Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vaan alkanu tykätä Chasista ja Paddystä pariskuntana aina vaan enemmän...
Pitääkö olla huolissaan?
(Harmi kun Kari Hotakainen lähti -ei ole ohjelma ennallaan)Just näin! Antaa vihaajien vihata vaan. ;)
Hotakainen lähti ansaitsemalleen eläkkeelle. Ehkä siitä voisi vaihtaa koko kirjailijaköörin samalla, jos edes jatkavat ohjelmaa. Vaikka kyllähän Miikan höpötyksiä tulis ikävä ja Tuomaksen Stinde juttuja.
Chas ja Paddy on kuin hyvä viini, paranevat vanhetessaan. Heissähän alkaa olla ainekset Zakin ja Lisan manttelin perijöiksi, jotka hoitaa kaikkien murheet kuntoon.
Toivotaan että liitto kestää! Emmerdalessa kun mikään liitto ei ole tehty kestämään. Zakilla ja Lisallakin oli syrjähyppynsä. Mikäs sen Zakin vaalean emännän nimi olikaan, sen joka kuoli ennen Lisaa? Nelliehän lähti muistaakseni Irlantiin.
Mä en millään muista että Lisalla olisi ollut muita hänet raiskattiin kyllä. Zak rakastui ja jätti Lisan. Naisen nimeä en muista mutta oli Kylen jonka Amy antoi adoptioon. Kuolleen adoptioäidin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vaan alkanu tykätä Chasista ja Paddystä pariskuntana aina vaan enemmän...
Pitääkö olla huolissaan?
(Harmi kun Kari Hotakainen lähti -ei ole ohjelma ennallaan)Just näin! Antaa vihaajien vihata vaan. ;)
Hotakainen lähti ansaitsemalleen eläkkeelle. Ehkä siitä voisi vaihtaa koko kirjailijaköörin samalla, jos edes jatkavat ohjelmaa. Vaikka kyllähän Miikan höpötyksiä tulis ikävä ja Tuomaksen Stinde juttuja.
Chas ja Paddy on kuin hyvä viini, paranevat vanhetessaan. Heissähän alkaa olla ainekset Zakin ja Lisan manttelin perijöiksi, jotka hoitaa kaikkien murheet kuntoon.
Toivotaan että liitto kestää! Emmerdalessa kun mikään liitto ei ole tehty kestämään. Zakilla ja Lisallakin oli syrjähyppynsä. Mikäs sen Zakin vaalean emännän nimi olikaan, sen joka kuoli ennen Lisaa? Nelliehän lähti muistaakseni Irlantiin.
Mä en millään muista että Lisalla olisi ollut muita hänet raiskattiin kyllä. Zak rakastui ja jätti Lisan. Naisen nimeä en muista mutta oli Kylen jonka Amy antoi adoptioon. Kuolleen adoptioäidin äiti.
Oli jossain vaiheessa joku Joanie? Oli pitkään Zakin kanssa, menivätkö peräti naimisiin?
Toivottavasti Gabbyn vauva ei syntynyt liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se oikein alkoi tuo Cain&Liam juttu? Liam kaipaili yks kaks Cainia polttareihinsa, en muista aiempia yhteisiä kohtauksia🤔
Joo polttareissa joku yhtäkkiä kertoi että Liam ihannoi Cainia tms. Ennen sitä ei minusta ollut mitään Liam&Cain juttuja.
Mulla on hämärääkin hämärämpi muistikuva, että Liamin ihastus Cainiin tuli jo joskus ilmi, kun Liam ja Bernice olivat yhdessä. Cain vaan silloin murahteli jotain ja Liamilla sukat pyöri jalassa. Siitä ei kuitenkaan sitten ollut mitään muuta ennen polttareita.
Ei se Liam sentään ole ihastunut Cainiin. Heteroita kumpikin.
Joanie oli tosiaan se Zakin sivuhyppy en muistanut nimeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina imetellyt Davidin naisia. Sillä on ollut ihan liikaa ihan liian hyvännäköisiä naisia. Puuttuu
vissiin normaaleja nuoria miehiä sarjasta että kaikki ilmestyvät kaunottaret ihastuu aina Davidiin.
Meikäläisen silmiin tosi tavallisen (ehkä suomalaisen) näköinen ja oloinen tylsähkö mies.
Mä kyl tykkään Davidista. Ymmärrän hyvin naiset hänen ympärillään. Nyt kyl tahtosin Vicin hänen parikseen (mä kun olen varattu💕)
Ysärillä Davidin oloisia ja näköisiä oli kolmetoista tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se oikein alkoi tuo Cain&Liam juttu? Liam kaipaili yks kaks Cainia polttareihinsa, en muista aiempia yhteisiä kohtauksia🤔
Joo polttareissa joku yhtäkkiä kertoi että Liam ihannoi Cainia tms. Ennen sitä ei minusta ollut mitään Liam&Cain juttuja.
Mulla on hämärääkin hämärämpi muistikuva, että Liamin ihastus Cainiin tuli jo joskus ilmi, kun Liam ja Bernice olivat yhdessä. Cain vaan silloin murahteli jotain ja Liamilla sukat pyöri jalassa. Siitä ei kuitenkaan sitten ollut mitään muuta ennen polttareita.
Ei se Liam sentään ole ihastunut Cainiin. Heteroita kumpikin.
Kyllähän se on. Hetero voi ihastua toiseensa, jopa tuntea vetoa toiseen. Eihän se muuta tarkoita. Mancrush eli miesihastus.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina imetellyt Davidin naisia. Sillä on ollut ihan liikaa ihan liian hyvännäköisiä naisia. Puuttuu
vissiin normaaleja nuoria miehiä sarjasta että kaikki ilmestyvät kaunottaret ihastuu aina Davidiin.
Meikäläisen silmiin tosi tavallisen (ehkä suomalaisen) näköinen ja oloinen tylsähkö mies.
Mä kyl tykkään Davidista. Ymmärrän hyvin naiset hänen ympärillään. Nyt kyl tahtosin Vicin hänen parikseen (mä kun olen varattu💕)
Mun mielestä David on yksi kivannäköisimmistä miehistä koko kylässä. Rooli oli välillä vähän tylsä eikä Davidiä muutenkaan paljon näy kuin pienen puotinsa hämärissä mutta söötin näköinen hän on jokatapauksessa.
Ihan pas ka sarja. Istuvat aina kaljalla, lounaallakin. Ja se yks teini jolla karvatkaan ei ole vielä alkaneet kasvaa, on jo muka alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pas ka sarja. Istuvat aina kaljalla, lounaallakin. Ja se yks teini jolla karvatkaan ei ole vielä alkaneet kasvaa, on jo muka alkoholisti.
Mikä sen mukavampaa kuin kulkea päivät pienessä hönössä? Kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liv vain ei vaikuta päihtyneeltä eikä siltä että hänellä olisi mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, melkoinen toleranssi nuorella tytöllä. Tempoo vodkaa menemään tuosta vaan. Ei vaan humallu.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä David on yksi kivannäköisimmistä miehistä koko kylässä. Rooli oli välillä vähän tylsä eikä Davidiä muutenkaan paljon näy kuin pienen puotinsa hämärissä mutta söötin näköinen hän on jokatapauksessa.
Ysärillä oli sööttejä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, melkoinen toleranssi nuorella tytöllä. Tempoo vodkaa menemään tuosta vaan. Ei vaan humallu.🤭
Onhan se vähän koomillista. Kulkee pitkin kylää vodkapulloa heiluttaen, välillä ottaen kulauksen. Askel on vakaa ja puhe on normaali. Täytyy sanoa, että ei kovin hyvää näyttelijäntyötä tuolla näyttelijällä.
Leylaa näyttelee iranilais-brittiläinen Rokhsaneh (Roxy) Ghawam-Shahidi. Hän on kaunis, harmi vaan kun leikkautti persoonallisen nenänsä.
Roxyn nenä ennen leikkausta näkyy hyvin mm. tämän jutun kuvassa jossa hänellä keltainen puku: https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/emmerdale-star-roxys-back-front-448…
Leylan hahmosta tykkään nykyään tosi paljon. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän koomillista. Kulkee pitkin kylää vodkapulloa heiluttaen, välillä ottaen kulauksen. Askel on vakaa ja puhe on normaali. Täytyy sanoa, että ei kovin hyvää näyttelijäntyötä tuolla näyttelijällä.
Koomista.
Yksi asia mikä minua harmittaa: Miksi Meenasta tehtiin sarjamurhaaja. Juonikuvio on mielestäni kyllä jännittävä ja jotenkin parempi kuin Lachlanin sarjamurhaajavaihe, ja Meenan näyttelijä Paige näyttelee Meenaa tosi hyvin, mutta edelleenkin, se mikä minua harmittaa on hänen sisaruussuhde Manpreetiin. Heidän sisarussuhde on (vielä toistaiseksi) Ihana ja vaikka Meena on tunteeton niin hänestä kyllä näkee että hän jollakin omalla kierolla tavallaan rakastaa siskoansakin. Siskoksien näyttelijöillä synkkää ihanasti, ja Paige Sandhu (Meena) sanoikin jossain loppuhaastattelussaan että Manpreetin näyttelijästä Rebecca Sarkerista on tullut hänelle oikeassa elämässäkin kuin sisko. Okei, hyväksyn sen että Meena tappoi Nadinen ja isänsä(niin täällä ainakin joku spoilasi muutamia viikkoja sitten) mutta kylään tullessaan olisi riittänyt että hän olisi pysynyt vain pikkupiruna, koska hänellä ja Manpreetillä oli niin hyvä siskosuhde niin sekin menee hukkaan kun no. miten sanoisin spoilaamatta mutta kuulostaen salaperäiseltä? Noh, kun heidän välinsä huononee;)
Ihanaa loppuviikkoa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Leylaa näyttelee iranilais-brittiläinen Rokhsaneh (Roxy) Ghawam-Shahidi. Hän on kaunis, harmi vaan kun leikkautti persoonallisen nenänsä.
Roxyn nenä ennen leikkausta näkyy hyvin mm. tämän jutun kuvassa jossa hänellä keltainen puku: https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/emmerdale-star-roxys-back-front-448…
Leylan hahmosta tykkään nykyään tosi paljon. :)
Luulin oikeesti että Leylan näyttelijällä on intialaiset juuret.
Mitä mieltä Gabbysta? Hänellä ei varmasti ollut tarkoitus tulla raskaaksi, mutta mitä hän nyt haluaa? Rahaa, hyväksyntää, perheen, Jamien? Gabby on toki niin nuori vielä ettei ymmärrä miten iso asia vauvan saaminen on.
Eihän se kyllä asumaan pyytänyt. Tarjosi majapaikkaa muutamaksi yöksi, että Leylan ei tarvii taivasalle jäädä.
Mun mielestä niiden ystävyys menee jo ohi jonkun puolison. ;) Ja olihan Leylan poika samassa osoitteessa. Entäs jos Jake olisi tarjonnut sohvaa äidilleen?