Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43757)
Liam toistelee, että Ella on valehdellut koko ajan.
Mistä Ella on valehdellut?
Vierailija kirjoitti:
Ei kertonut olleensa vankilassa taposta tai vielä tarkemmin lapsen taposta. Ilmeisesti tämä oli liikaa lapsensa tappajalle menettäneelle Liamille. Minusta reaktio oli omituisen yliampuva eikä istunut Liamin hahmoon, mutta eipä ole ensimmäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
No siitä, ettei kertonut menneisyydestään.
Liam ja Chas sängyssä:
Liam Kirurgi joka leiikkasi rintasi teki todella hyvää työtä, arpia ei edes huomaa
Chas: Oi kiitos.
Kyllähän Ella valehteli myös Manpreetille että kävi katsomassa äitiään hoitokodissa vaikka mummeli oli sen tapetun tytön dementoitunut äiti, joka luuli Ellaa tyttärekseen. Sitten vielä meni mummelin hautajaisiin ja Manpreet otti osaa suruun. Että onhan siinä tietysti aikamoista peliä Ella pelannut. Ettei ihme jos Liam on järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kertonut olleensa vankilassa taposta tai vielä tarkemmin lapsen taposta. Ilmeisesti tämä oli liikaa lapsensa tappajalle menettäneelle Liamille. Minusta reaktio oli omituisen yliampuva eikä istunut Liamin hahmoon, mutta eipä ole ensimmäinen kerta.
Kiitos. Tätä mä epäilinkin, mutta kun ei tuo mun vinkkelistä ole valehtelua.
Nähdäkseni olivat vasta tavanneet ja muutaman kerran deittailleet. Sitten selkis, että Ella asui autossa ja tohtori tarjosi kimppakämppää. Ella vielä torjui eka, että liian nopeeta toimintaa. Mutta tohtori puhui ympäri.
Eihän tuommoisesta menneisyydestä puhuta vielä alkuviikkojen aikana.?!
Tai mä en puhu edes kevyimmistä jutuista, niin saati taposta tai vankiloista.
En olis asumaankaan ruvennut ja aborttikin olisi jo tehty!
Mut joo, mun elämä ei olekaan saippuaa.😄
Olen huolissani Vinnysta. Tom tuijotti häntä ilmeettömänä pusikon yli kuin Michael Myers.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani Vinnysta. Tom tuijotti häntä ilmeettömänä pusikon yli kuin Michael Myers.
Samaa mietin. Ja Tom levittelee huhua Bellestä ja Vinnystä, joku voi uskoa. Niinkuin muutkin Tomin valheet. Hyvin ujuttautui kyllä Nicolan residenssiin ja sai avaimen vaihdettuun lukkoon. Hui mikä psykopaatti.
Will ja Rose lähtivät kävelylle. Outo kohtaus, olis luullu et Will tahtoo mennä yksin.
Kim kohta selvittää koko kuvion. Luulen siis, en kerro.
Tuleekohan vihdoin ero, kun Caleb saa selville Rubyn juonet?
Vierailija kirjoitti:
Liam ja Chas sängyssä:
Liam Kirurgi joka leiikkasi rintasi teki todella hyvää työtä, arpia ei edes huomaa
Chas: Oi kiitos.
Ei Liam mitään leikellyt.
Vierailija kirjoitti:
Mites Samsonin ja Joshin tilanne etenee?
Samson joutuu vankilaan neljäksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Ella valehteli myös Manpreetille että kävi katsomassa äitiään hoitokodissa vaikka mummeli oli sen tapetun tytön dementoitunut äiti, joka luuli Ellaa tyttärekseen. Sitten vielä meni mummelin hautajaisiin ja Manpreet otti osaa suruun. Että onhan siinä tietysti aikamoista peliä Ella pelannut. Ettei ihme jos Liam on järkyttynyt.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn onko sinulla tiedossa edes yksi Emmerdalen hahmo, joka ei ole valehdellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn onko sinulla tiedossa edes yksi Emmerdalen hahmo, joka ei ole valehdellut?
Vauvoja, jotka eivät osaa vielä puhua ei oteta laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan vihdoin ero, kun Caleb saa selville Rubyn juonet?
Ei, he ovat ns. match made in hell pari, ei heitä erota mikään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Ja Tom levittelee huhua Bellestä ja Vinnystä, joku voi uskoa. Niinkuin muutkin Tomin valheet. Hyvin ujuttautui kyllä Nicolan residenssiin ja sai avaimen vaihdettuun lukkoon. Hui mikä psykopaatti.
Ei tarvitse kertoa kuin yhdelle juorukellolle eli Nicolalle niin kohta koko kylä tietää siitä.
Nicola tietenkin uskoo sukulaistaan. Se uskooko loppuun saakka jää nähtäväksi.
Kuka se kolkkasi joitain viikkoja sitten ja kenet? Selvisikö tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä tapahtui 3v.2kk sitten olleessa jaksossa...?
Jotain rajaa noihin kysymyksiin. Joko itse seuraat sarjaa tai sitten et.
Vierailija kirjoitti:
Tom kolkkasti Vinnyn mutta ei ole selvinnyt vielä jos edes selviää koskaan.
Onhan siellä Ruby, tosin kärsii vielä lomaväsymyksestä.