta tämä on sarjaa ja Meenaa kiva katsoa. Tylsää kai se olisi katsoa kun Eric selailee antiikkiluetteloa tai Liam kaivelee puutarhassa päivät pitkät.[/quote

Yrittääkö Meena saada Mapreetin vaikeuksiin, kun huoneeseen sängyn alle jäi Leannan sormus, jonka Meena otti muistoksi uhriltaan. Meena tekee jatkuvasti hirmutekoja keinoja kaihtamatta.

Mun mielestä Meenaa ei huomannut, että se sormus jäi. Ei sillä, etteikö Meenalle hyvin sopisi, että muut saavat hänen tekemisistään syyt niskoilleen.

Vierailija
14553/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meena on siis kiehtova. Ikuinen pikkutyttö joka haluaa aina tahtonsa läpi ja tunteeton psykopaatti. Tottakai tuollainen tapaus olisi oikeassa elämässä ihan kauhea mutta tämä on sarjaa ja Meenaa kiva katsoa. Tylsää kai se olisi katsoa kun Eric selailee antiikkiluetteloa tai Liam kaivelee puutarhassa päivät pitkät.[/quote

Yrittääkö Meena saada Mapreetin vaikeuksiin, kun huoneeseen sängyn alle jäi Leannan sormus, jonka Meena otti muistoksi uhriltaan. Meena tekee jatkuvasti hirmutekoja keinoja kaihtamatta.

Mun mielestä Meenaa ei huomannut, että se sormus jäi. Ei sillä, etteikö Meenalle hyvin sopisi, että muut saavat hänen tekemisistään syyt niskoilleen.

Minustakin näytti siltä, että vahingossa potkaisi sormusta. Eikä sitä ennen näytetty mitään katsetta, että "voi ei, tuo jäi".

Todellako Meena jää asumaan Rishin, Priyan ja Amban kanssa. Kun eikös ne muuttohalut koskeneet lähinnä sitä ettei hän halua Manpreetin kanssa olla tekemisissä. Sitä ennen ei Meenalla ollut mitään kiirettä pois. Kyllä minusta olisi outoa jos siskoni asuisi exäni luona, vaikka tilaa tosiaan olisi.

Vierailija
14554/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamie muuttui ihan täysin ja nopeasti. Kun tuli kylään oli kiltti ja ystävällinen.

Sentään käsikirjoittajat muistivat että aluksi Jamie oli hyvä tyyppi. Jamie kun oli lähdössä ja pyysi Dawnia mukaansa, niin siinähän Jamie manasi jotain, että äitinsä on tehnyt hänestä toisenlaisen kuin mitä hän joskus oli. Minä olin ihan lääpälläni Jamieen :D Juu, en enää niinkään.

Vierailija
14555/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meena menee toistaiseksi Billyn luo asumaan eli lienee jo kymmenes asukas Marlonin talossa. Luultavasti Meena ei huomannut sormusta vaan vahingossa itse potkaisi sen sängyn alle.

Vierailija
14556/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jamie millon näkyi Emiksessä, tuijotin häntä aina että jäi hieman vuorosanatkin lukematta 💞.

Varsinainen namu mieheksi .

Eipä oo nyt ketään hänen tasoista , siis ulkonäöltään.

Vierailija
14557/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamiella kyllä on ihanat silmät.

Muita komistuksia joita kaipaan on veljekset Carl ja Matthew sekä Graham.

14558/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeimmat ovat varmaan Cain ja Billy sekä Ellis. Kaunein sarjassa on Priya

Minun mielestäni Leila on ehdottomasti kaunein.

Vierailija
14559/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leyla on kaunis, harmi vain kun leikkautti persoonallisen nenänsä.

Vierailija
14560/44652 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meena menee toistaiseksi Billyn luo asumaan eli lienee jo kymmenes asukas Marlonin talossa. Luultavasti Meena ei huomannut sormusta vaan vahingossa itse potkaisi sen sängyn alle.

Sinnehän se Meena itsensä puoliväkisin tuuppasi. Billy siinä sitten lupasi auttaa ottamalla Meenan asumaan. Eipä Billykään siinä tilanteessa älynnyt, että pitäis varmaan kysyä myös muiden kämppisten mielipide asiasta?

Ketju on lukittu.