Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Kyllä nyt tutkinnan kannalta on kömpelö Case. Todistusaineistoa jäi maissipeltoon: Andrean otsan haavaa ei tutkittu portaisiin sopivaksi. Tuo kamera olisi tosiaan pitänyt heti viedä poliisille. Paljon jäi tekemättä onnettomuuspaikalla, sillan rakenteet ym.
Pahoittelut tästä.
Harmi kun olen Jauhenlihanoutoreissulla Norjassa Heimo Huiman seurana, etten päässyt ajoissa turmapaikalle. Ystäväni Sherlock Holmes matkusti jalkapallon maailmanmestaruuskisoihin ja Kettu on Suomen Lapissa tapaamassa joulupukkia.
Tutkinta jää nyt Emmerdalen ja Hottenin paikalliskonstaapeleille.
Sarjan näyttelijät on kyllä kaikki huippuhyviä ja uskottavia, paitsi tämä Meenan näyttelijä, jonka naaman vääntelyt ei uppoa.
Miss Marple kirjoitti:
Kyllä nyt tutkinnan kannalta on kömpelö Case. Todistusaineistoa jäi maissipeltoon: Andrean otsan haavaa ei tutkittu portaisiin sopivaksi. Tuo kamera olisi tosiaan pitänyt heti viedä poliisille. Paljon jäi tekemättä onnettomuuspaikalla, sillan rakenteet ym.
Pahoittelut tästä.
Harmi kun olen Jauhenlihanoutoreissulla Norjassa Heimo Huiman seurana, etten päässyt ajoissa turmapaikalle. Ystäväni Sherlock Holmes matkusti jalkapallon maailmanmestaruuskisoihin ja Kettu on Suomen Lapissa tapaamassa joulupukkia.
Tutkinta jää nyt Emmerdalen ja Hottenin paikalliskonstaapeleille.
Salkkarien poliisit Eerikäinen ja Lumijoki käyvät hoitamassa asian tuota pikaa.
Jai kävi aika kuumana Ellisille, aikookohan alkaa tutkimaan onnettomuutta oikeasti tarkemmin ja pääsee Meenan jäljille. Joku saisi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan näyttelijät on kyllä kaikki huippuhyviä ja uskottavia, paitsi tämä Meenan näyttelijä, jonka naaman vääntelyt ei uppoa.
Kaikki ovat hyviä näyttelijöitä, VARSINKIN Meenan esittäjä Paige Sandhu on palkittu ja kiitelty juurikin roolistaan Meenana. Ja upeastihan hän sen vetääkin. Miten kykeneekin niihin ilmeisiin?!
Vierailija kirjoitti:
Miss Marple kirjoitti:
Pahoittelut tästä.
Tutkinta jää nyt Emmerdalen ja Hottenin paikalliskonstaapeleille.Salkkarien poliisit Eerikäinen ja Lumijoki käyvät hoitamassa asian tuota pikaa.
Ja korkkarit vain kopisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss Marple kirjoitti:
Pahoittelut tästä.
Tutkinta jää nyt Emmerdalen ja Hottenin paikalliskonstaapeleille.Salkkarien poliisit Eerikäinen ja Lumijoki käyvät hoitamassa asian tuota pikaa.
Ja korkkarit vain kopisee.
Mites toi Palmu? Ai niin, ei ehi, onkin päiväleffassa ykkösellä
Meena oli niin haavoittuvaisen ja herkän oloinen kun poliisi kyseli siltä tapahtumista. Yskähteli tukka litteänä ilman meikkiä. Toivottavasti edes david käy katsomassa ja halaamassa, ettei vallan joudu olemaan yksikseen.
Vierailija kirjoitti:
Meena oli niin haavoittuvaisen ja herkän oloinen kun poliisi kyseli siltä tapahtumista. Yskähteli tukka litteänä ilman meikkiä. Toivottavasti edes david käy katsomassa ja halaamassa, ettei vallan joudu olemaan yksikseen.
😂
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo täpärästi onnettomuudesta selvinnyt sydämellinen sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Niin..montakohan kertaa se tuota esitystä harjotteli siinä peilin edessä...
Meena oli ärsyttävä, kun haahuili Priyan huoneessa ja yrittipä tuo vielä Victoriankin löytää mutta onneksi myöhästyi mokoma paskiainen.
Outoa, kun nakkasi hanskat maahan. Hoituri ei huomaa mitään. Mä olisin laittanu aamutakin taskuun...
Priya tuskin tajuissaan ja morfiinipumppu! Mitääh???
Vierailija kirjoitti:
Outoa, kun nakkasi hanskat maahan. Hoituri ei huomaa mitään. Mä olisin laittanu aamutakin taskuun...
Priya tuskin tajuissaan ja morfiinipumppu! Mitääh???
Sanottiin että aletaan herättelemään..kovat tuskat varmasti on kun taju palaa.
Tosissaan Priya oli hädin tuskin tajuissaan mutta kipulääkitys annostellaan omatoimisesti.
Mä en ohan ymmärtänyt miksi Jai syytti Ellisiä.
Charlesilla omatunto painaa raskaana.
Miten Manpreet osasi etsiä Meenaa Victorian huoneesta?
Vierailija kirjoitti:
Jai kävi aika kuumana Ellisille, aikookohan alkaa tutkimaan onnettomuutta oikeasti tarkemmin ja pääsee Meenan jäljille. Joku saisi päästä.
Jai nyt aina on tuommoinen kuumakalle ollut. Hemmetin ärsyttävä. Soitellen sotaan ja hutkitaan mitä keretään todisteilla ei niinkään väliä, kun hän päättää syyttää. Jailla taitaa nyt unohtua, että se Priya on myös yksi tapahtuman pääjärjestäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on just ihan loistava näyttelemään psykopaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat hyviä näyttelijöitä, VARSINKIN Meenan esittäjä Paige Sandhu on palkittu ja kiitelty juurikin roolistaan Meenana. Ja upeastihan hän sen vetääkin. Miten kykeneekin niihin ilmeisiin?!
Ilmeikkäällä ihmisellä on ilmeikkäät kasvot. En mä olen hänen kasvoillaan mitään noin hämmästyttävää nähnyt. Toisinaan ylinäyttelyä (kasvojen vääntelyä), kun telkkarissa enemmän näytellään mikroilmeillä ja silmillä. Meena näyttelee toisinaan kuin teatterin lavalla olisi.
Nuoruuden piikkiin menkööt, että ihan keskinkertainen näyttelijä.
Palkittukin joo, kun muissa saippiksissa oli sinä vuonna surkeet pahikset? :D
Argh, näinhän siinä varmaan tulee käymään, kun kerran Emmerdalessa ollaan. Tosielämässä Ben veisi nauhan suoraan poliisille eikä menisi itse kuulustelemaan Meenaa.