Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43757)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä edelleenkään minkä takia kukaan ei kovistele sitä Joshia joka kaiken takana on, ainoastaan Samsonin kimpussa kaikki. Samson oli ja on sen Joshin uhri.
Dingleissä on niin monta psykopaattimaista sekopäätä että Joshia veljeksineen voisi käydä vähän ojentamassa.
Sekin selviää katsomalla sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Aaron nähtiin pitkästä aikaa. Toivottavasti saa enemmän nyt ruutuaikaa.
Ja samoiten nähtiin muitakin poissaolleita.
Kiva kun Rose häipyy(toivottavasti)
Kylläpä on epämiellyttävä hahmo :(
Tomia harmittaa kun vanki.. eikun vaimo pääsi karkuun!
Will on kyllä ihan luuseri,ällö äijä.
Vierailija kirjoitti:
Will on kyllä ihan luuseri,ällö äijä.
Mutta ilmeisesti hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mandy antoi avaimet Dinglejen kotiin että Ella voi käydä suihkussa ja pesulla (no jos aikoo mennä sinne kävellen niin tarvitsee suihkun takaisinpaluunkin jälkeen). Kumma jos Liamin luona ei olisi pesumahdollisuuksia.
Rose sitten otti ja kertoi kaiken Willille ja kas kummaa kun Kim sattui paikalle.
Dingle-autokorjaamolla on hyvä palvelu kun Cain kävi ilmoittamassa Liamille että tämän auto pitäisii vuosihuoltaa.
Tomilla oli ihan hirveä "ikävä" Belleä.
Toi Cainin kommentti oli kyllä hauska. Itse en edes muista, että koska meillä olisi ollut sellainen auto, joka ei itse ole ilmoittanut kun huolto pitäisi varata.
Vierailija kirjoitti:
Toi Cainin kommentti oli kyllä hauska. Itse en edes muista, että koska meillä olisi ollut sellainen auto, joka ei itse ole ilmoittanut kun huolto pitäisi varata.
Cain pitää pientä mustaa kirjaa johon on kirjattu kylän autojen vuosihuoltojen ajat. :P Auta armias jos auto ei ole huollossa viimeistään viikon sisällä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mandy antoi avaimet Dinglejen kotiin että Ella voi käydä suihkussa ja pesulla (no jos aikoo mennä sinne kävellen niin tarvitsee suihkun takaisinpaluunkin jälkeen). Kumma jos Liamin luona ei olisi pesumahdollisuuksia.
Rose sitten otti ja kertoi kaiken Willille ja kas kummaa kun Kim sattui paikalle.
Dingle-autokorjaamolla on hyvä palvelu kun Cain kävi ilmoittamassa Liamille että tämän auto pitäisii vuosihuoltaa.
Tomilla oli ihan hirveä "ikävä" Belleä.
Meidän Fiat 600 ja 127 ja pikku Volvo ilmoittivat ihan omalla tavallaan huollontarpeesta ja ei paljon elektroniikkaa siinä tarvittu😂
Cain tuli auttamaan ystäväänsä, autohuolto oli tekosyy ja sen Liamkin tajusi. Se oli myös hyvä heitto kun kysäisi onko vedenkeitin rikki kun Liam ei heti pyytänyt peremmälle. Otatko teetä on briteille kutsu, tervetuloa kylään toivotus. Näin Cain ujutti itsensä kylään ja puhumaan Liamille järkeä mennä selvittämään asiat Ellan kanssa.Cain on hyvä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cain pitää pientä mustaa kirjaa johon on kirjattu kylän autojen vuosihuoltojen ajat. :P Auta armias jos auto ei ole huollossa viimeistään viikon sisällä siitä.
Onko muuten jossain aikaisemmassa vaiheessa käynyt ilmi, että Liamilla yleensä on auto?
Vierailija kirjoitti:
Käviköhän Roselle kuinka pahasti, kun tavarat löytyi tien poskesta hujan hajan silmälaseista lähtien eikä sitä näkynyt missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten jossain aikaisemmassa vaiheessa käynyt ilmi, että Liamilla yleensä on auto?
On mielestäni tarjonnut kyytiä useammallekin. Leylan kanssa ollessaan kävi kai autolla siellä entisessä kodissaan pihalla. Leyla vaklasi.
Vierailija kirjoitti:
Oli ainakin aiemmin semmoinen hieno ökyauto, vähän samanlainen kuin Calebilla.
Eipä niitä autoja paljoa näytetä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käviköhän Roselle kuinka pahasti, kun tavarat löytyi tien poskesta hujan hajan silmälaseista lähtien eikä sitä näkynyt missään?
Kumpi on syyllinen, Kim vai Will?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on syyllinen, Kim vai Will?
Ei kumpikaan.
Kim ja Will olivat sitten vaihtaneet isompaan autoon ja kuskasivat Rosen kauas kylästä.
Tom sai jonkun paketin (veikkaus: käsi- ja jalkaraudat Bellelle ja uusia vakoiluvälineitä) ja pyysi Jimmyltä porakonetta lainaan (että saa ne vakoilulaitteet piilotettua entiseen asuntoonsa).
No saatiinpahan taas 1 mysteeri lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaron nähtiin pitkästä aikaa. Toivottavasti saa enemmän nyt ruutuaikaa.
Kyllä Aaronia mielellään katselee. Mutta sitä kivempaa Aaronia ruutuun mieluummin, kiitos.
Aaron on suloinen😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää koko Rose kuvio on niin epäuskottava. Rose oli jollain rahalla sisustanut kartanoakin uudestaan Kimin poissa ollessa. Harmittaa kun tykkäsin Kimistä ja Willistä parina.
Mä yleensä näen ihan hyvin ja erotan ihmiset toisistaan mutta mun pitää katsoa tosi tarkkaan että onko ruudussa Gabby vai Ella.
Tykkäsin kun Bob ja Jimmy oli heti Laurelin puolella kun Jai yritti hakea sympatiaa.
Sama juttu, Will ja Kim on mielestäni sarjan parhaita pareja, piti sekin sitten mennä sotkemaan.
Will o oikea lökäpöksyjen kuningas, kun salli niin tapahtua, että Kimin piti poistua Kartanosta eikä kunahtanu asiaan mitenkään tai puolustanut Kimiä. Tuollaisia lökäpöksyjä sais vetää karikalla perseneseen mennen tullen. Vielä meni pettämään Kimiä. Onneksi Kimi kyllä potkii tuollaiset luuserin pellolle, kun saa totuuden selville.
Kyllä Aaronia mielellään katselee. Mutta sitä kivempaa Aaronia ruutuun mieluummin, kiitos.