Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
13921/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan rakkaan harrastukseni pilaamisesta! Masennun taas!😭

Vierailija
13922/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meena on niin väärin ymmärretty. Ja nyt Billykin meinaa jättää hänet. Billyn kannattaisi olla kunnolla. Oma vika jos Meena joutuu tekemään niin kuin pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13923/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä näitä Huru-ukkojen muka viisauksia ...

Ei nää ny hirveesti naurata, mut se naurattaa miten pienet on ukkojen huvit.

Kylähulluja.

Harmi että ei sullakaan ollut parempaa viihdettä tähän iltaan kuin tämä ketju.

Vierailija
13924/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus kysyä tulevista tapahtumista tässä ketjussa.

Mutta ei oikeutta saada niitä. Perusta oma paljastusketju.

Silti niitä tänne kerrotaan. Miksi minun pitäisi tehdä oma ketju? Tee itse ketju, jonka otsikossa selkeästi sanotaan että ei saa spoilata. Harmi vaan, että sekään ei estä spoilauksia.

Otsikossa ei myöskään pyydetä spoilauksia. Ei otsikko voi sisältää kaikkia mahdollisia sääntöjä. Ne säännöt on sit kerrottu vauva.fin säännöissä. Siellä on mm. toisten keskustelijoiden kunnioittaminen. Ja kiusaaminen ym. herjaaminen kielletty. Jos tässä ketjussa useampi sanoo, ettei halua spoilereita, eikä niitä olla koskaan katsottu hyvällä, on pelkkää kiusantekoa niitä tänne kirjoittaa.

Yleensä aina koululaisten lomien aikaan tämä sama asia nousee täällä esille. Mistäköhän johtuu?

Vierailija
13925/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyhkyti nyyhkyti näitä spoilauksia. Miten ikinä selviätte?

Voi nyyhkyti, kun ei saa kiusaa muita. Aika omituisia huveja joillakin.

Olet todella pahasti häiriintynyt, jos pidät minua kiusaajana. En ole spoilannut, ihmettelen vaan, miten jotkut ottavat asian niin raskaasti.

Ei, se ei kerro häiriintyneisyydestä, jos pitää pilkkaavan kommentin kirjoittajaa kisaajana. Aika looginen ajatus.

Vierailija
13926/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoilaaja pääsee näköjään vauhtiin, niin minä sanon hetkeksi heipat. Hyvää uutta vuotta, Emme-fanit!

Miksi spoilaaminen on ongelma täällä? Farmi ja Salkkarit ketjuissa taas jos valitetaan spoilaamisesta, niin suututaan ja sanotaan, että on omalla vastuulla spoilaantuuko.

Se on ongelma, koska sitä tehdään, vaikka nimenomaan toivottu, et ei.

Samaan aikaan toivotaan, että kertokaa ennakot nähneet jo mitä tapahtuu. Kumpikaan toive ei ole toisen yläpuolella.

Tietenkin se on olennaisempaa, et niitä ei haluta. Kun on muut kanavat niitä varten. Jokainen saa selville tulevat juonet niin halutessaan. Mutta niille sivuille ei mene he, jotka eivät halua niitä tietää. Ihan oikeasti en usko tämänkään kommentin kirjoittajaa näin yksinkertaiseksi kuin nyt esittää.

Luulenpa, että niitä spoilauksia pyytää samat tyypit, jotka haluaa täällä niillä kiusata.

Vierailija
13927/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyhkyti nyyhkyti näitä spoilauksia. Miten ikinä selviätte?

Voi nyyhkyti, kun ei saa kiusaa muita. Aika omituisia huveja joillakin.

Mutsillas oli oudot huvit.

Taitaa oll teini(t) pitkästyneitä lomallaan. Pitäisköhän niitä lyhentää?

Vierailija
13928/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä haluan spoilauksia. Ärsyttää kun nämä ylimieliset puhuvat täällä mukamas muidenkin puolesta.

Löydät niitä muualta. Mene sinne. Puhun kaikkien niiden puolesta, jotka niitä ei tänne halua.

Vierailija
13929/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amban näyttelijä on aika lihava.

Hyvä, että Pryan syömishäiriö ei ole tarttunut Amban hahmoon. Ihan hyvin käsikirjoittajat voisivat sotkea lapsen tähän syömishäiriö kuvioon. Äiti paasaisi siitä, ettei saa lihoa.

Kiva, että on saanut puheroolin, vaikka on vähän kökkö.

Vierailija
13930/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, vaikka on fiktiivinen äiti-tytär kyseessä, mun silmään Bellessä alkaa olla samaa näköä kuin Lisassa 😄

Vierailija
13931/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Meena tee jotain Billylle?

Vierailija
13932/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä haluan spoilauksia. Ärsyttää kun nämä ylimieliset puhuvat täällä mukamas muidenkin puolesta.

Löydät niitä muualta. Mene sinne. Puhun kaikkien niiden puolesta, jotka niitä ei tänne halua.

Enemmistö haluaa keskustella Briteissä jo nähdyistä tapahtumista. Mene sinä pois, jos et halua spoilaantua.

Missäs tämmöinen tilasto on, et enemmistö...

Perustakaa ketju, jossa otsikossa mainitaan, et puhutaan meillä näkemättömistä tapahtumista. Sille varmasti riittää osallistujia, jos enemmistö täältäkin...jättäkää tämä rauhaan. On ollut tähän asti muuten kiva ketju, paitsi tää säännöllinen spoilaajien ilmestyminen. Loma-aikoina.

Vierailija
13933/44652 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö haluaa keskustella Briteissä jo nähdyistä tapahtumista. Mene sinä pois, jos et halua spoilaantua.

Missäs tämmöinen tilasto on, et enemmistö...

Perustakaa ketju, jossa otsikossa mainitaan, et puhutaan meillä näkemättömistä tapahtumista. Sille varmasti riittää osallistujia, jos enemmistö täältäkin...jättäkää tämä rauhaan. On ollut tähän asti muuten kiva ketju, paitsi tää säännöllinen spoilaajien ilmestyminen. Loma-aikoina.

Minä puhun kaikkien niiden puolesta, jotka haluavat keskustella Brittien tahtiin.

Vierailija
13934/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Meena tee jotain Billylle?

Joko Meena tappoi sen koiran, kun sitä ei näy hoivaavan, niin enkeli.....Muuten, miksi se Millie ei ottanut koiraa mukaansa?

Vierailija
13935/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Pryan syömishäiriö ei ole tarttunut Amban hahmoon. Ihan hyvin käsikirjoittajat voisivat sotkea lapsen tähän syömishäiriö kuvioon. Äiti paasaisi siitä, ettei saa lihoa.

Samaa oon minäkin kattonu. Amba on lihava lapsi. Suloinen mut ylipainoinen.

Pitää olla kehopositiivinen, mutta pitääkö sulkea samalla terveyshaitat pois !

Lihava lapsi, syyt johtavat aina vanhempiin.

Eikö Priya ole jaksanut katsoa tytön perään... Ja ohjeistaa oikeille ruokatavoille...tosin Briteissä ruokavalio on lähestulkoon roskaa , varsinkin kouluissa , kuten joskus kokki Jamie Oliver kertoikin telkkarissa.

Vierailija
13936/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman päivän pois palstalta ja ikäväkseni huomasin kuinka tämä ketju on saanut kovin riitaisa väen liikkeelle. Yritetään pitää keskustelun aiheet Emmerdalessa. Ja koitetaan jättää spoilaajat huomiotta, eikö vain?

Vierailija
13937/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa oon minäkin kattonu. Amba on lihava lapsi. Suloinen mut ylipainoinen.

Pitää olla kehopositiivinen, mutta pitääkö sulkea samalla terveyshaitat pois !

Lihava lapsi, syyt johtavat aina vanhempiin.

Eikö Priya ole jaksanut katsoa tytön perään... Ja ohjeistaa oikeille ruokatavoille...tosin Briteissä ruokavalio on lähestulkoon roskaa , varsinkin kouluissa , kuten joskus kokki Jamie Oliver kertoikin telkkarissa.

Amba on pullukka. Taitaa olla laiska liikkumaan niin syömiset kertyy kroppaan kiinni.

Vierailija
13938/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, vaikka on fiktiivinen äiti-tytär kyseessä, mun silmään Bellessä alkaa olla samaa näköä kuin Lisassa 😄

Voisiko olla sukua oikeassa elämässä?

Vierailija
13939/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priyasta ja Ambasta tulee mieleen Täydellisten naisten Gabrielle ja Juanita.

https://img.ilcdn.fi/G_Eh9ICJB1pNDRvV06gf-HUHfrU=/full-fit-in/612x0/img…

Vierailija
13940/44652 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman päivän pois palstalta ja ikäväkseni huomasin kuinka tämä ketju on saanut kovin riitaisa väen liikkeelle. Yritetään pitää keskustelun aiheet Emmerdalessa. Ja koitetaan jättää spoilaajat huomiotta, eikö vain?

Miten voisimme pysyä aiheessa, kun kommentillasi oikein vähättelet spoilaajia? Näin riita vaan jatkuu.

Ketju on lukittu.