Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vankilassa Livillä näyttää olevan viihtyisä selli:puhtaat, muhkeat petivaatteeet ja mukava sellikaveri. Ihan erilaiset olot kuin Aaronilla, kun hän oli vankilassa.
Viime jaksossa Liv sai sellikaveriltaan liian vahvaa viinaa. Onneksi tämä hälytti apua.
Todellisessa elämässä kukaan ei pysty murhaamaan ihmisiä, siirtämään omia tekemisiää muiden syyksi, juonittelemaan kuin Emmerdalessa Meena. Ärsyttää , kun kukaan kyläläisistä ei vieläkään aavistaa Meenan pahuutta.
Minua on alkanut ärsyttämään Priyan itsesääli. Olisi iloinen, että selvisi tulipalosta hengissä eikä valittelisi seljässä olevista palohaavoista liian kanssa.
Onkohan Liv vankilassa nyt niin kauan kunnes Meena jää kiinni? Vai tutkiiko ne poliisit nyt kohta paremmin tätä asiaa..
Vierailija kirjoitti:
Minua on alkanut ärsyttämään Priyan itsesääli. Olisi iloinen, että selvisi tulipalosta hengissä eikä valittelisi seljässä olevista palohaavoista liian kanssa.
Minua myös. Kaikki ne palovammat pystyy peittämään vaatteilla, kasvot ovat edelleen kunnossa ja henki säästyi toisin kun Andrealla.
Meenalla on kauneimmat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Meenalla on kauneimmat hiukset.
Eipähän, kyllä paddylla on kaikkein kauneimmat!
Mackenzie ja Moira komein ja kaunein. Ja se murre... oi.
Vierailija kirjoitti:
Mackenzie ja Moira komein ja kaunein. Ja se murre... oi.
Murre kuulostaa kyllä ihanalta. jännästi näyttelijöillä sama sukunimi mutta eivät ole sukua.
Lawrence Robb ja Natalie j Robb.
Milloinhan Victoria ja David tulevat takaisin kylään.. en oikein usko että niiden suhde onnistuu.
(En ole vielä katsonut perjantain jaksoja joten en tiedä vaikka olisivatkin palanneet jo)
Muuten, kun Manpreet viskoi lipastosta Meenan tavaroita lattialle niin siinä jälleen Manpreet SOKEA, kun siinähän lenteli pitkin lattioita ne Meenan "rikoksien keräily muistot".
Meena keräili niitä paniikissa, saikin hyvin niitä talteen. PAITSI EI YHTÄ.
Sinne jäi lähelle sängynjalkaa Leannan sormus.
Hm. Löytääköhän sen joku.
Tai osaako taas kukaan yhdistää sitä Leannaan ?
Gallup lauantai-illan iloksi
Yläpeukku Will Kim
Alapeukku Will Bernice
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku Will Kim
Alapeukku Will Bernice
Sydämet jäi välistä :)
Komeimmat ovat varmaan Cain ja Billy sekä Ellis. Kaunein sarjassa on Priya
Miten mulla on sellane tunne että siitä Leannan sormuksen viemisestä aletaan myöskin syyttämään Manpreettiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku Will Kim
Alapeukku Will BerniceSydämet jäi välistä :)
Jotkut hymiöt, kuten tavallinen sydän, ei jostain syystä toimi täällä. Tämä ainakin toimii: 💕
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on sellane tunne että siitä Leannan sormuksen viemisestä aletaan myöskin syyttämään Manpreettiä...
Hyi hitto !
Niinpä tietenkin.
No. Muutamia viikkoja ja Meena on tullut tiensä päähän.
Ei mee kauaa.
Vierailij[/quote kirjoitti:
Bernice on taas oma hupsu itsensä. Kuinkahan pitkään, kun ei ole enää Dianea kertomassa totuutta ja pysäyttämässä sitä?
Mun mielestä Will ja Bernice olisi sopivampi pari kuin Will ja Kim.
Kim on tylsä, ilkeä ja alati kiukkuinen.