Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
13941/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyhkyti nyyhkyti näitä spoilauksia. Miten ikinä selviätte?

Voi nyyhkyti, kun ei saa kiusaa muita. Aika omituisia huveja joillakin.

Olet todella pahasti häiriintynyt, jos pidät minua kiusaajana. En ole spoilannut, ihmettelen vaan, miten jotkut ottavat asian niin raskaasti.

Ei, se ei kerro häiriintyneisyydestä, jos pitää pilkkaavan kommentin kirjoittajaa kisaajana. Aika looginen ajatus.

Kyllä kertoo, jos on niin herkkä, että näkee kiusaamista siellä, missä sitä ei ole. Vai onko sinulla varmuutta, missä merkityksessä tuo kommentti oikeastaan kirjoitettiin?

Vierailija
13942/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, vaikka on fiktiivinen äiti-tytär kyseessä, mun silmään Bellessä alkaa olla samaa näköä kuin Lisassa 😄

Voisiko olla sukua oikeassa elämässä?

Tuskinpa vain. Enkä kyllä näe heidän ulkonäössä muutenkaan samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13943/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amban näyttelijä on aika lihava.

Hyvä, että Pryan syömishäiriö ei ole tarttunut Amban hahmoon. Ihan hyvin käsikirjoittajat voisivat sotkea lapsen tähän syömishäiriö kuvioon. Äiti paasaisi siitä, ettei saa lihoa.

Kiva, että on saanut puheroolin, vaikka on vähän kökkö.

Samaa oon minäkin kattonu. Amba on lihava lapsi. Suloinen mut ylipainoinen.

Pitää olla kehopositiivinen, mutta pitääkö sulkea samalla terveyshaitat pois !

Lihava lapsi, syyt johtavat aina vanhempiin.

Eikö Priya ole jaksanut katsoa tytön perään... Ja ohjeistaa oikeille ruokatavoille...tosin Briteissä ruokavalio on lähestulkoon roskaa , varsinkin kouluissa , kuten joskus kokki Jamie Oliver kertoikin telkkarissa.

Amba on pullukka. Taitaa olla laiska liikkumaan niin syömiset kertyy kroppaan kiinni.

Puhuikohan Amba ekaa kertaa koko sarjassa olo aikanaan? Siitä on kasvamassa kyllä tosi iso nainen. Ei ole uskottava kyllä hyvärunkoisten lapseksi. Joku intialaistausta on tainnut riittää roolin saamiseksi?

Vierailija
13944/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman päivän pois palstalta ja ikäväkseni huomasin kuinka tämä ketju on saanut kovin riitaisa väen liikkeelle. Yritetään pitää keskustelun aiheet Emmerdalessa. Ja koitetaan jättää spoilaajat huomiotta, eikö vain?

Samaa mietin. Jätetään tyhmyydet huomiotta, keskitytään olennaiseen😉. Miks ihmeessä Billy ja Dawn ei vaan alkanu oleen? Ihan selkeesti molemmat halus. Voi miten nätisti Dawn Billyä katseli surullisilla silmillään...

Tota Liv Aaron jankkaamista alkas jo riittää.

Eikö aito Dingle olekaan Lydia? Soitto poliisille...

Vierailija
13945/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman päivän pois palstalta ja ikäväkseni huomasin kuinka tämä ketju on saanut kovin riitaisa väen liikkeelle. Yritetään pitää keskustelun aiheet Emmerdalessa. Ja koitetaan jättää spoilaajat huomiotta, eikö vain?

Samaa mietin. Jätetään tyhmyydet huomiotta, keskitytään olennaiseen😉. Miks ihmeessä Billy ja Dawn ei vaan alkanu oleen? Ihan selkeesti molemmat halus. Voi miten nätisti Dawn Billyä katseli surullisilla silmillään...

Joo, Billy ja Dawn on ihan rakastuneita. Dawn kait ajatteli, että heidän suhde olisi väärin Meenaa kohtaan. Vaikkakin suotta. Mitä Liviin ja Aaroniin tulee, niin ei kyllä jaksais enää sitä Livin vodkan kanssa veivaamista.

Vierailija
13946/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lydia kuunteli sydäntään ja halusi toimia rehellisesti.

Vierailija
13947/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta miten lasta pilkataan täällä lihavuudesta. Luulette olevanne näitä riiteilijöitä fiksumpia.

Vierailija
13948/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole ennen lihavaa lasta nähneet vai mistä kiikastaa?

Vierailija
13949/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Lydiahan tuli Dingleksi naituaan Samin.

Vierailija
13950/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Priyasta ja Ambasta tulee mieleen Täydellisten naisten Gabrielle ja Juanita.

https://img.ilcdn.fi/G_Eh9ICJB1pNDRvV06gf-HUHfrU=/full-fit-in/612x0/img…

Mullekin tuli Juanita mieleen Ambasta!

Vierailija
13951/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä haluan spoilauksia. Ärsyttää kun nämä ylimieliset puhuvat täällä mukamas muidenkin puolesta.

Löydät niitä muualta. Mene sinne. Puhun kaikkien niiden puolesta, jotka niitä ei tänne halua.

Enemmistö haluaa keskustella Briteissä jo nähdyistä tapahtumista. Mene sinä pois, jos et halua spoilaantua.

Missäs tämmöinen tilasto on, et enemmistö...

Perustakaa ketju, jossa otsikossa mainitaan, et puhutaan meillä näkemättömistä tapahtumista. Sille varmasti riittää osallistujia, jos enemmistö täältäkin...jättäkää tämä rauhaan. On ollut tähän asti muuten kiva ketju, paitsi tää säännöllinen spoilaajien ilmestyminen. Loma-aikoina.

Tämä ketju on alusta saakka ollut myös spoilaajien käsissä, että jos joku haluaa spoilaamatonta tekstiä, niin varmaan heidän kannattaisi aloittaa uusi ketju.

Kuinka pitkälle se spoilaamattomuus sitten taipuu... Itse katselen viikon pari jäljessä Suomen lähetyksiä, että pitäskö munkin nuppi punaisena sitten huutaa täällä, että suu suppuun, mä en ole vielä katsonut!

Vierailija
13952/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Priyasta ja Ambasta tulee mieleen Täydellisten naisten Gabrielle ja Juanita.

https://img.ilcdn.fi/G_Eh9ICJB1pNDRvV06gf-HUHfrU=/full-fit-in/612x0/img…

Mullekin tuli Juanita mieleen Ambasta!

Ainoat telkkaripullukat joita tiedätte?

Vierailija
13953/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole ennen lihavaa lasta nähneet vai mistä kiikastaa?

Ollaan. Täydellisissä Naisissa.

Vierailija
13954/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lydia kuunteli sydäntään ja halusi toimia rehellisesti.

Lydia EI ole aito Dingle, avioliiton (Samin kanssa ) kautta sukuun tullut. On vielä oppimista itsellään Dinglen kaltaiseksi, Dinglet eivät opi Lydian kaltaisiksi vaikka jopa Cain välillä vähän pehmoilee...!

Vierailija
13955/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Pryan syömishäiriö ei ole tarttunut Amban hahmoon. Ihan hyvin käsikirjoittajat voisivat sotkea lapsen tähän syömishäiriö kuvioon. Äiti paasaisi siitä, ettei saa lihoa.

Eikö Priya ole jaksanut katsoa tytön perään... Ja ohjeistaa oikeille ruokatavoille...tosin Briteissä ruokavalio on lähestulkoon roskaa , varsinkin kouluissa , kuten joskus kokki Jamie Oliver kertoikin telkkarissa.

Minä taas ihmettelen, miksi Amban näyttelijäksi on valittu pullukka? Aikuiset osaa olla todella ilkeitä, mutta kyllä osaa lapset/nuoretkin nimitellä, aivan kuin tuo tyttö olisi laitettu maalitauluksi, sorijosoon....

Vierailija
13956/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Lydiahan tuli Dingleksi naituaan Samin.

Höh. Samhan kysyi, etkö ole oikea Dingle, kun naimisiin mentiin... Lisa oli oikein mamma-Dingle. Vinnystäkin tehtiin "Dingle".

Dinglemäisyys on muutakin kuin sukunimi. Pidetään yhtä ja poliisille ei soiteta.

Vierailija
13957/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella pahasti häiriintynyt, jos pidät minua kiusaajana. En ole spoilannut, ihmettelen vaan, miten jotkut ottavat asian niin raskaasti.

Ei, se ei kerro häiriintyneisyydestä, jos pitää pilkkaavan kommentin kirjoittajaa kisaajana. Aika looginen ajatus.

Kyllä kertoo, jos on niin herkkä, että näkee kiusaamista siellä, missä sitä ei ole. Vai onko sinulla varmuutta, missä merkityksessä tuo kommentti oikeastaan kirjoitettiin?

Luepa tuo ensimmäinen kommentti. Mitä epäkiusaavaa siinä on? Jatkossa kutsutaan kommentoijaa todella häiriintyneeksi. Surullista, jos nämä ovat aikuisten kirjoittamia. Kuulostaa ihan koulukiusaajien logiikalta. Jos eivät ole aikuisia, ovat...?

Vierailija
13958/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos väenväkisin kirjoittaa spoilauksia paikkaan, jonne niitä ei toivota, mitä muuta se on kuin kiusaamista?

Vierailija
13959/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amba on pullukka. Taitaa olla laiska liikkumaan niin syömiset kertyy kroppaan kiinni.

Puhuikohan Amba ekaa kertaa koko sarjassa olo aikanaan? Siitä on kasvamassa kyllä tosi iso nainen. Ei ole uskottava kyllä hyvärunkoisten lapseksi. Joku intialaistausta on tainnut riittää roolin saamiseksi?

Synnyin yli viiskiloisena normirunkoisille vanhemmille. Olin todella iso lapsi koko lapsuuden. En syönyt erityisen paljoa, vähemmän kuin hoikka ja pieni isosiskoni.

Ei nää koot ole aina pelkkää (tavisihmisen) matematiikkaa. Syitä voi olla monia. Mut mitä ihmettä sillä on väliä?? Amba on mitä on ja arvokas sellaisena. Miksi hänen pitäisi olla jotain muuta?

Vierailija
13960/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dawn on kauniimpi kun on tukka kiinni. Hyväluustoiset kasvot pääsee oikeuksiinsa.

Hääkampaus ei ole mun mieleen.

Billy+Dawn💕 ....The Happy End

Ketju on lukittu.